abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:06:29 #276
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216742942
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:03 schreef phpmystyle het volgende:
Oekraiene is ook zelf schuldig, deze oorlog was geen goed idee. Ze wisten dat Rusland niet accepteert dat Oek wordt opgenomen in het Westerse hegemoniale sferen. USA heeft dat toch doorgedrukt (Clinton Bush, etc etc) en de EU stond nota bene zelf olv Van Baalen en Verhofstadt op het podium. En Rusland begint de oorlog omdat zij niet kunnen verkroppen dat een deel van de Russische wereld zich definitief van haar afkeert.

Iedereen heeft schuld.
Dit is een beetje zeggen als dat een vrouw de tikken van haar jaloerse ex-vriendje verdient omdat ze nu met zijn buurman een relatie heeft. 30 jaar na dato.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:07:01 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216742951
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ga ik allemaal niet meer doen, want er is geen enkele interesse in de zorgen van de andere kant.
Ja, net als je niet wil toevoegen dat je verkeerd zat met je beweringen over de ontvoering van kinderen door Rusland.
pi_216742952
quote:
Oekraiene is ook zelf schuldig, deze oorlog was geen goed idee. Ze wisten dat Rusland niet accepteert dat Oek wordt opgenomen in het Westerse hegemoniale sferen. USA heeft dat toch doorgedrukt (Clinton Bush, etc etc) en de EU stond nota bene zelf olv Van Baalen en Verhofstadt op het podium. En Rusland begint de oorlog omdat zij niet kunnen verkroppen dat een deel van de Russische wereld zich definitief van haar afkeert.

Iedereen heeft schuld.
Echt wat een onzin krijg jij er altijd uit.

Oekraine heeft 0,0 schuld aan deze oorlog.
Dat ze bij de NAVO en/of EU willen doet Rusland totaal geen kwaad en is een eigen keuze.

Rusland is begonnen met de aanval. Klaar.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:07:12 #279
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Oekraïne heeft schuld omdat ze niet met de pootjes omhoog bleven liggen voor Rusland? Die focus op het westen heeft natuurlijk alles te maken met de boevenstaat die Rusland is. Anders waren ze ook net als Wit-Rusland een puppet state geworden.
Daar heb je absoluut een raak punt.
Oekraiene zag kans en heeft geprobeerd, maar lijkt het niet te redden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:07:34 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, net als je niet wil toevoegen dat je verkeerd zat met je beweringen over de ontvoering van kinderen door Rusland.
Fuck you kerel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216742967
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ga ik allemaal niet meer doen, want er is geen enkele interesse in de zorgen van de andere kant.
Hou dan gewoon je bek.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:08:18 #282
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216742968
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat ze bij de NAVO en/of EU willen doet Rusland totaal geen kwaad en is een eigen keuze.

Prima om zo te redeneren. Dat is de reden dat het land finaal kapot is geschoten, 1 miljoen dode soldaten, god weet welke ellende.
Door die banale houding. Chapeau!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:08:36 #283
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216742970
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is gewoon te verwachten. Grote delen van Oekraïense leger is vernietigd, materieel in de EU is op, opschalen gebeurt mondjesmaat, USA kost het geld. Maar blijkbaar willen ze ook tegen betaling niet meer leveren....?
En Trump ziet hier een mogelijkheid om zijn conservatieve agenda min of meer op te dringen, of in elk geval de EU in een chantabele positie te brengen dat de freedom of speech niet beschadigd wordt in de EU.

Ik zie het op termijn allemaal wel zonnig in, het gaat ons veel geld kost, maar het gaat ons ook veel brengen. We moeten ons opnieuw gaan uitvinden. Er breekt een nieuwe tijd aan. En voor sommigen wordt dat echt wennen.
Waarom denk je dat trump een reet geeft om freedom of speech? Hij heeft gewoon de typische kortzichtige korte termijn winst instelling die je tegenwoordig overal in het bedrijfsleven ziet
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:08:52 #284
319979 Fok-it
All is well
pi_216742973
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Fuck you kerel.
Jij ja, lekker opbokken naar Moskou mafkees
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:10:20 #285
396550 Richestorags
pi_216742983
Mensen houd het even gezellig. We leven niet in China waar er maar één pallet aan meningen mogelijk is.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:11:26 #286
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216742989
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Daar heb je absoluut een raak punt.
Oekraiene zag kans en heeft geprobeerd, maar lijkt het niet te redden.
Maar dat is dan toch niet per definitie ‘schuld’ hebben?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216742991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Wat is er trouwens met deze kinderen gebeurd?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je het bij deze oorlog wél kunt, maar in een andere oorlog brute, terroristische slachtpartijen in de schoenen schuift van de slachtoffers.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
Mensen houd het even gezellig.
Zo kortaangebonden sommigen. Bijzonder om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216742994
quote:

Iedereen heeft schuld.
Log toch uit man. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216742995
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Prima om zo te redeneren. Dat is de reden dat het land finaal kapot is geschoten, 1 miljoen dode soldaten, god weet welke ellende.
Door die banale houding. Chapeau!
Je klinkt als een Kremlin-puppet. Niets meer, niets minder.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216743006
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Hou dan gewoon je bek.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef recursief het volgende:

[..]
Je klinkt als een Kremlin-puppet. Niets meer, niets minder.
Wellicht handig om zulke posts in het achterhoofd te houden als je weer in de FB komt klagen over vermeende ad hominems.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:13:54 #291
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216743015
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
Mensen houd het even gezellig. We leven niet in China waar er maar één pallet aan meningen mogelijk is.
Ik vind het tegenwoordig sowieso lastig om een mening te hebben en goede informatie te vinden. Want ik trek zoveel in twijfel omdat ik gewoon niet meer weet welke informatie echt is. -O-
Dus ik begrijp soms echt wel dat sommige mensen dingen verkondigen die ‘niet waar’ zijn. Omdat zij wellicht hun informatie halen uit bronnen die gekleurd zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:15:38 #292
396550 Richestorags
pi_216743024
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik vind het tegenwoordig sowieso lastig om een mening te hebben en goede informatie te vinden. Want ik trek zoveel in twijfel omdat ik gewoon niet meer weet welke informatie echt is. -O-
Dus ik begrijp soms echt wel dat sommige mensen dingen verkondigen die ‘niet waar’ zijn. Omdat zij wellicht hun informatie halen uit bronnen die gekleurd zijn.
Informatie wordt ook zonder nuance gebracht. Op elk onderwerp kan je voor alle kanten een filmpje vinden "THAT THEY DON'T WANT YOU TO KNOW" of "The real reason that..."
pi_216743026
quote:
Correct, maar feiten en meningen zijn niet hetzelfde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216743029
Wat een randdebiel is die Trump toch ook. Hij begrijpt er allemaal niets van, maar hij vind zichzelf de enige competente leider. Hij had alles wel even geregeld. "Dat die Zelensky dat zo maar heeft laten gebeuren met zijn land! Wat een incompetente vent! Die moet meteen weg!" Over Poetin is hij lovend.

En hij had het voornamelijk over al het in puin liggende vastgoed ...
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:16:28 #295
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216743032
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Maar dat is dan toch niet per definitie ‘schuld’ hebben?
Schuld is zwaar woord, je mag zeggen .. "hebben aan deel in" oid. Uiteindelijk hebben de Russen natuurlijk Oekraiene aangevallen. Hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216743040
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Door te kiezen voor opname in Westerse hegemoniale institues (EU, NAVO, versmelten economie). En verder was er ook wel een dingetje met de Russische minderheid in het oosten.
Oekraïne is een zelfstandig land. Bij welke organisaties of samenwerkingsverbanden een legitiem land zich aansluit is nooit een reden voor een ander land om het aan te vallen.

En die Russische minderheden zijn inderdaad een blok aan het been, daarom had men die ook al eerder moeten verdrijven. Bijvoorbeeld direct na de val van de Sovjet-Unie. Dit klinkt hard, maar het blijkt helaas dat grote groepen etnische Russen in je land een gevaar is voor oorlog. Daarom hebben de Baltische staten ook een groot probleem.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:16:53 #297
319979 Fok-it
All is well
pi_216743042
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat vind ik een raar en onjuist narratief. Ik had het dan ook over de plannen die veiligheidsgaranties moeten bieden voor het land, niet over deze uitspraken.
Maargoed, even ontopic dan maar weer

Hoe zie jij deze garanties incluis alle uitspraken van Trump/Vance/Hegseth bijdragen aan een goede blijvende verstandhouding tussen Europa en Amerika?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216743044
quote:
Mensen houd het even gezellig. We leven niet in China Duitsland waar er maar één pallet aan meningen mogelijk is.
:P
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:17:10 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216743046
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is er trouwens met deze kinderen gebeurd?
[..]

quote:
Rusland biedt ontvoerde Oekraïense kinderen ter adoptie aan op Russische adoptiesites

Oekraïense kinderen die aan het begin van de invasie naar Rusland werden ontvoerd, worden nu ter adoptie aangeboden op Russische adoptiesites. Dat is gebleken uit onderzoek van de Britse zakenkrant ‘Financial Times’.
En veel van deze kinderen zijn niet eens wees (en dat zou ook al geen reden zijn om ze maar weg te halen bij familie en naar Rusland te brengen).
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:18:20 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216743056
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Wellicht handig om zulke posts in het achterhoofd te houden als je weer in de FB komt klagen over vermeende ad hominems.
Doe ik niet eens meer.
Men accepteert deze taal tegenwoordig.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')