quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Neeeerst mij dik noemen en dan dit!!
🫣quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zullen we nooit nooit nooooooooit meeer vergeten !!!!!!! NOOOIT MEERquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik zie het!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja @:kissingbird en @:greysbones![]()
het word nog heftiger
* ToT raast en tiert!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:18 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja @:kissingbird en @:greysbones![]()
het word nog heftiger
NOOIT!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zullen we nooit nooit nooooooooit meeer vergeten !!!!!!! NOOOIT MEER
Edithquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier krijgt ie spijt van
zal m bezuren!
[ afbeelding ]
Ja nee die "i" er tussen shoppen is me veel te veel werk!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is ook niet meer goed te maken? 😔
We sturen je wel een wensenlijst!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is ook niet meer goed te maken? 😔
* gebrokenglas is benieuwd hoe dan....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier krijgt ie spijt van
zal m bezuren!
[ afbeelding ]
Geen verwensinglijst?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We sturen je wel een wensenlijst!
Omg dat is een perfect idee!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een hele lijst nog wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik denk dat erop staat dat ze graag een week lang 's ochtends een lekker ontbijtje van me willen.quote:
Sleuren we je zo onder vandaan hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is benieuwd hoe dan....
* gebrokenglas heeft zich nog altijd verstopt onder de tafel...
Jup voor meerdere beledigingen !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele lijst nog wel.
[ link | afbeelding ]
Een enigszins corpulente man van middelbare leeftijd, die geeft niet echt mee hoor, qua gewichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sleuren we je zo onder vandaan hoor
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat erop staat dat ze graag een week lang 's ochtends een lekker ontbijtje van me willen.
Heerlijke AI croissantjes en AI koffie
ik zie nu dat de Y linksboven staatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze was dan ook voor jou gemaakt!
* gebrokenglas wacht het wensenlijstje dan wel af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
neeeeeej geen AI koffie en AI croissantjes
moet lachen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie nu dat de Y linksboven staat![]()
Maar dan zijn ze ook nep en niet te etenquote:
Da's het hele probleem dus juist!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze ook nep en niet te eten
Maar ze zien er wel perfect uit...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien zoeken we je pas op als je dunner bentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een enigszins corpulente man van middelbare leeftijd, die geeft niet echt mee hoor, qua gewicht
Dit is zo'n gegenereerd ontbijtje:quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien zoeken we je pas op als je dunner benten ouder.. ben je nog minder weerbaar
Perfect uitziende eten is vaak niet te etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ze zien er wel perfect uit...
Ja maar dan worden je wensen al die tijd niet vervuld. 😏quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien zoeken we je pas op als je dunner benten ouder.. ben je nog minder weerbaar
we vouwen hem gewoon dubbelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Die klei-modellen van Mc Donalds burgers bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Perfect uitziende eten is vaak niet te eten
Dat weet je niet want je hebt onze wensenlijst nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan worden je wensen al die tijd niet vervuld. 😏
dan is het nu geen goed idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit er momenteel financieel echt ongelooflijk kut voor!
Gelukkig heb ik nog wel genoeg vlees in de vriezer.
Ja, dan kies je zo'n heerlijk menu, afgaande op de afbeelding, en dan krijg je twee droge broodjes waar wat plakjes gesmolten kaas en wat tomaat en vergeten groente tussen zit....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die klei-modellen van Mc Donalds burgers bijvoorbeeld!
Immerquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan kies je zo'n heerlijk menu, afgaande op de afbeelding, en dan krijg je wat droge broodje waar wat plakjes gesmolten kaas en wat vergeten groente tussen zit....
vergeten groenten zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan kies je zo'n heerlijk menu, afgaande op de afbeelding, en dan krijg je wat droge broodje waar wat plakjes gesmolten kaas en wat vergeten groente tussen zit....
Vasten is nu food genoeg voor je?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, fast food is niet meer voor mij helaas.
Maar wij zijn dik, wij kunnen veel aan !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet eerst dunner en lichter worden, voordat Aapje en KB me onder de DTS-tafel uit kunnen sleuren
nou .... Eh nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Bleekselderij, rode druiven, creme fraiche, pecannoten en andere meuk?
Ik zit al te F5'en op XHamster.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet eerst dunner en lichter worden, voordat Aapje en KB me onder de DTS-tafel uit kunnen sleuren
samen zijn we dikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:35 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Maar wij zijn dik, wij kunnen veel aan !
Allemaal spieren!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Ben ook al over de 78 kilo....
Slechts 1x in mijn leven zo veel gewogen.
Dat komt door het sporten.... Allemaal spierenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Ben ook al over de 78 kilo....
Slechts 1x in mijn leven zo veel gewogen.
Nee ik was eerder!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn mijn woorden
lang van stofquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ik had meer tekst. Vandaar dat ik ietsjes later was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |