abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216744872
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Khasham

Kunnen we net zo hard. De Russen durven toch niets terug te doen.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:41:48 #227
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216744874
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar zou ik niet op rekenen als ik jou was. Polen zet al jaren in op een sterk bondgenootschap met de VS.
Polen heeft vooral een gruwelijke hekel aan Rusland. Als Trump de kont van Putin blijft kussen, blijft daar straks maar weinig van over.
pi_216744877
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is geen alliantie die ons kapot wil maken.
Rusland, Noord-Korea en Iran. Nu gesteund door de VS.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2025 11:42:28 ]
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:42:38 #229
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216744885
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is geen alliantie die ons kapot wil maken. Wie is 'ons' hier trouwens?
De inwoners van Nederland. Heb je niet gehoord op de Russische TV wat ze graag met Nederland zouden doen?
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:42:54 #230
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216744888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
M-O ambigue, China, India misschien.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216744891
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat inderdaad.
Ik heb gisteren al uiteengezet dat Trumps offensief cultureel is, en niet zozeer economisch (misschien een deel) but that guy is on a mission..

In veel landen binnen de EU worden mensen buitengesloten, dat kan zo niet langer.
Er wordt helemaal niet buitengesloten in de EU. In meerdere landen staan tegenwoordig zelf radicaal-rechtse leiders aan het roer; die worden niet langer buiten de deur gehouden.

De VS ontkent daarentegen het bestaan van transgenders, probeert die groep bewust buiten te sluiten. Dat is vele malen kwalijker dan wat jij hier denkt te ontwaren.

Maar je gedrag en uitlatingen doen denken aan die van een Oostenrijker in 1938, die met zwaaiende vlaggetjes de Anschluss verwelkomde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:43:16 #232
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216744892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Momo het volgende:

[..]
De inwoners van Nederland. Heb je niet gehoord op de Russische TV wat ze graag met Nederland zouden doen?
Nee, wat dan?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:46:16 #233
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216744917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er wordt helemaal niet buitengesloten in de EU. In meerdere landen staan tegenwoordig zelf radicaal-rechtse leiders aan het roer; die worden niet langer buiten de deur gehouden.

De VS ontkent daarentegen het bestaan van transgenders, probeert die groep bewust buiten te sluiten. Dat is vele malen kwalijker dan wat jij hier denkt te ontwaren.

Maar je gedrag en uitlatingen doen denken aan die van een Oostenrijker in 1938, die met zwaaiende vlaggetjes de Anschluss verwelkomde.
Die "radicaal-rechtse leiders" worden neit zelden geflankeerd door rechtspraak en andere instituties waardoor er per saldo niks wordt gewijzigd. In USA wordt niks herkend, alleen de federale overheid noemt mensen weer man of vrouw. Als iemand zich non binair wil voelen (en zich zo wil uiten) kan dat prima. Je wordt daarvoor niet de gevangenis in gedonderd.

Op dat laatste ga ik niet in.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216744928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Polen heeft vooral een gruwelijke hekel aan Rusland. Als Trump de kont van Putin blijft kussen, blijft daar straks maar weinig van over.
Correct.

Maar van dit laatste is uiteraard geen sprake, het zijn slechts uitingen van diepe frustratie over de keuzes die de VS nu maakt.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Geen van deze landen worden gesteund door de VS. Ik vraag mij ook af hoe je nu ineens bij Iran en Noord-Korea komt. Het was juist beleid van de Democraten in de VS om juist de banden met Iran aan te halen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216744930
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
In USA wordt niks herkend, alleen de federale overheid noemt mensen weer man of vrouw. Als iemand zich non binair wil voelen (en zich zo wil uiten) kan dat prima. Je wordt daarvoor niet de gevangenis in gedonderd.
Je raakt wel je baan kwijt. Je lult er maar omheen, maar je meningen zijn hier echt niet wenselijk zo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:48:43 #236
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216744943
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Je raakt wel je baan kwijt.
niet waar.

quote:
Je lult er maar omheen, maar je meningen zijn hier echt niet wenselijk zo.
Dat klopt. Je zou die ook het liefste cancelen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:48:54 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216744947
quote:

[..]

Vermoeiend hoor,al die geforceerde parallellen met de jaren 30-40. Zal wel een manier zijn voor zelfbevestiging, dat men de goede mening heeft.

En dan met transgenders aankomen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216744951
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
M-O ambigue, China, India misschien.
Die landen kijken gewoon eerst naar hun eigen belangen. En de EU is een veel belangrijkere markt dan Rusland. Dus China en India zuigen Rusland gewoon uit.
Rusland wil kopen bij de belangrijke BICS landen? Die zeggen gewoon: Prima Vladje. Betalen. En wel de hoofdprijs. Onze voorwaarden. Take it or leave it en fuck you.
pi_216744978
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij kunnen nog geen 200k aan combattanten soldaten op tafel leggen. Sterker nog: podcast wijk/ajBoek van gisteren zeiden ze dat zelfs complete brigades vullen niet lukt.
Je hebt straks een EU macht van 150k tegenover een Russische potentiële macht van circa 300-500k getrainde en ervaren soldaten staan. What possibly can go wrong.
Ja, de manschappen en het materiaal zijn ongeëvenaard

Groetjes Noors-Korea.
Dit, dus.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:50:35 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216744981
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:47 schreef HowardRoark het volgende:

Geen van deze landen worden gesteund door de VS. Ik vraag mij ook af hoe je nu ineens bij Iran en Noord-Korea komt. Het was juist beleid van de Democraten in de VS om juist de banden met Iran aan te halen.
Bekijk deze YouTube-video
pi_216744985
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ga terug naar BNW
Dat heeft niets met BNW te maken. Trump is vooral bezig met het tekenen van decreten die hem door anderen aangeleverd worden. Vrijwel ieder decreet brengt Project 2025 dichterbij realisatie.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216744993
quote:

[..]

Waarom zouden rechtse leiders buiten de deur worden gehouden? De EU is een samenwerkingsverband tussen individuele landen, geen progressief en links bolwerk dat boven deze natiestaten moet komen te staan.

Helaas is een te grote groep mensen, niet geheel verbazingwekkend ook aan de linker en progressieve kant van het politieke spectrum, het zo wel gaan interpreteren. Dit topic is daar ook weer een bewijs van, want juist bij die mensen is de frustratie en woede het grootst.

En over mensen met genderdysforie gesproken: er wordt niemand buitengesloten. Er wordt simpelweg benoemd dat de mens een dichtoom organisme is dat het eigen geslacht niet kan kiezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:51:38 #244
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216745002
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
niet waar.
[..]
Jawel. Want als je een atleet bent, is dat ook een baan. En trump wil alleen sport voor man en vrouw. Niet voor transpersonen of non-binaire mensen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216745013
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Jawel. Want als je een atleet bent, is dat ook een baan. En trump wil alleen sport voor man en vrouw. Niet voor transpersonen of non-binaire mensen.
Of zoals hier: https://www.nbcnews.com/n(...)sition-pr-rcna191569
pi_216745028
quote:
Onnozele vergelijking.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:53:33 #247
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216745032
quote:
Oké nou als ik dit moet stuk moet geloven dan valt het allemaal wel mee, dus wat wil je precies zeggen dan?
pi_216745035
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het liefste dat je hier gewoon oprot inderdaad. Je zou je naaste familie nog verraden tbv de grote leiders Trump en Putin, zo kom je over. Serieus, boek een enkeltje Moskou ofzo.
pi_216745044
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar zou ik niet op rekenen als ik jou was. Polen zet al jaren in op een sterk bondgenootschap met de VS.
De VS van voor de tweede termijn van Trump. Omdat tot de tweede termijn van Trump de USA bondgenoot was in de strijd tegen Putin. Nu Trump 180° gedraaid is is er van zo een bondgenootschap geen sprake meer.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216745048
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die kunnen gewoon meedoen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')