quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je maar alvast warm lopen dan. Of indrinken of zo. Succes!
Dat was zequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die nu al naar bed?
Tja, bij Sinterklaas heeft die castratie nog wel leuke bijwerkingen gehad. Als je je niet meer op het ene kan focussen, dan maar op iets anders. In dit geval cadeautjes geven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:40 schreef Tjoent het volgende:
Wisten jullie dat een kapoentje een gecastreerde haan is?![]()
Dan ga je je toch wel dingen afvragen ineens![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, bij Sinterklaas heeft die castratie nog wel leuke bijwerkingen gehad. Als je je niet meer op het ene kan focussen, dan maar op iets anders. In dit geval cadeautjes geven.
180quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Overigens draai ik morgen niet.
Ik mag weer invallen bij het darten.
Er is iemand ziek geworden.
Dus wellicht tot zaterdag.
Mooi voorbeeld van contradictio in terminis : de zak van Sinterklaas en Sinterklaas kapoentjequote:Op donderdag 20 februari 2025 07:26 schreef Tjoent het volgende:
De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:26 schreef Tjoent het volgende:
De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas![]()
Niet van mij uit vandaag, helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er vanavond nog muziek?
Ik heb oefenavond met de band. Was dat niet doorgegaan, had ik even ingevallen voor Melting, maar ja... helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er vanavond nog muziek?
Lekker weertje hè, buurvrouw!?!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:29 schreef livelink het volgende:
Klaar met werken; begin weekend, helaas geen vakantie. Maar wel ingetuned even tot het eten.
Het wordt gezegd. Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Misschien na het eten weer eens gaan wandelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker weertje hè, buurvrouw!?!
Ow, je hebt thuis gewerkt vandaag?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt gezegd. Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Misschien na het eten weer eens gaan wandelen.
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef livelink het volgende:
Als ik thuis werk ga ik er nooit tussenuit. Dat haf uurtje ben ik dan toch bezig met was en zo en ander huishoudelijke dingen. Op kantoor ga ik wel een half uurtje lopen. Heel gek.
Ik ga nu eten. Dank je voor de muziek. Was wel kort, eten was sneller klaar dan ik dacht.
Jij ook prettig weekend. Pak ik het staartje toch nog even mee.quote:
Vrij nemen dus nu!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:16 schreef livelink het volgende:
Wat is het toppunt van ironie? Ik ben al vanaf december alleen aan het werk omdat collega ziek was. Deze week eindelijk het besluit genomen om een uitzendkracht in te huren die woensdag zal beginnen en de dag erna hoorde ik dat mijn collega vanaf volgende week weer 2 uur per dag gaat werken.
En natuurlijk is het nu ook juist rustig vanwege de voorjaarsvakantie.
Ik zal de uitzendkracht nog wel moeten inwerken. Maar het idee is wel dat ik daarna weer een keertje vrij kan nemen, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |