Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef Debsterr het volgende:
Prima hoor! Blij dat we eindelijk weer eens wat zon hebben. Hoe is het hier?
Moest lachen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanhoe is het met de baby en corry?
Omdat ik moest lachenquote:
Welke babyquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanhoe is het met de baby en corry?
Airplane mode activatedquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is inmiddels een foto van deel 1.
[ afbeelding ]
In mijn beleving voor altijd babyquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke baby. Die is alweer een half jaar niet meer baby
.
Corrie begint eindelijk te snappen dat ze baby als een soort food dispenser moet beschouwen en dat ze dan best leuk is.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke baby. Die is alweer een half jaar niet meer baby
.
Corrie begint eindelijk te snappen dat ze baby als een soort food dispenser moet beschouwen en dat ze dan best leuk is.
Jammer wel dat food dispenser momenteel van foppen houdt. En de uitgestoken stukken appel (nadat Corrie er aan mag likken) weer terug pakt en in haar eigen bakkes steektquote:
Goed voor de afweer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer wel dat food dispenser momenteel van foppen houdt. En de uitgestoken stukken appel (nadat Corrie er aan mag likken) weer terug pakt en in haar eigen bakkes steekt.
Best schattig, voor een poesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is inmiddels een foto van deel 1.
[ afbeelding ]
Natuurlijk nooit zo schattig als jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Best schattig, voor een poes. Hopelijk kun je er straks mee knuffelen
.
Je schreef "nu pas?" verkeerd, Q.quote:
Jaloers.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... lekker gesport. Morgen vrijwilligerswerk en daarna even rust. Over een week op vakantie
Voor het eerst op vakantie in tien jaar tijd!quote:
CotSquote:
Hoi jij!quote:
Ja, klussenquote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor het eerst op vakantie in tien jaar tijd!
Heel spannend. Vinden mijn begeleiders ook. Dus we gaan nog een plan maken
Behoorlijk, maandag overquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk en videobellen met een vriendin
Veel succes ! Zit er een beetje schot in?
Mooie stad!quote:
Nice, geniet ervan jij!quote:
Super! Dat is snel gegaan ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Behoorlijk, maandag over
Vandaag gordijn hangen e.d.
[..]
Mooie stad!
Dank jequote:
Succes! En veel plezier met het inrichten van je nieuwe plekjequote:Op maandag 24 februari 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De grote verhuisdag vandaag!
Woohoo!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit mijn nieuwe huis
SLOPEN DIE BOEL!quote:
Ze zijn wel lekker bezig ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat dit over Q's katten ging.
Pics van je poesjesquote:
Ja, anders vraag ik het toch niet?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, anders vraag ik het toch niet?
N'aaawwwwquote:
Ik zit alweer op kantoorquote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is maandargh. Nee. Gewoon nee. Ik blijf in bed liggen.
Was dit maar een optie voor mijquote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is maandargh. Nee. Gewoon nee. Ik blijf in bed liggen.
Daarom blijf ik in bed. En vanmiddag even de zwerfkatjes voeren bij de rivierquote:Op maandag 3 maart 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor
Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Jij mag van mij in bed blijven hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dit maar een optie voor mij
Oke, stem je dit ook even af met mijn leidinggevende en mijn kinderen de volgende keer?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag van mij in bed blijven hoor
Zolang @:Q. maar werkt voor z'n centen. Op z'n flexwerkplek. In z'n kantoortuin
Ik heb een door de Portugese overheid erkende baaldag melding voor je, will that do?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, stem je dit ook even af met mijn leidinggevende en mijn kinderen de volgende keer?
Denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben hierquote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een door de Portugese overheid erkende baaldag melding voor je, will that do?
Ik werk thuis vandaag.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag van mij in bed blijven hoor
Zolang @:Q. maar werkt voor z'n centen. Op z'n flexwerkplek. In z'n kantoortuin
Het vriest.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor
Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Stom.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben hier
Ik las dit als "ik ga vandaag geen ene donder uitvoeren", maar dat kan de baaldag in mij zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag.Met eigen vaste werkplek. En verwarmde bureaubladonderlegger.
En voetenwarmer.
En mn eigen muziek.
En de catcam aan.
![]()
PLEASE SAVE ME!!!
Niet eens! Ben hier op mn productiefst.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las dit als "ik ga vandaag geen ene donder uitvoeren", maar dat kan de baaldag in mij zijn.
Mooi. Ik:quote:Op maandag 3 maart 2025 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Ben hier op mn productiefst.Beter dan in de fucking kantoortuin waar het altijd 25 graden is en volgepropt.
Ik ga morgen hetzelfde doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh!
Stuk van vakantie, maar enorm genoten
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh!
Hoiquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh!
CotSquote:
Herstellende van een griep. Gaat de goede kant op wel.quote:
Dat laatste is fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Herstellende van een griep. Gaat de goede kant op wel.
Maar de verhuizing is achter de rug
Dat zijn wij zeker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]We zijn maar een hemels duo
Oh jij bent M00N?quote:
Hoi maantjequote:
Leuk je weer te zien!quote:
Nee hoorquote:
Vertel dat je seks hebt gehad met Q zonder te zeggen dat je seks hebt gehad met Q.quote:
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Qquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel dat je seks hebt gehad met Q zonder te zeggen dat je seks hebt gehad met Q.
Dan zat ie dus verkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Q
Tov jou? Kán niet.quote:
Matig geslapen dus voel mij niet al te best nu. Anders dan dat alles prima. En met u?quote:
Dat is ruk, met reden of gewoon toevallig slecht?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Matig geslapen dus voel mij niet al te best nu. Anders dan dat alles prima. En met u?
Toevallig gewoon een keer. Dan voel je het extra goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ruk, met reden of gewoon toevallig slecht?
Oke geslapen, maar de werkdag duurt lang. Blij als ik straks weer weekend heb
Hoezo wordt het hem niet meer? Ben momenteel gewoon aan het werk hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig gewoon een keer. Dan voel je het extra goed.
Ga straks maar in de zon zitten knikkebollen want werken wordt m niet meer.
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wordt het hem niet meer? Ben momenteel gewoon aan het werk hoor(Zoals het hoort als je op Fok! zit
)
Gaat het weer eens over jezelfquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.
Dat deed ik maandag alquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan toenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Q
Boks.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij wel seks hebt gehad met Q?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb echt iets verkeerd gedaan toen.
Bij uitzondering.quote:
Samen in de zon gaan knikkebollen?quote:
Had je seks gewild met fokkers?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan schuif ik gewoon aan.quote:
Niet massaal FoK!sters aandouwenquote:
Je kan het nog goedmaken tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een kind dankzij Fok! Wel 10 jaar later, maar toch…quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb een kind dankzij Fok! Wel 10 jaar later, maar toch…
Je bent zelf oud.quote:
quote:
Ja alles is goed gegaan. De kleine man is 8 weken nu en groeit als koolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Wanneer? Alles goed gegaan? Hoe is het nu?
Wat leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja alles is goed gegaan. De kleine man is 8 weken nu en groeit als kool
Gefeliciteerd en sterktequote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :pquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat leuk
Papa-ArtHoe bevalt dat, papa zijn?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Haha, zo staat mijn man er ook inquote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :p
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :p
Sow.quote:
Wacht... ik had twee interpretaties in mijn hoofd (Fokkers van babyleeftijd en het maken van baby's. Alleen door jouw reactie zie ik ineens een derde, waar ik nooit, maar dan ook nooit grapjes over zou maken... Dat was niet de bedoeling)quote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht... ik had twee interpretaties in mijn hoofd (Fokkers van babyleeftijd en het maken van baby's. Alleen door jouw reactie zie ik ineens een derde, waar ik nooit, maar dan ook nooit grapjes over zou maken... Dat was niet de bedoeling)
Mijn excuses... dit was echt niet de bedoeling
Ben je ookquote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Stond al om 9.00 in de gym. Lekker rustig op dat moment zeg. Toen ik wegging werd het drukker
Voel me nu wel een power-vrouw
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Stond al om 9.00 in de gym. Lekker rustig op dat moment zeg. Toen ik wegging werd het drukker
Voel me nu wel een power-vrouw
Zat je wel in de goede gym?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.
Was je alleen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.
Juist wel!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat je wel in de goede gym?
CotS!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk lekker de deur uiteven onder de mensen komen
Goed hoorquote:
Primaquote:
Zoals het hoort!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
Zo, net op tijd uitgeziekt om weer lekker op maandag te kunnen werken.
Jij ook alquote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef DrMarten het volgende:
Hier is o dertussen de loodgieter geweest ivm een kleine lekkage in de badkamer.
Conclusie, haarscheurtje in een leiding van de verwarming. Om het op te lossen moeten tegels weggehakt worden.
Voorlopig laat ik het maar een beetje lekken en ik ga eens nadenken over een compleet nieuwe badkamer.
Iemand een geldboom over?
Dat maakt vrij zegt men.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals het hoort!
Niet van dat slappe gedoe, arbeiten!!
Gewoon wat nieren verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef DrMarten het volgende:
Hier is o dertussen de loodgieter geweest ivm een kleine lekkage in de badkamer.
Conclusie, haarscheurtje in een leiding van de verwarming. Om het op te lossen moeten tegels weggehakt worden.
Voorlopig laat ik het maar een beetje lekken en ik ga eens nadenken over een compleet nieuwe badkamer.
Iemand een geldboom over?
Merk er niks vanquote:
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe radiator in de badkamer gekregen. De leiding in de muur naar de radiator zit niet lekker en waarschijnlijk is het ophangen van die nieuwe radiator net teveel geweest waardoor een haarscheurtje is ontstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook alIk moest de ketel laatst weer bijvullen en de volgende dag weer en 's avonds was hij weer leeg: ook een verwarmingsbuis naar de badkamer. Maar die was vorig jaar verbouwd dus heb nu van de badkamerboer een elektrische kachel gekregen want anders moesten de vloertegels en wat wandtegels eruit en dan krijg je waarschijnlijk kleurverschil. En gezeik.
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.quote:
Meer dan één van die dingen is toch overkill.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.
Soep van koken.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.
Dat zijn zes nieren!quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Soep verkopen op de markt.quote:
Dit is een valide kapitalische manier van denken. Betaal hem 10 cent per uur om kopjes kindsoep te verkopen voor minimaal ¤9,50, want 100% NL homemade.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als arbeid. Dat laat ik aan Q over.
GATVER! Niet vloeken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als arbeid. Dat laat ik aan Q over.
Ik heb nog nooit zoveel verdiend.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een valide kapitalische manier van denken. Betaal hem 10 cent per uur om kopjes kindsoep te verkopen voor minimaal ¤9,50, want 100% NL homemade.
Yo Q!quote:
Haha - helemaal met zo'n lange nickname jaquote:
Jaaaaaquote:
Hihiquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - helemaal met zo'n lange nickname ja![]()
![]()
Stiggiequote:Op donderdag 20 maart 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jaaaaa
Hoi maantje
[..]
Hihi
Sally
CotSiequote:
quote:
Hoi jijquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrijwilligerswerk straks
En daarna videobellen met een vriendin
Prima dagje dys
CotSquote:Op maandag 31 maart 2025 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Nieuwe week met nieuwe kansen
Straks begeleider
Verder eigenlijk geen plannen
Slaap de laatste tijd erg slecht. Dus even een bijkomdagje
Even hard nodig ookquote:Op maandag 31 maart 2025 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CotS
Lekker niksen is ook wel eens leuk en goed.
Beetje gamenquote:Op maandag 31 maart 2025 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even hard nodig ook
Dus lekker een beetje hangen
Simpel beetje haken
Helemaal prima
Ik speel wel wat andersquote:
Uhm... neequote:Op maandag 31 maart 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cozy Grove? Chill Town? Stardew Valley? Farm together? Mail time?Dinkum? Toem Garden Paws?
Meer Lovecraft op dit moment.quote:
Zegt me niksquote:Op maandag 31 maart 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer Lovecraft op dit moment.
Lovecraftian horrorquote:
Ohwquote:Op maandag 31 maart 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Horrorfilms vind ik leuk, maar spellen... nee... die wil ik lief hebben
Welke?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer Lovecraft op dit moment.
Dat is toch helemaal prima?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Dan hebben wij andere smaken
Games: Menace of the Deep, Worshippers of Cthulhu, Call of Cthulhu en The Sinking City.quote:
Zei ook niet van nietquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen johquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen joh
quote:
Hoeveel woorden?quote:
Fuck dat.quote:
Weet ikquote:
Fight Club?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk weer naar een clubje
Vroeger was sowieso alles beter.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Deze SC is nu wel een schim van vroeger he?
CotS maakt iedereen in.quote:
Een beetje.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Amateur.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef Q. het volgende:
Maar goed, in dit tempo duurt het nog even voor ik de 200.000 posts haal.
Dit is wel waar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Lekker rustig zo. Lekker overzichtelijk.
Je hebt er meer dan ik, dus niet zeuren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef Q. het volgende:
Maar goed, in dit tempo duurt het nog even voor ik de 200.000 posts haal.
En dat is alleen deze user.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt er meer dan ik, dus niet zeuren.
Ik mis die tijden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger
We wisten niet hoe goed we het hadden.
* TheStigsDutchCousin op onderzoek gaatquote:
Ik heb nog 2000 klonen liggen her en der.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin op onderzoek gaat
NEINquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
"vroeger" dan moet ik aan de Relaties SC denken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Een uur, stelletje amateurs.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
"vroeger" dan moet ik aan de Relaties SC denken.
Daar waar een topic er binnen een uur doorheen ging op sommige dagen.
5 minuten is ook binnen een uurquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Een uur, stelletje amateurs.5 minuten per topic, dat waren tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |