Dat ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Alles.
En Noord-Koreanen zijn er ook nog genoeg.
Kijk jij maar lekker weg nu het nog kan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tirannie heeft wel een lekker trackrecord inderdaad. Maargoed, ga jij nog maar even wat end wokeness filmpjes kijken Bassie.
Ik geef Buttigieg een goede kans.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tegen wie zou Vance dan staan denk je?
Wat zijn dit voor uitspraken kerel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ook.
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Het is nu hét moment om de EU de laatste slag toe te brengen.
Bijzondere keuze zullen we maar zeggen gezien je zelf hier woont.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik steun volledig de lijn die Trump voor de EU voor ogen heeft.
Een kwart van ons BNP, ASML en andere paradepaardjes. En een land waar hij zijn illegale migranten naar toe kan sturen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal enorme offers gaan vragen van de EU in ruil om Poetin rustig te houden.
Zeer benieuwd wat ie zal eisen.....
De legers van de EU hadden in 2019 in totaal zo'n ~2 miljoen soldaten. Daar moet je anno 2025 de nieuwe aanwas van die landen zelf, de legers van de Finnen en Zweden en uiteraard de ~700.000 Oekraïners bij rekenen .quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij kunnen nog geen 200k aan combattanten soldaten op tafel leggen. Sterker nog: podcast wijk/ajBoek van gisteren zeiden ze dat zelfs complete brigades vullen niet lukt.
Je hebt straks een EU macht van 150k tegenover een Russische potentiële macht van circa 300-500k getrainde en ervaren soldaten staan. What possibly can go wrong.
Tsja, jij steunt de cultuurstrijd die Trump voert. Dat staat je uiteraard vrij. Maar vergis je niet: Trump heeft niet het beste voor met Europa, zelfs als wij volledig naar z'n pijpen dansen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De eu schuift vooral problemen voor zich uit, en als problemen neit worden opgelost dan ligt dat aan het feit dat EU te weinig bevoegdheden zou hebben. Hoe meer bevoegdheden, hoe meer problemen lijkt het wel.
Anyway. Dit gaat niet alleen over Oek meer, maar ook over waar willen wij als EU naar toe. Ik steun volledig de lijn die Trump voor de EU voor ogen heeft.
Boek en de Wijk komen met heel andere cijfers. Je laat je in slaap sussen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
De legers van de EU hadden in 2019 in totaal zo'n ~2 miljoen soldaten. Daar moet je anno 2025 de nieuwe aanwas van die landen zelf, de legers van de Finnen en Zweden en uiteraard de ~700.000 Oekraïners bij rekenen .
Uitlokken. Naar gedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor uitspraken kerel?
Mee eens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Je als Europeaan vereenzelvigen met Trump - en in het verlengde daarvan Poetin - staat zo langzamerhand gelijk aan heulen met de vijand. En dat meen ik serieus.
Zei hij terwijl het kwijl hem in de mond liep.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ook.
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Het is nu hét moment om de EU de laatste slag toe te brengen.
Ik duid het. Ik duid hoe anderen hier naar kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor uitspraken kerel?
De getrainde en ervaren soldaten in kwestie:quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij kunnen nog geen 200k aan combattanten soldaten op tafel leggen. Sterker nog: podcast wijk/ajBoek van gisteren zeiden ze dat zelfs complete brigades vullen niet lukt.
Je hebt straks een EU macht van 150k tegenover een Russische potentiële macht van circa 300-500k getrainde en ervaren soldaten staan. What possibly can go wrong.
Mhm jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat zelf het tij kunnen keren.
https://www.bnr.nl/podcas(...)e-afschrikkingsmachtquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
De legers van de EU hadden in 2019 in totaal zo'n ~2 miljoen soldaten. Daar moet je anno 2025 de nieuwe aanwas van die landen zelf, de legers van de Finnen en Zweden en uiteraard de ~700.000 Oekraïners bij rekenen .
Die zijn ondertussen al minstens 10x verkracht door een meerdere in de kazerne.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De getrainde en ervaren soldaten in kwestie:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, jij steunt de cultuurstrijd die Trump voert. Dat staat je uiteraard vrij.
En hoe gaat hij dat rustig houden precies doen dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal enorme offers gaan vragen van de EU in ruil om Poetin rustig te houden.
Boeiend. Al plaatsen we er 25.000. Als die in Oekraïne gestationeerde soldaten door de Russen worden aangevallen gaan we niets terug doen? Dat denk je echt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/podcas(...)e-afschrikkingsmacht
Noem eens voorbeelden dan van een cultureel offensief? Trump staat juist zelf voor het buitensluiten van mensen: de LHBTQ gemeenschap bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik heb gisteren al uiteengezet dat Trumps offensief cultureel is, en niet zozeer economisch (misschien een deel) but that guy is on a mission..
In veel landen binnen de EU worden mensen buitengesloten, dat kan zo niet langer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenicaquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Boeiend. Al plaatsen we er 25.000. Als die in Oekraïne gestationeerde soldaten door de Russen worden aangevallen gaan we niets terug doen? Dat denk je echt?
De EU is economisch een onstabiel blok omdat het leunt op bepaalde landen, waar anderen amper iets bijdragen. En alvorens de EU ook militair een vuist kan maken zijn we zo twee decennia verder. Er is niet eens consensus over een Europees leger.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is helaas wel de waarheid. De Amerikanen zijn slechts de laatste in de rij die de integriteit en stabiliteit van de unie proberen te ondermijnen. Met reden: de unie is een zeer machtig economisch blok; als dat ook militair macht gaat uitstralen dan hebben ze allemaal een probleem.
Dat zullen ze allemaal proberen te voorkomen, en onze achilleshiel zijn de natiestaten. Het is voldoende om tweespalt te zaaien, want tweespalt leidt tot besluiteloosheid, en dat is voldoende om bundeling en gezamenlijke richting te voorkomen. Je zag China en Rusland dit spel al veel langer spelen. De VS zijn met Vance zijn speech ook begonnen.
En jij gelooft toch zeker zelf ook niet dat Nederland zelfstandig e.e.a. beter voor elkaar bokst dan als onderdeel van de EU?
Daar zou ik niet op rekenen als ik jou was. Polen zet al jaren in op een sterk bondgenootschap met de VS.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef recursief het volgende:
[..]
Als Trump zich zo blijft inlikken bij Putin kan ie steun van Polen wel op zijn buik schrijven. En ik denk van de Zweden ook wel.
Je voelt buitengesloten dus daarom steun je de alliantie die ons kapot wil maken? Stukje Bdsm. Ik haat links/centrum partijen zo erg dat ik graag samen met hun kapot wil worden gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik heb gisteren al uiteengezet dat Trumps offensief cultureel is, en niet zozeer economisch (misschien een deel) but that guy is on a mission..
In veel landen binnen de EU worden mensen buitengesloten, dat kan zo niet langer.
Er is geen alliantie die ons kapot wil maken. Wie is 'ons' hier trouwens?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je voelt buitengesloten dus daarom steun je de alliantie die ons kapot wil maken? Stukje Bdsm. Ik haat links/centrum partijen zo erg dat ik graag samen met hun kapot wil worden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |