quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
De overbuurman is jarig. Er staat zo’n opblaasgeval in de voortuin. 3 keer raden welke figuur…
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef Melting het volgende:
[..]BingoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag dat bij elke verjaardag hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil dat ook in de tuin als ik 50 word.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen bezoek krijgt verder.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil dat ook in de tuin als ik 50 word.
Zegquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij mag dat bij elke verjaardag hebben.
Het is echt genantquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen bezoek krijgt verder.
Ik ben er vanavond helaas ook niet bij. Ik krijg familie op bezoek om alsnog m'n verjaardag te vieren. Dat was door omstandigheden een poosje uitgesteld en uitgesteld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:44 schreef livelink het volgende:
@:melting , ik kan vanavond niet luisteren, behalve hooguit het laatste uurtje.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef Melting het volgende:
[..]Die hadden ze vorig jaar ook wel bij mij in de tuin mogen zetten. Had dat ding dan ook een paar weken laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hadden ze vorig jaar ook wel bij mij in de tuin mogen zetten. Had dat ding dan ook een paar weken laten staan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze ken ik, maar wordt toch prijsgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |