SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hallo zegquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig van 6.10 - 15.30.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongThe O'Jays - Love Train
Ja, op zich best lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink: bij de overheid gaan werken, daar is fulltime 36 uur
Ah, gehoord! Het tweede deel verstond ik niet goed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwe jingle nog een keer voor Livelink. Moet nog wat worden bijgeschaafd, merk ik
Standaard om 5 uur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zegDan moet je vroeg op
Dit zit wel subtiel in elkaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Robin S. - Luv 4 Luv (Stones club mix)
Kortom samen: The Doobie Brothers & Robin S. - Long Train Runnin' (Sure is Pure 7-inch edit) & Luv 4 Luv (Stones club mix)
Leuk gedaan hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Robin S. - Luv 4 Luv (Stones club mix)
Kortom samen: The Doobie Brothers & Robin S. - Long Train Runnin' (Sure is Pure 7-inch edit) & Luv 4 Luv (Stones club mix)
Ja, je zou het van tevoren ook niet bedenken dat deze bij elkaar zouden passen. Maar dat gehoor heb ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Thanks
Het idee komt van Radio Veronica, moet ik zeggen.
Daar heb je vast geen hulp bij nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Het is erg rustig met verzoekjes vanavond. Zoals altijd geldt: moet niet, maar mag wel. Ik kan met name nog wel een goed Duitstalig nummer gebruiken....
Eentje heb ik erquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je vast geen hulp bij nodig.
Checkquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Het is erg rustig met verzoekjes vanavond. Zoals altijd geldt: moet niet, maar mag wel. Ik kan met name nog wel een goed Duitstalig nummer gebruiken....
Oh, dat lees ik nu pas. Vergeet mijn verzoekje dan maar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Het is niet Moonlight Shadow, maar het lijkt er veel op en komt ook van hetzelfde album:Mike Oldfield feat. Barry Palmer - Crime Of Passion (extended version)
Dat "extended" valt trouwens erg mee, hoor...
Deze ken ik niet van hem.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
O ja, deze ging ik eigenlijk achter Bernard Sumner aan draaien... Ik krijg hier een enorme True Faith-vibe van.Peter Schilling - The Different Story (World Of Lust And Crime)
Let o.a. op dat baslijntje
En dit gaat dan over het eindresultaatquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
De plannen van JEREMIAS in 2025 zijn duidelijk. Gewoon doorgaan met het maken van de fijne muziek die ze in 2023 en 2024 ook al afleverden.JEREMIAS - Reich
Blijft een fijn nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Geslaagd verzoekje van Symphonic, dat prima tussen de nieuwe liedjes past.Münchener Freiheit - Ohne Dich (Schlaf'Ich Heut' Nacht Nicht Ein)
Ik hoor toch eigenlijk altijd Toontje Lager als ik dit nummer hoor. In mijn hoofd wordt het gewoon vertaald.quote:
Ach ja, Erik Mesie solo was het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut en ookde cover van Erik Mesie luister ik graag
Ja, ik had al door dat de tekst niet rijmde met de muziek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het gaat over gescheiden ouders.
En het is in mineur… Maar wel lekker uptempoquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het gaat over gescheiden ouders.
Eensquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duitse versie sowieso beter
Zo moeilijk is dit nummer toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Hier raken mijn hersenen van in de war
Ik vond het een leuk nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Je zou deze band kunnen kennen van het hitje "My Type" dat ze jaren geleden hadden. Op hun nieuwste album speelt er een orkest mee:Saint Motel - Hold My Place In Heaven
*checkquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Overigens zijn de gitaarklanken van Johnny Marr, dit ter info voor DDM
Ik heb dit nummer maar 1 keer eerder gedraaid, in één van de eerste afleveringen (dus ergens in 2016).quote:
Goede keuzequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer maar 1 keer eerder gedraaid, in één van de eerste afleveringen (dus ergens in 2016).
Vorige week even de balans opgemaakt qua PSB in mijn uitzendingen. Deze was zeer dringend weer eens aan de beurt
Toch ken ik dit wel. Niet in deze lange uitvoering, maar wel als nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer maar 1 keer eerder gedraaid, in één van de eerste afleveringen (dus ergens in 2016).
Vorige week even de balans opgemaakt qua PSB in mijn uitzendingen. Deze was zeer dringend weer eens aan de beurt
Op Spotify staat ook een grappige instrumentale cover, uitgevoerd alsof het wél James Bond-muziek was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch ken ik dit wel. Niet in deze lange uitvoering, maar wel als nummer.
Ik vind het een lekker nummer, maar het mist voor mij de Bond-uitstraling.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
En dan moet deze er natuurlijk wel achteraan![]()
A-ha - The Living Daylights
Ik snap trouwens heel goed dat de keuze op dit nummer is gevallen. Geweldige Bond-tune.
De oorspronkelijke albumversie klinkt heel anders en veel minder Bond-achtig. Het mist onder andere de orkest-accentjes die deze single-versie dat Bond-laagje geven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker nummer, maar het mist voor mij de Bond-uitstraling.
Bedankt voor het luisteren en tot de volgende keerquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooie afsluiter voor ons![]()
Weer fijne muziek gehoord vanavond![]()
Dank DJ11 en een fijne avond nog
Erg rustig nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord is een albumtrack uit 1991, van het album Woodface:Crowded House - All I Ask
Ga je maar alvast warm lopen dan. Of indrinken of zo. Succes!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Overigens draai ik morgen niet.
Ik mag weer invallen bij het darten.
Er is iemand ziek geworden.
Dus wellicht tot zaterdag.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je maar alvast warm lopen dan. Of indrinken of zo. Succes!
Dat was zequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die nu al naar bed?
Tja, bij Sinterklaas heeft die castratie nog wel leuke bijwerkingen gehad. Als je je niet meer op het ene kan focussen, dan maar op iets anders. In dit geval cadeautjes geven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:40 schreef Tjoent het volgende:
Wisten jullie dat een kapoentje een gecastreerde haan is?![]()
Dan ga je je toch wel dingen afvragen ineens![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, bij Sinterklaas heeft die castratie nog wel leuke bijwerkingen gehad. Als je je niet meer op het ene kan focussen, dan maar op iets anders. In dit geval cadeautjes geven.
180quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Overigens draai ik morgen niet.
Ik mag weer invallen bij het darten.
Er is iemand ziek geworden.
Dus wellicht tot zaterdag.
Mooi voorbeeld van contradictio in terminis : de zak van Sinterklaas en Sinterklaas kapoentjequote:Op donderdag 20 februari 2025 07:26 schreef Tjoent het volgende:
De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:26 schreef Tjoent het volgende:
De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas![]()
Niet van mij uit vandaag, helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er vanavond nog muziek?
Ik heb oefenavond met de band. Was dat niet doorgegaan, had ik even ingevallen voor Melting, maar ja... helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er vanavond nog muziek?
Lekker weertje hè, buurvrouw!?!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:29 schreef livelink het volgende:
Klaar met werken; begin weekend, helaas geen vakantie. Maar wel ingetuned even tot het eten.
Het wordt gezegd. Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Misschien na het eten weer eens gaan wandelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker weertje hè, buurvrouw!?!
Ow, je hebt thuis gewerkt vandaag?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt gezegd. Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Misschien na het eten weer eens gaan wandelen.
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef livelink het volgende:
Als ik thuis werk ga ik er nooit tussenuit. Dat haf uurtje ben ik dan toch bezig met was en zo en ander huishoudelijke dingen. Op kantoor ga ik wel een half uurtje lopen. Heel gek.
Ik ga nu eten. Dank je voor de muziek. Was wel kort, eten was sneller klaar dan ik dacht.
Jij ook prettig weekend. Pak ik het staartje toch nog even mee.quote:
Vrij nemen dus nu!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:16 schreef livelink het volgende:
Wat is het toppunt van ironie? Ik ben al vanaf december alleen aan het werk omdat collega ziek was. Deze week eindelijk het besluit genomen om een uitzendkracht in te huren die woensdag zal beginnen en de dag erna hoorde ik dat mijn collega vanaf volgende week weer 2 uur per dag gaat werken.
En natuurlijk is het nu ook juist rustig vanwege de voorjaarsvakantie.
Ik zal de uitzendkracht nog wel moeten inwerken. Maar het idee is wel dat ik daarna weer een keertje vrij kan nemen, ja.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
De overbuurman is jarig. Er staat zo’n opblaasgeval in de voortuin. 3 keer raden welke figuur…
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef Melting het volgende:
[..]BingoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag dat bij elke verjaardag hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil dat ook in de tuin als ik 50 word.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen bezoek krijgt verder.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil dat ook in de tuin als ik 50 word.
Zegquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij mag dat bij elke verjaardag hebben.
Het is echt genantquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen bezoek krijgt verder.
Ik ben er vanavond helaas ook niet bij. Ik krijg familie op bezoek om alsnog m'n verjaardag te vieren. Dat was door omstandigheden een poosje uitgesteld en uitgesteld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:44 schreef livelink het volgende:
@:melting , ik kan vanavond niet luisteren, behalve hooguit het laatste uurtje.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef Melting het volgende:
[..]Die hadden ze vorig jaar ook wel bij mij in de tuin mogen zetten. Had dat ding dan ook een paar weken laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hadden ze vorig jaar ook wel bij mij in de tuin mogen zetten. Had dat ding dan ook een paar weken laten staan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze ken ik, maar wordt toch prijsgegeven
Hoi Ddm.quote:
Heeft ie deze gecoverd dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Sam Smith heeft hier goed naar geluisterd
Is er ook nog een voorprogramma?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb morgen een concert in de middag (15.30). Progrockband Wishbone Ash staat in Den Bosch. Maar dat weerhoudt me er niet van om zo lang mogelijk hier mee te luisteren
That’s the spiritquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb morgen een concert in de middag (15.30). Progrockband Wishbone Ash staat in Den Bosch. Maar dat weerhoudt me er niet van om zo lang mogelijk hier mee te luisteren
Zover ik weet niet..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er ook nog een voorprogramma?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mee eens. Dat zouden ze vaker moeten doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden 2 weken geleden ook een middagconcert, vind dat wel relaxed eigenlijk
Ja. ik ben benieuwd. Die tijd beviel me ook wel en was wel een reden om een kaartje te kopen... Behalve dat ik de band best leuke muziek vind maken. Als is er maar 1 origineel lid nog actiefquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden 2 weken geleden ook een middagconcert, vind dat wel relaxed eigenlijk
Ik moet hier vanaf 23.00 zelfs aanbellen om het pand binnen te komen...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zouden ze vaker moeten doen.
Nu is het vaak na middernacht voor ik terug thuis ben. Met het gevolg dat ik de dag erna niet heel vroeg kan gaan werken.
Wel fijn dat je na dit concert zeker op tijd terug zal zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier vanaf 23.00 zelfs aanbellen om het pand binnen te komen...![]()
![]()
Hier zitten ook andere mensen en opname-afdelingen namelijk...
Komt dan precies goed uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Donderdag is het wel ‘s avonds, maar dat is niet zo vermoeiend, het is zitten in een theater. En het is precies die vrijdag de vrije dag van Symph. We gaan naar een voorstelling van Yorick over de platenkast van Paul McCartney
Ik heb eerder vandaag nog die SNL-sketch gekekenquote:
Die is geweldigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag nog die SNL-sketch gekeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Katrina and the Waves - Walking onSunshine
Ik hoorde gisteren nog hun winnende ESF lied op de radioquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat deze niet in de Top 2000 staat. Had ik wel verwacht.
Dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat deze niet in de Top 2000 staat. Had ik wel verwacht.
Dat was deze toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren nog hun winnende ESF lied op de radio
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nederland heeft gewoon geen muziekale smaak
Het wordt wel met de dag beroerder ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nederland heeft gewoon geen muziekale smaak
Soms kun je nog wel verrast worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ken ik best veel van hem, maar dit kende ik niet
Ben je nog naar een concert geweest van Starman?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoorde vanavond Young Americans van hem op WDR4
Zei net dat de zanger van Starman dat ook heel goed zou kunnen
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nog naar een concert geweest van Starman?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een modieuze variant op een zak over je hoofd zie ik.
Bonsoirquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een modieuze variant op een zak over je hoofd zie ik.
Op welke zender was dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Die hebben we vanavond gezien bij welkom in de jaren 70 en 80
Echt een geweldige persiflage
Dat is bij de NPOquote:
In jouw DJ kwaliteitenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar geloof je in?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Symphonic het volgende:
The mavericks dance the night away
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag ik mijn woorden van net terugnemen...
Ik heb inderdaad op dansles gezeten.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Get it on - T-Rex (dacht ik)
Andre Hazes?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad op dansles gezeten.
Maar toen hadden we een ander standaard nummer.![]()
Heb ik nog steeds een trauma van.
Nee..... ben even kwijt welke dat was. Maar als ik hem hoor, heb ik weer nachtmerries.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Wel fijn dat dit uit de top 2000 is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Wel fijn dat dit uit de top 2000 is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Hall and Oates I can’t go for that
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Toch een stuk beter dan de UB40 versie
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fine Young cannibals - SHe Drives me crazy
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar dat zegt ook weer niets. Want eigenlijk is alles beter dan UB40.
Ja..... ze blijven het nog steeds proberen, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat ze nooit doorgebroken zijn, er zat best potentie in
Waar zo'n serie ook niet goed voor is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit nummer dan ook door die aflevering van the A-team. Wist de titel ook niet
Ja, ook zo'n nummer.....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat deze eruit is
Deze is inderdaad wel behoorlijk smooth voor zijn doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht al een stewart maar dacht dat die wat rauwer klonk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Phil COllins Groovy kind of Love
Waarom denk je dat? Omdat hij gestopt is?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die gaat waarschijnlijk best wel DABs krijgen komende Top2000
Hij leeft nog wel, maar het schijnt niet goed te gaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Omdat hij gestopt is?
Het gaat niet zo best met hem momenteelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die gaat waarschijnlijk best wel DABs krijgen komende Top2000
Ja..... laatste loodjes.....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
En de paus krijgt ook de sleutel eerdaags
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Duran DUran - Hungry like the WOlf
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Duran DUran - Hungry like the WOlf
quote:
Had ik nog niet meegekregen. Maar het katholieke geloof interesseert me ook niet. Ben wel katholiek opgevoed zoals wel vaker in deze regio...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
En de paus krijgt ook de sleutel eerdaags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |