quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel redelijk een Suzan & Freek decoraties van de Xenos bohemian ingerichte woonkamer type.
Precies. Forza Buffon. @Bugno3quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, welkom in 2025. Lekker genderstereotype weer.
Wat een ontzettende kutquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Myrthe nog nooit van een huizencrisis gehoord?
Allebei ook niet erg sympathiekquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Als je met 18 inschrijft heb je met 30 toch 12 jaar inschrijftijd om iets te huren. Snap ik dan toch niet helemaal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Huren jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 18 inschrijft heb je met 30 toch 12 jaar inschrijftijd om iets te huren. Snap ik dan toch niet helemaal.
alles gaat met voorrang naar asielzoekersquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 18 inschrijft heb je met 30 toch 12 jaar inschrijftijd om iets te huren. Snap ik dan toch niet helemaal.
Bij ons in de buurt is zelfs 20 jaar ingeschreven staan te weinigquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hij wil meteen 120m2 kopenquote:
En best wat mensen die met hun 30e teveel verdienen voor sociale huur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles gaat met voorrang naar asielzoekers
Dan is er iets particulier maar dit soort mannen liever bij moeke dan gewoon een eenvoudige studioquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En best wat mensen die met hun 30e teveel verdienen voor sociale huur.
woon perfect in mijn appartementquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er iets particulier maar dit soort mannen liever bij moeke dan gewoon een eenvoudige studio
Niet altijd even makkelijk. Ben al een jaar op alles wat voorbij komt binnen mijn budget aan het reageren, maar ook daar gewoon 130 reacties op een appartement van 1200 kale huur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er iets particulier maar dit soort mannen liever bij moeke dan gewoon een eenvoudige studio
geen bijzondere haais vandaagquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De oudjes zijn de gays vandaag
Ik had in 2019 echt heel veel geluk, was nummer 3 en de eerste twee kwamen niet opdagen, die verhuurder kwam al naar mij toe dat als ik mijn financien zou opsturen dat het dan van mij was, de week erna kon ik de sleutel ophalen,quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet altijd even makkelijk. Ben al een jaar op alles wat voorbij komt binnen mijn budget aan het reageren, maar ook daar gewoon 130 reacties op een appartement van 1200 kale huur.
Nee natuurlijk is het moeilijk maar bepaalde mensen wachten echt op die 4 kamer woning met tuin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet altijd even makkelijk. Ben al een jaar op alles wat voorbij komt binnen mijn budget aan het reageren, maar ook daar gewoon 130 reacties op een appartement van 1200 kale huur.
lijkt wel of hij een vissershoedje ophadquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik weet niet of hij heel veel of heel weinig moeite in zijn kapsel heeft gestopt
Beetje surfer typequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik weet niet of hij heel veel of heel weinig moeite in zijn kapsel heeft gestopt
Oh ja heb je zeker een punt. Als je gaat wachten op die perfecte woning, dan kun je inderdaad op je 45e nog thuis zitten. Maar met de gedachte "alles is beter dan nog thuis wonen" wordt het wel een stuk makkelijker idd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het moeilijk maar bepaalde mensen wachten echt op die 4 kamer woning met tuin.
Deze jongen zei er verder niks over. Lui paardje.
Bellen doe ik idd ook, veel vrije sector staat gewoon telefoonnummer bij, dan bel ik idd ook gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had in 2019 echt heel veel geluk, was nummer 3 en de eerste twee kwamen niet opdagen, die verhuurder kwam al naar mij toe dat als ik mijn financien zou opsturen dat het dan van mij was, de week erna kon ik de sleutel ophalen,
ik deed veel bellen ook om te reageren.
Hebben we normaal toch niet vaak?quote:
Bunschoten Spakenburgquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze blonde jongen vandaan?
heb je veel nieuwbouwprojecten in de buurt. Dan komen er in 1 keer veel woningen vrij, maar vaak is er een heel korte periode om je in te schrijven. Zo ben ik aan een betaalbaar appartement gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen doe ik idd ook, veel vrije sector staat gewoon telefoonnummer bij, dan bel ik idd ook gewoon.
Wel af en toe een bezichtiging gehad de laatste tijd, maar helaas alsnog afgevallen. Nouja ik blijf gewoon zoeken. Woon nu niet thuis, maar met een huisgenote. Opzich prima zo, alleen wel lastig om een date mee te nemen terwijl er ook een andere vrouw soort van in je huis zit.
Een gehucht in de buurt van Apeldoorn of Amersfoort. Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze blonde jongen vandaan?
Ja vreemde aflevering. Dat stukje met Frans accent, nu ineens een heel ongewoon stukje muziek. Hebben ze een stagiair op de montage gezet ofzo.quote:
nou tadaa, hij is een surferquote:
Ik dacht dat je alleen met die leuke viervoeter zat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen doe ik idd ook, veel vrije sector staat gewoon telefoonnummer bij, dan bel ik idd ook gewoon.
Wel af en toe een bezichtiging gehad de laatste tijd, maar helaas alsnog afgevallen. Nouja ik blijf gewoon zoeken. Woon nu niet thuis, maar met een huisgenote. Opzich prima zo, alleen wel lastig om een date mee te nemen terwijl er ook een andere vrouw soort van in je huis zit.
Ik herken ze wel ja.quote:
nee wacht toch welquote:
Ik surf zelf. Dan gaat het makkelijk.quote:
Leuk, ben naar kaapverdie geweest was surfers heaven, ook zuid portugal komen veel surfersquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik surf zelf. Dan gaat het makkelijk.
Heb idd op paar huurprojecten ingeschreven. Koop helaas weinig/geen nieuwbouw binnen mijn budget. Ook lekker irritant, want opzich prima salaris maarja de huizenprijzen zijn nog hogerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je veel nieuwbouwprojecten in de buurt. Dan komen er in 1 keer veel woningen vrij, maar vaak is er een heel korte periode om je in te schrijven. Zo ben ik aan een betaalbaar appartement gekomen
Of je huisgenote opwaarderen naar iets meer![]()
Allebei fijn om te surfen. Kaapverdië maar 30 keer fijner qua temperatuur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk, ben naar kaapverdie geweest was surfers heaven, ook zuid portugal komen veel surfers
ik was er met 45 graden en 80% luchtvochtigheidquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei fijn om te surfen. Kaapverdië maar 30 keer fijner qua temperatuur.
Maglia rosa goden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Forza Buffon. @:bugno3
Ja die moet je in de winter doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik was er met 45 graden en 80% luchtvochtigheid
Super genoten, ook van het schildpadden reservaat, duiken bij het gezonken schip en lekker eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die moet je in de winter doen
eentje die zo de prullenbak in kan.quote:
Zij een huismoekequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
Dat roze shirt is wel echt een ongelooflijk dooie.
Staat hier gewoon in de kastquote:
Kind is te dik voor skinnyquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
Skinny bash weer![]()
Kijk ons eens ver verheven staan boven skinny jeans
Tot Dior het komend seizoen weer strak maakt op de catwalk.
Fashion victims
Leuk hoe hipster dames elkaar wijsmaken dat van die tentwijde broeken mooi staanquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kind is te dik voor skinny
SkinnyGodinnen
Je mooie slanke lichaam elke dag verbergen. Ik vind het doodzonde. Maar ieder z’n ding.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Leuk hoe hipster dames elkaar wijsmaken dat van die tentwijde broeken mooi staan
Tot mogen!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
niks nada noppes,
tot mogen
vrijdag schaatsen
Wel foto plaatsen hier dan hequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Morgen in roze overhemd en skinny jeans naar kantoor FUCK DE HATERS
Vooral het kansloze blind volgen wat mode is. En ook het idee dat mensen dat op steeds hogere leeftijd blijven doen. Vroeger was dat met 30 wel over, nu zie je kekke vijftigers met zo'n klotemutsje in paars, met een oranje trui in 8 maten te groot, een broek waar je met 6 man in kan kamperen en zo'n Arsene Wengerj-jas, bij voorkeur in een contrasterende kleur met de muts, zeg: Oranje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mooie slanke lichaam elke dag verbergen. Ik vind het doodzonde. Maar ieder z’n ding.
alles binnen nederland is binnen 2 uur te doen,quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:29 schreef RipCity het volgende:
Breda... Manman wat een afstand zeg naar amsterdam
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:31 schreef Benny het volgende:
Juanita ziet eruit als een Mii poppetje
10 jaar jongerquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je 50+'er bent misschien ja
voetbal gaat altijd voor bij @Pisces29 dus het zal wel rust zijn. Die zijn we na 1 kwartier weer kwijtquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
@:pisces29 is binnen, nu kunnen we echt beginnen!
Correctquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
voetbal gaat altijd voor bij @:pisces29 dus het zal wel rust zijn. Die zijn we na 1 kwartier weer kwijt
Prioriteiten......quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
voetbal gaat altijd voor bij @:pisces29 dus het zal wel rust zijn. Die zijn we na 1 kwartier weer kwijt
Jeetjequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrouw met rolstoel of krukken?quote:
Heel kleinquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouw met rolstoel of krukken?
Of de bar is bezet
Bar is te hoog voor kabouters…quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouw met rolstoel of krukken?
Of de bar is bezet
Etalages indelen lijkt me?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Visual merchandiser, wat is dat nu weer?
Dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bar is te hoog voor kabouters…
Had even gemist wat zij allemaal voor spannende hobby's had, dat ze zo neerbuigend over zijn snookerhobby deedquote:
Presentatie van kleding in de winkel(s)quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Visual merchandiser, wat is dat nu weer?
Is dat een fulltime baan?quote:
Nu klink je wereldvreemdquote:
voor kabouters?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Presentatie van kleding in de winkel(s)
Ok, ik dacht altijd dat de winkelmedewerkers er dat gewoon bij doen op de rustige momentenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Presentatie van kleding in de winkel(s)
Paspoppen aankleden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht altijd dat de winkelmedewerkers er dat gewoon bij doen op de rustige momenten
Vermoed dat het voor een keten isquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht altijd dat de winkelmedewerkers er dat gewoon bij doen op de rustige momenten
Nee, zitten mensen eerst weken op te werken op de computer en daarna gaat zo'n vrouwtje dat in de winkel echt aankleden en alles. Zitten hele gedachtes achter (blijkbaar). Ooit eentje gesprokenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zit niet zo in de modewereld, verder dan een bijbaantje bij scapino ben ik nooit gekomenquote:
Wat je gymleraar doet voordat die je gymleraar wordt op de middelbarequote:
bijna die van mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Efteling
Star Wars
Harry potter
Lord of the rings
Anime
Pretparken
Lego
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef Felagund het volgende:
Hij komt rechtstreeks uit Maaskantje?
Ik vind dit wel een leuke combiquote:
Bessen - 7 Up…quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Amaretto cola? Wat is er in hemelsnaam mis met Pisang Ambon judsd'orange?
.
En waarom hebben ze geen Flugels en breezer ananas?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Amaretto cola? Wat is er in hemelsnaam mis met Pisang Ambon judsd'orange?
.
Dit ja, ze vindt het helemaal niks en komt naar over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze zonnebrilmevrouw niet vriendelijk overkomen
Ze vind haar date gewoon nietsquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze zonnebrilmevrouw niet vriendelijk overkomen
Ditquote:
Ja dat denk ik ook, had hem een vriendelijker vrouw gegundquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is dit wel een onwijze goedzak deze man
Daar hebben christenen ook niet echt problemen mee.quote:
Deze met zonnebril en kleine oogjes?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik neem het terug. De arrogantie maakt dr een stuk minder mooi
Onze HR manager is ook een manquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef Felagund het volgende:
De enige mannelijke HR-medewerker van het land?
En gratis orale seks!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:56 schreef RipCity het volgende:
Jezus had dan voorgesteld om te betalen gierige muts. Het is zijn birthday!
Ik durf niet te vragen wat dat isquote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen via insta dan nog na de aflevering reacties krijgen van mensen die wel interesse hebben en dat het dan een succes wordtquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef NoCigar het volgende:
'Ja…eh…ik heb besloten dat het hierbij stopt.'
Begin dan niet met ja![]()
Die helpt klanten aan een grotere korting?quote:
Iemand die etalagepoppen in succesvolle posities plaatst?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen wat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |