Simon beleeft al geen lol meer aan Nick, moet je nagaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ergens is het wel jammer dat ze wel door hadden dat ze Nick aan Thomas en Simon aan Paul moesten koppelen. Ik zou er veel lol aan beleefd hebben als het omgedraaid was geweest.
Maar Paul & Simon kan best wat worden, lijkt mequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simon beleeft al geen lol meer aan Nick, moet je nagaan
Lola Young lijkt me een zekerheidje. Komt hopelijk hoog binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er in de eerste 2 maanden al grote nieuwe kanshebbers voor top 2000 komen bovendrijven?
Om het maar een beetje ontopic te houden
Die zal de V500 stemlijst wel halen in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lola Young lijkt me een zekerheidje. Komt hopelijk hoog binnen
Die teller staat vooralsnog (je verwacht het niet) op 0.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:34 schreef Cassa95 het volgende:
Kendrick mogelijk? Maar ja, dan moet zijn keuzelijst wel worden uitgebreid
Na de half time show schoten een stuk of 10 Kendrick nummers weer hoog de streaming charts in, geen daarvan natuurlijk King Kunta. All The Stars, Humble of Luther (die is wel eens op 2 geweest afgelopen jaar) zou net zo goed kunnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die teller staat vooralsnog (je verwacht het niet) op 0.
Die zijn ook oud genoeg om een kansje te krijgen inderdaad (de rest van de show was allemaal GNX of zelfs geheel nieuw, dus dat is minder dan 12 maanden oud). All the stars geef ik dan nog de grootste kans, in een normale week voor 2-context. Die is net iets meer pop dan die andere twee. Die hoeft het niet alleen van de zaterdag en de zondag te hebben. Maar vooralsnog is dat dit jaar nog niet gebeurd dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:01 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Na de half time show schoten een stuk of 10 Kendrick nummers weer hoog de streaming charts in, geen daarvan natuurlijk King Kunta. All The Stars, Humble of Luther (die is wel eens op 2 geweest afgelopen jaar) zou net zo goed kunnen.
Ik moet hem nog steeds gaan zien, maar hoor er sowieso erg weinig over. Nu leef ik ook wel een beetje onder een steen, dus het kan ook daaraan liggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een andere vraag die ik heb: merkt iemand van jullie al iets van invloed van die Bob D. biopic?
SPOILER: 3897-3876Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh ach. Jammer, Dreams is toch veel beter?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Voor Come Take My Hand kan je je dit jaar vast schrap zetten nu de verlosser uit Friesland ermee aan de haal is gegaan.
Zei íe dat ook niet tegen die cameravrouw?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Voor Come Take My Hand kan je je dit jaar vast schrap zetten nu de verlosser uit Friesland ermee aan de haal is gegaan.
Dat zei Bartje ook al. De verlosser is trouwens ook met Spinvis aan het klussen, dus dat maakt het dan weer een beetje goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ach. Jammer, Dreams is toch veel beter?
Misschien wel, maar op zich vind ik Come Take My Hand ook niet zo’n verkeerde keuze uit hun oeuvre.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ach. Jammer, Dreams is toch veel beter?
Ik doelde in m'n vorige reply op mezelf en zal er nog iets onder duiken, ondanks het vele draaien van die muziek een jaar of 30 terug.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik denk dat ik wel zo'n beetje de minst positieve user ben tov happy hardcore hier
Ftfyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik denk dat ik wel zo’n beetje de minst positieve user ben
De afgelopen 2 jaar wel in de Kink 1500.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:56 schreef Eightyone het volgende:
Van Skunk Anansie staat met name Charity vaak op.
Maar die ga je nooit in zo'n lijst aantreffen.
Ach we zitten in de onderste helft, geef het een maandje of 2 en ik ben overal lyrisch over.quote:
Ja, Discozwemmen is wél doorgedrongen tot onder mijn steen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zei Bartje ook al. De verlosser is trouwens ook met Spinvis aan het klussen, dus dat maakt het dan weer een beetje goed.
Het waren twee Brazilianen, maar ellendig was het wel. Die Telo is als ik het goed heb een van de weinige die het presteerde om vanuit de bovenste helft van de lijst (het jaar 2000 uitgezonderd) een jaar later geëlimineerd te worden. Je kan het maar op je CV hebben staan.quote:
Bij dit statistiekje zou ik de boeren ook elimineren (al zijn dat er wel 'slechts' 2, 1999-2001 zijn er een stuk meer). Zo uit mijn hoofd weet ik Julie Rogers, Sandie Shaw, Ilse DeLange en Gerard Cox nog te produceren.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het waren twee Brazilianen, maar ellendig was het wel. Die Telo is als ik het goed heb een van de weinige die het presteerde om vanuit de bovenste helft van de lijst (het jaar 2000 uitgezonderd) een jaar later geëlimineerd te worden. Je kan het maar op je CV hebben staan.
Paul van John en een tune van een zekere serie over de Korea-oorlog ook. Die TV-tune is in dit hele rijtje ook gelijk wat mij betreft de meest opvallende als je naar het verloop kijkt, die had eigenlijk nog 2 of 3 jaar 300 plekjes moeten inleveren voor de exit. Ik moest bij de boeren even nadenken, maar er waren er toen inderdaad natuurlijk 3. Die zou je buiten beschouwing kunnen laten inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit statistiekje zou ik de boeren ook elimineren (al zijn dat er wel 'slechts' 2, 1999-2001 zijn er een stuk meer). Zo uit mijn hoofd weet ik Julie Rogers, Sandie Shaw, Ilse DeLange en Gerard Cox nog te produceren.
Dan tel ik omissies niet mee, ik tel echt nummers die ook de jaren erna weg bleven.
Ook 2008jes liggen natuurlijk een beetje moeilijk. Die val van die Manics-cover blijft wel een vreemde ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Paul van John en een tune van een zekere serie over de Korea-oorlog ook. Die TV-tune is in dit hele rijtje ook gelijk wat mij betreft de meest opvallende als je naar het verloop kijkt, die had eigenlijk nog 2 of 3 jaar 300 plekjes moeten inleveren voor de exit. Ik moest bij de boeren even nadenken, maar er waren er toen inderdaad natuurlijk 3. Die zou je buiten beschouwing kunnen laten inderdaad.
Dus het blijft dan onder de 10, na correctie, dat is niet veel.
Ik zou inzetten op een stijging.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we hopen op een reentry van the first time ever i saw ur face
Tweemaal Andre Hazes en dat fucking Living Doll in de top-50quote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is wel weer een lijssie deze week, maar de Singalong Top 500 op Joe klinkt me toch wat te niet spannend
Ja, ik vraag me ook oprecht af wat hier nou de doelgroep voor is. Dit is op alle vlakken niks…quote:Op maandag 24 februari 2025 18:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tweemaal Andre Hazes en dat fucking Living Doll in de top-50
En Linda Roos & Jessica. En Danny de Munk. Allemachtig wat een schijtlijst.
Flutlijstquote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is wel weer een lijssie deze week, maar de Singalong Top 500 op Joe klinkt me toch wat te niet spannend
Mensen die nu grofweg tussen de 40 en 60 zijn, die zich weer even jong willen voelen. En dan qua muzikale smaak de meest doorsnee variant ervan.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook oprecht af wat hier nou de doelgroep voor is. Dit is op alle vlakken niks…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |