abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:10:27 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216744499
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Trump administratie wil hier ook zaken gaan veranderen.
Ik wil ook wel eens wat.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:10:49 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216744505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Putin opruimen doet niets. Wat er in Kremlin aan de macht is heeft allen hetzelfde doel.
Daarom moet je die Russen ook met zo'n ON-GE-NA-DIG hard pak slaag terug de grens over jagen dat ze er de komende decennia niet aan durven denken nog een keer zo'n imperialistisch avontuurtje te beginnen.

Dat had al lang gedaan moeten zijn.
Huilen dan.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:12:00 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216744520
Inb4: oOrLoGsHiTSeRrrrr!!111
Huilen dan.
pi_216744522
quote:

[..]
Putin opruimen doet niets. Wat er in Kremlin aan de macht is heeft allen hetzelfde doel.
Dat is ook helemaal prima. Als ze maar lekker in het kremlin blijven.

Hoe krijg je dat voor elkaar? Door ze op het slagveld totaal te vernederen en het land terug te sturen naar de bronstijd.
Alleen dan leren de russen iets. Pijn en consequenties.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216744523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Beschamend die Trump.. reetkever van Poetin. Jammer dat de kogel vorig jaar net mis was.
Dan had er vast iemand anders gezeten. Ik krijg sterk de indruk dat Trump alleen maar de handpop is, het gezicht. De regie van project 2025 ligt bij anderen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216744524
quote:

[..]
Het voordeel is wel dat er een machtsstrijd zal ontstaan.
pi_216744527
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rusland is een oorlog begonnen de Palestijnen zijn dit. Jij draait de situatie dus om. Dit is net zo verkeerd en verwerpelijk als zeggen dat Oekraïne de oorlog met Rusland is begonnen.
Nee, jij verdraait volledig de feiten.
Rusland is overduidelijk begonnen, alleen de Russische trollen hier beweren anders.
Echter alleen de pro-genocide kamp roept dat Hamas begonnen is op 7 oktober, wat gewoon onzin is.

Israel voert al tientallen jaren terreur uit en is gewoon de agressor. Op een andere manier dan hoe Rusland begonnen is, maar alsnog de agressor.
pi_216744529
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Dan had er vast iemand anders gezeten. Ik krijg sterk de indruk dat Trump alleen maar de handpop is, het gezicht. De regie van project 2025 ligt bij anderen.
Ga terug naar BNW
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:13:38 #159
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216744539
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:

En hier zit je dus volledig mis. Nationalisme is een normaal onderdeel van Europa, omdat het een continent is bestaan uit verschillende soevereine landen, geen Verenigde Staten van Europa. Daar is binnen Europa ook niet genoeg animo voor.
Er is niets mis met nationalisme. Het is nodig om enige mate van gemeenschap te voelen in een land. Ik beschouw mezelf (ook) als patriot. Maar dat betekent niet dat ik niet buiten de polder kan kijken, dat alles buiten de polder kut is en dat we alles maar binnen de polder op moeten lossen. De wereld is groter dan de polder. Ik ben namelijk óók Europeaan. En vanuit wel begrepen eigen belang is om allerlei economische en veiligheidsredenen de Europese Unie een fantastisch idee. Om te beginnen: het maakt mijn land veiliger en rijker dan dat het dat ooit in zijn eentje voor elkaar had kunnen krijgen.

En ja, we moeten scherp blijven op welke bevoegdheden waar landen, en waar welke beslissingen worden genomen. Maar we moeten onderdeel blijven van de structuur die die beslissingen maakt. Want anders worden die beslissingen toch wel gemaakt en kunnen wij slechts de consequenties accepteren in plaats van er over mee te praten.

Het grote probleem van veel van die zelfverklaard nationalisten is dat ze bovenstaande gemakshalve maar even vergeten. Totdat de Brexit er door is, zullen we maar zeggen..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:14:02 #160
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216744544
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ga terug naar BNW
Project 2025 is niet zo BNW hoor

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_2025
pi_216744546
Keurig werk van The Donald om de EU zo hecht te maken. Hopelijk komt muppet Vance nog wat vaker langs met z’n hersenscheten, want dit is de beste aanjager van een economische en militaire samenwerking op het continent. Met een beetje mazzel kun je op deze manier z’n Russische satellietstaten als Hongarije ook zsm lozen. Never waste a good crisis.
Dit, dus.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:14:37 #162
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216744555
VS en Rusland gaan relatie “normaliseren”

Nu eindelijk meer ruimte voor goede wil van beide kanten. Met links te weten onder anderen de Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov, daartegenover de Amerikaanse speciale gezant Steve Witkoff. :)

© https://www.msn.com/nl-nl(...)6984ee44daf7fc4&ei=6
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:14:56 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216744556
Wanneer komt men tot het besef dat je meer lijden kan voorkomen door je verlies te nemen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216744579
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer komt men tot het besef dat je meer lijden kan voorkomen door je verlies te nemen.
Een betere wereld begint bij jezelf.
pi_216744583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is nogal naïef. Het doet me denken aan de Russen die in de jaren dertig in de Goelag zaten en daar vol bleven houden dat het niet de schuld kon zijn van vadertje Stalin dat ze daar zaten, dat het een ondergeschikte moest zijn die een fout had gemaakt.....Of van de Russen aan het front die video's opnemen om bij Poetin te klagen over de omstandigheden en hem om hulp smeken...Het kan niet dat de geliefde leider iets verkeerds doet....toch? Toch? TOCH?? DAT KAN TOCH NIET?
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:18:00 #166
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216744592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Beschamend die Trump.. reetkever van Poetin. Jammer dat de kogel vorig jaar net mis was.
Hij is oud en dik. Misschien doet de natuur z’n werk binnenkort.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216744594
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef Scjvb het volgende:
VS en Rusland gaan relatie “normaliseren”

Nu eindelijk meer ruimte voor goede wil van beide kanten. Met links te weten onder anderen de Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov, daartegenover de Amerikaanse speciale gezant Steve Witkoff. :)

Ik vind je postings over financiële zaken doorgaans niet zo storend, maar hoe kan een weldenkend mens als jij in godsnaam pro-Rusland zijn.
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:19:03 #168
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216744602
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Laten we voorop stellen dat deze oorlog nooit gestart had moeten worden.
Eens. Met veel dank aan vriend Putin gebeurde dat toch. Die mogen we daar rechtstreeks voor verantwoordelijk houden.

quote:
Ik heb gisteren al uiteengezet dat het offensieve karakter van USA jegens EU meer cultureel gelegen is dan economisch. De Trump administratie wil hier ook zaken gaan veranderen.
Zolang maar duidelijk is dat zij niet het beste met ons voor hebben. Hoe hard ze dat ook bewaren. Zolang onze belangen op een lijn lagen bewogen ze mee.

quote:
Samenwerken in de EU is goed, maar zie hoe zuid-europa er een puinhoop van maakt. Ik heb geen zin om daaraan te betalen. Een innige samenwerking met Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Polen zie ik best zitten.
Ze horen bij de familie en bewaken de zuidgrens. Het is ook niet dat ze economisch niets voorstellen. Samen maken we die 0,5 miljard Europeanen die een deuk in een pak boter kunnen slaan. Hoe meer dat er zijn, hoe groter de deuk.

Als je ze eruit flikkert gaan ze naar China - zie Griekenland of Rusland. Dan heb ik ze liever binnen. Moeten we wel even dat probleem van unanieme besluitvorming oplossen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_216744604
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Nee; de goden laten dat soort mensen vaak erg lang leven. Veel te vermakelijk. :)
Intolerant voor intolerantie
pi_216744606
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
In Nederland vielen meer doden door geallieerde bombardementen dan door die van de Luftwaffe. Terugvechten was een slecht idee?
pi_216744608
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

En dit zal de bilaterale diplomatie tussen zulke landen en de VS ten goede komen. Landen zoals Polen, Hongarije, Italië en Zweden gaan waarschijnlijk prima banden hebben met de regering-Trump.
Meloni is eurogezinder dan we met z'n allen dachten, in Polen staat Musk aan het roer. Alleen Hongarije gaat onder Orban all-in op Trump.

Als Trump zich zo blijft gedragen dan komt er weinig terecht van die bilaterale diplomatie. Hij neemt Oekraïne kwalijk dat de oorlog nog gaande is, zonder ook maar één onvertogen te uiten richting Rusland. Trump dreigt met handelsoorlogen en probeert Europa op elke manier te kleineren en buitenspel te zetten.

Dat valt slecht in Europa, zelfs onder Europese leiders die relatief positief tegenover Trump staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216744614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vind je postings over financiële zaken doorgaans niet zo storend, maar hoe kan een weldenkend mens als jij in godsnaam pro-Rusland zijn.
Collaboratie zit daar in de familie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:20:14 #173
319979 Fok-it
All is well
pi_216744617
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 19 februari 2025 @ 11:20:21 #174
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216744618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:13 schreef AgLarrr het volgende:
Want anders worden die beslissingen toch wel gemaakt en kunnen wij slechts de consequenties accepteren in plaats van er over mee te praten.

Dan heb je het over landen zoals noorwegen of zwitserland.

Als die ook maar 1 artikel willen exporteren, hebben ze aan al onze eisen te voldoen. En daar ze exporteren, doen ze dat dus ook. Dus idd alles accepteren en niet meepraten.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_216744621
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
in Polen staat Musk aan het roer
Nu al?
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')