abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:54:30 #251
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216745049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik heb het liefste dat je hier gewoon oprot inderdaad. Je zou je naaste familie nog verraden tbv de grote leiders Trump en Putin, zo kom je over. Serieus, boek een enkeltje Moskou ofzo.
Misschien moet je hem/haar geen aandacht schenken :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216745053
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:54:55 #253
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216745054
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:

Serieus, boek een enkeltje Moskou ofzo.
Nee, zuigend pro-putin zijn is natuurlijk alleen leuk als jij zelf geen last hebt van de nadelen van zijn regime.
pi_216745059
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die "radicaal-rechtse leiders" worden neit zelden geflankeerd door rechtspraak en andere instituties waardoor er per saldo niks wordt gewijzigd. In USA wordt niks herkend, alleen de federale overheid noemt mensen weer man of vrouw. Als iemand zich non binair wil voelen (en zich zo wil uiten) kan dat prima. Je wordt daarvoor niet de gevangenis in gedonderd.

Op dat laatste ga ik niet in.
Ja, heel vervelend, die rechtsstaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:55:31 #255
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216745064
quote:
Ja ook dat ja!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:56:06 #256
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216745075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Rechtsstaat is maar woke ;)
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:56:54 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216745092
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Oké nou als ik dit moet stuk moet geloven dan valt het allemaal wel mee, dus wat wil je precies zeggen dan?
Ik denk dat we niet normaal moeten omgaan met een partij die openlijk loopt te fantaseren over nucleaire bommen op ons. Zelfs bij talkshows op de staats TV lopen ze te fantaseren over hoe er zoveel mogelijk doden zouden kunnen vallen door acties. Zie je voor je dat iemand in de tweede kamer elke keer loopt te verkondigen hoe we zoveel mogelijk burgers kunnen doden ergens?
pi_216745095
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is nogal naïef. Het doet me denken aan de Russen die in de jaren dertig in de Goelag zaten en daar vol bleven houden dat het niet de schuld kon zijn van vadertje Stalin dat ze daar zaten, dat het een ondergeschikte moest zijn die een fout had gemaakt.....Of van de Russen aan het front die video's opnemen om bij Poetin te klagen over de omstandigheden en hem om hulp smeken...Het kan niet dat de geliefde leider iets verkeerds doet....toch? Toch? TOCH?? DAT KAN TOCH NIET?
Jij denkt dat als Trump om zeep was gegaan dat er niet $288 miljoen van Musk naar een andere Magagekkie uit Trumps inner circle was gegaan om die in het Witte Huis te krijgen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216745096
Nog iets meer dan 1.400 nachtjes slapen en dan is Donald Trump geen president meer van de Verenigde Staten. Dat staat vast. Wat niet zeker is, maar wel waarschijnlijk, is dat de EU dan nog steeds bezig is met het beleggen van de ene na de andere top.

Ondertussen hanteren ze in Europa nog steeds het decreet dat er geen 2 geslachten zijn maar dat er maar liefst 65 genderidentiteiten zijn.

We zijn dus gedoemd ten onder te gaan.
pi_216745108
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die kunnen gewoon meedoen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.
Het is tekenend dat dit nu het onderwerp van gesprek is. :')

We zijn hopeloos verloren ben ik bang.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:57:45 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216745111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef Bassie48 het volgende:
Nog iets meer dan 1.400 nachtjes slapen en dan is Donald Trump geen president meer van de Verenigde Staten. Dat staat vast.
Nouja, gesprekken over derde termijn gemist?
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:58:53 #262
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216745136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Klopt. Die draait tegenwoordig zelfs verkiezingsuitslagen terug.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216745137
quote:
Nog iets meer dan 1.400 nachtjes slapen en dan is Donald Trump geen president meer van de Verenigde Staten. Dat staat vast. Wat niet zeker is, maar wel waarschijnlijk, is dat de EU dan nog steeds bezig is met het beleggen van de ene na de andere top.

Ondertussen hanteren ze in Europa nog steeds het decreet dat er geen 2 geslachten zijn maar maar liefst 65 genderidentiteiten zijn.

We zijn dus gedoemd ten onder te gaan.
Gast waar heb je het in hemelsnaam over?

De obsessie hiermee is echt stuitend. Zoveel haat en aandacht voor een klein groepje mensen die hier verder buiten staan.

Jij denkt dat dit nu ons probleem is?

Man man man.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:59:13 #264
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216745144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat we niet normaal moeten omgaan met een partij die openlijk loopt te fantaseren over nucleaire bommen op ons. Zelfs bij talkshows op de staats TV lopen ze te fantaseren over hoe er zoveel mogelijk doden zouden kunnen vallen door acties. Zie je voor je dat iemand in de tweede kamer elke keer loopt te verkondigen hoe we zoveel mogelijk burgers kunnen doden ergens?
Dat wil ik me niet voorstellen maar als iemand dat blijkbaar roept die vervolgens van de buis gehaald is. En dus kennelijk niet bij z’n volle verstand is, lig ik niet rillend in m’n bedje.
pi_216745148
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heb je ook een eigen mening of kun je alleen maar de speeches en tweets uit de overkant van de plas reproduceren?
pi_216745155
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef GroteFeiten het volgende:

[..]
Het is tekenend dat dit nu het onderwerp van gesprek is. :')

We zijn hopeloos verloren ben ik bang.
Als jij moet kiezen tussen dat of betalen in roebels, dan kies je toch voor roebels?
pi_216745160
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja, gesprekken over derde termijn gemist?
Nee.

Gaat niet lukken, tenzij Trump met behulp van het leger alle Democraten en gematigde Republikeinen uitroeit.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:00:14 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216745161
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Rechtsstaat is maar woke ;)
Gelukkig gaat boze sinaasappel in chief binnenkort daar eventjes flink met de bezem doorheen:

“We want to weed out the corruption, and it seems hard to believe that a judge could say we don’t want you to do that. So, maybe we have to look at the judges because I think it’s a very serious violation.”
Huilen dan.
pi_216745162
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee nee, genders!!! Dat is het echte probleem. Woke!!
pi_216745165
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Boeiend. Al plaatsen we er 25.000. Als die in Oekraïne gestationeerde soldaten door de Russen worden aangevallen gaan we niets terug doen? Dat denk je echt?
Mocht die macht er komen, gaat rusland echt wel irritant lopen doen en aftasten. Dat doen bully's namelijk. Continu uitdagen en kijken hoe ver ze kunnen gaan. En ik denk wel dat het uiteindelijk daar op gaat uitlopen als zo'n 'macht' er komt. Europa heeft veel interne verdeeldheid en als compromis komt er dan een te kleine groep die vervolgens geen moer mag uitvoeren.

Dan heb je helemaal niets aan zo'n groepje ventjes met blauwe helmen in lichte pantsers en witte Toyota pick-ups. Rusland moet je op 1 manier behandelen: als de tyfuslijers die het zijn. Hard, snel, krachtig en zonder twijfel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216745172
quote:
Nog iets meer dan 1.400 nachtjes slapen en dan is Donald Trump geen president meer van de Verenigde Staten. Dat staat vast.
Ik denk dat Trump er alles aan doet om gewoon te blijven zitten. Hij heeft gisteren alvast een voorschot genomen met een decreet dat bepaalt dat alleen de AG en de POTUS kunnen praten over wat een wet is en wat niet. Hij heeft ook al laten zien dat hij rechterlijke uitspraken negeert als dat hem goed uitkomt. De facto beschouwt hij zichzelf al als dictator en hij zal er alles aan doen om dat ook in praktijk te brengen. Ik zou er niet zo zeker van zijn dat hij na zijn tweede termijn opstapt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216745177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee.

Gaat niet lukken, tenzij Trump met behulp van het leger alle Democraten en gematigde Republikeinen uitroeit.
Hij kan gewoon legaal vicepresidentkandidaat worden en dan de facto president zijn. En dan intussen de grondwet wijzigen.

Zie Rusland en Turijke waar dit is gebeurd.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:02:30 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216745194
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gelukkig gaat boze sinaasappel in chief binnenkort daar eventjes flink met de bezem doorheen:

“We want to weed out the corruption, and it seems hard to believe that a judge could say we don’t want you to do that. So, maybe we have to look at the judges because I think it’s a very serious violation.”
twitter
pi_216745203
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zoals je grote held Trump voor ogen had, bedoel je?

Prima om kritiek te uiten op de beslissing van het Hooggerechtshof in Roemenië - ben het daar niet geheel mee eens, maar kritiek is valide. Het wordt echter een tikkeltje potsierlijk als je tegelijkertijd Trump op het schild hijst. De man die z'n reet afveegt met de rechtsstaat en met alle macht probeerde om de verkiezingsuitslag in 2020 ongeldig te verklaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216745212
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Correct. Ook het politiseren van de rechtstaat wordt nu aangepakt. Vervelend hè? Of dacht je echt dat men rustig door kon gaan met activisme en twijfelachtige praktijken zoals bij de USAID?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')