lijkt wel of hij een vissershoedje ophadquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik weet niet of hij heel veel of heel weinig moeite in zijn kapsel heeft gestopt
Beetje surfer typequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik weet niet of hij heel veel of heel weinig moeite in zijn kapsel heeft gestopt
Oh ja heb je zeker een punt. Als je gaat wachten op die perfecte woning, dan kun je inderdaad op je 45e nog thuis zitten. Maar met de gedachte "alles is beter dan nog thuis wonen" wordt het wel een stuk makkelijker idd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het moeilijk maar bepaalde mensen wachten echt op die 4 kamer woning met tuin.
Deze jongen zei er verder niks over. Lui paardje.
Bellen doe ik idd ook, veel vrije sector staat gewoon telefoonnummer bij, dan bel ik idd ook gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had in 2019 echt heel veel geluk, was nummer 3 en de eerste twee kwamen niet opdagen, die verhuurder kwam al naar mij toe dat als ik mijn financien zou opsturen dat het dan van mij was, de week erna kon ik de sleutel ophalen,
ik deed veel bellen ook om te reageren.
Hebben we normaal toch niet vaak?quote:
Bunschoten Spakenburgquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze blonde jongen vandaan?
heb je veel nieuwbouwprojecten in de buurt. Dan komen er in 1 keer veel woningen vrij, maar vaak is er een heel korte periode om je in te schrijven. Zo ben ik aan een betaalbaar appartement gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen doe ik idd ook, veel vrije sector staat gewoon telefoonnummer bij, dan bel ik idd ook gewoon.
Wel af en toe een bezichtiging gehad de laatste tijd, maar helaas alsnog afgevallen. Nouja ik blijf gewoon zoeken. Woon nu niet thuis, maar met een huisgenote. Opzich prima zo, alleen wel lastig om een date mee te nemen terwijl er ook een andere vrouw soort van in je huis zit.
Een gehucht in de buurt van Apeldoorn of Amersfoort. Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze blonde jongen vandaan?
Ja vreemde aflevering. Dat stukje met Frans accent, nu ineens een heel ongewoon stukje muziek. Hebben ze een stagiair op de montage gezet ofzo.quote:
nou tadaa, hij is een surferquote:
Ik dacht dat je alleen met die leuke viervoeter zat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen doe ik idd ook, veel vrije sector staat gewoon telefoonnummer bij, dan bel ik idd ook gewoon.
Wel af en toe een bezichtiging gehad de laatste tijd, maar helaas alsnog afgevallen. Nouja ik blijf gewoon zoeken. Woon nu niet thuis, maar met een huisgenote. Opzich prima zo, alleen wel lastig om een date mee te nemen terwijl er ook een andere vrouw soort van in je huis zit.
Ik herken ze wel ja.quote:
nee wacht toch welquote:
Ik surf zelf. Dan gaat het makkelijk.quote:
Leuk, ben naar kaapverdie geweest was surfers heaven, ook zuid portugal komen veel surfersquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik surf zelf. Dan gaat het makkelijk.
Heb idd op paar huurprojecten ingeschreven. Koop helaas weinig/geen nieuwbouw binnen mijn budget. Ook lekker irritant, want opzich prima salaris maarja de huizenprijzen zijn nog hogerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je veel nieuwbouwprojecten in de buurt. Dan komen er in 1 keer veel woningen vrij, maar vaak is er een heel korte periode om je in te schrijven. Zo ben ik aan een betaalbaar appartement gekomen
Of je huisgenote opwaarderen naar iets meer![]()
Allebei fijn om te surfen. Kaapverdië maar 30 keer fijner qua temperatuur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk, ben naar kaapverdie geweest was surfers heaven, ook zuid portugal komen veel surfers
ik was er met 45 graden en 80% luchtvochtigheidquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei fijn om te surfen. Kaapverdië maar 30 keer fijner qua temperatuur.
Maglia rosa goden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Forza Buffon. @:bugno3
Ja die moet je in de winter doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik was er met 45 graden en 80% luchtvochtigheid
Super genoten, ook van het schildpadden reservaat, duiken bij het gezonken schip en lekker eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die moet je in de winter doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |