abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 08:25:15 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216742530
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:22 schreef wpor het volgende:
Gevaarlijke tijden! In ieder geval voor korte / middellange termijn. Lange termijn kan Europa hierdoor hopelijk op eigen benen staan, maar dat is nogal een uitdaging.
Als we al niet met zijn allen zijn weggevaagd voor die tijd komt het wel goed hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:27:01 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_216742545
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als we al niet met zijn allen zijn weggevaagd voor die tijd komt het wel goed hoor.
Ieder land in de EU moet kennelijk maar experimenteren met kernwapens volgens sommigen alsof het niks is dus we gaan gewoon weer helemaal Cold War-style straks.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216742551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Trump is inmiddels al het sletje van Rusland ja. Zorgwekkende ontwikkeling, want Oekraïne zal niet gaan capituleren onder deze voorwaarden, dus dan riskeert dit een oorlog op grotere schaal.

Eigenlijk precies waar men al een tijdlang bang voor was als Trump aan de macht zou komen.
ben je al aan het trainen vriend/?
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:29:53 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216742562
quote:

[..]
Trump is inmiddels al het sletje van Rusland ja. Zorgwekkende ontwikkeling, want Oekraïne zal niet gaan capituleren onder deze voorwaarden, dus dan riskeert dit een oorlog op grotere schaal.

Eigenlijk precies waar men al een tijdlang bang voor was als Trump aan de macht zou komen.
Gelukkig liggen de plannen al klaar in Europa. We zijn uiteraard goed voorbereid op dingen die we van verre zien aankomen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216742574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ieder land in de EU moet kennelijk maar experimenteren met kernwapens volgens sommigen alsof het niks is dus we gaan gewoon weer helemaal Cold War-style straks.
De spanningen tussen de VS, Rusland en China lijken steeds meer op die van de vorige Koude Oorlog. We zien proxyconflicten, cyberaanvallen, desinformatie en een groeiende wapenwedloop. Het lijkt wel alsof de wereld zich weer in invloedssferen opdelt, maar dan op een complexere manier.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:32:14 #231
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216742584
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jo Bonten to the rescue!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:35:15 #232
319979 Fok-it
All is well
pi_216742614
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]
De spanningen tussen de VS, Rusland en China lijken steeds meer op die van de vorige Koude Oorlog. We zien proxyconflicten, cyberaanvallen, desinformatie en een groeiende wapenwedloop. Het lijkt wel alsof de wereld zich weer in invloedssferen opdelt, maar dan op een complexere manier.
Hadden we nog maar een Churchilleske leider in het Westen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216742628
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gelukkig liggen de plannen al klaar in Europa. We zijn uiteraard goed voorbereid op dingen die we van verre zien aankomen.
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 08:38:16 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216742637
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Als het een kernoorlog wordt ben ik liever snel dood.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216742651
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je zou kunnen denken dat het hun eigl allemaal niet boeit.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:41:10 #236
319979 Fok-it
All is well
pi_216742666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:39 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Je zou kunnen denken dat het hun eigl allemaal niet boeit.
Inderdaad

Waarom gaat EU/Oekraine niet gewoon akkoord? Willen ze nog meer doden op hun geweten?

Makkelijk he
pi_216742671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die had ook wel zijn rafelrandjes hoor.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:43:19 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_216742688
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar een leider met flaws is ook niet erg
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:44:25 #239
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742700
Dit is gewoon te verwachten. Grote delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld. Maar blijkbaar willen ze ook tegen betaling niet meer leveren....?
En Trump ziet hier een mogelijkheid om zijn conservatieve agenda min of meer op te dringen, of in elk geval de EU in een chantabele positie te brengen dat de freedom of speech niet beschadigd wordt in de EU.

Ik zie het op termijn allemaal wel zonnig in, het gaat ons veel geld kost, maar het gaat ons ook veel brengen. We moeten ons opnieuw gaan uitvinden. Er breekt een nieuwe tijd aan. En voor sommigen wordt dat echt wennen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:45:05 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742706
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarom?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216742714
Wordt eindelijk duidelijk dat de fundamenten van de EU op los drijfzand zijn gebaseerd. Totaal illegitieme organisatie.
pi_216742716
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is gewoon te te verwachten. Groten delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld.
En Trump ziet hier een mogelijkheid om zijn conservatieve agenda min of meer op te dringen, of in elk geval de EU in een chantabele positie te brengen dat de freedom of speech niet beschadigd wordt in de EU.

Ik zie het op termijn allemaal wel zonnig in, het gaat ons veel geld kost, maar het gaat ons ook veel brengen. We moeten ons opnieuw gaan uitvinden. Er breekt een nieuwe tijd aan. En voor sommigen wordt dat echt wennen.
Wat is er in godsnaam "conservatief" aan Oekraïne voor de bus gooien? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216742738
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is gewoon te verwachten. Grote delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld. Maar blijkbaar willen ze ook tegen betaling niet meer leveren....?

Freedom of speech :') Trump geeft geen fuck om Europa, het is een keiharde zakenman. Er gaat helemaal niets, maar dan ook niets voor ons in positieve zin veranderen. Haal je hoofd eens uit die propaganda rabbit hole van Musk.
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:47:45 #244
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742740
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zie het grotere plaatje. Ik heb het gisteren al uiteengezet.
Het gaat Trump niet om die paar "billions and billions and billions!" , want die steun kost hun nauwelijks iets. En ze verdienen aan de verkoop van gas aan EU.

Hij is ideologisch gedreven :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:48:29 #245
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216742751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het alternatief is dat de Baltische Staten worden ingenomen.
pi_216742763
quote:

[..]

Nee hoor, Trump is niet 'het sletje van' Rusland. De nieuwe Trump-regering is simpelweg niet gebaat bij een aanhoudend conflict in Europa, dat al bijna lange tijd is uitgelopen op een stalemate. Er is namelijk nogal wat (financiële) steun richting Oekraïne gegaan vanuit de VS. Een land dat trouwens ook niet bij de EU en ook niet bij de NAVO zit.

Men wil daarom deze oorlog nu zo snel mogelijk beëindigen en veiligheidsgaranties voor Oekraïne bewerkstelligen. Iets dat het Westen natuurlijk al na de annexatie van de Krim had moeten doen toen er veel te laks gereageerd werd.
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oekraïne wordt niet voor de bus gegooid, want het land blijft dus gewoon bestaan en het wordt zelfs geen vazalstaat zoals Belarus is geworden. Iets wat de Russen het liefste wél hadden gewild, daarom probeerde men aan het begin van de oorlog ook al de aanval in te zetten op Kiev.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:49:05 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742768
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat kan sowieso al, of ruilen tegen "garanties" Groenland.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:50:37 #248
319979 Fok-it
All is well
pi_216742789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En dat kan niet als de EU ook een grotere kernmacht wordt? Rusland heeft ze ook hoor, dus wat wederzijdse dreiging betreft verandert daar niks aan
  woensdag 19 februari 2025 @ 08:50:44 #249
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216742791
quote:
19s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wie niet? Er bestaat geen perfecte leider. Liever inderdaad een alcoholistische, manisch-depressieve Churchill dan een jankende cuck bij de veiligheidsconferentie die zelf één van de grootste architecten van Merkel's rampzalige beleid was.
pi_216742794
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan sowieso al, of ruilen tegen "garanties" Groenland.
Nee, ook Groenland is niet te ruil of te koop.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')