Dit ja, ze vindt het helemaal niks en komt naar over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze zonnebrilmevrouw niet vriendelijk overkomen
Ze vind haar date gewoon nietsquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze zonnebrilmevrouw niet vriendelijk overkomen
Ditquote:
Ja dat denk ik ook, had hem een vriendelijker vrouw gegundquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is dit wel een onwijze goedzak deze man
Daar hebben christenen ook niet echt problemen mee.quote:
Deze met zonnebril en kleine oogjes?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik neem het terug. De arrogantie maakt dr een stuk minder mooi
Onze HR manager is ook een manquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef Felagund het volgende:
De enige mannelijke HR-medewerker van het land?
En gratis orale seks!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:56 schreef RipCity het volgende:
Jezus had dan voorgesteld om te betalen gierige muts. Het is zijn birthday!
Ik durf niet te vragen wat dat isquote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen via insta dan nog na de aflevering reacties krijgen van mensen die wel interesse hebben en dat het dan een succes wordtquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef NoCigar het volgende:
'Ja…eh…ik heb besloten dat het hierbij stopt.'
Begin dan niet met ja![]()
Die helpt klanten aan een grotere korting?quote:
Iemand die etalagepoppen in succesvolle posities plaatst?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen wat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |