Ik doelde in m'n vorige reply op mezelf en zal er nog iets onder duiken, ondanks het vele draaien van die muziek een jaar of 30 terug.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik denk dat ik wel zo'n beetje de minst positieve user ben tov happy hardcore hier
Ftfyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik denk dat ik wel zo’n beetje de minst positieve user ben
De afgelopen 2 jaar wel in de Kink 1500.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:56 schreef Eightyone het volgende:
Van Skunk Anansie staat met name Charity vaak op.
Maar die ga je nooit in zo'n lijst aantreffen.
Ach we zitten in de onderste helft, geef het een maandje of 2 en ik ben overal lyrisch over.quote:
Ja, Discozwemmen is wél doorgedrongen tot onder mijn steen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zei Bartje ook al. De verlosser is trouwens ook met Spinvis aan het klussen, dus dat maakt het dan weer een beetje goed.
Het waren twee Brazilianen, maar ellendig was het wel. Die Telo is als ik het goed heb een van de weinige die het presteerde om vanuit de bovenste helft van de lijst (het jaar 2000 uitgezonderd) een jaar later geëlimineerd te worden. Je kan het maar op je CV hebben staan.quote:
Bij dit statistiekje zou ik de boeren ook elimineren (al zijn dat er wel 'slechts' 2, 1999-2001 zijn er een stuk meer). Zo uit mijn hoofd weet ik Julie Rogers, Sandie Shaw, Ilse DeLange en Gerard Cox nog te produceren.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het waren twee Brazilianen, maar ellendig was het wel. Die Telo is als ik het goed heb een van de weinige die het presteerde om vanuit de bovenste helft van de lijst (het jaar 2000 uitgezonderd) een jaar later geëlimineerd te worden. Je kan het maar op je CV hebben staan.
Paul van John en een tune van een zekere serie over de Korea-oorlog ook. Die TV-tune is in dit hele rijtje ook gelijk wat mij betreft de meest opvallende als je naar het verloop kijkt, die had eigenlijk nog 2 of 3 jaar 300 plekjes moeten inleveren voor de exit. Ik moest bij de boeren even nadenken, maar er waren er toen inderdaad natuurlijk 3. Die zou je buiten beschouwing kunnen laten inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit statistiekje zou ik de boeren ook elimineren (al zijn dat er wel 'slechts' 2, 1999-2001 zijn er een stuk meer). Zo uit mijn hoofd weet ik Julie Rogers, Sandie Shaw, Ilse DeLange en Gerard Cox nog te produceren.
Dan tel ik omissies niet mee, ik tel echt nummers die ook de jaren erna weg bleven.
Ook 2008jes liggen natuurlijk een beetje moeilijk. Die val van die Manics-cover blijft wel een vreemde ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Paul van John en een tune van een zekere serie over de Korea-oorlog ook. Die TV-tune is in dit hele rijtje ook gelijk wat mij betreft de meest opvallende als je naar het verloop kijkt, die had eigenlijk nog 2 of 3 jaar 300 plekjes moeten inleveren voor de exit. Ik moest bij de boeren even nadenken, maar er waren er toen inderdaad natuurlijk 3. Die zou je buiten beschouwing kunnen laten inderdaad.
Dus het blijft dan onder de 10, na correctie, dat is niet veel.
Ik zou inzetten op een stijging.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we hopen op een reentry van the first time ever i saw ur face
Tweemaal Andre Hazes en dat fucking Living Doll in de top-50quote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is wel weer een lijssie deze week, maar de Singalong Top 500 op Joe klinkt me toch wat te niet spannend
Ja, ik vraag me ook oprecht af wat hier nou de doelgroep voor is. Dit is op alle vlakken niks…quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tweemaal Andre Hazes en dat fucking Living Doll in de top-50
En Linda Roos & Jessica. En Danny de Munk. Allemachtig wat een schijtlijst.
Flutlijstquote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is wel weer een lijssie deze week, maar de Singalong Top 500 op Joe klinkt me toch wat te niet spannend
Mensen die nu grofweg tussen de 40 en 60 zijn, die zich weer even jong willen voelen. En dan qua muzikale smaak de meest doorsnee variant ervan.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook oprecht af wat hier nou de doelgroep voor is. Dit is op alle vlakken niks…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |