Ftfyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik denk dat ik wel zo’n beetje de minst positieve user ben
De afgelopen 2 jaar wel in de Kink 1500.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:56 schreef Eightyone het volgende:
Van Skunk Anansie staat met name Charity vaak op.
Maar die ga je nooit in zo'n lijst aantreffen.
Ach we zitten in de onderste helft, geef het een maandje of 2 en ik ben overal lyrisch over.quote:
Ja, Discozwemmen is wél doorgedrongen tot onder mijn steen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zei Bartje ook al. De verlosser is trouwens ook met Spinvis aan het klussen, dus dat maakt het dan weer een beetje goed.
Het waren twee Brazilianen, maar ellendig was het wel. Die Telo is als ik het goed heb een van de weinige die het presteerde om vanuit de bovenste helft van de lijst (het jaar 2000 uitgezonderd) een jaar later geëlimineerd te worden. Je kan het maar op je CV hebben staan.quote:
Bij dit statistiekje zou ik de boeren ook elimineren (al zijn dat er wel 'slechts' 2, 1999-2001 zijn er een stuk meer). Zo uit mijn hoofd weet ik Julie Rogers, Sandie Shaw, Ilse DeLange en Gerard Cox nog te produceren.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het waren twee Brazilianen, maar ellendig was het wel. Die Telo is als ik het goed heb een van de weinige die het presteerde om vanuit de bovenste helft van de lijst (het jaar 2000 uitgezonderd) een jaar later geëlimineerd te worden. Je kan het maar op je CV hebben staan.
Paul van John en een tune van een zekere serie over de Korea-oorlog ook. Die TV-tune is in dit hele rijtje ook gelijk wat mij betreft de meest opvallende als je naar het verloop kijkt, die had eigenlijk nog 2 of 3 jaar 300 plekjes moeten inleveren voor de exit. Ik moest bij de boeren even nadenken, maar er waren er toen inderdaad natuurlijk 3. Die zou je buiten beschouwing kunnen laten inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit statistiekje zou ik de boeren ook elimineren (al zijn dat er wel 'slechts' 2, 1999-2001 zijn er een stuk meer). Zo uit mijn hoofd weet ik Julie Rogers, Sandie Shaw, Ilse DeLange en Gerard Cox nog te produceren.
Dan tel ik omissies niet mee, ik tel echt nummers die ook de jaren erna weg bleven.
Ook 2008jes liggen natuurlijk een beetje moeilijk. Die val van die Manics-cover blijft wel een vreemde ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Paul van John en een tune van een zekere serie over de Korea-oorlog ook. Die TV-tune is in dit hele rijtje ook gelijk wat mij betreft de meest opvallende als je naar het verloop kijkt, die had eigenlijk nog 2 of 3 jaar 300 plekjes moeten inleveren voor de exit. Ik moest bij de boeren even nadenken, maar er waren er toen inderdaad natuurlijk 3. Die zou je buiten beschouwing kunnen laten inderdaad.
Dus het blijft dan onder de 10, na correctie, dat is niet veel.
Ik zou inzetten op een stijging.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we hopen op een reentry van the first time ever i saw ur face
Tweemaal Andre Hazes en dat fucking Living Doll in de top-50quote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is wel weer een lijssie deze week, maar de Singalong Top 500 op Joe klinkt me toch wat te niet spannend
Ja, ik vraag me ook oprecht af wat hier nou de doelgroep voor is. Dit is op alle vlakken niks…quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tweemaal Andre Hazes en dat fucking Living Doll in de top-50
En Linda Roos & Jessica. En Danny de Munk. Allemachtig wat een schijtlijst.
Flutlijstquote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is wel weer een lijssie deze week, maar de Singalong Top 500 op Joe klinkt me toch wat te niet spannend
Mensen die nu grofweg tussen de 40 en 60 zijn, die zich weer even jong willen voelen. En dan qua muzikale smaak de meest doorsnee variant ervan.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook oprecht af wat hier nou de doelgroep voor is. Dit is op alle vlakken niks…
Als ze van 12x Hazes of 8x Borsato houden, zal dat het wel zijn. Wel een bijzondere samenstelling verder. Zowel kwaliteitsmuziek als meezingers die te cheesy zijn (Snollebollekes, Django Wagner, Party Animals, Neil Diamond) zijn eruit gefilterd, en dan kom je op dit zouteloze compromis.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mensen die nu grofweg tussen de 40 en 60 zijn, die zich weer even jong willen voelen. En dan qua muzikale smaak de meest doorsnee variant ervan.
Huishoudbeurs-publiek?
Denk dat Sweet Caroline in de top 10 staat. Die is nog niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze van 12x Hazes of 8x Borsato houden, zal dat het wel zijn. Wel een bijzondere samenstelling verder. Zowel kwaliteitsmuziek als meezingers die te cheesy zijn (Snollebollekes, Django Wagner, Party Animals, Neil Diamond) zijn eruit gefilterd, en dan kom je op dit zouteloze compromis.
Neil staat wel top 10 denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze van 12x Hazes of 8x Borsato houden, zal dat het wel zijn. Wel een bijzondere samenstelling verder. Zowel kwaliteitsmuziek als meezingers die te cheesy zijn (Snollebollekes, Django Wagner, Party Animals, Neil Diamond) zijn eruit gefilterd, en dan kom je op dit zouteloze compromis.
SPOILER: 3872-3851Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Opvallend dat die in de beginjaren nooit de lijst gehaald heeft. Volgens mij was dat toen nog wel iets van een klassieker.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daling is hier zeker wel een grote klassieker.
Alleen dan in de versie van Willem Duyn.
Ja ik vind hem ook niet zo bijzonder, dus die staat hier eigenlijk wel oké.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Viva La Vida is zeker ondergewaardeerd. Beste nummer uiteraard Violet Hill (die gelukkig wel in de Top 2000 staat) en dan kan ik bijna het hele album opnoemen voor ik bij Lost! uitkom. Waarom niet Cemeteries of London? Of Lovers in Japan? Of 42?
Er zijn nog steeds wel platen niet geweest die zomaar bij de onderste 100 zouden kunnen staan hier. Ik denk in ieder geval aan Hind's Hall, Blurred Lines, I Am The Walrus, en dan vergeet ik vast nog iets van Bruno Mars of Hazes of een andere artiest die ik eigenlijk nooit tof vind.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als we ooit uit dit hakken over de sloot blok komen. Er komen dan ook platen die jullie dus blijkbaar lager gaan zetten.
Hier sluit ik me wel bij aan. Feel, Haus Am See en Weekend zijn wat mij betreft (moderne) klassiekers die de tand des tijds prima hebben doorstaan. Een klassering rond de 3865 vind ik derhalve wel érg laag voor deze nummers.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Feel van die gozer van de Backstreet Boys erg mooi trouwens. Ik hoor dat zelfs liever dan Angels.
Haus Am See en Weekend zou ik ook altijd bij de bovenste 2000 zetten. En sowieso vind ik hier buiten de nutteloze covers en een enkele zeikplaat alles eerder wat aan de lage kant staan.
Je haalt voor I Am The Walrus zeker onderste 100 en bovenste 100 door elkaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wel platen niet geweest die zomaar bij de onderste 100 zouden kunnen staan hier. Ik denk in ieder geval aan Hind's Hall, Blurred Lines, I Am The Walrus, en dan vergeet ik vast nog iets van Bruno Mars of Hazes of een andere artiest die ik eigenlijk nooit tof vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |