Koekoekquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Achterban vind ook dat Trump iets moet doen aan het weer. Want sneeuw en overstromingen bestonden nog nooit eerder!
Zoals wel vaker zie jij propaganda niet voor wat het is. Die zgn burgeroorlog waren militairen die van oorsprong Russisch zijn ( Igor Girkin, Sergei Doebinski, Oleg Poelatov en Leonid Kharchenko, tevens veroorzakers van de Terroristische MH17-aanslag), banden hebben met het KGB en gewoon chaos veroorzaken in een regio om die vervolgens over te nemen en zgn. verkiezingen uit te roepen om de regio zelfstandig te maken. Datzelfde is niet alleen in Oekraine gedaan, maar ook in Moldavie en andere Oost-Europese landen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat er iets voor te zeggen is dat Oekraïne de etnische Russen onderdrukte. Er woedde eerst een burgeroorlog dat vervolgens is uitgelopen op de invasie van Rusland.
Jij:quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral het beste voor heeft met de VS.
Zuid-Korea heeft wel een functionerende democratie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Paganitzu het volgende:
Spannende maand.
Court zal zijn zegje beginnen te doen over executive orders.
Trump heeft eigenlijk al gezegd dat uitspraak niet geldig is met zijn laatste executive orders en tweets.
Musk tweet dat ambtenaren die executive orders niet uitvoeren ontslagen worden.
Amerika is een maand weg van een authoritarian regime. En het is stil hier in de straten.
Coup d'etat
Amerikanen kunnen wat leren van de Koreanen.
Zoveel intense domheid is toch al genoeg reden om je X-account voorgoed te deleten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Achterban vind ook dat Trump iets moet doen aan het weer. Want sneeuw en overstromingen bestonden nog nooit eerder!
Dat maakt het helemaal bizar dat je het ook prima vindt dat Amerika de vredesonderhandelingen met Rusland doet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:17 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie dit ook als een binnenlandse aangelegenheid
Ik verwacht dat de VVMU-absolutisten hier vol over op het orgel gaan. Nee grapje, die gaan hier uiteraard over zwijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia. Onnodig en stompzinnig. Je kunt het oneens zijn met de inhoud, maar het zijn voor BuZa-ambtenaren noodzakelijke middelen om op de hoogte te blijven. Kortom, om hun werk te doen.
Poject 2025 op full speed, en Poetin achterna.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia. Onnodig en stompzinnig. Je kunt het oneens zijn met de inhoud, maar het zijn voor BuZa-ambtenaren noodzakelijke middelen om op de hoogte te blijven. Kortom, om hun werk te doen.
Nou ja, in principe kun je redeneren dat het niet de taak is van de overheid om hun werknemers toegang te verschaffen tot zulke media. Zie het dus niet direct als een inbreuk op de VVMU.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de VVMU-absolutisten hier vol over op het orgel gaan. Nee grapje, die gaan hier uiteraard over zwijgen.
Waarschijnlijk smeert Elon ze een veel voordeliger X abbonement aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
BuZa zet streep door abbo's op kwaliteitsmedia..
Heb je nou al eens opgezocht waarom dat nou precies is? Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus we zijn het er over eens dat 10 miljoen voor besnijdenissen in Mozambique een onnodige uitgave is. Goed bezig Basp1, als ik je adres had en een moer om je zou geven had ik je een maga petje gestuurd.
Hij gaat dat toch negeren en even later zeggen dat Oekraïne de oorlog is begonnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zoals wel vaker zie jij propaganda niet voor wat het is. Die zgn burgeroorlog waren militairen die van oorsprong Russisch zijn ( Igor Girkin, Sergei Doebinski, Oleg Poelatov en Leonid Kharchenko, tevens veroorzakers van de Terroristische MH17-aanslag), banden hebben met het KGB en gewoon chaos veroorzaken in een regio om die vervolgens over te nemen en zgn. verkiezingen uit te roepen om de regio zelfstandig te maken. Datzelfde is niet alleen in Oekraine gedaan, maar ook in Moldavie en andere Oost-Europese landen.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik hier weer reageer, want van types zoals jij die echt bewust onnozel lijken en in ongelofelijk slechte desinformatie trappen, word ik een beetje moe.
quote:Musk Proposes $5,000 DOGE Dividend for Taxpayers
Last updated
12 minutes ago
Elon Musk, head of the Department of Government Efficiency, has proposed a 'DOGE Dividend' plan, suggesting that American taxpayers could receive a $5,000 refund check funded by savings identified by his department. Musk intends to discuss this proposal with President Donald Trump. This initiative aims to distribute approximately $400 billion among 79 million U.S. households based on projected savings
Natuurlijk, dat worstje moet voorgehouden worden om alles een beetje te bedaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:12 schreef Wantie het volgende:
https://x.com/i/trending/1892242728966058115
Musk wil elk huishouden in de VS $5,000.00 geven aan DOGE-besparingen.
Ben benieuwd of Trump akkoord gaat.
[..]
Dus als Trump en Poetin besluiten dat Rusland ook Rotterdam mag hebben omdat ze nu nog geen mooie havenstad hebben, vind je dat ook prima, concludeer ik hieruit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er bestaat geen eerlijkheid in de wereld. Het recht van de sterkste geld. In onze eigen samenleving gaat die natuurwet even goed op. Onze samenleving houd wel rekening met het feit dat de zwakkeren een normaal bestaan verdienen maar op het wereldtoneel gaat die vlieger gewoon niet op.
Die gelukszoeker zit niet in Nederland, maar in Belgiëquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus als Trump en Poetin besluiten dat Rusland ook Rotterdam mag hebben omdat ze nu nog geen mooie havenstad hebben, vind je dat ook prima, concludeer ik hieruit.
Recht van de sterkste geldt toch?
Er zijn mensen die denken dat Trump echt wil bemiddelen en zodoende een vredesverdrag realiseren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Szura het volgende:
[ x ]totaal gestoord
En geen Republikein die z’n bek opentrekt, smerige collaborateurs met de MAGA-nazis en Poetin
Dat is sowieso al een grove leugen:quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe groot moet de politiemacht zijn als de meerderheid van de oost Oekraïners etnische Russen zijn?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:35 schreef Lyrewyn het volgende:
Het is diep treurig dat deze boevenbende zonder enig moreel besef zich aan het hoofd van de VS heeft weten te nestelen en dat ze praktisch niet tegen te houden is.
Te bizar ditquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Szura het volgende:
[ x ]totaal gestoord
En geen Republikein die z’n bek opentrekt, smerige collaborateurs met de MAGA-nazis en Poetin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |