Geen verwensinglijst?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We sturen je wel een wensenlijst!
Omg dat is een perfect idee!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een hele lijst nog wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik denk dat erop staat dat ze graag een week lang 's ochtends een lekker ontbijtje van me willen.quote:
Sleuren we je zo onder vandaan hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is benieuwd hoe dan....
* gebrokenglas heeft zich nog altijd verstopt onder de tafel...
Jup voor meerdere beledigingen !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele lijst nog wel.
[ link | afbeelding ]
Een enigszins corpulente man van middelbare leeftijd, die geeft niet echt mee hoor, qua gewichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sleuren we je zo onder vandaan hoor
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat erop staat dat ze graag een week lang 's ochtends een lekker ontbijtje van me willen.
Heerlijke AI croissantjes en AI koffie
ik zie nu dat de Y linksboven staatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze was dan ook voor jou gemaakt!
* gebrokenglas wacht het wensenlijstje dan wel af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
neeeeeej geen AI koffie en AI croissantjes
moet lachen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie nu dat de Y linksboven staat![]()
Maar dan zijn ze ook nep en niet te etenquote:
Da's het hele probleem dus juist!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze ook nep en niet te eten
Maar ze zien er wel perfect uit...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze ook nep en niet te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |