Nee hoorquote:
Vertel dat je seks hebt gehad met Q zonder te zeggen dat je seks hebt gehad met Q.quote:
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Qquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel dat je seks hebt gehad met Q zonder te zeggen dat je seks hebt gehad met Q.
Dan zat ie dus verkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Q
Tov jou? Kán niet.quote:
Matig geslapen dus voel mij niet al te best nu. Anders dan dat alles prima. En met u?quote:
Dat is ruk, met reden of gewoon toevallig slecht?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Matig geslapen dus voel mij niet al te best nu. Anders dan dat alles prima. En met u?
Toevallig gewoon een keer. Dan voel je het extra goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ruk, met reden of gewoon toevallig slecht?
Oke geslapen, maar de werkdag duurt lang. Blij als ik straks weer weekend heb
Hoezo wordt het hem niet meer? Ben momenteel gewoon aan het werk hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig gewoon een keer. Dan voel je het extra goed.
Ga straks maar in de zon zitten knikkebollen want werken wordt m niet meer.
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wordt het hem niet meer? Ben momenteel gewoon aan het werk hoor(Zoals het hoort als je op Fok! zit
)
Gaat het weer eens over jezelfquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.
Dat deed ik maandag alquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Een productiviteit van niks dus ga stoppen met dom naar het scherm staren.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan toenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb genoeg seks gehad in mijn Fok! tijd, maar nooit met Q
Boks.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij wel seks hebt gehad met Q?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb echt iets verkeerd gedaan toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |