ach ja....nichten onder elkaarquote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Pfff Elsa voedt dit gedrag niet.
Maar ja met dit soort praat voedt ze zichzelf ook.
Cirkeltje rond
Iedereen (behalve Pootje) heeft daar eten gestolen. De één wat meer dan de ander.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zelfs Jolien heeft gisterenavond/nacht eten staan "stelen"
Dus dat, misschien als je iemand niet mag dat je dan een geldige reden zoekt. Dat is vrij logisch.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zelfs Jolien heeft gisterenavond/nacht eten staan "stelen"
Sharice en Axel ook niet dacht ik ?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Iedereen (behalve Pootje) heeft daar eten gestolen. De één wat meer dan de ander.
Dat hij nog kan zitten met al die veren die zijn medebewoners in z’n kont hebben gestokenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Keanu niet gewoon wat extra sessies met de psych krijgen, dan hoeven wij dit gelul niet aan te horen
Klopt, Sharice stond er alleen bij, Axel weet ik nietquote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice en Axel ook niet dacht ik ?
Hij ligt ook bijnaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat hij nog kan zitten met al die veren die zijn medebewoners in z’n kont hebben gestoken
Ok dan. Niet gezien. Jolien heeft ook weleens mee gedaan. Maar de drie ergste zijn Jordy, Matt en Keanu. Gisteren vond ik wel het toppunt omdat ze genoeg gegeten hadden overdag.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....
Ja maar hij geniet hier ook van,.....hij leeft hierop dat mensen met zijn ik bezig zijn....zelfde als een kind aandacht wil niet goedschiks dan maar kwaadschiks......quote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Keanu niet gewoon wat extra sessies met de psych krijgen, dan hoeven wij dit gelul niet aan te horen
Ja hoor....misschien om indruk op Jane te maken, en er was nog een bij maar weet niet meer wie.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice en Axel ook niet dacht ik ?
Ik ben er inmiddels behoorlijk klaar mee, met dat gemiep van hemquote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar hij geniet hier ook van,.....hij leeft hierop dat mensen met zijn ik bezig zijn....zelfde als een kind aandacht wil niet goedschiks dan maar kwaadschiks......
Ja, maar snachts of savonds is het leuker ook voor de kijkers. Ze doen het niet omdat ze nog honger hebben.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok dan. Niet gezien. Jolien heeft ook weleens mee gedaan. Maar de drie ergste zijn Jordy, Matt en Keanu. Gisteren vond ik wel het toppunt omdat ze genoeg gegeten hadden overdag.
liever dat dan het saaie gezeur op de streamsquote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar snachts of savonds is het leuker ook voor de kijkers. Ze doen het niet omdat ze nog honger hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |