Toen russische soldaten de Krim gingen veroveren ?quote:
De Oekraïeners /squote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen russische soldaten de Krim gingen veroveren ?
btw... en wie vermoordde ook al weer 200 Nederlanders in vliegtuig MH17
Yup, de grote systeemoverwinning op de Sovjetunie wordt verkwanseld door de firma List & Bedrog.quote:
Niet iedere Republikein is MAGA. De komende tijd zal duidelijk worden wie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Gunner het volgende:
Alsof de maga clan iets aanneemt van verrader mike pence. Die ging niet mee met de J6 "demonstratie" immers
Ja, dat is dan wel weer jammer. Maar het maakt ook niks uit voor die Maga-clan. Hopelijk putten anderen er echter nog een beetje moed uit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Gunner het volgende:
Alsof de maga clan iets aanneemt van verrader mike pence
Pence was bijna vermoord tijdens de bestorming van het kapitool.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
Trump kan kennelijk toch nog te ver gaan bij sommige Republikeinen.
Echt een schoothondje....quote:De Amerikaans vicepresident J.D. Vance heeft Zelensky gewaarschuwd om niet langer 'kwaad te spreken' over Trump. De Oekraïense president had eerder op de dag gezegd dat zijn Amerikaanse collega ,,in een bubbel van Russische desinformatie leeft" nadat Trump op zijn beurt had gesuggereerd dat Oekraïne verantwoordelijk was voor de Russische inval in het land.
,,Trump op andere gedachten brengen door hem in de media zwart te maken is een afschuwelijke manier om met deze regering om te gaan", zei Vance aan The Daily Mail. ,,We houden van het Oekraïense volk en bewonderen de dapperheid van de soldaten, maar we vinden natuurlijk dat deze oorlog snel moet worden beëindigd."
Volgens Vance is het beleid van zijn baas niet gebaseerd op Russische desinformatie, maar op het feit dat ,,Trump veel over de geopolitiek kent en een heel sterke mening heeft".
De procedure is een aantal ministers en de vice-president kunnen een maf geworden president onder curatele zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
Wanneer gaan de republikeinen ingrijpen, want deze man is compleet ontoerekeningsvatbaar
Musk heeft beloofd om bij de volgende verkiezingen jacht te maken op elke republikein die geen Maga is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet iedere Republikein is MAGA. De komende tijd zal duidelijk worden wie.
Is dit niet die vent die in München Europese landen stond af te zeiken? Wat een snowflake.quote:
Als Trump niet wil dat men kwaad over hem spreekt dan moet ie niet telkens zulke achterlijke dingen doen en zeggen.quote:
Vance gedraagt zich minstens zo maf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De procedure is een aantal ministers en de vice-president kunnen een maf geworden president onder curatele zetten.
Maar dat doen ze niet met Trump....ze huppelen mee, marcheren mee.
Een meerderheid van de partijleden, een meerderheid van de trumpkiezers zijn trouw tot heel ver aan Trumpquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet iedere Republikein is MAGA. De komende tijd zal duidelijk worden wie.
Of impeachement via huis en daarna 2/3 senaat maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De procedure is een aantal ministers en de vice-president kunnen een maf geworden president onder curatele zetten.
Maar dat doen ze niet met Trump....ze huppelen mee, marcheren mee.
Hoezo, het was allemaal aangekondigd. Mensen steken graag hun hoofd in het zand, dat is wat anders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Gunner het volgende:
We zijn een maand verder inmiddels maar wat een bizarre maand was het. Dit had niemand kunnen voorstellen.
Ja die engnek. En Trump mag wel alles zeggen maar Zelensky willen ze monddood makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dit niet die vent die in München Europese landen stond af te zeiken? Wat een snowflake.
Er is maar een positieve kant hieraan en dat is dat Zelenski en Europa wel een front moeten vormenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja die engnek. En Trump mag wel alles zeggen maar Zelensky willen ze monddood maken
Eigenlijk had ik ook niets van hem verwacht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Van Vance hoeven we de moed in ieder geval niet te verwachten.
Nou ik had het niet zo extreem kunnen voorspellen anders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo, het was allemaal aangekondigd. Mensen steken graag hun hoofd in het zand, dat is wat anders.
Ik ook niet hoor. Van niemand daar in de VS overigens. Ze hebben alle kansen gehad om dit tegen te gaan, maar geen enkele kans gepakt. En dan heb ik het over Republikeinen en Democraten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik ook niets van hem verwacht.
precies. Het is een zootje en het is hun eigen schuld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Van niemand daar in de VS overigens. Ze hebben alle kansen gehad om dit tegen te gaan, maar geen enkele kans gepakt. En dan heb ik het over Republikeinen en Democraten.
Trump z'n ministerie probeert de USDA werknemers die door DOGE ontslagen zijn deels weer aan te nemen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Olga het volgende:
[..]
precies. Het is een zootje en het is hun eigen schuld.
Overigens hoe is het met de prijs van de eieren? America first was het toch?
gelukkig krijgen ze 5000 dollar van oom Elon las ik ergensquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump z'n ministerie probeert de USDA werknemers die door DOGE ontslagen zijn deels weer aan te nemen.
Dus met die vogelgriep kan het wat langer gaan duren.
Dus nog 47 krankzinnige maanden voor de boeg…. Ik hoop echt van niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of impeachement via huis en daarna 2/3 senaat maar dat gaat ook niet gebeuren
Kun je dan net 6 eieren van kopen. Winning!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef Olga het volgende:
[..]
gelukkig krijgen ze 5000 dollar van oom Elon las ik ergens
Ik ben benieuwd hoeveel er zo gek zijn om weer aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump z'n ministerie probeert de USDA werknemers die door DOGE ontslagen zijn deels weer aan te nemen.
Dus met die vogelgriep kan het wat langer gaan duren.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Van Vance hoeven we de moed in ieder geval niet te verwachten.
Het officiële Witte Huis account nog wel. Dit lijkt op van die propaganda prenten die je vroeger in je geschiedenisboek zag als kind.quote:
Is dit echt echt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Olga het volgende:
[ x ]
ik moest echt even kijken of het van het echte twitteracount van het Witte Huis kwam
ik zou in een serieus topic niet durvenquote:
AP Godenquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia. Onnodig en stompzinnig. Je kunt het oneens zijn met de inhoud, maar het zijn voor BuZa-ambtenaren noodzakelijke middelen om op de hoogte te blijven. Kortom, om hun werk te doen.
Obama had al een vredesprijs te pakken voor dat ie aan z'n eerste termijn begon.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Het officiële Witte Huis account nog wel. Dit lijkt op van die propaganda prenten die je vroeger in je geschiedenisboek zag als kind.
En waar zijn die states rights figuren nu?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Olga het volgende:
[ x ]
ik moest echt even kijken of het van het echte twitteracount van het Witte Huis kwam
Het is echt niet te filmen hoe bizar dit allemaal is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Olga het volgende:
[ x ]
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Olga het volgende:
[ x ]
De Grifter-in Chief!quote:President Donald Trump plans to sign more executive orders while returning to Washington on Air Force One Wednesday evening, according to the White House. He was in Miami earlier in the day for a meeting in the Miami area of business executives hosted by Saudi Arabia's sovereign wealth fund. Trump is seeking to bolster investments from Saudi Arabia in the United States while at the same time trying to manage fallout from his call to displace Palestinians from the Gaza Strip as part of a U.S.-led rebuilding effort, a proposal that Saudi Arabia has condemned.
Echt alles waar wij over hebben gewaarschuwd komt uit. Schaamteloos en nog openen de NMB-ers hun ogen niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Olga het volgende:
[ x ]
Ik ben bang dat ie er gewoon onderdeel van is. Putin en Trump (en zijn Europese wannabe's) zijn van die typische bondvillains. Genoeg van dat soort mensen in de geschiedenis met veel te veel macht en veel te weinig verstand en vooral veel hoogmoedswaanzin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Draadje is het lezen waard.
Poetin's gemanipuleer is enorm doorzichtig. Helaas zit er in het Witte Huis een narcist met beperkte cognitieve vermogens, dus die trapt er natuurlijk met open ogen in.
GOP Senators Are Having to Literally Beg Trump for Their Own Moneyquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:41 schreef Kijkertje het volgende:
Volgende miskleun:
Oops: Trump-Musk Cuts Just Wrecked an NIH Org Championed by GOPers
Draadje:
[ afbeelding ]
Allemaal Republikeinse senatoren die huilie huilie doen en nu smeken om geld.quote:Elon Musk and Donald Trump’s spending freeze has sent Republicans scrambling.
Republican Senators are being forced to grovel at the thrones of Donald Trump and Elon Musk to collect the very funding they appropriated in the first place.
Amid Trump’s sweeping freezes on spending, massive cuts to the federal workforce, and dismantling of government agencies, some Republican senators have been forced to make their appeals for funding (and mercy) directly to Trump’s Cabinet secretaries and other administration officials, according to a report Wednesday from The Washington Post.
While this system of pleading favors Trump allies who can dial up the president directly, not everyone is opting to give him a ring.
Senator Lisa Murkowski told the Post that she had been on the phone with “pretty much all the departments,” hoping to obtain funding in the face of federal freezes.
The Alaska Republican has spoken with the Environmental Protection Agency, Interior Department, and Agriculture Department, as well as lobbied the Trump administration to exempt Native American tribes from being affected by executive orders targeting programs for diversity, equity, and inclusion.
Senator Shelley Moore Capito told the Post she had been working “aggressively” with EPA head Lee Zeldin to resume the grant program providing money for schools to buy electric buses. The EPA has paused more than 30 grant programs.
Senators Katie Britt from Alabama and Susan Collins of Maine each took their concerns about severe cuts to the National Institutes of Health directly to Trump’s new Secretary of Health Robert F. Kennedy Jr. A new NIH policy announced earlier this month would cap “indirect cost” reimbursements, which cover all research expenses, at 15 percent for research institutions, effectively kneecapping entire fields of research.
Others took more desperate means to beseech Trump’s cadre: tweeting at them.
“I urge @SecRubio to distribute the $340 million in American-grown food currently stalled in U.S. ports to reach those in need,” Senator Jerry Moran wrote in a post on X earlier this month aimed at Secretary of State Marco Rubio, whose agency absorbed some functions of USAID after Musk gutted the agency. “Time is running out before this life-saving aid perishes.”
He followed up with another post days later: “GOOD NEWS: State Dept. has approved shipping to resume, allowing NGOs to distribute the $560 million of American-grown food aid sitting in US & global ports to those in need. Thanks to @SecRubio for helping make certain this life-saving aid gets to those in need before it spoils.”
Senator Tommy Tuberville imagined a future where senators would have to approach the unelected DOGE czar Elon Musk with a line-item list, and beg him not to cut spending on infrastructure.
“If we have to lobby for, ‘Hey wait a minute, what about the bridge in Birmingham?’ or ‘There’s a bridge in Mobile or whatever.’ I think that could be very possible,” the Alabama Republican told reporters.
Crucially, federal agencies are still withholding funding, even after multiple judges ordered a pause on the president’s sweeping funding freeze, summoning a torrent of additional lawsuits alleging that the president is unlawfully withholding money in violation of Congress. The administration’s actions have jeopardized hundreds of billions of dollars to programs across the government, according to the Senate Appropriations Committee.
While Congress, in particular the House of Representatives, is vested with the power of the purse, Trump hopes to use a process called impoundment to refuse to spend the money appointed by Congress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |