CotS!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk lekker de deur uiteven onder de mensen komen
Goed hoorquote:
Primaquote:
Zoals het hoort!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:29 schreef Q. het volgende:
Zo, net op tijd uitgeziekt om weer lekker op maandag te kunnen werken.
Jij ook alquote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef DrMarten het volgende:
Hier is o dertussen de loodgieter geweest ivm een kleine lekkage in de badkamer.
Conclusie, haarscheurtje in een leiding van de verwarming. Om het op te lossen moeten tegels weggehakt worden.
Voorlopig laat ik het maar een beetje lekken en ik ga eens nadenken over een compleet nieuwe badkamer.
Iemand een geldboom over?
Dat maakt vrij zegt men.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals het hoort!
Niet van dat slappe gedoe, arbeiten!!
Gewoon wat nieren verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef DrMarten het volgende:
Hier is o dertussen de loodgieter geweest ivm een kleine lekkage in de badkamer.
Conclusie, haarscheurtje in een leiding van de verwarming. Om het op te lossen moeten tegels weggehakt worden.
Voorlopig laat ik het maar een beetje lekken en ik ga eens nadenken over een compleet nieuwe badkamer.
Iemand een geldboom over?
Merk er niks vanquote:
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe radiator in de badkamer gekregen. De leiding in de muur naar de radiator zit niet lekker en waarschijnlijk is het ophangen van die nieuwe radiator net teveel geweest waardoor een haarscheurtje is ontstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook alIk moest de ketel laatst weer bijvullen en de volgende dag weer en 's avonds was hij weer leeg: ook een verwarmingsbuis naar de badkamer. Maar die was vorig jaar verbouwd dus heb nu van de badkamerboer een elektrische kachel gekregen want anders moesten de vloertegels en wat wandtegels eruit en dan krijg je waarschijnlijk kleurverschil. En gezeik.
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.quote:
Meer dan één van die dingen is toch overkill.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.
Soep van koken.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die krijgen binnenkort wel hun 3e kind. Misschien kan ik er daar een van offeren.
Dat zijn zes nieren!quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |