ow nou ja hij denkt het niet alleenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel staat erop.
hij heeft al een nominatiepin
Iedereen gaat op Matti........quote:
er zijn er drie met een targetquote:Op maandag 17 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Jolien had maar 2 mensen om uit te kiezen.
dus???? ze mogen er maar 1 dan?
dat konden we al concluderen anders had Jolien helemaal niet hoeven te stemmenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien zegt dat ze maar twee mensen hand om uit te kiezen. Hieruit kun je opmaken dat ze maar één iemand nomineren.
Ja.. is ook wel logisch, anders hoeven die 3 niet te stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Ja, ze kunnen kiezen tussen Elsa, Mattheus en Jolien.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Dat roept Jordy al de hele tijd maar ik denk niet dat ze dat snappen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. is ook wel logisch, anders hoeven die 3 niet te stemmen.
Dan zou ze alsnog naar de DBK zijn geroepen voor de nominaties.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat konden we al concluderen anders had Jolien helemaal niet hoeven te stemmen
Ja klopt voor haar wel. Er zijn er 3 met een target. Jolien Mattie en Elsa. Dus als zij moeten nomineren kunnen zij maar 1 naam noemen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien zegt dat ze maar twee mensen had om uit te kiezen. Hieruit kun je opmaken dat ze maar één iemand nomineren.
SPeciaal voor jouquote:Op maandag 17 februari 2025 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang de plottwist maar niet is dat er halverwege de week een oud-bewoner terug komt, vind ik het allemaal best
Dat vind ik dan wel weer leuk, het kakt nu erg in met dit stel. Beetje dynamiek opkrikken. Het zijn nu een stel droeftoeters die het liefst weg willen, en Jordy...quote:Op maandag 17 februari 2025 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang de plottwist maar niet is dat er halverwege de week een oud-bewoner terug komt, vind ik het allemaal best
Daar ben ik niet zo bang voor.quote:
zou ze dan voor Jolien of Elsa gaan?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jane ik ga een keuze moeten maken waar ik totaal niet achtersta
maar ik heb geen keus
dan die andere Jeff maarquote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor.
Jeffrey mag ook gewoon lekker 'in 't zak' van Sint Niklaas blijven zitten.
Of Mattie?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou ze dan voor Jolien of Elsa gaan?
ik ben bang dat ze matti er op zetquote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou ze dan voor Jolien of Elsa gaan?
Nee, ze heeft aan de vriendin van Mattie beloofd dat ze niet op Mattie gaat. Pas als hij op haar stemt.quote:
Misschien toch welquote:Op maandag 17 februari 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen, denk ik
Mja okayquote:Op maandag 17 februari 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze heeft aan de vriendin van Mattie beloofd dat ze niet op Mattie gaat. Pas als hij op haar stemt.
Nee ze zijn vanacht de week snacht dat ze dan ruzie zou krijgen met haar vriendin matties vriendin/partnerquote:
Ik denk inderdaad dat het voor Jane heel moeilijk is. Ze is met alledrie goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jane ik ga een keuze moeten maken waar ik totaal niet achtersta
maar ik heb geen keus
Als Elsa er ook op staat, gaan mijn stemmen naar Keanuquote:Op maandag 17 februari 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, je hebt gelijk keanu ... je gaat gewoon weer verliezen.
ik denk als Elsa er op komtquote:Op maandag 17 februari 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, je hebt gelijk keanu ... je gaat gewoon weer verliezen.
Ja mijne ookquote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Elsa er ook op staat, gaan mijn stemmen naar Keanu
Mijn stem gaat altijd naar Axel, de rest van deze bank zal mij een zorg zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Elsa er ook op staat, gaan mijn stemmen naar Keanu
over zijn zelfmedelijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu wentelt zich weer helemaal in zelfmedelijden.
ik ga voor de golden retrieverquote:Op maandag 17 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn stem gaat altijd naar Axel, de rest van deze bank zal mij een zorg zijn.
Ik zou Elsa graag zien vertrekken. Axel krijgt genoeg stemmen, die heeft die van mij niet nodigquote:Op maandag 17 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn stem gaat altijd naar Axel, de rest van deze bank zal mij een zorg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |