Ik begrijp dan niet welk plan of hij moet zelf van Jane af willen, nu hj zich genoeg heeft ingelikt bij die meiden Sharice en Milena en Pootjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik wat ingewikkeld vind is dat dit ook tactisch zou kunnen zijn en dat er een ander plan achter zit..
Is super tactisch team Axel / Jane ter ziele dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en Axel proberen jane zo ver te gaan dat ze op mattie gaat
Denk dat Axel al veel langer bezig is en zich ontzettend overschat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik wat ingewikkeld vind is dat dit ook tactisch zou kunnen zijn en dat er een ander plan achter zit..
de kans was ook dat Jane dit had kunnen winnen, Dan had Jane de vrijstelling gekregen en had hij nog steeds zonder veel argwaan, zich kunnen bemoeien met charisequote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane is niet achterlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
beide Axel en David spelen op Jane in dat ze op Matti moet gaan. want ook Matti heeft gestemd op Elsa....
Weet hij al dat waarschijnlijk Jane op Elsa heeft gestemd.
Maar je ziet zelf toch ook wat daar gebeurt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet welk plan of hij moet zelf van Jane af willen, nu hj zich genoeg heeft ingelikt bij die meiden Sharice en Milena en Pootje
Je kan bij BB geen stappen vooruit zetten. Axel is zonder Jane niet zo slim.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef Verida het volgende:
[..]
de kans was ook dat Jane dit had kunnen winnen, Dan had Jane de vrijstelling gekregen en had hij nog steeds zonder veel argwaan, zich kunnen bemoeien met charise
het lijkt een beetje op schaken, maar ik heb zelf het gevoel dat Axel en Jane een aantal zetten vooruit denken.
Zit te koken hier.....wat is hij door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar zelfs al zetten ze Mattie op de bank die blijft toch wel
Jaxel is still alivequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Is super tactisch team Axel / Jane ter ziele dan?
Eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou van die 4 die nu nog in de kamer zitten, mogen er van mij 3 weg en dat is niet Jane
ze overschatten zichzelf allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Axel al veel langer bezig is en zich ontzettend overschat.
Denk er precies zo over. Jane is de enige in dat clubje dat nog enigzins likeable is. Jammer dat ze zich zo laat meeslepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou van die 4 die nu nog in de kamer zitten, mogen er van mij 3 weg en dat is niet Jane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |