SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hallo zegquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig van 6.10 - 15.30.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongThe O'Jays - Love Train
Ja, op zich best lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink: bij de overheid gaan werken, daar is fulltime 36 uur
Ah, gehoord! Het tweede deel verstond ik niet goed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwe jingle nog een keer voor Livelink. Moet nog wat worden bijgeschaafd, merk ik
Standaard om 5 uur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zegDan moet je vroeg op
Dit zit wel subtiel in elkaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Robin S. - Luv 4 Luv (Stones club mix)
Kortom samen: The Doobie Brothers & Robin S. - Long Train Runnin' (Sure is Pure 7-inch edit) & Luv 4 Luv (Stones club mix)
Leuk gedaan hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Robin S. - Luv 4 Luv (Stones club mix)
Kortom samen: The Doobie Brothers & Robin S. - Long Train Runnin' (Sure is Pure 7-inch edit) & Luv 4 Luv (Stones club mix)
Ja, je zou het van tevoren ook niet bedenken dat deze bij elkaar zouden passen. Maar dat gehoor heb ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Thanks
Het idee komt van Radio Veronica, moet ik zeggen.
Daar heb je vast geen hulp bij nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Het is erg rustig met verzoekjes vanavond. Zoals altijd geldt: moet niet, maar mag wel. Ik kan met name nog wel een goed Duitstalig nummer gebruiken....
Eentje heb ik erquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je vast geen hulp bij nodig.
Checkquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Het is erg rustig met verzoekjes vanavond. Zoals altijd geldt: moet niet, maar mag wel. Ik kan met name nog wel een goed Duitstalig nummer gebruiken....
Oh, dat lees ik nu pas. Vergeet mijn verzoekje dan maar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Het is niet Moonlight Shadow, maar het lijkt er veel op en komt ook van hetzelfde album:Mike Oldfield feat. Barry Palmer - Crime Of Passion (extended version)
Dat "extended" valt trouwens erg mee, hoor...
Deze ken ik niet van hem.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
O ja, deze ging ik eigenlijk achter Bernard Sumner aan draaien... Ik krijg hier een enorme True Faith-vibe van.Peter Schilling - The Different Story (World Of Lust And Crime)
Let o.a. op dat baslijntje
En dit gaat dan over het eindresultaatquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
De plannen van JEREMIAS in 2025 zijn duidelijk. Gewoon doorgaan met het maken van de fijne muziek die ze in 2023 en 2024 ook al afleverden.JEREMIAS - Reich
Blijft een fijn nummer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Geslaagd verzoekje van Symphonic, dat prima tussen de nieuwe liedjes past.Münchener Freiheit - Ohne Dich (Schlaf'Ich Heut' Nacht Nicht Ein)
Ik hoor toch eigenlijk altijd Toontje Lager als ik dit nummer hoor. In mijn hoofd wordt het gewoon vertaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |