Jane: ‘hoeveel heb je gehoord?’quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Keanu hoort oma onderbroeken en komt kijken of het wel goed gaat
Vind het wel meevallen. Ze loopt niet nakie he. En heeft gewoon verzorgingsproducte alleen niet haar eigen dure producten. Er zijn mensen die nog minder hebben. Altijd. Jaren lang!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is grappig om haar zo te zien en te horen, maar het is natuurlijk van de zotte om 30 dagen in een BB uniform rond te moeten lopen
Pff gelukkig niet hoor. Is echt niet leuk voor die mensen. Wordt onnodig lang doorgetrokken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Had ze gewoon het hele seizoen in de uniformen moeten laten lopen
Ja was lquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Had ze gewoon het hele seizoen in de uniformen moeten laten lopen
Kijk dat zijn nou klachten die ik heel goed kan begrijpen. Heel wat anders dan zo'n ****die over een Valentijnskaart van een wildvreemde begint te grienenquote:
Dan was BB uit zijn hok gekomen om zelf haar benen te scherenquote:
Oh ik kan ****over zijn Valentijnskaart van een wildvreemde ook wel begrijpenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou klachten die ik heel goed kan begrijpen. Heel wat anders dan zo'n ***die over een Valentijnskaart van een wildvreemde begint te grienen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was BB uit zijn hok gekomen om zelf haar benen te scheren
Poging 2quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef Hznootje het volgende:
Pootje die flikkert maar wat bij elkaar in de broodmachine…
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was BB uit zijn hok gekomen om zelf haar benen te scheren
Ik neem aan extensions plukkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:01 schreef Flow3r het volgende:
ze haalt hele plukken uit haar haren omdat ze niet haar eigen spullen heeft
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |