https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Khashamquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenica
Polen heeft vooral een gruwelijke hekel aan Rusland. Als Trump de kont van Putin blijft kussen, blijft daar straks maar weinig van over.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen als ik jou was. Polen zet al jaren in op een sterk bondgenootschap met de VS.
Rusland, Noord-Korea en Iran. Nu gesteund door de VS.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is geen alliantie die ons kapot wil maken.
De inwoners van Nederland. Heb je niet gehoord op de Russische TV wat ze graag met Nederland zouden doen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is geen alliantie die ons kapot wil maken. Wie is 'ons' hier trouwens?
M-O ambigue, China, India misschien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland, Noord-Korea en Iran. Nu gesteund door de VS.
Er wordt helemaal niet buitengesloten in de EU. In meerdere landen staan tegenwoordig zelf radicaal-rechtse leiders aan het roer; die worden niet langer buiten de deur gehouden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik heb gisteren al uiteengezet dat Trumps offensief cultureel is, en niet zozeer economisch (misschien een deel) but that guy is on a mission..
In veel landen binnen de EU worden mensen buitengesloten, dat kan zo niet langer.
Nee, wat dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Momo het volgende:
[..]
De inwoners van Nederland. Heb je niet gehoord op de Russische TV wat ze graag met Nederland zouden doen?
Die "radicaal-rechtse leiders" worden neit zelden geflankeerd door rechtspraak en andere instituties waardoor er per saldo niks wordt gewijzigd. In USA wordt niks herkend, alleen de federale overheid noemt mensen weer man of vrouw. Als iemand zich non binair wil voelen (en zich zo wil uiten) kan dat prima. Je wordt daarvoor niet de gevangenis in gedonderd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet buitengesloten in de EU. In meerdere landen staan tegenwoordig zelf radicaal-rechtse leiders aan het roer; die worden niet langer buiten de deur gehouden.
De VS ontkent daarentegen het bestaan van transgenders, probeert die groep bewust buiten te sluiten. Dat is vele malen kwalijker dan wat jij hier denkt te ontwaren.
Maar je gedrag en uitlatingen doen denken aan die van een Oostenrijker in 1938, die met zwaaiende vlaggetjes de Anschluss verwelkomde.
Correct.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Polen heeft vooral een gruwelijke hekel aan Rusland. Als Trump de kont van Putin blijft kussen, blijft daar straks maar weinig van over.
Geen van deze landen worden gesteund door de VS. Ik vraag mij ook af hoe je nu ineens bij Iran en Noord-Korea komt. Het was juist beleid van de Democraten in de VS om juist de banden met Iran aan te halen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland, Noord-Korea en Iran. Nu gesteund door de VS.
Je raakt wel je baan kwijt. Je lult er maar omheen, maar je meningen zijn hier echt niet wenselijk zo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
In USA wordt niks herkend, alleen de federale overheid noemt mensen weer man of vrouw. Als iemand zich non binair wil voelen (en zich zo wil uiten) kan dat prima. Je wordt daarvoor niet de gevangenis in gedonderd.
niet waar.quote:
Dat klopt. Je zou die ook het liefste cancelen.quote:Je lult er maar omheen, maar je meningen zijn hier echt niet wenselijk zo.
Vermoeiend hoor,al die geforceerde parallellen met de jaren 30-40. Zal wel een manier zijn voor zelfbevestiging, dat men de goede mening heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet buitengesloten in de EU. In meerdere landen staan tegenwoordig zelf radicaal-rechtse leiders aan het roer; die worden niet langer buiten de deur gehouden.
De VS ontkent daarentegen het bestaan van transgenders, probeert die groep bewust buiten te sluiten. Dat is vele malen kwalijker dan wat jij hier denkt te ontwaren.
Maar je gedrag en uitlatingen doen denken aan die van een Oostenrijker in 1938, die met zwaaiende vlaggetjes de Anschluss verwelkomde.
Die landen kijken gewoon eerst naar hun eigen belangen. En de EU is een veel belangrijkere markt dan Rusland. Dus China en India zuigen Rusland gewoon uit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M-O ambigue, China, India misschien.
Ja, de manschappen en het materiaal zijn ongeëvenaardquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij kunnen nog geen 200k aan combattanten soldaten op tafel leggen. Sterker nog: podcast wijk/ajBoek van gisteren zeiden ze dat zelfs complete brigades vullen niet lukt.
Je hebt straks een EU macht van 150k tegenover een Russische potentiële macht van circa 300-500k getrainde en ervaren soldaten staan. What possibly can go wrong.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Geen van deze landen worden gesteund door de VS. Ik vraag mij ook af hoe je nu ineens bij Iran en Noord-Korea komt. Het was juist beleid van de Democraten in de VS om juist de banden met Iran aan te halen.
Dat heeft niets met BNW te maken. Trump is vooral bezig met het tekenen van decreten die hem door anderen aangeleverd worden. Vrijwel ieder decreet brengt Project 2025 dichterbij realisatie.quote:
Waarom zouden rechtse leiders buiten de deur worden gehouden? De EU is een samenwerkingsverband tussen individuele landen, geen progressief en links bolwerk dat boven deze natiestaten moet komen te staan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jawel. Want als je een atleet bent, is dat ook een baan. En trump wil alleen sport voor man en vrouw. Niet voor transpersonen of non-binaire mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
niet waar.
[..]
Dat klopt. Je zou die ook het liefste cancelen.
Of zoals hier: https://www.nbcnews.com/n(...)sition-pr-rcna191569quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Want als je een atleet bent, is dat ook een baan. En trump wil alleen sport voor man en vrouw. Niet voor transpersonen of non-binaire mensen.
Onnozele vergelijking.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenica
Oké nou als ik dit moet stuk moet geloven dan valt het allemaal wel mee, dus wat wil je precies zeggen dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Russisch parlementslid dreigt met nucleaire aanval op Nederland
Ik heb het liefste dat je hier gewoon oprot inderdaad. Je zou je naaste familie nog verraden tbv de grote leiders Trump en Putin, zo kom je over. Serieus, boek een enkeltje Moskou ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
Dat klopt. Je zou die ook het liefste cancelen.
De VS van voor de tweede termijn van Trump. Omdat tot de tweede termijn van Trump de USA bondgenoot was in de strijd tegen Putin. Nu Trump 180° gedraaid is is er van zo een bondgenootschap geen sprake meer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen als ik jou was. Polen zet al jaren in op een sterk bondgenootschap met de VS.
Die kunnen gewoon meedoen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Want als je een atleet bent, is dat ook een baan. En trump wil alleen sport voor man en vrouw. Niet voor transpersonen of non-binaire mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |