SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik snap m niet.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Zeik jij graag?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je hebt zeiken en zeiken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooral op de wc.. zie mijn post in het vorig topic deelquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O die heb ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vooral op de wc.. zie mijn post in het vorig topic deelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Laatste 16
R.I.P DTS.![]()
Ik maak het niet laat, ff beetje Youtube dit dat zus zo swa, maar @HiDiHo schijnt jarig te zijn, dus bij deze een van harte gefeliciteerdbolk!![]()
![]()
Kijk uit voor je blaas hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al een hele tijd niet gedaan.
Ik luister
[ afbeelding ]![]()
Je hebt de administratie beter op orde dan ik, want ik heb hier geen aantekening vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
Ik maak het niet laat, ff beetje Youtube dit dat zus zo swa, maar @:hidiho schijnt jarig te zijn, dus bij deze een van harte gefeliciteerdbolk!
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt de administratie beter op orde dan ik, want ik heb hier geen aantekening van![]()
![]()
Bolkje dan maar..Don't follow me. I am lost too
.
Ja niet alles staat in mijn schriftje, helaas.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Justinbolk staat er wel in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk die Justin!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:07 schreef Lovely het volgende:
Gefeliciteerd @:HiDiHoHiep hiep hoeraaaaaaaa!!
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, tot in de kantlijnen aan toe...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als jij het doet welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Valt dit onder irritatie opwekken trouwens?![]()
![]()
Ja ik vroeg het me net af, maar ik denk dat dit wel meevalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Valt dit onder irritatie opwekken trouwens?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Valt dit onder irritatie opwekken trouwens?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oeh, er worden klappen uitgedeeld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, er worden klappen uitgedeeld
Don't follow me. I am lost too
.
Is dat een dame die de pot schoonmaakt?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, deze is aan het zeiken denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat een dame die de pot schoonmaakt?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
* gebrokenglas kijkt nog eens goed naar het plaatjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, deze is aan het zeiken denk ikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een zeikwijfquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, deze is aan het zeiken denk ik![]()
Met de voetjes aan het wiegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt nog eens goed naar het plaatje![]()
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Volgende topic weer een kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mag ik taalfouten verbeteren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
In de post over de meet....quote:
Of ben ik dan ook een zeikerd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maily houdt toch van correcte spellling?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de post over de meet....
Of ben ik dan ook een zeikerd
ja!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de post over de meet....
Of ben ik dan ook een zeikerdSmile, it's free therapy.![]()
quote:Ik begrijp hetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mail, meel....boeit zo'n spelfout nou echt in dit geval?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maily houdt toch van correcte spellling?![]()
![]()
* gebrokenglas plaatst dan maar een bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas plaatst dan maar een bolkoe
![]()
Nou ....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Mail, meel....boeit zo'n spelfout nou echt in dit geval?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Neeeerst mij dik noemen en dan dit!!
WHUT?????
![]()
🫣quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zullen we nooit nooit nooooooooit meeer vergeten !!!!!!! NOOOIT MEERquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Smile, it's free therapy.![]()
Ik zie het!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja @:kissingbird en @:greysbones![]()
het word nog heftiger
![]()
![]()
![]()
* ToT raast en tiert!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja @:kissingbird en @:greysbones![]()
het word nog heftiger
![]()
![]()
NOOIT!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zullen we nooit nooit nooooooooit meeer vergeten !!!!!!! NOOOIT MEER![]()
![]()
Edithquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier krijgt ie spijt van
zal m bezuren!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het is ook niet meer goed te maken? 😔Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee die "i" er tussen shoppen is me veel te veel werk!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is ook niet meer goed te maken? 😔![]()
![]()
We sturen je wel een wensenlijst!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is ook niet meer goed te maken? 😔Smile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas is benieuwd hoe dan....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier krijgt ie spijt van
zal m bezuren!
[ afbeelding ]
* gebrokenglas heeft zich nog altijd verstopt onder de tafel...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen verwensinglijst?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We sturen je wel een wensenlijst!![]()
![]()
Omg dat is een perfect idee!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We sturen je wel een wensenlijst!![]()
Een hele lijst nog wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We sturen je wel een wensenlijst!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat erop staat dat ze graag een week lang 's ochtends een lekker ontbijtje van me willen.quote:
Heerlijke AI croissantjes en AI koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sleuren we je zo onder vandaan hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is benieuwd hoe dan....
* gebrokenglas heeft zich nog altijd verstopt onder de tafel...
Jup voor meerdere beledigingen !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele lijst nog wel.
[ link | afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
Een enigszins corpulente man van middelbare leeftijd, die geeft niet echt mee hoor, qua gewichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sleuren we je zo onder vandaan hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat erop staat dat ze graag een week lang 's ochtends een lekker ontbijtje van me willen.
Heerlijke AI croissantjes en AI koffie![]()
neeeeeej geen AI koffie en AI croissantjes
moet lachenSmile, it's free therapy.![]()
ik zie nu dat de Y linksboven staatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze was dan ook voor jou gemaakt!![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas wacht het wensenlijstje dan wel af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
neeeeeej geen AI koffie en AI croissantjes
moet lachen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie nu dat de Y linksboven staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan zijn ze ook nep en niet te etenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Da's het hele probleem dus juist!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze ook nep en niet te eten![]()
![]()
Feyenoord Feyenoord
R.I.P DTS.![]()
Maar ze zien er wel perfect uit...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze ook nep en niet te eten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien zoeken we je pas op als je dunner bentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een enigszins corpulente man van middelbare leeftijd, die geeft niet echt mee hoor, qua gewichten ouder.. ben je nog minder weerbaar
Dit is zo'n gegenereerd ontbijtje:quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze ook nep en niet te eten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien zoeken we je pas op als je dunner benten ouder.. ben je nog minder weerbaar
Nu heb ik zin in dönner....
![]()
Perfect uitziende eten is vaak niet te etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ze zien er wel perfect uit...Trotste mama van Ambar
Ja maar dan worden je wensen al die tijd niet vervuld. 😏quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien zoeken we je pas op als je dunner benten ouder.. ben je nog minder weerbaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
we vouwen hem gewoon dubbelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2120 / +67 / +53 / 9551 / 10019
2. KillemWieft / 714 / +27 / +9 / 462 / 698
3. mascara-klodder / 645 / +2 / +59 / 1129 / 1394
4. maily / 634 / +1 / +0 / 2517 / 2657
5. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1865 / 2122
6. Dr.Mikey / 562 / +32 / +21 / 780 / 1015
7. DJMO / 395 / +4 / +0 / 755 / 983
8. _UserName_ / 349 / +4 / +48 / 784 / 941
9. sp3c / 336 / +4 / +5 / 504 / 607
10. kree / 312 / +84 / +0 / 1227 / 1442
11. Bally-b / 249 / +0 / +5 / 111 / 167
12. HappyCharly / 190 / +20 / +4 / 1168 / 1322
13. Lovely / 185 / +13 / +22 / 1949 / 2146
14. mario390 / 182 / +3 / +0 / 418 / 511
15. Rob / 167 / +50 / +0 / 136 / 175
16. Aapje30 / 167 / +8 / +20 / 1507 / 1610
17. greysbones / 167 / +2 / +9 / 1632 / 1718
18. Sally / 166 / +6 / +0 / 240 / 319
19. Grotetijd / 157 / +18 / +8 / 1502 / 1666
20. AardappelSchotel / 156 / +5 / +10 / 1951 / 2118SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Ik zit er momenteel financieel echt ongelooflijk kut voor!
Gelukkig heb ik nog wel genoeg vlees in de vriezer.![]()
Die klei-modellen van Mc Donalds burgers bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Perfect uitziende eten is vaak niet te eten![]()
![]()
Dat weet je niet want je hebt onze wensenlijst nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan worden je wensen al die tijd niet vervuld. 😏
dan is het nu geen goed idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit er momenteel financieel echt ongelooflijk kut voor!
Gelukkig heb ik nog wel genoeg vlees in de vriezer.
dan iets halen uit de vriezer als je echt honger hebtSmile, it's free therapy.![]()
Ja, dan kies je zo'n heerlijk menu, afgaande op de afbeelding, en dan krijg je twee droge broodjes waar wat plakjes gesmolten kaas en wat tomaat en vergeten groente tussen zit....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die klei-modellen van Mc Donalds burgers bijvoorbeeld!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Immerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan kies je zo'n heerlijk menu, afgaande op de afbeelding, en dan krijg je wat droge broodje waar wat plakjes gesmolten kaas en wat vergeten groente tussen zit....Echt, dat dus he!
![]()
![]()
vergeten groenten zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan kies je zo'n heerlijk menu, afgaande op de afbeelding, en dan krijg je wat droge broodje waar wat plakjes gesmolten kaas en wat vergeten groente tussen zit....
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee, fast food is niet meer voor mij helaas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vasten is nu food genoeg voor je?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, fast food is niet meer voor mij helaas.![]()
![]()
Salade en soep hè, nuquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik moet eerst dunner en lichter worden, voordat Aapje en KB me onder de DTS-tafel uit kunnen sleuren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen nog maar fat phill's voor mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar wij zijn dik, wij kunnen veel aan !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet eerst dunner en lichter worden, voordat Aapje en KB me onder de DTS-tafel uit kunnen sleuren![]()
![]()
nou .... Eh nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Bleekselderij, rode druiven, creme fraiche, pecannoten en andere meuk?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zit al te F5'en op XHamster.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet eerst dunner en lichter worden, voordat Aapje en KB me onder de DTS-tafel uit kunnen sleuren![]()
samen zijn we dikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:35 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Maar wij zijn dik, wij kunnen veel aan !
Allemaal spieren!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Ben ook al over de 78 kilo....
Slechts 1x in mijn leven zo veel gewogen.Smile, it's free therapy.![]()
Dat komt door het sporten.... Allemaal spierenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Ben ook al over de 78 kilo....
Slechts 1x in mijn leven zo veel gewogen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee dat zijn mijn woordenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee ik was eerder!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn mijn woorden
Ja nee ik had meer tekst. Vandaar dat ik ietsjes later wasquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lang van stofquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ik had meer tekst. Vandaar dat ik ietsjes later was![]()
![]()
Jij sport toch iedere week of niet meer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel wel idd!
Maar toch ook wel vet. Moet weer meer gaan sporten.Smile, it's free therapy.![]()
Alles kan!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
doet me niet ltijd mentunen ik kann niet nederlnd komen![]()
![]()
Afgelopen week was het maar 1x, deze week lukt niet vanwege de vakantie van Mini-ToT.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij sport toch iedere week of niet meer?![]()
Er zijn nu een boel nederlanders in Oostenrijk, op Wintersport....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
doet me niet ltijd mentunen ik kann niet nederlnd komenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef Aapje30 het volgende:
''Ik vind haar ook geen mens zij is gwoon een buitenaards wezen robot ofzo ;;''Laat ik hier maar niet op in gaan!
![]()
![]()
als we vliegticket betalen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
doet me niet ltijd mentunen ik kann niet nederlnd komenUw ADH vitamine Worst
dan na de vakantie weer gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen week was het maar 1x, deze week lukt niet vanwege de vakantie van Mini-ToT.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
doet me niet ltijd mentunen ik kann niet nederlnd komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn nu een boel nederlanders in Oostenrijk, op Wintersport....kunnen hem meenemen
In Tiroler lederhöschen aan het jodelen door een waldhorn bij de après ski!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn nu een boel nederlanders in Oostenrijk, op Wintersport....![]()
![]()
gewoon in de koffer kruipen op de terugwegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn nu een boel nederlanders in Oostenrijk, op Wintersport....
hoewel ... uitkijken voor mazelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon in de koffer kruipen op de terugweg
hoewel ... uitkijken voor mazelenMet wie moet das mario in de koffer kruipen?
![]()
Was er vandaag al gemeld dat Bolkestein is overleden?Trotste mama van Ambar
Hooguit 450X.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Was er vandaag al gemeld dat Bolkestein is overleden?![]()
![]()
bij een wintersporter die terugkomtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]Met wie moet das mario in de koffer kruipen?
![]()
![]()
Ah oke.quote:
Ik was zo druk op werk dat ik geen lunchpauze had en mijn broodje ergens tussen 3 en 4 heb gegeten.Trotste mama van Ambar
Klinkt als een goed begin van een Tiroler bumsefilme!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
bij een wintersporter die terugkomt![]()
![]()
dan was je wel heel drukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik was zo druk op werk dat ik geen lunchpauze had en mijn broodje ergens tussen 3 en 4 heb gegeten.![]()
![]()
Niet dat het mij veel verder brengt in het leven dus is ook snel afgelopenTrotste mama van Ambar
Hier wel okee, positieve dingen, negatieve dingen, negatieve dingen die rechttrekken, problemen die op zich wel een oplossing lijken te hebben, je kent het vast wel.quote:
En daar?![]()
rip muisquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet dat het mij veel verder brengt in het leven dus is ook snel afgelopen![]()
![]()
Kwam een haast klusje tussendoor en vergadering van 11 tot 12, toe haast klusje en toen weer in vergadering tot 4 ergensquote:Trotste mama van Ambar
Oh dat klinkt wel goed, veel dingen die goed kunnen komenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wel okee, positieve dingen, negatieve dingen, negatieve dingen die rechttrekken, problemen die op zich wel een oplossing lijken te hebben, je kent het vast wel.
En daar?![]()
Hier koorts
Trust nobody![]()
Jawel, positief blijven!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed, veel dingen die goed kunnen komen![]()
Hier koorts
Beterschap!![]()
![]()
Mijn leidinggevende is helaas ziek anders hadden we deze week nog heel goed gesprek gehad.Trotste mama van Ambar
kun je niet je baas mailen dat je ziek bent?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier koorts
hoef je morgen niet op tijd wakker te worden![]()
dit is best bijzonder, kapper die ik ken toen ik bij mijn ouders woonde is hier in de buurt verhuisdUw ADH vitamine Worst
Het heerst...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier koorts
Veel griep in Nederland.Don't follow me. I am lost too
.
Ja weet niet of t griep isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het heerst...
Veel griep in Nederland.
Maar wel blegh
Hopelijk kan ik ff 2 dagen thuis zijnTrust nobody![]()
alleen koortst of ? Beterschap charlyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier koorts![]()
hopelijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet of t griep is
Maar wel blegh
Hopelijk kan ik ff 2 dagen thuis zijn
ziek is ziek![]()
Dat kan bij ons niet helaas..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
kun je niet je baas mailen dat je ziek bent?
hoef je morgen niet op tijd wakker te wordenTrust nobody![]()
ff rustig aan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wel blegh
Hopelijk kan ik ff 2 dagen thuis zijn![]()
![]()
![]()
Ja nouja..quote:
Bij ons gaan ze elke dag willen bellen
*morgen even contacg of t weer gaat? *
Want bezetting enzoTrust nobody![]()
Ziek=ziek...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wel blegh
Hopelijk kan ik ff 2 dagen thuis zijnDon't follow me. I am lost too
.
Ja koorts en hoesten en moe en hoofdpijn hele lijf doet beetje pijn.. dus ja.. morgen maar ziekmeldenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:58 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
alleen koortst of ? Beterschap charlyTrust nobody![]()
Ja dat is wel ziek jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja koorts en hoesten en moe en hoofdpijn hele lijf doet beetje pijn.. dus ja.. morgen maar ziekmelden![]()
![]()
Dat is goed om te doen iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja koorts en hoesten en moe en hoofdpijn hele lijf doet beetje pijn.. dus ja.. morgen maar ziekmelden![]()
ja en?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja nouja..
Bij ons gaan ze elke dag willen bellen
*morgen even contacg of t weer gaat? *
Want bezetting enzo
geef je elke dag antwoord dat het nog niet gaat.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe de nacht gaat..![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
ja en?
geef je elke dag antwoord dat het nog niet gaat.![]()
![]()
Ja maar vind die druk niet fijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
ja en?
geef je elke dag antwoord dat het nog niet gaat.
Trust nobody![]()
En niet dubbelgevouwen tussen de eenden in het riet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
hopen dat ik morgen normaal wakker word![]()
![]()
schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar vind die druk niet fijn.
en anders de telefoon uitzetten.![]()
wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
En niet dubbelgevouwen tussen de eenden in het riet?Uw ADH vitamine Worst
Heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
schijt aan hebben
en anders de telefoon uitzetten.
Trust nobody![]()
Dit ja...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
schijt aan hebben
en anders de telefoon uitzetten.Don't follow me. I am lost too
.
kom je hier maar erover postenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja gewoon gebruik maken vh feit dat het griepepidemie isquote:Uw ADH vitamine Worst
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
halve team is ziek, maar ik niet als groentehapper
Trust nobody![]()
https://www.hartvannederl(...)erknemers-op-de-beenquote:Veel werknemers voelen zich onder druk gezet door hun werkgever om na een ziekmelding snel weer aan het werk te gaan. Een op de vijf werkenden wordt hier expliciet toe verzocht, en 15 procent ervaart zelfs flinke druk. In veel gevallen belt de werkgever al op de eerste ziektedag met de vraag wanneer de werknemer weer kan werken
Was toevallig laatst in het "nieuws"I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
vind bellen op mijn werk al kut genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
misschien wil @:hemarookworst ff bellen voor jeUw ADH vitamine Worst
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Appen mag ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind bellen op mijn werk al kut genoeg![]()
![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
trap er niet in @HappyCharlyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)erknemers-op-de-been
Was toevallig laatst in het "nieuws"![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: