abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 15:36:16 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_216748121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Achterban vind ook dat Trump iets moet doen aan het weer. Want sneeuw en overstromingen bestonden nog nooit eerder!
Koekoek 8)7

Hoe zeg je dat je een volslagen mafklapper bent, zonder te zeggen dat je een volslagen mafklapper bent _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216748188
twitter

Zelfs bij FOX beginnen ze in te zien dat Trump's kijk op de oorlog in Oekraïne wel behoorlijk krankzinnig is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 februari 2025 @ 15:52:10 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216748350
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind dat er iets voor te zeggen is dat Oekraïne de etnische Russen onderdrukte. Er woedde eerst een burgeroorlog dat vervolgens is uitgelopen op de invasie van Rusland.
Zoals wel vaker zie jij propaganda niet voor wat het is. Die zgn burgeroorlog waren militairen die van oorsprong Russisch zijn ( Igor Girkin, Sergei Doebinski, Oleg Poelatov en Leonid Kharchenko, tevens veroorzakers van de Terroristische MH17-aanslag), banden hebben met het KGB en gewoon chaos veroorzaken in een regio om die vervolgens over te nemen en zgn. verkiezingen uit te roepen om de regio zelfstandig te maken. Datzelfde is niet alleen in Oekraine gedaan, maar ook in Moldavie en andere Oost-Europese landen.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik hier weer reageer, want van types zoals jij die echt bewust onnozel lijken en in ongelofelijk slechte desinformatie trappen, word ik een beetje moe.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 19 februari 2025 @ 16:09:57 #129
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216748560
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 13:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk dat hij vooral het beste voor heeft met de VS.
Jij:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 19 februari 2025 @ 16:10:41 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216748570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Paganitzu het volgende:
Spannende maand.

Court zal zijn zegje beginnen te doen over executive orders.

Trump heeft eigenlijk al gezegd dat uitspraak niet geldig is met zijn laatste executive orders en tweets.

Musk tweet dat ambtenaren die executive orders niet uitvoeren ontslagen worden.

Amerika is een maand weg van een authoritarian regime. En het is stil hier in de straten.

Coup d'etat

Amerikanen kunnen wat leren van de Koreanen.
Zuid-Korea heeft wel een functionerende democratie.
  woensdag 19 februari 2025 @ 16:12:27 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216748598
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Achterban vind ook dat Trump iets moet doen aan het weer. Want sneeuw en overstromingen bestonden nog nooit eerder!
Zoveel intense domheid is toch al genoeg reden om je X-account voorgoed te deleten?
pi_216748698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:17 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie dit ook als een binnenlandse aangelegenheid
Dat maakt het helemaal bizar dat je het ook prima vindt dat Amerika de vredesonderhandelingen met Rusland doet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216748821
twitter

BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia. Onnodig en stompzinnig. Je kunt het oneens zijn met de inhoud, maar het zijn voor BuZa-ambtenaren noodzakelijke middelen om op de hoogte te blijven. Kortom, om hun werk te doen.
pi_216748854
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia. Onnodig en stompzinnig. Je kunt het oneens zijn met de inhoud, maar het zijn voor BuZa-ambtenaren noodzakelijke middelen om op de hoogte te blijven. Kortom, om hun werk te doen.
Ik verwacht dat de VVMU-absolutisten hier vol over op het orgel gaan. Nee grapje, die gaan hier uiteraard over zwijgen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216748875
quote:
[ x ]

Poject 2025 op full speed, en Poetin achterna.

Het is wachten tot Bernie Sanders uit een raam valt, en Joe Biden door z'n hond wordt opgegeten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_216748884
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik verwacht dat de VVMU-absolutisten hier vol over op het orgel gaan. Nee grapje, die gaan hier uiteraard over zwijgen.
Nou ja, in principe kun je redeneren dat het niet de taak is van de overheid om hun werknemers toegang te verschaffen tot zulke media. Zie het dus niet direct als een inbreuk op de VVMU.

Het is vooral heel, heel erg stompzinnig. De media op dat lijstje geven een goed beeld van geopolitieke gebeurtenissen. The Economist is daarin zelfs leidend. Zulke kennis is goud waard voor BuZa-medewerkers.
pi_216748913
quote:
[ x ]

BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia..
Waarschijnlijk smeert Elon ze een veel voordeliger X abbonement aan. :')

Nog even wachten tot de WP een kritisch stukje jegens Donald of elon plaatsen en dan staan hun ook op de lijst.

Bizar om te zien dat censureren in de nieuwsgaring van je ambtenaren blijkbaar heel normaal is.

Hoe moeten we dat nu weer interpreteren volgens de gordiaanse knoop die maga creërt?
pi_216748998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus we zijn het er over eens dat 10 miljoen voor besnijdenissen in Mozambique een onnodige uitgave is. Goed bezig Basp1, als ik je adres had en een moer om je zou geven had ik je een maga petje gestuurd.
Heb je nou al eens opgezocht waarom dat nou precies is? Nee tuurlijk niet :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216749212
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zoals wel vaker zie jij propaganda niet voor wat het is. Die zgn burgeroorlog waren militairen die van oorsprong Russisch zijn ( Igor Girkin, Sergei Doebinski, Oleg Poelatov en Leonid Kharchenko, tevens veroorzakers van de Terroristische MH17-aanslag), banden hebben met het KGB en gewoon chaos veroorzaken in een regio om die vervolgens over te nemen en zgn. verkiezingen uit te roepen om de regio zelfstandig te maken. Datzelfde is niet alleen in Oekraine gedaan, maar ook in Moldavie en andere Oost-Europese landen.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik hier weer reageer, want van types zoals jij die echt bewust onnozel lijken en in ongelofelijk slechte desinformatie trappen, word ik een beetje moe.
Hij gaat dat toch negeren en even later zeggen dat Oekraïne de oorlog is begonnen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 19 februari 2025 @ 17:09:17 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216749274
twitter

:') totaal gestoord
En geen Republikein die z’n bek opentrekt, smerige collaborateurs met de MAGA-nazis en Poetin
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_216749321
https://x.com/i/trending/1892242728966058115

Musk wil elk huishouden in de VS $5,000.00 geven aan DOGE-besparingen.

Ben benieuwd of Trump akkoord gaat.

quote:
Musk Proposes $5,000 DOGE Dividend for Taxpayers
Last updated
12 minutes ago
Elon Musk, head of the Department of Government Efficiency, has proposed a 'DOGE Dividend' plan, suggesting that American taxpayers could receive a $5,000 refund check funded by savings identified by his department. Musk intends to discuss this proposal with President Donald Trump. This initiative aims to distribute approximately $400 billion among 79 million U.S. households based on projected savings
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 19 februari 2025 @ 17:18:29 #142
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216749399
Interessant hoe onze “kritische onafhankelijke denker” uitlegt dat wat Putin en trump doen volstrekt oneerlijk en abject is maar dat dat “nou eenmaal is hoe de wereld in elkaar steekt”.

Wel een beetje onduidelijk blijft dan waarom het verdedigen van dat oneerlijke en abjecte gedrag een goed idee is.
pi_216749558
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 17:12 schreef Wantie het volgende:
https://x.com/i/trending/1892242728966058115

Musk wil elk huishouden in de VS $5,000.00 geven aan DOGE-besparingen.

Ben benieuwd of Trump akkoord gaat.
[..]

Natuurlijk, dat worstje moet voorgehouden worden om alles een beetje te bedaren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216749616
De onderhandelingen tussen de VS en Rusland hebben inderdaad veel weg van het Molotov-Ribbentroppact. Heel beangstigend. Alles duidt erop dat de VS militaire hulp aan Oekraïne zullen stoppen, Zelensky illegaal zullen wippen en Rusland de vrije hand geven. En het zou me niet verbazen als er binnen enkele maanden Amerikaanse annexaties zullen plaatsvinden van bijvoorbeeld Groenland. En wat doen we dan?

Het is diep treurig dat deze boevenbende zonder enig moreel besef zich aan het hoofd van de VS heeft weten te nestelen en dat ze praktisch niet tegen te houden is.
  woensdag 19 februari 2025 @ 17:41:13 #145
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_216749669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er bestaat geen eerlijkheid in de wereld. Het recht van de sterkste geld. In onze eigen samenleving gaat die natuurwet even goed op. Onze samenleving houd wel rekening met het feit dat de zwakkeren een normaal bestaan verdienen maar op het wereldtoneel gaat die vlieger gewoon niet op.
Dus als Trump en Poetin besluiten dat Rusland ook Rotterdam mag hebben omdat ze nu nog geen mooie havenstad hebben, vind je dat ook prima, concludeer ik hieruit.

Recht van de sterkste geldt toch?
  woensdag 19 februari 2025 @ 17:45:23 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216749718
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 17:41 schreef Zelva het volgende:

[..]
Dus als Trump en Poetin besluiten dat Rusland ook Rotterdam mag hebben omdat ze nu nog geen mooie havenstad hebben, vind je dat ook prima, concludeer ik hieruit.

Recht van de sterkste geldt toch?
Die gelukszoeker zit niet in Nederland, maar in België
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_216749726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Szura het volgende:
[ x ]

En geen Republikein die z’n bek opentrekt, smerige collaborateurs met de MAGA-nazis en Poetin
Er zijn mensen die denken dat Trump echt wil bemiddelen en zodoende een vredesverdrag realiseren.
8)7 _O-
_O-
  woensdag 19 februari 2025 @ 17:47:24 #148
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_216749749
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe groot moet de politiemacht zijn als de meerderheid van de oost Oekraïners etnische Russen zijn?
Dat is sowieso al een grove leugen:

woensdag 19 februari 2025 @ 17:48:23 #149
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216749766
quote:
5s.gif Op woensdag 19 februari 2025 17:35 schreef Lyrewyn het volgende:

Het is diep treurig dat deze boevenbende zonder enig moreel besef zich aan het hoofd van de VS heeft weten te nestelen en dat ze praktisch niet tegen te houden is.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216749989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Szura het volgende:
[ x ]

Te bizar dit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')