Toen russische soldaten de Krim gingen veroveren ?quote:
De Oekraïeners /squote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen russische soldaten de Krim gingen veroveren ?
btw... en wie vermoordde ook al weer 200 Nederlanders in vliegtuig MH17
Yup, de grote systeemoverwinning op de Sovjetunie wordt verkwanseld door de firma List & Bedrog.quote:
Niet iedere Republikein is MAGA. De komende tijd zal duidelijk worden wie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Gunner het volgende:
Alsof de maga clan iets aanneemt van verrader mike pence. Die ging niet mee met de J6 "demonstratie" immers
Ja, dat is dan wel weer jammer. Maar het maakt ook niks uit voor die Maga-clan. Hopelijk putten anderen er echter nog een beetje moed uit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef Gunner het volgende:
Alsof de maga clan iets aanneemt van verrader mike pence
Pence was bijna vermoord tijdens de bestorming van het kapitool.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
Trump kan kennelijk toch nog te ver gaan bij sommige Republikeinen.
Echt een schoothondje....quote:De Amerikaans vicepresident J.D. Vance heeft Zelensky gewaarschuwd om niet langer 'kwaad te spreken' over Trump. De Oekraïense president had eerder op de dag gezegd dat zijn Amerikaanse collega ,,in een bubbel van Russische desinformatie leeft" nadat Trump op zijn beurt had gesuggereerd dat Oekraïne verantwoordelijk was voor de Russische inval in het land.
,,Trump op andere gedachten brengen door hem in de media zwart te maken is een afschuwelijke manier om met deze regering om te gaan", zei Vance aan The Daily Mail. ,,We houden van het Oekraïense volk en bewonderen de dapperheid van de soldaten, maar we vinden natuurlijk dat deze oorlog snel moet worden beëindigd."
Volgens Vance is het beleid van zijn baas niet gebaseerd op Russische desinformatie, maar op het feit dat ,,Trump veel over de geopolitiek kent en een heel sterke mening heeft".
De procedure is een aantal ministers en de vice-president kunnen een maf geworden president onder curatele zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
Wanneer gaan de republikeinen ingrijpen, want deze man is compleet ontoerekeningsvatbaar
Musk heeft beloofd om bij de volgende verkiezingen jacht te maken op elke republikein die geen Maga is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet iedere Republikein is MAGA. De komende tijd zal duidelijk worden wie.
Is dit niet die vent die in München Europese landen stond af te zeiken? Wat een snowflake.quote:
Als Trump niet wil dat men kwaad over hem spreekt dan moet ie niet telkens zulke achterlijke dingen doen en zeggen.quote:
Vance gedraagt zich minstens zo maf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De procedure is een aantal ministers en de vice-president kunnen een maf geworden president onder curatele zetten.
Maar dat doen ze niet met Trump....ze huppelen mee, marcheren mee.
Een meerderheid van de partijleden, een meerderheid van de trumpkiezers zijn trouw tot heel ver aan Trumpquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet iedere Republikein is MAGA. De komende tijd zal duidelijk worden wie.
Of impeachement via huis en daarna 2/3 senaat maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De procedure is een aantal ministers en de vice-president kunnen een maf geworden president onder curatele zetten.
Maar dat doen ze niet met Trump....ze huppelen mee, marcheren mee.
Hoezo, het was allemaal aangekondigd. Mensen steken graag hun hoofd in het zand, dat is wat anders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Gunner het volgende:
We zijn een maand verder inmiddels maar wat een bizarre maand was het. Dit had niemand kunnen voorstellen.
Ja die engnek. En Trump mag wel alles zeggen maar Zelensky willen ze monddood makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dit niet die vent die in München Europese landen stond af te zeiken? Wat een snowflake.
Er is maar een positieve kant hieraan en dat is dat Zelenski en Europa wel een front moeten vormenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja die engnek. En Trump mag wel alles zeggen maar Zelensky willen ze monddood maken
Eigenlijk had ik ook niets van hem verwacht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Van Vance hoeven we de moed in ieder geval niet te verwachten.
Nou ik had het niet zo extreem kunnen voorspellen anders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo, het was allemaal aangekondigd. Mensen steken graag hun hoofd in het zand, dat is wat anders.
Ik ook niet hoor. Van niemand daar in de VS overigens. Ze hebben alle kansen gehad om dit tegen te gaan, maar geen enkele kans gepakt. En dan heb ik het over Republikeinen en Democraten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik ook niets van hem verwacht.
precies. Het is een zootje en het is hun eigen schuld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Van niemand daar in de VS overigens. Ze hebben alle kansen gehad om dit tegen te gaan, maar geen enkele kans gepakt. En dan heb ik het over Republikeinen en Democraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |