Ze is niet perfect maar ik hou wel van haar humorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:53 schreef kater1 het volgende:
Ik vind de 'humor' van Jane niet leuk. Met dat stemmetje en alles.
Dat heb ik hem niet horen zeggen? Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:51 schreef Lrod01 het volgende:
Axel had vandaag een "genotsmoment" toen Jordy zich slecht voelde. Laat weer zien weer voor een triest persoon het is.
Van Jordy bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:54 schreef Mjelleke het volgende:
Zei Axel dat, dat valt me dus echt vies tegen. Mag hem steeds minder. Heeft af en toe zijn momenten maar meestal ligt die buiten in de zon.
En maar zeuren omdat mensen op haar hebben gestemdquote:
Het is een saaie lulquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:54 schreef Mjelleke het volgende:
Zei Axel dat, dat valt me dus echt vies tegen. Mag hem steeds minder. Heeft af en toe zijn momenten maar meestal ligt die buiten in de zon.
Dat zei hij zonet zo'n 10 minuten geleden, letterlijk in die woorden. Het meest trieste van alles is dat hij zulke dingen nooit in iemand's gezicht durft uit te spreken. Altijd veilig achter het rugje om. Dan ben je gewoon laf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet horen zeggen? Wanneer was dat dan?
Wat ze net deed was zogenaamd leuk, alleen berekend op effect. Oh, ze doet nu het weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is niet perfect maar ik hou wel van haar humor
Zo'n persoonlijke vete gaat zijn downfall worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel was blij dat Sharice de vrijstelling had, omdat Jordy dan niet op haar zou kunnen gaan, als hij de zoemer zou indrukken. En dus dat jane geen vrijstelling heeft, boeit hem niet?
Die man begrijpt niets van het spel
beide Axel en David spelen op Jane in dat ze op Matti moet gaan. want ook Matti heeft gestemd op Elsa....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef Puzzie het volgende:
Dit gesprek kan ik ook ff niet volgen , want nu gaat het over Mattie begrijp ik
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef marky het volgende:
[..]
Zo'n persoonlijke vete gaat zijn downfall worden.
Wat ik wat ingewikkeld vind is dat dit ook tactisch zou kunnen zijn en dat er een ander plan achter zit..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel was blij dat Sharice de vrijstelling had, omdat Jordy dan niet op haar zou kunnen gaan, als hij de zoemer zou indrukken. En dus dat jane geen vrijstelling heeft, boeit hem niet?
Die man begrijpt niets van het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |