ow nou ja hij denkt het niet alleenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel staat erop.
hij heeft al een nominatiepin
Iedereen gaat op Matti........quote:
er zijn er drie met een targetquote:Op maandag 17 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Jolien had maar 2 mensen om uit te kiezen.
dus???? ze mogen er maar 1 dan?
dat konden we al concluderen anders had Jolien helemaal niet hoeven te stemmenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien zegt dat ze maar twee mensen hand om uit te kiezen. Hieruit kun je opmaken dat ze maar één iemand nomineren.
Ja.. is ook wel logisch, anders hoeven die 3 niet te stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Ja, ze kunnen kiezen tussen Elsa, Mattheus en Jolien.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Dat roept Jordy al de hele tijd maar ik denk niet dat ze dat snappen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. is ook wel logisch, anders hoeven die 3 niet te stemmen.
Dan zou ze alsnog naar de DBK zijn geroepen voor de nominaties.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat konden we al concluderen anders had Jolien helemaal niet hoeven te stemmen
Ja klopt voor haar wel. Er zijn er 3 met een target. Jolien Mattie en Elsa. Dus als zij moeten nomineren kunnen zij maar 1 naam noemen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien zegt dat ze maar twee mensen had om uit te kiezen. Hieruit kun je opmaken dat ze maar één iemand nomineren.
SPeciaal voor jouquote:Op maandag 17 februari 2025 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang de plottwist maar niet is dat er halverwege de week een oud-bewoner terug komt, vind ik het allemaal best
Dat vind ik dan wel weer leuk, het kakt nu erg in met dit stel. Beetje dynamiek opkrikken. Het zijn nu een stel droeftoeters die het liefst weg willen, en Jordy...quote:Op maandag 17 februari 2025 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang de plottwist maar niet is dat er halverwege de week een oud-bewoner terug komt, vind ik het allemaal best
Daar ben ik niet zo bang voor.quote:
zou ze dan voor Jolien of Elsa gaan?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jane ik ga een keuze moeten maken waar ik totaal niet achtersta
maar ik heb geen keus
dan die andere Jeff maarquote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor.
Jeffrey mag ook gewoon lekker 'in 't zak' van Sint Niklaas blijven zitten.
Of Mattie?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou ze dan voor Jolien of Elsa gaan?
ik ben bang dat ze matti er op zetquote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou ze dan voor Jolien of Elsa gaan?
Nee, ze heeft aan de vriendin van Mattie beloofd dat ze niet op Mattie gaat. Pas als hij op haar stemt.quote:
Misschien toch welquote:Op maandag 17 februari 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen, denk ik
Mja okayquote:Op maandag 17 februari 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze heeft aan de vriendin van Mattie beloofd dat ze niet op Mattie gaat. Pas als hij op haar stemt.
Nee ze zijn vanacht de week snacht dat ze dan ruzie zou krijgen met haar vriendin matties vriendin/partnerquote:
Ik denk inderdaad dat het voor Jane heel moeilijk is. Ze is met alledrie goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jane ik ga een keuze moeten maken waar ik totaal niet achtersta
maar ik heb geen keus
Als Elsa er ook op staat, gaan mijn stemmen naar Keanuquote:Op maandag 17 februari 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, je hebt gelijk keanu ... je gaat gewoon weer verliezen.
ik denk als Elsa er op komtquote:Op maandag 17 februari 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, je hebt gelijk keanu ... je gaat gewoon weer verliezen.
Ja mijne ookquote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Elsa er ook op staat, gaan mijn stemmen naar Keanu
Mijn stem gaat altijd naar Axel, de rest van deze bank zal mij een zorg zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
over zijn zelfmedelijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu wentelt zich weer helemaal in zelfmedelijden.
ik ga voor de golden retrieverquote:Op maandag 17 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn stem gaat altijd naar Axel, de rest van deze bank zal mij een zorg zijn.
Ik zou Elsa graag zien vertrekken. Axel krijgt genoeg stemmen, die heeft die van mij niet nodigquote:Op maandag 17 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn stem gaat altijd naar Axel, de rest van deze bank zal mij een zorg zijn.
Van mij ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat dachten Ty en Randy toen ookquote:Op maandag 17 februari 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jane kan ook op Mattheus gestemd hebben met de uitkomst van vorige week in gedachten.
Toen ze erin ging was Axel populair dus die geeft ze misschien meer kans dan Keanu, net als Mattheus, die vorige week meer stemmen dan Keanu kreeg. Op die manier redt ze voor haar idee Elsa.
Met het verschil dat Jane hier wel eens gelijk kan hebbenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dachten Ty en Randy toen ook
Die heeft hij nietquote:Op maandag 17 februari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
man Keanu
raap uw ballen bij elkaar
Dan wel ja. Zit je nog wel met die droeftoeter opgescheept die het liefst thuis zit dan daar..quote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die gaat het ook niet redden met die 'ik stem op gevoel' houdingquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat het ook niet redden met die 'ik stem op gevoel' houding
Daarin tegen wil de droeftoeter snachts nog wel eens grappig zijn met jordy en mattiequote:Op maandag 17 februari 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan wel ja. Zit je nog wel met die droeftoeter opgescheept die het liefst thuis zit dan daar..
Ik hoop Elsa, hoop ook dat Elsa moet gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet wat Jane heeft gekozen
maar die voelt zich nu al schuldig
later?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:41 schreef Droopie het volgende:
Een dagje suiker en Keanu zijn zelfvertrouwen was vannacht x2000.
A few moments later.
Hopelijk blijft die jongen later ver van de coke af.
alleen beweerde ze vorige week nog dat ze niet op Matti kan stemmen...dat is echt een no go....dus nu moet ze haar ware aard laten zien wat zij en haar woord waard zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jane kan ook op Mattheus gestemd hebben met de uitkomst van vorige week in gedachten.
Toen ze erin ging was Axel populair dus die geeft ze misschien meer kans dan Keanu, net als Mattheus, die vorige week meer stemmen dan Keanu kreeg. Op die manier redt ze voor haar idee Elsa.
Keanu is best een lieverd en een zeur maar dat is in BB ook precies zijn probleemquote:Op maandag 17 februari 2025 14:41 schreef Droopie het volgende:
Een dagje suiker en Keanu zijn zelfvertrouwen was vannacht x2000.
A few moments later.
Hopelijk blijft die jongen later ver van de coke af.
Ze eten de hele dag doorquote:Op maandag 17 februari 2025 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn echt laat aan het eten vandaag.
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:46 schreef Flow3r het volgende:
Elsa, Milena, Keanu en Mattie spelen het spel niet echt vind ik
Nou, daar zou ik jaloers op kunnen worden....ook lekker dik.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef Ynti het volgende:
Het haar van Jordy is trouwens best al weer goed gegroeid.
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
Jordy als opvolger van Maarten van Rossem bij de slimste mens.
als zij elsa blijft steunen deze week dan tekende zij daarmee haar eigen vonnis ook.. kiest ze jolien of matthy dan valt ze ook uit dat groepje, gok ik, en zal ze 100% voor elsa moeten gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet wat Jane heeft gekozen
maar die voelt zich nu al schuldig
In plaats van kandidaat, zoals Jane vandaag zei.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
Jordy weet weinig zei hijquote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
In mijn ogen is Matti voor alles in en doet overal in mee. Wast af of help koken houdt van een geintje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die gaan alleen mee in gesprekken van anderen, komen zelf nooit met een plan
dan komt Elsa alsnog op de bankquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie kan zijn GM nog inzetten en een ander op de bank zetten
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jammer dat hij het eten steelt. Daarom zal ik nooit voor hem stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn ogen is Matti voor alles in en doet overal in mee. Wast af of help koken houdt van een geintje.
Ik heb het over het spel, hij komt zelf met niks, gaat mee als een ander een plan heeft, net zoals Elsa nu met Jolien, jaknikkerquote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn ogen is Matti voor alles in en doet overal in mee. Wast af of help koken houdt van een geintje.
En Sharice kan dat ongedaan makenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hij is niet verplicht iemand met een target te kiezenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan komt Elsa alsnog op de bankwant Jolien doet hij dat niet aan
Doet hij alleen als hij zichzelf denkt te kunnen reddenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan graag Sharicequote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet verplicht iemand met een target te kiezen
Zo dan, dan zal je op een heleboel niet mogen stemmen.....want de hele bups steelt. of eet van het gestolen eten.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jammer dat hij het eten steelt. Daarom zal ik nooit voor hem stemmen.
Nee 1x per week is wel de maxquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : kan niet de hele tijd met positieve dingen komen![]()
He niet dan? gister toch wel nou pak um beet een uurtje of 8 (na de vreethoos)quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : kan niet de hele tijd met positieve dingen komen![]()
Dat gejank.... hij weet verdomme waar hij zich voor heefft aangemeld.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu huiltje op de wc gedaan. 't is alles deze week..
Jordy, Mattie en Keanuquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo dan, dan zal je op een heleboel niet mogen stemmen.....want de hele bups steelt. of eet van het gestolen eten.
Beide hebben het over |Keanu doe weer loopt te miepen.....quote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb het over het spel, hij komt zelf met niks, gaat mee als een ander een plan heeft, net zoals Elsa nu met Jolien, jaknikker
Kom zelf eens met iets
ok Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ook nog kan is dat ze de afvaller vrijdag opsluiten in de PR en dat die weer terugkomt oid
If you can't stand the heat get the fuck out of the kitchenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat gejank.... hij weet verdomme waar hij zich voor heefft aangemeld.
Vanmiddag nog AUBquote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
If you can't stand the heat get the fuck out of the kitchen
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....quote:
En lopen ze weer over hem heenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Lijflied van Keanu "ik heb een heel zwaar leven".
Later op zijn steen "ik had een heel zwaar leven"
of dat eten onder het bed allemaal klopt van Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En lopen ze weer over hem heen
Zelfs Jolien heeft gisterenavond/nacht eten staan "stelen"quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....
Elsa geeft eigenlijk zichzelf een peptalkquote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Pfff Elsa voedt dit gedrag niet.
Maar ja met dit soort praat voedt ze zichzelf ook.
Cirkeltje rond
ach ja....nichten onder elkaarquote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Pfff Elsa voedt dit gedrag niet.
Maar ja met dit soort praat voedt ze zichzelf ook.
Cirkeltje rond
Iedereen (behalve Pootje) heeft daar eten gestolen. De één wat meer dan de ander.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zelfs Jolien heeft gisterenavond/nacht eten staan "stelen"
Dus dat, misschien als je iemand niet mag dat je dan een geldige reden zoekt. Dat is vrij logisch.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zelfs Jolien heeft gisterenavond/nacht eten staan "stelen"
Sharice en Axel ook niet dacht ik ?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Iedereen (behalve Pootje) heeft daar eten gestolen. De één wat meer dan de ander.
Dat hij nog kan zitten met al die veren die zijn medebewoners in z’n kont hebben gestokenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Keanu niet gewoon wat extra sessies met de psych krijgen, dan hoeven wij dit gelul niet aan te horen
Klopt, Sharice stond er alleen bij, Axel weet ik nietquote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice en Axel ook niet dacht ik ?
Hij ligt ook bijnaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat hij nog kan zitten met al die veren die zijn medebewoners in z’n kont hebben gestoken
Ok dan. Niet gezien. Jolien heeft ook weleens mee gedaan. Maar de drie ergste zijn Jordy, Matt en Keanu. Gisteren vond ik wel het toppunt omdat ze genoeg gegeten hadden overdag.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar hij geniet hier ook van,.....hij leeft hierop dat mensen met zijn ik bezig zijn....zelfde als een kind aandacht wil niet goedschiks dan maar kwaadschiks......quote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Keanu niet gewoon wat extra sessies met de psych krijgen, dan hoeven wij dit gelul niet aan te horen
Ja hoor....misschien om indruk op Jane te maken, en er was nog een bij maar weet niet meer wie.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice en Axel ook niet dacht ik ?
Ik ben er inmiddels behoorlijk klaar mee, met dat gemiep van hemquote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar hij geniet hier ook van,.....hij leeft hierop dat mensen met zijn ik bezig zijn....zelfde als een kind aandacht wil niet goedschiks dan maar kwaadschiks......
Ja, maar snachts of savonds is het leuker ook voor de kijkers. Ze doen het niet omdat ze nog honger hebben.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok dan. Niet gezien. Jolien heeft ook weleens mee gedaan. Maar de drie ergste zijn Jordy, Matt en Keanu. Gisteren vond ik wel het toppunt omdat ze genoeg gegeten hadden overdag.
liever dat dan het saaie gezeur op de streamsquote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar snachts of savonds is het leuker ook voor de kijkers. Ze doen het niet omdat ze nog honger hebben.
Echt staart tussen me benen en weg was ikquote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa geeft eigenlijk zichzelf een peptalk
en hij moet nog een heel levenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Kan BB dit jongetje even een Fanta of een lolly geven?? 😡
Om Elsa of Jolien te redden? Dat zou dom zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja maar dan kan sharice die van haar inzetten
en ik denk als Matti hem inzet
sharice dat ook doet
Kiki: miepmiepmiepmiepmiep.. zucht zucht miepmiepmiep.,,quote:
Vanavond bij Beau, komt Keanu vertellen over zijn Big Brother avontuur en hebben we het over zijn nieuwste boek met inspiratie voor een zwaar leven vol met zelfmedelijden.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij daar niet naar te kijken/luisteren
Al het vlees in 1 koekenpan enn ff roerbakkenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft zin in de gourmet
Benieuwd wat dat voor een vreetfestijn gaat worden
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vanavond bij Beau, komt Keanu vertellen over zijn Big Brother avontuur en hebben we het over zijn nieuwste boek met inspiratie voor een zwaar leven vol met zelfmedelijden.
Het was van de week alweer geknipt door pootjequote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef Ynti het volgende:
Het haar van Jordy is trouwens best al weer goed gegroeid.
En dat weet hij nu al? Dan gaat er dus niemand uit waarschijnlijk deze week?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ah hij heeft het ook erover dat hij mag blijven omdat Eva weg is![]()
en dan nog een week met deze lopen..
hij wil de nominatiepin weg hebben als vrijdag niemand gaat.. zit daarom wat te jammeren nu
Hij denkt het .. omdat er laatst ook niemand uitgingquote:Op maandag 17 februari 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat weet hij nu al? Dan gaat er dus niemand uit waarschijnlijk deze week?
Dat inderdaad. En dan op repeat...quote:Op maandag 17 februari 2025 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu strijdt tegen zichzelf continue.. en strijdt is eindelijk klaar.. maar nu genomineerd
5 stukjes vlees pp.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft zin in de gourmet
Benieuwd wat dat voor een vreetfestijn gaat worden
Volgens mij nog 7 of 8 nominaties te gaan, nog 10 man er in dus er kan makkelijk iemand gaan. Blijven er aan het eind drie of twee over voor de finalequote:Op maandag 17 februari 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij denkt het .. omdat er laatst ook niemand uitging![]()
Jolien denkt dat ze dat niet nog eens gaan doen.
Hij bedoeld dus stiekem zichzelfquote:Op maandag 17 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
keanu wil dat iemand anders op de bank komt die er al 2 /3 weken op had gemoeten
2 over voor de finalequote:Op maandag 17 februari 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij nog 7 of 8 nominaties te gaan, nog 10 man er in dus er kan makkelijk iemand gaan. Blijven er aan het eind drie of twee over voor de finale
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij bedoeld dus stiekem zichzelf
Of ze breien er eerder een eind aan.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
2 over voor de finale
Niet te hopen dat er dan iemand ziek wordt of iets thuis heeft.
Ik denk eerder dat ze uit voorzorg er deze week 2 of 3 eerder ingooien dan op jouw idee gokken.
Want ik sluit zeker niet uit dat er meer opstappen.
Als hij 72 uur in zijn eentje fietst mag hij er van mij best afquote:Op maandag 17 februari 2025 15:26 schreef Kissingbird het volgende:
En weer zeuren dat BB met iets moeten komen.. (om hem eraf te halen)
ik denk Pootje, omdat ie niets aardigs zei over Keanu tijdens de argumentatie save ronde?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht ook dat hij net Sharice fluisterde
Sharice in eerste instantie.. en Milena, maar dat kan deze week niet. Dus dan Pootje vanwege het wat matige verdedigen voor hem tijdens dat spelquote:Op maandag 17 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht ook dat hij net Sharice fluisterde
ja dat kan ook nog!quote:Op maandag 17 februari 2025 15:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik denk Pootje, omdat ie niets aardigs zei over Keanu tijdens de argumentatie save ronde?
Kan er naast zitten hoor.
ja denk dat dit het was.. ging eerst even over Sharice en kreeg mee dat hij niet goed verdedigd wasquote:Op maandag 17 februari 2025 15:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice in eerste instantie.. en Milena, maar dat kan deze week niet. Dus dan Pootje vanwege het wat matige verdedigen voor hem tijdens dat spel
Wie was dat dan??quote:Op maandag 17 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
keanu wil dat iemand anders op de bank komt die er al 2 /3 weken op had gemoeten
Axel in zijn tshirtje bbbrrrrquote:Op maandag 17 februari 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
Buiten liggen ze lekker in de zon
Sharice in eerste instantie.. en Milena, maar dat kan deze week niet. Dus dan Pootje vanwege het wat matige verdedigen voor hem tijdens dat spelquote:
Die kan zichzelf nog niet eens motiverenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
stuur effe motivatiegoeroe Emile Ratelband het huis in voor Kiki
maar ja zelfs die kan hem niet motiveren denk ik
Tjakaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
Om zichzelf te reddenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Om Elsa of Jolien te redden? Dat zou dom zijn
Ze smeert af en toe zoveel rouge op haar bakkes dat ze er op lijkt.quote:
Zij is er ook eindelijk klaar mee, maar het dringt niet echt door bij Keanu dat hij zich anders op moet stellenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien geeft Keanu een spreekwoordelijke schop onder de kont.
Ik noem hem de zielen zuigerquote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
Respect voor Jolien hoor
Maar dit gaat helemaal nergens meer over met Keanu
Wat een energie zuiger
Als ik het zo lees kan ik blij zijn dat ik die zeur niet kan zienquote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
Respect voor Jolien hoor
Maar dit gaat helemaal nergens meer over met Keanu
Wat een energie zuiger
Heel blijquote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kan ik blij zijn dat ik die zeur niet kan zien
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 16:02 schreef engine het volgende:
Kan keanu niet gewoon een keer ja of nee zeggen
Ik gok dat het beter is dan Keanuquote:
Die wil liever etenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:02 schreef engine het volgende:
Kan keanu niet gewoon een keer ja of nee zeggen
Heb haar nog nooit oprecht interesse zien tonen in iemand, alleen fake peptalks en zelfs dan luistert ze alleen naar zichzelfquote:
T werd hem weer niet gegund.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nu kan hij weer beledigd zijn
JA nu ook, want de groep heeft haar ook niet aangewezen blijkt nuquote:Op maandag 17 februari 2025 16:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit oprecht interesse zien tonen in iemand, alleen fake peptalks en zelfs dan luistert ze allen naar zichzelf
Ik ga toch niet zeggen dat ik het beter kanquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:06 schreef Flow3r het volgende:
wij zien ook niet alles natuurlijk, we missen al die interessante gesprekken van Elsa als keanu weer zit te zemelen
Niet die is geïrriteerd richting Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 16:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien raakt geheel gelijk geirriteerd Op Kiki nu
Maar hij kan zo goed luisteren.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef chufi het volgende:
Keanu weet niets van de andere bewoners want het gaat altijd maar hemzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |