Ze zijn wel lekker bezig ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat dit over Q's katten ging.
Pics van je poesjesquote:
Ja, anders vraag ik het toch niet?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, anders vraag ik het toch niet?
N'aaawwwwquote:
Ik zit alweer op kantoorquote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is maandargh. Nee. Gewoon nee. Ik blijf in bed liggen.
Was dit maar een optie voor mijquote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is maandargh. Nee. Gewoon nee. Ik blijf in bed liggen.
Daarom blijf ik in bed. En vanmiddag even de zwerfkatjes voeren bij de rivierquote:Op maandag 3 maart 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor
Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Jij mag van mij in bed blijven hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dit maar een optie voor mij
Oke, stem je dit ook even af met mijn leidinggevende en mijn kinderen de volgende keer?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag van mij in bed blijven hoor
Zolang @:Q. maar werkt voor z'n centen. Op z'n flexwerkplek. In z'n kantoortuin
Ik heb een door de Portugese overheid erkende baaldag melding voor je, will that do?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, stem je dit ook even af met mijn leidinggevende en mijn kinderen de volgende keer?
Denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben hierquote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een door de Portugese overheid erkende baaldag melding voor je, will that do?
Ik werk thuis vandaag.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag van mij in bed blijven hoor
Zolang @:Q. maar werkt voor z'n centen. Op z'n flexwerkplek. In z'n kantoortuin
Het vriest.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor
Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Stom.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben hier
Ik las dit als "ik ga vandaag geen ene donder uitvoeren", maar dat kan de baaldag in mij zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag.Met eigen vaste werkplek. En verwarmde bureaubladonderlegger.
En voetenwarmer.
En mn eigen muziek.
En de catcam aan.
![]()
PLEASE SAVE ME!!!
Niet eens! Ben hier op mn productiefst.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las dit als "ik ga vandaag geen ene donder uitvoeren", maar dat kan de baaldag in mij zijn.
Mooi. Ik:quote:Op maandag 3 maart 2025 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Ben hier op mn productiefst.Beter dan in de fucking kantoortuin waar het altijd 25 graden is en volgepropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |