abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 03:55:43 #201
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216741940
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:38 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of USA kiezer iets heeft gekozen of eerder iets niet heeft willen kiezen.

Het is best lastig te kiezen wanneer iets wordt gereduceerd tot een ja of nee, zwart of wit of Democraat vs Republikein. Trump is geen President geworden omdat Amerika daarvoor koos maar omdat het geen andere mogelijkheid had/zag.

Niet kiezen voor een plots ingeflanste, niet gekandideerd noch genomineerde Harris wordt dan kiezen voor Trump ?
Ik neem maar een andere afslag hoe het werkt in IoU, kiezen voor abortus is dan kennelijk ook kiezen voor Oekraïne ?

Probleem wat de USA in haar gepolariseerde (duale) systeem heeft; dat ze niet weten (wat, nog) te kiezen.
Ik nuanceert het tot de groep die gelijke rechten wil voor iedereen en de andere zijde die dat ziet als directe aantasting van haar vermeende recht om de "ongelijkheid" tot anderen te willen behouden.
Los daarvan mist het bestel een actief parlement dat de regering op haar handelen kan & vooral mag controleren. Het is ronduit zot dat een President, wie van welke kleur dan ook, eenzijdig beslissingen kan nemen die regelrecht de rechten van anderen aantast en afspraken tot generlei waarde maakt.
De meeste democratiën zijn gemankeerd. Het binaire systeem komt standaard voor bij FPTP-kiessystemen. Ook landen met een hoge kiesdrempel neigen naar een systeem met minder partijen.

Het alternatief zou een volksraadpleging voor elk groot probleem zijn. Ik denk dat we simpelweg met het imperfecte systeem genaamd democratie moeten leven, het is in ieder geval een stuk beter dan een dictatuur.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216741950
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 02:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
AFAIK heeft de VS als enige lidstaat gebruik gemaakt van artikel 5, en kwam iedereen te hulp.

Een van de redenen voor NAVO was na 1948 zorgen dat West-Duitsland niet tot in de eeuwigheid bezet moest blijven door de VS, Frankrijk en het VK maar weer een eigen leger zou kunnen hebben. Een andere was het voorkomen van wapenwedlopen tussen die landen juist door het hebben van de sterke broer aan de andere kant van de oceaan.

De VS uit NAVO is het verliezen van de NAVO bases en steunpunten. Er er zijn gegarandeerd Europese landen die iets willen om de Amerikaanse B61's nukes die ze hebben via Nuclear Sharing te gaan vervangen, met alle globale gevolgen die dat heeft. Dat gaat de VS dus veel en veel meer geld kosten.
Enkel voor Europa gaat dat op, al de andere zijn een militaire basis van de VS zelf en niet NAVO.
Zet ook het budget van de VS in perspectief, waarom dat zo enorm is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216741964
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 03:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De meeste democratiën zijn gemankeerd. Het binaire systeem komt standaard voor bij FPTP-kiessystemen. Ook landen met een hoge kiesdrempel neigen naar een systeem met minder partijen.

Het alternatief zou een volksraadpleging voor elk groot probleem zijn. Ik denk dat we simpelweg met het imperfecte systeem genaamd democratie moeten leven, het is in ieder geval een stuk beter dan een dictatuur.
Meerdere partijen zijn zeker gewenst.
Misschien is het goed dat een partij minstens twee leden moet hebben als kiesdrempel.
Vroeger was ik zeker voor referenda maar nu met alle beïnvloeding via de sociale media met des informatie en leugens zie ik dat liever niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216741998
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 04:11 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Misschien is het goed dat een partij minstens twee leden moet hebben als kiesdrempel.
Vroeger was ik zeker voor referenda maar nu met alle beïnvloeding via de sociale media met des informatie en leugens zie ik dat liever niet.
Referenda’s zijn alleen een goed idee als het om een simpele issue met een simpele ja of nee gaat. Vaak gaat het om een gecompliceerde issue, waar 90% van de kiezers zich niet op heeft ingestudeerd voordat ze stemmen.
Dat levert je dus niet de wil van de kiezer op.
pi_216742205
Zo Zelensky wordt even weggezet als prutser door Trump.
Verkiezingen zullen komen.
I.i.g. andere tijden voor de Oekraïners en als het goed is een einde van de oorlog.
Vakman pur sang
pi_216742219
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 06:48 schreef Lospedrosa het volgende:
I.i.g. andere tijden voor de Oekraïners en als het goed is een einde van de oorlog.
Oekraïne had de oorlog kunnen voorkomen als ik Trump zo hoorde. Hadden gewoon hun land op moeten geven en dan hadden ze niet 3 jaar oorlog gehad.
pi_216742240
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 06:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Trump praat totale poep.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 19 februari 2025 @ 07:22:43 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_216742283
Trump verwijt Oekraïne dus even de oorlog te zijn begonnen?

Je hoeft 0,0 respect aan te houden voor Trump adepten hier op FOK!. Totaal niet gerechtvaardigd

Wat een leugenachtige parasiet is het ook.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216742296
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 04:11 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Referenda zijn grondig de nek omgedraaid door de EU en onze traditionele partijen. Iedere keer als de uitslag verkeerd was werden ze genegeerd, zelfs als er eigenlijk geen druk achter zat.

Al die wappies in deze topicreeks met weinig vertrouwen in de overheid en media zijn niet alleen een creatie van Russische propaganda. Die zelfreflectie mis ik eigenlijk volledig in de politiek.
  woensdag 19 februari 2025 @ 07:27:24 #210
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216742299
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 00:18 schreef TLC het volgende:
https://edition.cnn.com/

Volgens Trump is Oekraine de oorlog met rusland begonnen :')

Jee die Donald zit al echt diep in de reet van putin, wellicht kan hij zijn darmen al zien
Oei, dat kan alleen maar betekenen dat Oekraïne er bekaaid af gaat komen, maakt de kans wel groter dat ze niet akkoord gaan met de onderhandelingen en de oorlog toch niet zo makkelijk beëindigd wordt als dat Trump roeptoetert. En de EU dus actiever Oekraïne gaat steunen in de oorlog tegen Rusland.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216742302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:22 schreef Fok-it het volgende:
Trump verwijt Oekraïne dus even de oorlog te zijn begonnen?

Je hoeft 0,0 respect aan te houden voor Trump adepten hier op FOK!. Totaal niet gerechtvaardigd

Wat een leugenachtige parasiet is het ook.
Trump blijft maar herhalen dat Oekraïne zelf schuld heeft aan de oorlog. Vannacht weer dezelfde onzin. Maar volgens de Trump-fans hier is het natuurlijk alleen maar 'Russia, Russia, Russia'... alsof Poetin geen enkele verantwoordelijkheid heeft. 🤡
Groot fan van User Wotte
pi_216742308
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Trump blijft maar herhalen dat Oekraïne zelf schuld heeft aan de oorlog. Vannacht weer dezelfde onzin. Maar volgens de Trump-fans hier is het natuurlijk alleen maar 'Russia, Russia, Russia'... alsof Poetin geen enkele verantwoordelijkheid heeft. 🤡
Fascisme vereist een slachtoffer complex en liegen doen ze graag.
pi_216742311
Die nieuwe speech is wederom een bevestiging dat de VS geen Navo partner meer is. Tijd voor EU nukes voordat de Baltische staten zijn overgenomen. En als die er zijn zo snel mogelijk de VS eruit gooien.
pi_216742327
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 01:54 schreef oheng het volgende:
RIA: Olie Raffinaderij in Samara aangevallen.

En ik wilde het niet posten vanwege de "discussie" hier, maar de russische centrale bank is veroordeeld voor illegaal wapenbezit.
Aub gewoon posten.

Die onzinnige Trump en EU gebrabbel gaat nu al een week zo en altijd exact dezelfde posts die mensen plaatsen.
Totale herhaling al voor een week.
pi_216742333
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Die nieuwe speech is wederom een bevestiging dat de VS geen Navo partner meer is. Tijd voor EU nukes voordat de Baltische staten zijn overgenomen. En als die er zijn zo snel mogelijk de VS eruit gooien.
heb je een link?
  woensdag 19 februari 2025 @ 07:44:38 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_216742344
quote:

[..]
Het narratief zal wel snel gaan veranderen in een Putin die het bloedvergieten in ieder geval probeert te stoppen samen met Trump. En Zelensky die zijn eigen mensen langer af laat slachten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216742349
Erg zorgwekkend dit en wederom een indicatie dat de US verder afstand neemt van ons en toenadering tot Rusland zoekt.

Met dit standpunt zegt hij ook dat als de EU besluit om Oekraïne te blijven steunen, de VS gelegitimeerd is om Rusland te steunen. Zij zijn immers géén aggressor. Voor ons is het onvermijdelijk om Oekraïne te blijven steunen, doen wij dat niet dan lopen wij zelf het risico om ook invallen te zien in EU landen.
pi_216742393
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het narratief zal wel snel gaan veranderen in een Putin die het bloedvergieten in ieder geval probeert te stoppen samen met Trump. En Zelensky die zijn eigen mensen langer af laat slachten
Ik denk dat de achterliggende gedachte inderdaad te maken heeft met strategische belangen, misschien in gebieden als Groenland, Canada of zelfs Panama. Het echte gevaar op lange termijn is China, en Trump lijkt dat te begrijpen. Wat hij echter niet door lijkt te hebben, is dat het zoeken van ruzie met de EU, puur omdat hij hen als zwak ziet, een grote vergissing is. Hij probeert nu vrienden te worden met Rusland, maar Rusland is een onbetrouwbare partner, en dat kan hem op de lange termijn in de steek laten. Het lijkt wel een fatale inschattingsfout — hes picking the wrong fight.
Groot fan van User Wotte
pi_216742400
Zeer verontrustend. Aangezien Trump met heel veel mensen binnen en buiten de USA ruzie aan het maken is zie ik hem bij weerstand steeds meer in de armen van Putin kruipen. (Binnenlands ook, hij heeft zojuist geheel in de stijl van Putin een decreet ondertekend waarin wordt bepaald dat alleen de AG en de president kunnen bepalen wat wel en wat geen wet is).

[ Bericht 1% gewijzigd door recursief op 19-02-2025 08:15:03 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:11:04 #220
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216742440
Is er eigenlijk een roadmap voor de "onderhandelingen" of niet?
pi_216742445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:11 schreef Richestorags het volgende:
Nee, ze doen letterlijk maar wat
Groot fan van User Wotte
pi_216742453
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:11 schreef Richestorags het volgende:
Die wordt Trump ingefluisterd vanuit het Kremlin.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:20:35 #223
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216742499
quote:

[..]
Toch wel ernstig als een Amerikaanse president letterlijk russische propaganda aan het spuien is. Lijkt me dat er mensen binnen defensie en de inlichtingendiensten daar ook wel wat nerveus van worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216742502
Gevaarlijke tijden! In ieder geval voor korte / middellange termijn. Lange termijn kan Europa hierdoor hopelijk op eigen benen staan, maar dat is nogal een uitdaging.
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 08:24:50 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216742524
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:20 schreef nixxx het volgende:

[..]
Toch wel ernstig als een Amerikaanse president letterlijk russische propaganda aan het spuien is. Lijkt me dat er mensen binnen defensie en de inlichtingendiensten daar ook wel wat nerveus van worden.
Trump is inmiddels al het sletje van Rusland ja. Zorgwekkende ontwikkeling, want Oekraïne zal niet gaan capituleren onder deze voorwaarden, dus dan riskeert dit een oorlog op grotere schaal.

Eigenlijk precies waar men al een tijdlang bang voor was als Trump aan de macht zou komen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 08:25:15 #226
pi_216742530
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:22 schreef wpor het volgende:
Gevaarlijke tijden! In ieder geval voor korte / middellange termijn. Lange termijn kan Europa hierdoor hopelijk op eigen benen staan, maar dat is nogal een uitdaging.
Als we al niet met zijn allen zijn weggevaagd voor die tijd komt het wel goed hoor.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:27:01 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_216742545
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als we al niet met zijn allen zijn weggevaagd voor die tijd komt het wel goed hoor.
Ieder land in de EU moet kennelijk maar experimenteren met kernwapens volgens sommigen alsof het niks is dus we gaan gewoon weer helemaal Cold War-style straks.
pi_216742551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Trump is inmiddels al het sletje van Rusland ja. Zorgwekkende ontwikkeling, want Oekraïne zal niet gaan capituleren onder deze voorwaarden, dus dan riskeert dit een oorlog op grotere schaal.

Eigenlijk precies waar men al een tijdlang bang voor was als Trump aan de macht zou komen.
ben je al aan het trainen vriend/?
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:29:53 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216742562
quote:

[..]

Gelukkig liggen de plannen al klaar in Europa. We zijn uiteraard goed voorbereid op dingen die we van verre zien aankomen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216742574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ieder land in de EU moet kennelijk maar experimenteren met kernwapens volgens sommigen alsof het niks is dus we gaan gewoon weer helemaal Cold War-style straks.
De spanningen tussen de VS, Rusland en China lijken steeds meer op die van de vorige Koude Oorlog. We zien proxyconflicten, cyberaanvallen, desinformatie en een groeiende wapenwedloop. Het lijkt wel alsof de wereld zich weer in invloedssferen opdelt, maar dan op een complexere manier.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:32:14 #231
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216742584
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jo Bonten to the rescue!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:35:15 #232
319979 Fok-it
All is well
pi_216742614
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]
De spanningen tussen de VS, Rusland en China lijken steeds meer op die van de vorige Koude Oorlog. We zien proxyconflicten, cyberaanvallen, desinformatie en een groeiende wapenwedloop. Het lijkt wel alsof de wereld zich weer in invloedssferen opdelt, maar dan op een complexere manier.
Hadden we nog maar een Churchilleske leider in het Westen
pi_216742628
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gelukkig liggen de plannen al klaar in Europa. We zijn uiteraard goed voorbereid op dingen die we van verre zien aankomen.
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 08:38:16 #234
pi_216742637
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Als het een kernoorlog wordt ben ik liever snel dood.
pi_216742651
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je zou kunnen denken dat het hun eigl allemaal niet boeit.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:41:10 #236
319979 Fok-it
All is well
pi_216742666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:39 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Je zou kunnen denken dat het hun eigl allemaal niet boeit.
Inderdaad

Waarom gaat EU/Oekraine niet gewoon akkoord? Willen ze nog meer doden op hun geweten?

Makkelijk he
pi_216742671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die had ook wel zijn rafelrandjes hoor.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:43:19 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_216742688
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar een leider met flaws is ook niet erg
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:44:25 #239
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742700
Dit is gewoon te verwachten. Grote delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld. Maar blijkbaar willen ze ook tegen betaling niet meer leveren....?
En Trump ziet hier een mogelijkheid om zijn conservatieve agenda min of meer op te dringen, of in elk geval de EU in een chantabele positie te brengen dat de freedom of speech niet beschadigd wordt in de EU.

Ik zie het op termijn allemaal wel zonnig in, het gaat ons veel geld kost, maar het gaat ons ook veel brengen. We moeten ons opnieuw gaan uitvinden. Er breekt een nieuwe tijd aan. En voor sommigen wordt dat echt wennen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:45:05 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742706
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarom?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216742714
Wordt eindelijk duidelijk dat de fundamenten van de EU op los drijfzand zijn gebaseerd. Totaal illegitieme organisatie.
pi_216742716
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is gewoon te te verwachten. Groten delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld.
En Trump ziet hier een mogelijkheid om zijn conservatieve agenda min of meer op te dringen, of in elk geval de EU in een chantabele positie te brengen dat de freedom of speech niet beschadigd wordt in de EU.

Ik zie het op termijn allemaal wel zonnig in, het gaat ons veel geld kost, maar het gaat ons ook veel brengen. We moeten ons opnieuw gaan uitvinden. Er breekt een nieuwe tijd aan. En voor sommigen wordt dat echt wennen.
Wat is er in godsnaam "conservatief" aan Oekraïne voor de bus gooien? :')
pi_216742738
quote:
Dit is gewoon te verwachten. Grote delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld. Maar blijkbaar willen ze ook tegen betaling niet meer leveren....?

Freedom of speech :') Trump geeft geen fuck om Europa, het is een keiharde zakenman. Er gaat helemaal niets, maar dan ook niets voor ons in positieve zin veranderen. Haal je hoofd eens uit die propaganda rabbit hole van Musk.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:47:45 #244
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742740
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zie het grotere plaatje. Ik heb het gisteren al uiteengezet.
Het gaat Trump niet om die paar "billions and billions and billions!" , want die steun kost hun nauwelijks iets. En ze verdienen aan de verkoop van gas aan EU.

Hij is ideologisch gedreven :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:48:29 #245
396550 Richestorags
pi_216742751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het alternatief is dat de Baltische Staten worden ingenomen.
pi_216742763
quote:

[..]

Nee hoor, Trump is niet 'het sletje van' Rusland. De nieuwe Trump-regering is simpelweg niet gebaat bij een aanhoudend conflict in Europa, dat al bijna lange tijd is uitgelopen op een stalemate. Er is namelijk nogal wat (financiële) steun richting Oekraïne gegaan vanuit de VS. Een land dat trouwens ook niet bij de EU en ook niet bij de NAVO zit.

Men wil daarom deze oorlog nu zo snel mogelijk beëindigen en veiligheidsgaranties voor Oekraïne bewerkstelligen. Iets dat het Westen natuurlijk al na de annexatie van de Krim had moeten doen toen er veel te laks gereageerd werd.
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oekraïne wordt niet voor de bus gegooid, want het land blijft dus gewoon bestaan en het wordt zelfs geen vazalstaat zoals Belarus is geworden. Iets wat de Russen het liefste wél hadden gewild, daarom probeerde men aan het begin van de oorlog ook al de aanval in te zetten op Kiev.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:49:05 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742768
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat kan sowieso al, of ruilen tegen "garanties" Groenland.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:50:37 #248
319979 Fok-it
All is well
pi_216742789
quote:

[..]
En dat kan niet als de EU ook een grotere kernmacht wordt? Rusland heeft ze ook hoor, dus wat wederzijdse dreiging betreft verandert daar niks aan
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:50:44 #249
396550 Richestorags
pi_216742791
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wie niet? Er bestaat geen perfecte leider. Liever inderdaad een alcoholistische, manisch-depressieve Churchill dan een jankende cuck bij de veiligheidsconferentie die zelf één van de grootste architecten van Merkel's rampzalige beleid was.
pi_216742794
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan sowieso al, of ruilen tegen "garanties" Groenland.
Nee, ook Groenland is niet te ruil of te koop.
pi_216742796
quote:

[..]
De Baltische Staten moeten proberen zoveel mogelijk etnische Russen uit hun land te krijgen. Dat geldt voor meer landen met Russische minderheden. Dit zal altijd een reden zijn voor Rusland om stennis te schoppen en te dreigen met militaire acties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:51:15 #252
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_216742800
Volgens Trump is Oekraine de oorlog begonnen |:(
Ach zijn achterban zal het wel opvreten en Oekraine ook de schuld toewijzen, en dan is het juist ineens goed dat Trump zijn support stopt aan Oekraine en o pschoot zit bij Poetin.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:52:02 #253
396550 Richestorags
pi_216742806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
En dat kan niet als de EU ook een grotere kernmacht wordt? Rusland heeft ze ook hoor, dus wat wederzijdse dreiging betreft verandert daar niks aan
Als dat zo was hadden we al lang Moskou bestookt met raketten omdat Rusland weet dat Frankrijk en Engeland kunnen terugschieten.

Nee, zo werkt het niet. De nukes van Rusland weerhouden ons om gek richting hen te doen. Andersom ook.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:52:05 #254
319979 Fok-it
All is well
pi_216742807
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..].
Men wil daarom deze oorlog nu zo snel mogelijk beëindigen en veiligheidsgaranties voor Oekraïne bewerkstelligen.
Door het narratief eruit te gooien dat Oekraine verantwoordelijk is voor de oorlog. Vind je dat ook zo goed uit te leggen Howard?
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:52:46 #255
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742811
quote:
13s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, ook Groenland is niet te ruil of te koop.
Spreek je over jaartje wel weer.
Het ziet er niet goed uit.

Pas sinds vorige week donderdag is ook die hele sliert aan stomme grappen gestopt over vechtende russische mannen met scheppen, paarden en ezels, en oude meuk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216742818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Door het narratief eruit te gooien dat Oekraine verantwoordelijk is voor de oorlog. Vind je dat ook zo goed uit te leggen Howard?
Nee, dat vind ik een raar en onjuist narratief. Ik had het dan ook over de plannen die veiligheidsgaranties moeten bieden voor het land, niet over deze uitspraken.
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 08:55:06 #257
pi_216742834
Het lijkt me een goede zaak om die oorlog te stoppen.
Maar wel onder begrijpelijke voorwaarden en niet onder Rusland alles en Oekraïne niks.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:55:31 #258
319979 Fok-it
All is well
pi_216742838
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat vind ik een raar en onjuist narratief. Ik had het dan ook over de plannen die veiligheidsgaranties moeten bieden voor het land, niet over deze uitspraken.
Nee, omdat je tot in den treure loopt te bevestigen hoe goed je Trumps beleid snapt en het er mee eens bent, nam ik aan dat je het ook wel begreep dat Trump nu samen met Poetin Oekraïne tot boeman aan het bombarderen is
pi_216742849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, omdat je tot in den treure loopt te bevestigen hoe goed je Trumps beleid snapt en het er mee eens bent, nam ik aan dat je het ook wel begreep dat Trump nu samen met Poetin Oekraïne tot boeman aan het bombarderen is
Dan zit je dus mis.
pi_216742859
twitter
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:58:40 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216742867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef Zoddie het volgende:
Ach zijn achterban zal het wel opvreten en Oekraine ook de schuld toewijzen, en dan is het juist ineens goed dat Trump zijn support stopt aan Oekraine en o pschoot zit bij Poetin.
Het is wel eng hoe erg die MAGA echt alles wat hij doet opeten inderdaad. Geen punten van kritiek of vragen. Eerst je tonen als anti oorlog, maar nu verheerlijken om andere landen binnen te vallen. Ook dat kinderachtige manier overnemen hoe zwart en wit hij denkt als bepaalde zaken. Je kon prima commentaar hebben op bepaalde uitgaven van USAID en daar in schrappen. Maar nee de hele tent dicht gooien. Goed, geen enkele vraag.

"He who saves his Country does not violate any Law"

Hij mag alles doen met alles en iedereen, hij zal geen wet overtreden, hij staat boven de wet.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:58:53 #262
319979 Fok-it
All is well
pi_216742872
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan zit je dus mis.
Ja dat is het dan? Dat Trump de geschiedenis probeert te herschrijven met zulke uitspraken dat is later wel weer vergeten en vergeven als het akkoord gesloten is
pi_216742875
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef Zoddie het volgende:
En hij zei ook al dat Rusland zo graag vrede en een einde aan het bloedvergieten wil. :')

Niets in die oorlog makkelijker te bereiken: Rusland trekt zich terug --> vrede
Dat kan zelfs zonder fake "onderhandelingen".
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:00:35 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216742889
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En hij zei ook al dat Rusland zo graag vrede en een einde aan het bloedvergieten wil. :')

Niets in die oorlog makkelijker te bereiken: Rusland trekt zich terug --> vrede
Dat kan zelfs zonder fake "onderhandelingen".
Oekraïne is de aggressor van dit conflict omdat ze hun eigen land blijven verdedigen zal nog wel veel langskomen de komende tijd ben ik bang.... Het is mooi dat de Russen niet meer in Kyiv zitten anders was het hele land van de hand gedaan nu.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:01:08 #265
396550 Richestorags
pi_216742896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Omdat hij het op bepaalde vlakken met Trump eens is moet hij het op elk vlak met hem eens zijn?
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:01:49 #266
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742902
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is wel eng hoe erg die MAGA echt alles wat hij doet opeten inderdaad. Geen punten van kritiek of vragen. Eerst je tonen als anti oorlog, maar nu verheerlijken om andere landen binnen te vallen. Ook dat kinderachtige manier overnemen hoe zwart en wit hij denkt als bepaalde zaken. Je kon prima commentaar hebben op bepaalde uitgaven van USAID en daar in schrappen. Maar nee de hele tent dicht gooien. Goed, geen enkele vraag.

"He who saves his Country does not violate any Law"

Hij mag alles doen met alles en iedereen, hij zal geen wet overtreden, hij staat boven de wet.
Dit stopt pas als er het besef komt dat de andere kant ook zo gehandeld heeft.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216742904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja dat is het dan? Dat Trump de geschiedenis probeert te herschrijven met zulke uitspraken dat is later wel weer vergeten en vergeven als het akkoord gesloten is
Dat ben ik helemaal met je eens, ik vind het ook niet goed dat hij naar Oekraïne wijst als de schuldige. Het is overduidelijk dat Oekraïne hier het slachtoffer is en Rusland (zoals wel vaker), de dader.

Maar goed, blijkbaar is het herschrijven van de geschiedenis en het omdraaien van de rol van dader en slachtoffer in de mode. We zien dit bij een andere oorlog ook gebeuren. Helaas doet Trump in dit geval aan zulke geschiedvervalsing mee.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:03:43 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742919
Oekraiene is ook zelf schuldig, deze oorlog was geen goed idee. Ze wisten dat Rusland niet accepteert dat Oek wordt opgenomen in het Westerse hegemoniale sferen. USA heeft dat toch doorgedrukt (Clinton Bush, etc etc) en de EU stond nota bene zelf olv Van Baalen en Verhofstadt op het podium. En Rusland begint de oorlog omdat zij niet kunnen verkroppen dat een deel van de Russische wereld zich definitief van haar afkeert.

Iedereen heeft schuld.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:04:39 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216742928
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit stopt pas als er het besef komt dat de andere kant ook zo gehandeld heeft.
Nou vertel eens hoe de andere kant ook zo gehandeld heeft?
pi_216742931
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:03 schreef phpmystyle het volgende:
Oekraiene is ook zelf schuldig, deze oorlog was geen goed idee. Ze wisten dat Rusland niet accepteert dat Oek wordt opgenomen in het Westerse hegemoniale sferen. USA heeft dat toch doorgedrukt (Clinton Bush, etc etc) en de EU stond nota bene zelf olv Van Baalen en Verhofstadt op het podium. En Rusland begint de oorlog omdat zij niet kunnen verkroppen dat een deel van de Russische wereld zich definitief van haar afkeert.

Iedereen heeft schuld.
Op welke manier zou Oekraïne schuldig zijn?
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:05:20 #271
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:04 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou vertel eens hoe de andere kant ook zo gehandeld heeft?
Ga ik allemaal niet meer doen, want er is geen enkele interesse in de zorgen van de andere kant.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:05:38 #272
319979 Fok-it
All is well
pi_216742935
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Omdat hij het op bepaalde vlakken met Trump eens is moet hij het op elk vlak met hem eens zijn?
Dat zeg ik niet. Maar als zo'n uitspraak een gevolg is van zijn beleid dan heeft het wel aardig wat raakvlakken he
pi_216742936
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Trump is niet 'het sletje van' Rusland.
Negeer je nou gewoon expres dat Trump alleen maar officiele Kremlinstandpunten staat te roeptoeteren?
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:06:19 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216742940
quote:

Iedereen heeft schuld.
Oekraïne heeft schuld omdat ze niet met de pootjes omhoog bleven liggen voor Rusland? Die focus op het westen heeft natuurlijk alles te maken met de boevenstaat die Rusland is. Anders waren ze ook net als Wit-Rusland een puppet state geworden.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:06:23 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742941
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op welke manier zou Oekraïne schuldig zijn?
Door te kiezen voor opname in Westerse hegemoniale institues (EU, NAVO, versmelten economie). En verder was er ook wel een dingetje met de Russische minderheid in het oosten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:06:29 #276
396550 Richestorags
pi_216742942
quote:

Iedereen heeft schuld.
Dit is een beetje zeggen als dat een vrouw de tikken van haar jaloerse ex-vriendje verdient omdat ze nu met zijn buurman een relatie heeft. 30 jaar na dato.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:07:01 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216742951
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ga ik allemaal niet meer doen, want er is geen enkele interesse in de zorgen van de andere kant.
Ja, net als je niet wil toevoegen dat je verkeerd zat met je beweringen over de ontvoering van kinderen door Rusland.
pi_216742952
quote:

Iedereen heeft schuld.
Echt wat een onzin krijg jij er altijd uit.

Oekraine heeft 0,0 schuld aan deze oorlog.
Dat ze bij de NAVO en/of EU willen doet Rusland totaal geen kwaad en is een eigen keuze.

Rusland is begonnen met de aanval. Klaar.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:07:12 #279
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Oekraïne heeft schuld omdat ze niet met de pootjes omhoog bleven liggen voor Rusland? Die focus op het westen heeft natuurlijk alles te maken met de boevenstaat die Rusland is. Anders waren ze ook net als Wit-Rusland een puppet state geworden.
Daar heb je absoluut een raak punt.
Oekraiene zag kans en heeft geprobeerd, maar lijkt het niet te redden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:07:34 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, net als je niet wil toevoegen dat je verkeerd zat met je beweringen over de ontvoering van kinderen door Rusland.
Fuck you kerel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216742967
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hou dan gewoon je bek.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:08:18 #282
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742968
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat ze bij de NAVO en/of EU willen doet Rusland totaal geen kwaad en is een eigen keuze.

Prima om zo te redeneren. Dat is de reden dat het land finaal kapot is geschoten, 1 miljoen dode soldaten, god weet welke ellende.
Door die banale houding. Chapeau!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:08:36 #283
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216742970
quote:

Waarom denk je dat trump een reet geeft om freedom of speech? Hij heeft gewoon de typische kortzichtige korte termijn winst instelling die je tegenwoordig overal in het bedrijfsleven ziet
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:08:52 #284
319979 Fok-it
All is well
pi_216742973
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Fuck you kerel.
Jij ja, lekker opbokken naar Moskou mafkees
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:10:20 #285
396550 Richestorags
pi_216742983
Mensen houd het even gezellig. We leven niet in China waar er maar één pallet aan meningen mogelijk is.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:11:26 #286
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216742989
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Daar heb je absoluut een raak punt.
Oekraiene zag kans en heeft geprobeerd, maar lijkt het niet te redden.
Maar dat is dan toch niet per definitie ‘schuld’ hebben?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216742991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Wat is er trouwens met deze kinderen gebeurd?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je het bij deze oorlog wél kunt, maar in een andere oorlog brute, terroristische slachtpartijen in de schoenen schuift van de slachtoffers.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
Mensen houd het even gezellig.
Zo kortaangebonden sommigen. Bijzonder om te aanschouwen.
pi_216742994
quote:

Iedereen heeft schuld.
Log toch uit man. :')
pi_216742995
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Prima om zo te redeneren. Dat is de reden dat het land finaal kapot is geschoten, 1 miljoen dode soldaten, god weet welke ellende.
Door die banale houding. Chapeau!
Je klinkt als een Kremlin-puppet. Niets meer, niets minder.
pi_216743006
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Hou dan gewoon je bek.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef recursief het volgende:

[..]
Je klinkt als een Kremlin-puppet. Niets meer, niets minder.
Wellicht handig om zulke posts in het achterhoofd te houden als je weer in de FB komt klagen over vermeende ad hominems.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:13:54 #291
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216743015
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
Mensen houd het even gezellig. We leven niet in China waar er maar één pallet aan meningen mogelijk is.
Ik vind het tegenwoordig sowieso lastig om een mening te hebben en goede informatie te vinden. Want ik trek zoveel in twijfel omdat ik gewoon niet meer weet welke informatie echt is. -O-
Dus ik begrijp soms echt wel dat sommige mensen dingen verkondigen die ‘niet waar’ zijn. Omdat zij wellicht hun informatie halen uit bronnen die gekleurd zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:15:38 #292
396550 Richestorags
pi_216743024
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik vind het tegenwoordig sowieso lastig om een mening te hebben en goede informatie te vinden. Want ik trek zoveel in twijfel omdat ik gewoon niet meer weet welke informatie echt is. -O-
Dus ik begrijp soms echt wel dat sommige mensen dingen verkondigen die ‘niet waar’ zijn. Omdat zij wellicht hun informatie halen uit bronnen die gekleurd zijn.
Informatie wordt ook zonder nuance gebracht. Op elk onderwerp kan je voor alle kanten een filmpje vinden "THAT THEY DON'T WANT YOU TO KNOW" of "The real reason that..."
pi_216743026
quote:
Correct, maar feiten en meningen zijn niet hetzelfde.
pi_216743029
Wat een randdebiel is die Trump toch ook. Hij begrijpt er allemaal niets van, maar hij vind zichzelf de enige competente leider. Hij had alles wel even geregeld. "Dat die Zelensky dat zo maar heeft laten gebeuren met zijn land! Wat een incompetente vent! Die moet meteen weg!" Over Poetin is hij lovend.

En hij had het voornamelijk over al het in puin liggende vastgoed ...
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:16:28 #295
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216743032
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Maar dat is dan toch niet per definitie ‘schuld’ hebben?
Schuld is zwaar woord, je mag zeggen .. "hebben aan deel in" oid. Uiteindelijk hebben de Russen natuurlijk Oekraiene aangevallen. Hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216743040
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Door te kiezen voor opname in Westerse hegemoniale institues (EU, NAVO, versmelten economie). En verder was er ook wel een dingetje met de Russische minderheid in het oosten.
Oekraïne is een zelfstandig land. Bij welke organisaties of samenwerkingsverbanden een legitiem land zich aansluit is nooit een reden voor een ander land om het aan te vallen.

En die Russische minderheden zijn inderdaad een blok aan het been, daarom had men die ook al eerder moeten verdrijven. Bijvoorbeeld direct na de val van de Sovjet-Unie. Dit klinkt hard, maar het blijkt helaas dat grote groepen etnische Russen in je land een gevaar is voor oorlog. Daarom hebben de Baltische staten ook een groot probleem.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:16:53 #297
319979 Fok-it
All is well
pi_216743042
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maargoed, even ontopic dan maar weer

Hoe zie jij deze garanties incluis alle uitspraken van Trump/Vance/Hegseth bijdragen aan een goede blijvende verstandhouding tussen Europa en Amerika?
pi_216743044
quote:
Mensen houd het even gezellig. We leven niet in China Duitsland waar er maar één pallet aan meningen mogelijk is.
:P
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:17:10 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216743046
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is er trouwens met deze kinderen gebeurd?
[..]

quote:
Rusland biedt ontvoerde Oekraïense kinderen ter adoptie aan op Russische adoptiesites

Oekraïense kinderen die aan het begin van de invasie naar Rusland werden ontvoerd, worden nu ter adoptie aangeboden op Russische adoptiesites. Dat is gebleken uit onderzoek van de Britse zakenkrant ‘Financial Times’.
En veel van deze kinderen zijn niet eens wees (en dat zou ook al geen reden zijn om ze maar weg te halen bij familie en naar Rusland te brengen).
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:18:20 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216743056
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Wellicht handig om zulke posts in het achterhoofd te houden als je weer in de FB komt klagen over vermeende ad hominems.
Doe ik niet eens meer.
Men accepteert deze taal tegenwoordig.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')