quote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie kan zijn GM nog inzetten en een ander op de bank zetten
Jammer dat hij het eten steelt. Daarom zal ik nooit voor hem stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn ogen is Matti voor alles in en doet overal in mee. Wast af of help koken houdt van een geintje.
Ik heb het over het spel, hij komt zelf met niks, gaat mee als een ander een plan heeft, net zoals Elsa nu met Jolien, jaknikkerquote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn ogen is Matti voor alles in en doet overal in mee. Wast af of help koken houdt van een geintje.
En Sharice kan dat ongedaan makenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hij is niet verplicht iemand met een target te kiezenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan komt Elsa alsnog op de bankwant Jolien doet hij dat niet aan
Doet hij alleen als hij zichzelf denkt te kunnen reddenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan graag Sharicequote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet verplicht iemand met een target te kiezen
maar die heeft er ook 1quote:
lets make it about Keanuquote:
Zo dan, dan zal je op een heleboel niet mogen stemmen.....want de hele bups steelt. of eet van het gestolen eten.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jammer dat hij het eten steelt. Daarom zal ik nooit voor hem stemmen.
Nee 1x per week is wel de maxquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : kan niet de hele tijd met positieve dingen komen![]()
He niet dan? gister toch wel nou pak um beet een uurtje of 8 (na de vreethoos)quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : kan niet de hele tijd met positieve dingen komen![]()
Dat gejank.... hij weet verdomme waar hij zich voor heefft aangemeld.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu huiltje op de wc gedaan. 't is alles deze week..
Jordy, Mattie en Keanuquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo dan, dan zal je op een heleboel niet mogen stemmen.....want de hele bups steelt. of eet van het gestolen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |