Gefeliciteerd en sterktequote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb een kind dankzij Fok! Wel 10 jaar later, maar toch…
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :pquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat leuk
Papa-ArtHoe bevalt dat, papa zijn?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb een kind dankzij Fok! Wel 10 jaar later, maar toch…
Haha, zo staat mijn man er ook inquote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :p
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bevalt goed! Maar kan niet wachten tot hij wat ouder is :p
Sow.quote:
Wacht... ik had twee interpretaties in mijn hoofd (Fokkers van babyleeftijd en het maken van baby's. Alleen door jouw reactie zie ik ineens een derde, waar ik nooit, maar dan ook nooit grapjes over zou maken... Dat was niet de bedoeling)quote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht... ik had twee interpretaties in mijn hoofd (Fokkers van babyleeftijd en het maken van baby's. Alleen door jouw reactie zie ik ineens een derde, waar ik nooit, maar dan ook nooit grapjes over zou maken... Dat was niet de bedoeling)
Mijn excuses... dit was echt niet de bedoeling
Ben je ookquote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Stond al om 9.00 in de gym. Lekker rustig op dat moment zeg. Toen ik wegging werd het drukker
Voel me nu wel een power-vrouw
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Stond al om 9.00 in de gym. Lekker rustig op dat moment zeg. Toen ik wegging werd het drukker
Voel me nu wel een power-vrouw
Zat je wel in de goede gym?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.
Was je alleen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de gym stond de muziek uit, enige wat je hoorde was gekreun en gesteun.
Juist wel!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat je wel in de goede gym?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |