Het besluit is ook nog niet genomenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)tairen-naar-oekraine
[..]
Ik snap echt werkelijk niets van dit kabinet. Worden dit soort besluiten niet besproken onderling ofwa?
Het lijkt soms echt een soort circus waarbij ministers beleid uitvoeren en Twitter de enige manier is om ergens een halt toe te roepen
Nederlandse militairen sturen is overigens gewoon knetter en knettergek. Niet gedacht dat ik het met de PVV eens zou zijn.
Wilders had al lang tot een Wikipediapagina, die nooit meer bijgewerkt hoeft te worden, gereduceerd moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:06 schreef xpompompomx het volgende:
Van de eeuwige plucheklever die vooral zo leuk kan twitteren over die dekselse moslims hoef je nou ook weer geen grote geopolitieke inzichten te verwachten, zo blijkt maar weer eens ten overvloede.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:24 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Daarom moeten alle landen ten weste van Rusland ook volledig gedemilitariseerd worden. Als Rusland dan weer een land binnen valt, wordt het ten minste geen oorlog.
Tot nu toe heeft juist Rusland zich nooit bijster veel aangetrokken van welke bufferzone dan ook. Wel creatief dat je dat dan zo ombuigtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Het probleem dat wij onze troepen sturen naar een bufferzone, zijn niet de Russen in dit geval. Die zullen in eerste instantie de bestandslijnen wel respecteren.
Maar wat doen de gefrustreerde Oekraïense troepen? Gaan die dan de Russische troepen bestoken aan de andere kant van de bestandslijn, omdat wij in de bufferzone zitten, zodat zij zich beschermd wanen?. Dat is ons een paar keer heel lelijk opgebroken, zie Libanon eind jaren '70, begin jaren '80 en Srebrenica in 1994/1995.
Volgende plan van de PVV: reservespelers moeten in het vervolg maar fluiten en vlaggen in de Eredivisie.quote:De Oekraïense mannen die nu als vluchteling in Nederland zijn, moeten maar terug naar hun eigen land om voor veiligheid te zorgen. Niet de Nederlandse militairen, vindt de PVV.
Ik snap dit niet want het is to h al duidelijk dat het geen NAVO en VN gaat worden, mocht het doorgaan. Een Europese 'coalition of the willing'.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef AchJa het volgende:
Laat ze eerst maar eens uitzoeken onder welke vlag dat gedaan moet worden. Onder de VN vlag gaat nooit lukken aangezien daar instemming voor nodig is van alle strijdende partijen, nou drie keer raden wat Rusland gaat stemmen...
En wie gaat die toko leiden dan? Generaal Timmermans?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:55 schreef BEFEM het volgende:
Ik snap dit niet want het is to h al duidelijk dat het geen NAVO en VN gaat worden, mocht het doorgaan. Een Europese 'coalition of the willing'.
Daarom is er nu dan ook crisis, omdat alles nu zo snel geregeld moet worden zonder Amerikanen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wie gaat die toko leiden dan? Generaal Timmermans?
Frankrijk denk ik, die namen ook het initiatief tot die meeting.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Macron heeft binnenlands ook geen mandaat en de EU is te verdeeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of de Britten. Beide nukes dus dat speelt ook wat fijner.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Frankrijk denk ik, die namen ook het initiatief tot die meeting.
De president in Frankrijk heeft toch veel zeggenschap op dit vlak zonder parlement?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Macron heeft binnenlands ook geen mandaat en de EU is te verdeeld.
Ik weet dat ook niet precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De president in Frankrijk heeft toch veel zeggenschap op dit vlak zonder parlement?
Weet niet exact hoe het zit maar het werkt heel anders dan bij ons.
De Fransen staan wat dat betreft graag vooraan. En dan volgt de rest. Zo ging het in het verleden ook meestal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Macron heeft binnenlands ook geen mandaat en de EU is te verdeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |