Ach ja, Erik Mesie solo was het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut en ookde cover van Erik Mesie luister ik graag
Ja, ik had al door dat de tekst niet rijmde met de muziek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het gaat over gescheiden ouders.
En het is in mineur… Maar wel lekker uptempoquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het gaat over gescheiden ouders.
Eensquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duitse versie sowieso beter
Röyksopp - Happy Up Here
Zo moeilijk is dit nummer toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Hier raken mijn hersenen van in de war
Saint Motel - Hold My Place In Heaven
Ik vond het een leuk nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Je zou deze band kunnen kennen van het hitje "My Type" dat ze jaren geleden hadden. Op hun nieuwste album speelt er een orkest mee:Saint Motel - Hold My Place In Heaven
Robbie Williams - Tripping (XXV)
Pet Shop Boys - This Must Be The Place I Waited Years To Leave (full length extended mix)
*checkquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Overigens zijn de gitaarklanken van Johnny Marr, dit ter info voor DDM
Ik heb dit nummer maar 1 keer eerder gedraaid, in één van de eerste afleveringen (dus ergens in 2016).quote:
Goede keuzequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer maar 1 keer eerder gedraaid, in één van de eerste afleveringen (dus ergens in 2016).
Vorige week even de balans opgemaakt qua PSB in mijn uitzendingen. Deze was zeer dringend weer eens aan de beurt
Toch ken ik dit wel. Niet in deze lange uitvoering, maar wel als nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer maar 1 keer eerder gedraaid, in één van de eerste afleveringen (dus ergens in 2016).
Vorige week even de balans opgemaakt qua PSB in mijn uitzendingen. Deze was zeer dringend weer eens aan de beurt
Op Spotify staat ook een grappige instrumentale cover, uitgevoerd alsof het wél James Bond-muziek was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch ken ik dit wel. Niet in deze lange uitvoering, maar wel als nummer.
A-ha - The Living Daylights
Ik vind het een lekker nummer, maar het mist voor mij de Bond-uitstraling.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
En dan moet deze er natuurlijk wel achteraan![]()
A-ha - The Living Daylights
Ik snap trouwens heel goed dat de keuze op dit nummer is gevallen. Geweldige Bond-tune.
De oorspronkelijke albumversie klinkt heel anders en veel minder Bond-achtig. Het mist onder andere de orkest-accentjes die deze single-versie dat Bond-laagje geven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker nummer, maar het mist voor mij de Bond-uitstraling.
Bedankt voor het luisteren en tot de volgende keerquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooie afsluiter voor ons![]()
Weer fijne muziek gehoord vanavond![]()
Dank DJ11 en een fijne avond nog
Erg rustig nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord is een albumtrack uit 1991, van het album Woodface:Crowded House - All I Ask
Ga je maar alvast warm lopen dan. Of indrinken of zo. Succes!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Overigens draai ik morgen niet.
Ik mag weer invallen bij het darten.
Er is iemand ziek geworden.
Dus wellicht tot zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |