ff rustig aan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet of t griep is
Maar wel blegh
Hopelijk kan ik ff 2 dagen thuis zijn
Ja nouja..quote:
Ziek=ziek...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet of t griep is
Maar wel blegh
Hopelijk kan ik ff 2 dagen thuis zijn
Ja koorts en hoesten en moe en hoofdpijn hele lijf doet beetje pijn.. dus ja.. morgen maar ziekmeldenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:58 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
alleen koortst of ? Beterschap charly
Ja dat is wel ziek jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja koorts en hoesten en moe en hoofdpijn hele lijf doet beetje pijn.. dus ja.. morgen maar ziekmelden
Dat is goed om te doen iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja koorts en hoesten en moe en hoofdpijn hele lijf doet beetje pijn.. dus ja.. morgen maar ziekmelden
ja en?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja nouja..
Bij ons gaan ze elke dag willen bellen
*morgen even contacg of t weer gaat? *
Want bezetting enzo
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe de nacht gaat..
Ditquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
ja en?
geef je elke dag antwoord dat het nog niet gaat.
Ja maar vind die druk niet fijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
ja en?
geef je elke dag antwoord dat het nog niet gaat.
En niet dubbelgevouwen tussen de eenden in het riet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
hopen dat ik morgen normaal wakker word
schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar vind die druk niet fijn.
wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
En niet dubbelgevouwen tussen de eenden in het riet?
Heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
schijt aan hebben
en anders de telefoon uitzetten.
Dit ja...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
schijt aan hebben
en anders de telefoon uitzetten.
kom je hier maar erover postenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja gewoon gebruik maken vh feit dat het griepepidemie isquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
halve team is ziek, maar ik niet als groentehapper
https://www.hartvannederl(...)erknemers-op-de-beenquote:Veel werknemers voelen zich onder druk gezet door hun werkgever om na een ziekmelding snel weer aan het werk te gaan. Een op de vijf werkenden wordt hier expliciet toe verzocht, en 15 procent ervaart zelfs flinke druk. In veel gevallen belt de werkgever al op de eerste ziektedag met de vraag wanneer de werknemer weer kan werken
vind bellen op mijn werk al kut genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
misschien wil @:hemarookworst ff bellen voor je
Appen mag ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind bellen op mijn werk al kut genoeg
trap er niet in @HappyCharlyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)erknemers-op-de-been
Was toevallig laatst in het "nieuws"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |