Was ook meteen mijn bedenking. + Axel en Elsa hebben al op de bank gezeten, dus niet het hand boven het hoofd gehouden door BB. Milena en Sharice daarentegen hebben er nog nooit op gestaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe je vindt dat Axel wordt voorgetrokken hij heeft nog steeds geen kledingkast bijvoorbeeld
Millie wel de eerste week en toen was ze niet te genietenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was ook meteen mijn bedenking. + Axel en Elsa hebben al op de bank gezeten, dus niet het hand boven het hoofd gehouden door BB. Milena en Sharice daarentegen hebben er nog nooit op gestaan
milena zat week 1 op de bank en sharice heeft ook al eens op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was ook meteen mijn bedenking. + Axel en Elsa hebben al op de bank gezeten, dus niet het hand boven het hoofd gehouden door BB. Milena en Sharice daarentegen hebben er nog nooit op gestaan
Sharice was toch vrijgespeeld toen??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
milena zat week 1 op de bank en sharice heeft ook al eens op de bank gezeten.
Het is wel verdeeld maar niet op stream geweest geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef odie22 het volgende:
is al op de streams geweest dat team roze die 15k heeft gehad en verdeeld ?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is wel verdeeld maar niet op stream geweest geloof ik
Kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is wel verdeeld maar niet op stream geweest geloof ik
nee ze was toen de favoriet op de bank *meeste stemmen gekregen>quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sharice was toch vrijgespeeld toen??
Ze is niet favoriet geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee ze was toen de favoriet op de bank *meeste stemmen gekregen>
Hoe hoger de verwachting, hoe groter de teleurstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef odie22 het volgende:
uur weggeweest en jordy zit nog te zemelen
Willekeurige volgordequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja wel toen ze in het begin met Axel en Wicky op de bank zat, had zij de meeste stemmen bij bij de poll van Salarquote:
Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja wel toen ze in het begin met Axel en Wicky op de bank zat, had zij de meeste stemmen bij bij de poll van Salar
en dat kan ze niet zelf verzorgen danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena zich gesneden met scheren
Karma is een bitch
Dat is toch ook de enige keer dat ze op de bank heeft gezeten??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja wel toen ze in het begin met Axel en Wicky op de bank zat, had zij de meeste stemmen bij bij de poll van Salar
Daardoor denkt ze nu dat ze heel sterk staat buiten.. En als ik eerlijk ben is alles ook wel opvallend in het voordeel van Sharlena , en zijn er nog steeds mensen die hun kast niet hebben, waar anderen al weken in hun kloffie lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waarom nou weerquote:
Nee dat moet haar slaafje Sharice doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en dat kan ze niet zelf verzorgen dan
Mijn geheugen laat mij duidelijk wat in de steek. Hadden we Sharice dus al naar huis kunnen sturen, wat een gemiste kans! Maar toen was ze nog Nele, of nog maar net Nele-af? Nele was leuker dan Sharice!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
milena zat week 1 op de bank en sharice heeft ook al eens op de bank gezeten.
quote:
Dat denkt Mattie omdat hij net met Jordy aan het praten wasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom nou weer
en hebben milena en sharice de deo gejat van Mattie
nou ik doelde op die irriteerde gedoe van net bij die Papegaai ook toen ze bezig waren of ze het toch al gedaan haddenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Dat denkt Mattie omdat hij net met Jordy aan het praten was
Sharlena. Leuk bedachtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daardoor denkt ze nu dat ze heel sterk staat buiten.. En als ik eerlijk ben is alles ook wel opvallend in het voordeel van Sharlena , en zijn er nog steeds mensen die hun kast niet hebben, waar anderen al weken in hun kloffie lopen.
Ja pootje en david s hadden haar verteld dat ze toen de meeste stemmen had in alle pollsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daardoor denkt ze nu dat ze heel sterk staat buiten.. En als ik eerlijk ben is alles ook wel opvallend in het voordeel van Sharlena , en zijn er nog steeds mensen die hun kast niet hebben, waar anderen al weken in hun kloffie lopen.
Is lekkerquote:
Belachelijk, iemand je rug in laten smeren kan. Maar benen kan ze goed zelf.Wat een vervelend verwend ding.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Sharice moet zo Milena's benen insmeren
Hoever zat de geest dan in de flesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is lekker![]()
At ik altijd bij een vriendin na carnaval
Was de ochtend ernaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoever zat de geest dan in de fles
Is het alleen nog niet gemixed?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij kan Pootje dat bakblik beter leeggooien en uit wassen
Nou het moest nog 45 minutenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het alleen nog niet gemixed?
Of ?
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Gebeurt iedereen een keer
Het mes vergeten
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:50 schreef odie22 het volgende:
maar niemand weet nog wat er met de familieomstandigheden van eva is ?
die heeft appels verstopt in alle hoeken en gatenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Er ligt nog appel of chips op je kruis Elsa
[ afbeelding ]
Wie wat bewaard, die heeft watquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Er ligt nog appel of chips op je kruis Elsa
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze zelf alcohol gaan makenquote:
Gelijk heeft zequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane is het zat ze wil haar spullen
liggen in Ermeloquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane is het zat ze wil haar spullen
Is het ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:
Dit is niet leuk meer , ik vind het treiteren
30 dagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:56 schreef odie22 het volgende:
dat kind zit er net 2 weken in, niet zo muulen hoor
4 wekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:56 schreef odie22 het volgende:
dat kind zit er net 2 weken in, niet zo muulen hoor
Sterker nog, zet ze op de bank, Milena en Sharicequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Geef Axel en Jane hun kleding
En pak milena en sharice hun vrijstelling af
Wegens vals spel
Ik vind dit heel erg fout van BBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
Echt bezopen dat er nog steeds 2 mensen rondlopen die niet eens hun eigen spullen hebben.
Jane: ‘hoeveel heb je gehoord?’quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Keanu hoort oma onderbroeken en komt kijken of het wel goed gaat
Vind het wel meevallen. Ze loopt niet nakie he. En heeft gewoon verzorgingsproducte alleen niet haar eigen dure producten. Er zijn mensen die nog minder hebben. Altijd. Jaren lang!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is grappig om haar zo te zien en te horen, maar het is natuurlijk van de zotte om 30 dagen in een BB uniform rond te moeten lopen
Pff gelukkig niet hoor. Is echt niet leuk voor die mensen. Wordt onnodig lang doorgetrokken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Had ze gewoon het hele seizoen in de uniformen moeten laten lopen
Ja was lquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Had ze gewoon het hele seizoen in de uniformen moeten laten lopen
Kijk dat zijn nou klachten die ik heel goed kan begrijpen. Heel wat anders dan zo'n ****die over een Valentijnskaart van een wildvreemde begint te grienenquote:
Dan was BB uit zijn hok gekomen om zelf haar benen te scherenquote:
Oh ik kan ****over zijn Valentijnskaart van een wildvreemde ook wel begrijpenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou klachten die ik heel goed kan begrijpen. Heel wat anders dan zo'n ***die over een Valentijnskaart van een wildvreemde begint te grienen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was BB uit zijn hok gekomen om zelf haar benen te scheren
Poging 2quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef Hznootje het volgende:
Pootje die flikkert maar wat bij elkaar in de broodmachine…
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was BB uit zijn hok gekomen om zelf haar benen te scheren
Ik neem aan extensions plukkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:01 schreef Flow3r het volgende:
ze haalt hele plukken uit haar haren omdat ze niet haar eigen spullen heeft
[ afbeelding ]
Anne-Pleur?quote:
Helemaal geen kleuterquote:
Het is natuurlijk wel een dingetje als je met extentions 3 maanden in dat huis gaat zitten.quote:
Nee en dat stoort mij heel erg. Zij loopt al weeeeken in haar 'glamour kitsch pakjes, draagt zelfs nog kleding van anderen , 'leent' make-up van anderen en laat anderen alles doen voor haar.quote:
als je gewoon weet hoe je je haar moet goed houden en de producten hiervoor in je koffer hebt zitten, lijkt het me wel te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een dingetje als je met extentions 3 maanden in dat huis gaat zitten.
Dat snap ik ook niet maar dan nog is dat haar keuze en kan iedereen daar wat van vinden maar het gaat ze geen moer aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een dingetje als je met extentions 3 maanden in dat huis gaat zitten.
Met goede produkten moet dat kunnen, maar niet op deze manierquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet maar dan nog is dat haar keuze en kan iedereen daar wat van vinden maar het gaat ze geen moer aan.
Ja ik ook die jordyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Jordy: hij heet dus Like me ?
Elsa: nee hij heet Likmebeer
Jordy dus Like me zonder beer ?
Elsa nee
Die kop van Jordy ook![]()
lach me kapot hier haha
[ afbeelding ]
nee precies !! dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met goede produkten moet dat kunnen, maar niet op deze manier
Ja ik heb me rot gelachenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien stond er wel : like me bear en heeft Elsa het verkeerd onthouden![]()
Lik me beer
Meer een burn ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop zo dat BB geen freezes doet dit jaar
Nou als het gaat zoals het nu gaat komt die freeze pas volgend jaar dinsdag als het regentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat er geen freez komt dit jaar. Ze willen te graag
Neem een grote ladder mee en rijd snel naar Amsterdamquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:23 schreef odie22 het volgende:
ik heb het idee dat jolientje een beetje berig is
zou jolien er in trappenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Neem een grote ladder mee en rijd snel naar Amsterdam
je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze aan éen Jordy momenteel wel genoeg heeft![]()
Je ziet Sharice denken: 'afhakken dus, kan ze helemaal nergens meer heen zonder mij'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Milena's benen doen zo'n pijn, ze gaat zich niet meer scheren
[ afbeelding ]
Daar ging mijn Colaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je ziet Sharice denken: 'afhakken dus, kan ze helemaal nergens meer heen zonder mij'
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je ziet Sharice denken: 'afhakken dus, kan ze helemaal nergens meer heen zonder mij'
Zou mij niet eens meer verbazen..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:36 schreef Luna68 het volgende:
Vlgs mij denkt Kiki dat hij zijn nominatie ook kan vrij spelen, maar dat zou helemaal vreemd zijn toch??
Nou vooruit, een freeze als ie zit te kakken daarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef odie22 het volgende:
ohoh, geen freeze als keanu weg is , daar komt hij niet meer overheen
Volgende week wordt het vast weer slob en weinig eten , mensen die overal door heen glibberen en weer verder kunnen met nare spelletjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef odie22 het volgende:
volgende week sky high , alles er uit halen
Ze is niet perfect maar ik hou wel van haar humorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:53 schreef kater1 het volgende:
Ik vind de 'humor' van Jane niet leuk. Met dat stemmetje en alles.
Dat heb ik hem niet horen zeggen? Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:51 schreef Lrod01 het volgende:
Axel had vandaag een "genotsmoment" toen Jordy zich slecht voelde. Laat weer zien weer voor een triest persoon het is.
Van Jordy bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:54 schreef Mjelleke het volgende:
Zei Axel dat, dat valt me dus echt vies tegen. Mag hem steeds minder. Heeft af en toe zijn momenten maar meestal ligt die buiten in de zon.
En maar zeuren omdat mensen op haar hebben gestemdquote:
Het is een saaie lulquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:54 schreef Mjelleke het volgende:
Zei Axel dat, dat valt me dus echt vies tegen. Mag hem steeds minder. Heeft af en toe zijn momenten maar meestal ligt die buiten in de zon.
Dat zei hij zonet zo'n 10 minuten geleden, letterlijk in die woorden. Het meest trieste van alles is dat hij zulke dingen nooit in iemand's gezicht durft uit te spreken. Altijd veilig achter het rugje om. Dan ben je gewoon laf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet horen zeggen? Wanneer was dat dan?
Wat ze net deed was zogenaamd leuk, alleen berekend op effect. Oh, ze doet nu het weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is niet perfect maar ik hou wel van haar humor
Zo'n persoonlijke vete gaat zijn downfall worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel was blij dat Sharice de vrijstelling had, omdat Jordy dan niet op haar zou kunnen gaan, als hij de zoemer zou indrukken. En dus dat jane geen vrijstelling heeft, boeit hem niet?
Die man begrijpt niets van het spel
beide Axel en David spelen op Jane in dat ze op Matti moet gaan. want ook Matti heeft gestemd op Elsa....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef Puzzie het volgende:
Dit gesprek kan ik ook ff niet volgen , want nu gaat het over Mattie begrijp ik
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef marky het volgende:
[..]
Zo'n persoonlijke vete gaat zijn downfall worden.
Wat ik wat ingewikkeld vind is dat dit ook tactisch zou kunnen zijn en dat er een ander plan achter zit..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel was blij dat Sharice de vrijstelling had, omdat Jordy dan niet op haar zou kunnen gaan, als hij de zoemer zou indrukken. En dus dat jane geen vrijstelling heeft, boeit hem niet?
Die man begrijpt niets van het spel
Ik begrijp dan niet welk plan of hij moet zelf van Jane af willen, nu hj zich genoeg heeft ingelikt bij die meiden Sharice en Milena en Pootjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik wat ingewikkeld vind is dat dit ook tactisch zou kunnen zijn en dat er een ander plan achter zit..
Is super tactisch team Axel / Jane ter ziele dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en Axel proberen jane zo ver te gaan dat ze op mattie gaat
Denk dat Axel al veel langer bezig is en zich ontzettend overschat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik wat ingewikkeld vind is dat dit ook tactisch zou kunnen zijn en dat er een ander plan achter zit..
de kans was ook dat Jane dit had kunnen winnen, Dan had Jane de vrijstelling gekregen en had hij nog steeds zonder veel argwaan, zich kunnen bemoeien met charisequote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane is niet achterlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
beide Axel en David spelen op Jane in dat ze op Matti moet gaan. want ook Matti heeft gestemd op Elsa....
Weet hij al dat waarschijnlijk Jane op Elsa heeft gestemd.
Maar je ziet zelf toch ook wat daar gebeurt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet welk plan of hij moet zelf van Jane af willen, nu hj zich genoeg heeft ingelikt bij die meiden Sharice en Milena en Pootje
Je kan bij BB geen stappen vooruit zetten. Axel is zonder Jane niet zo slim.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef Verida het volgende:
[..]
de kans was ook dat Jane dit had kunnen winnen, Dan had Jane de vrijstelling gekregen en had hij nog steeds zonder veel argwaan, zich kunnen bemoeien met charise
het lijkt een beetje op schaken, maar ik heb zelf het gevoel dat Axel en Jane een aantal zetten vooruit denken.
Zit te koken hier.....wat is hij door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar zelfs al zetten ze Mattie op de bank die blijft toch wel
Jaxel is still alivequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Is super tactisch team Axel / Jane ter ziele dan?
Eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou van die 4 die nu nog in de kamer zitten, mogen er van mij 3 weg en dat is niet Jane
ze overschatten zichzelf allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Axel al veel langer bezig is en zich ontzettend overschat.
Denk er precies zo over. Jane is de enige in dat clubje dat nog enigzins likeable is. Jammer dat ze zich zo laat meeslepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou van die 4 die nu nog in de kamer zitten, mogen er van mij 3 weg en dat is niet Jane
Vooral axel, die voelt zich onoverwinnelijk. Mijn stem zal hij nooit krijgen om te blijvenquote:
BB is speculazenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:08 schreef chufi het volgende:
Gewoon verder niets laten gebeuren ipv al die speculaties ..
Ik heb het niet gehoord, maar versta zowel Pootje als Sharice heel slecht en heb ook niet de hele dag gekekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Pootje lult ook maar wat, hoop dat ze hem niet geloven
Heeft Milene echt gezegd dat ze voor Pootje en jane zou kiezen bij een vrijstelligsgame?
Misschien onderschat jij hem wel , kan ook zomaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooral axel, die voelt zich onoverwinnelijk. Mijn stem zal hij nooit krijgen om te blijven
Pootje zit in kamp Sharlenaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Pootje lult ook maar wat, hoop dat ze hem niet geloven
Heeft Milene echt gezegd dat ze voor Pootje en jane zou kiezen bij een vrijstelligsgame?
zou kunnen, maar lees wel van meer dat ze teleurgesteld zijn in hem en dat ze hem minder leuk gaan vinden. We gaan het zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien onderschat jij hem wel , kan ook zomaar
Die is zo gaan geloven in wat de nieuwkomers hem hebben verteld. Die loopt al weken naast zijn schoenen. Hij voelt niet eens meer spanning van de nominatiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooral axel, die voelt zich onoverwinnelijk. Mijn stem zal hij nooit krijgen om te blijven
Dezelfde Sharice en Milena, die perse Zijn maatje Jane er uit willen hebben. Mssn iemand die dat begrijpt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Jordy , Mattie, Jolien zijn de 'andere kant 'volgens Axel, hij zal nooit met die kant meegaan
Hij telt Sharice aan zijn kant![]()
snap er geen reet meer van
Maar dat is het juist ook: Wij kijken van een afstand , hebben allerlei meningen , problemen ,bedenkingen en verwachtingen van ze die niet realistisch zijn,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou kunnen, maar lees wel van meer dat ze teleurgesteld zijn in hem en dat ze hem minder leuk gaan vinden. We gaan het zien
Ik ben het kwijtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dezelfde Sharice en Milena, die perse Zijn maatje Jane er uit willen hebben. Mssn iemand die dat begrijpt?
Als ze nog gekkere verhalen heeft zou ik als Jeff maar gaan rennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:15 schreef Willewa het volgende:
Jolien heeft haar wildste verhalen nog niet verteld. Omdat ze niet wil dat familie dat op de stream hoort. Ze heeft al verteld over swingers party’s en met een getrouwde man gaan toch? Blijkbaar nog wildere dingen.
Iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze nog gekkere verhalen heeft zou ik als Jeff maar gaan rennen.
Jordy en Matti zijn nederlanders.....dus weg ermee Keanu hoeft hij niet zoveel moeite voor te doen....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Jordy , Mattie, Jolien zijn de 'andere kant 'volgens Axel, hij zal nooit met die kant meegaan
Hij telt Sharice aan zijn kant![]()
snap er geen reet meer van
Van mij mag alles, maar niet alles hoeft naar buiten toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
IddEn voor iemand denkt ‘mannen mogen dat wel!’, nee dat vind ik net zo goed sletterig en naar gedrag, man of vrouw maakt niet uit.
Er stoer over praten vind ik een beetje gaar. En zoiets als met getrouwde mensen gaan heel gaar. Ik kan niet zeggen of iets niet mag inderdaad, maar vind zoiets wel echt naar gedrag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Van mij mag alles, maar niet alles hoeft naar buiten toe.
nou .hou op schei uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef kater1 het volgende:
Oh mis alle juice blijkbaar. Zit nog steeds bij 'meesterbreinen' Elsa Jane en Axel op stream 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |