SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
AUFGEFRAUST UND UBER SPITZE SCHNELLL BITTE NUR JA!!!!!!!!!!!
Lol ter info he. heb niks met dit hitler ofzo of zienswijze, maarhja ik jaren terug met collega. we speelden dit zo na dan hoe onze werkgever was tegen ons
Daarom de LOL ervan. best erg eigenlijk. hahahaha maar het was wel grappig om dat na te doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Lol ter info he. heb niks met dit hitler ofzo of zienswijze, maarhja ik jaren terug met collega. we speelden dit zo na dan hoe onze werkgever was tegen ons
Daarom de LOL ervan. best erg eigenlijk. hahahaha maar het was wel grappig om dat na te doen.Okee, ik moest lachen!
![]()
dat was het ook, niks meer of ,minder over denken. hahahaha maarja dat nadoen is al grappig opzich enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
* Kissingbird zegt: what she said is stupidquote:Op zondag 16 februari 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt Thats what she saidSmile, it's free therapy.![]()
* greysbones denkt, fuck you ..quote:Op zondag 16 februari 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird zegt: what she said is stupid
hele dagen aan de sterke drankquote:Op zondag 16 februari 2025 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
biertje werkt al bij nijn
arme man is niks meer gewend
en nu aan de lichte alcohol
dat valt tegen jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet ik de grey mobiel weer eens flik laten reviseren?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
moet dit toelichten even voor jullie verkeerde denken,quote:Op zondag 16 februari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat was het ook, niks meer of ,minder over denken. hahahaha maarja dat nadoen is al grappig opzich enzo.
maargoed het was weken erna natuurlijk nog..... op de werkvloer
VERDAMD nogmaaal. whar ist die schrubendraaier gelegd etc etc. in gebroken Duits.
Dat was de humor ervan wel, moet trouwens dit niet meer proberen nu daar en toen kan/kon dat. waar ik nu werk sta ik gelijk op straat wss.Do what you love, love what you do!![]()
* Kissingbird thats what she saidquote:Op zondag 16 februari 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt, fuck you ..![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik de grey mobiel weer eens flik laten reviseren?
spuit 11quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Herr Flickquote:Op zondag 16 februari 2025 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik de grey mobiel weer eens flik laten reviseren?![]()
![]()
* greysbones fuck you to ezekielquote:Op zondag 16 februari 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird thats what she said![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
via de mail of ga je ff bellen?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
Ik ga wat snipperdagen nemen![]()
Lekkerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
Ben te jong voor die videoquote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones fuck you to ezekiel
Bekijk deze YouTube-video![]()
leeftijdsbeperkingsdingetjeSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
![]()
Doen!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
Ik ga wat snipperdagen nemenSmile, it's free therapy.![]()
ow jahquote:Op zondag 16 februari 2025 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben te jong voor die video![]()
leeftijdsbeperkingsdingetje
boomers kunnen die niet kijken
sorry
Gewoon paar klikjes in systeem en dan agenda blokkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hebben jullie dat nooit gehad. met echt dichtbij college. en dat dan naspelen enzo hoe dat in die films ging. welke ook
LOL ik heb met tranen gelachen over de vloer gelegen wel eens daarover, hahaha maar moet je beetje op zelfde lijntje zitten, nu nog wel eens trouwens. maarja je moet je collega wel beetje vertrouwen voor die gekkigheid.Do what you love, love what you do!![]()
Hendig sjiekquote:Op zondag 16 februari 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon paar klikjes in systeem en dan agenda blokken![]()
![]()
Kun jij wetenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow jah
boomers kunnen die niet kijken
sorry
Geestelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig geen boomer
veel te jong![]()
![]()
van wat voor geboortedatum was je boomer eigenlijk?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig geen boomer
veel te jongDo what you love, love what you do!![]()
ze IS er nog..quote:Op zondag 16 februari 2025 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
van wat voor geboortedatum was je boomer eigenlijk?Smile, it's free therapy.![]()
moet je even aan @Kissingbird vragen wanneer ze geboren isquote:Op zondag 16 februari 2025 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
van wat voor geboortedatum was je boomer eigenlijk?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
kwart overquote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je even aan @:Kissingbird vragen wanneer ze geboren isSmile, it's free therapy.![]()
Hier worden enkel en alleen aan snoeiharde furieuze viesmade übermega ultra zware bolken gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEIN daar doen we hier niet aan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
als er zo geheimzinnig over gedaan wordt door vrouwen dan weet ik het al, mijn generatiequote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je even aan @:Kissingbird vragen wanneer ze geboren is
net geen boomer dus.
Do what you love, love what you do!![]()
nee boomer is van voor 1970quote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
als er zo geheimzinnig over gedaan wordt door vrouwen dan weet ik het al, mijn generatie
net geen boomer dus.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Oké boomerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
als er zo geheimzinnig over gedaan wordt door vrouwen dan weet ik het al, mijn generatie
net geen boomer dus.
Tot alles gebroken is en dan nog eens een bolk eroverheenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier worden enkel en alleen aan snoeiharde furieuze viesmade übermega ultra zware bolken gedaanSmile, it's free therapy.![]()
jullie zijn van mijn generatie "83 merendeel. de eentje iets meer als ander maar meer als 10 jaar scheelt het niet.
Op uitzonderingen na.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier worden enkel en alleen aan snoeiharde furieuze viesmade übermega ultra zware bolken gedaan![]()
![]()
Alles moet vergaan zolang DTS en de BOLK maar blijven bestaanquote:Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tot alles gebroken is en dan nog eens een bolk eroverheen
En Kree is meer een coomer.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kree van kwart over oud ben je Boomer![]()
Ik mag over het algemeen zelf weten wanneer ik vrij neem, het enige wat moet is anderen erover informeren en evt afstemmen en taken overdragenquote:Uw ADH vitamine Worst
Oké boomerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
boomer was er nog net voor mijn eigenlijk
Kijk maar uit dat je geen boom krijgt!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
net geen boomer dus.
ik ook wel, of mits er al geplande dingen zijn met aannemers, dan kan ik er niet onderuit, wat wel 80% is meestal maanden vooruit.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mag over het algemeen zelf weten wanneer ik vrij neem, het enige wat moet is anderen erover informeren en evt afstemmen en taken overdragenDo what you love, love what you do!![]()
Goed geradenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef kree het volgende:
jullie zijn van mijn generatie "83 merendeel. de eentje iets meer als ander maar meer als 10 jaar scheelt het niet.
Op uitzonderingen na.
lieve schatquote:
op Koen na ben je de oudste hier
moet toch zeggen dat ik dit een belediging vind, TR gemaaktquote:
afgehandeldquote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch zeggen dat ik dit een belediging vind, TR gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Beter van wel ggz is nu al te drukquote:Op zondag 16 februari 2025 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles moet vergaan zolang DTS en de BOLK maar blijven bestaan![]()
Naar mijn mening (lees vooral het woordje MENING) vind ik je toch overkomen als een boomer die zijn zin wil doordraven want 'zo vind ik het dus het is de enige en eeuwige waarheid'.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch zeggen dat ik dit een belediging vind, TR gemaakt
Maar zoals al aangegeven, dat is mijn mening.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve schat
op Koen na ben je de oudste hier
Ook al ben je 3 jaar ouder dan ik ben![]()
![]()
je ziet er nog mooi uit voor je leeftijd![]()
En daar kun je het mee doenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar mijn mening (lees vooral het woordje MENING) vind ik je toch overkomen als een boomer die zijn zin wil doordraven want 'zo vind ik het dus het is de enige en eeuwige waarheid'.
Maar zoals al aangegeven, dat is mijn mening.![]()
PUNTSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar kun je het mee doen![]()
PUNT![]()
![]()
Grey is maar 3 jaar ouder dan jij?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
![]()
Uhm, ik bedoel natuurlijk dat ze er nog heel goed uitziet voor haar leeftijd van 17 jaar![]()
![]()
je weet dat niemand je geloofd hequote:Op zondag 16 februari 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
![]()
![]()
![]()
maar als je graag wilt doen of ik ouder ben
en jij je daar beter door voelt
helemaal prim
nietesquote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch zeggen dat ik dit een belediging vind, TR gemaakt![]()
![]()
Euhm snap dat idee wel, omdat ik wel hecht aan oudere waarden en normen.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar mijn mening (lees vooral het woordje MENING) vind ik je toch overkomen als een boomer die zijn zin wil doordraven want 'zo vind ik het dus het is de enige en eeuwige waarheid'.
Maar zoals al aangegeven, dat is mijn mening.
Maar qua idee ben ik eigenlijk niet zo heel ouderwets? ben wel voor vooruitgang.
maar heb er ook mijn bedenkingen over wel? Over hoe snel het gaat en toch beetje zorgen.
Maar oké dat maakt de wereld niet uit. Verder vind ik sowieso dat zowel regering hier als wereldwijd er een zooitje van maakt
En probeer ik idd beetje te hechten aan dingen die goed waren, of iig in mijn gedachten, naja niemand die me dat kwalijk kan nemen denk
ATTENTIEquote:
WIL DEZE BOOMER MEVROUW EVEN HAAR BRIL OPDOEN EN DE POST LEZEN DIE KREE POSTTEThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grey is maar 3 jaar ouder dan jij?
Uhm, ik bedoel natuurlijk dat ze er nog heel goed uitziet voor haar leeftijd van 17 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
deze man weet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben ouderquote:Op zondag 16 februari 2025 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat niemand je geloofd he![]()
![]()
maar als je graag wilt doen of ik ouder ben
en jij je daar beter door voelt
helemaal primSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hoe ver ben je met je tweede kratje?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm snap dat idee wel, omdat ik wel hecht aan oudere waarden en normen.
Maar qua idee ben ik eigenlijk niet zo heel ouderwets? ben wel voor vooruitgang.
maar heb er ook mijn bedenkingen over wel? Over hoe snel het gaat en toch beetje zorgen.
Maar oké dat maakt de wereld niet uit. Verder vind ik sowieso dat zowel regering hier als wereldwijd er een zooitje van maakt
En probeer ik idd beetje te hechten aan dingen die goed waren, of iig in mijn gedachten, naja niemand die me dat kwalijk kan nemen denk![]()
Aan welke oude waarden en normen hecht je dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm snap dat idee wel, omdat ik wel hecht aan oudere waarden en normen.
En probeer ik idd beetje te hechten aan dingen die goed waren, of iig in mijn gedachten, naja niemand die me dat kwalijk kan nemen denkSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben ouderen lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lees de posts van kree niet zo snelquote:Op zondag 16 februari 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ATTENTIE
WIL DEZE BOOMER MEVROUW EVEN HAAR BRIL OPDOEN EN DE POST LEZEN DIE KREE POSTTE
Tweede kratje van dit uur? Die was 3 kwartier geleden al achter de kiezen denk ikquote:
Bijbelse normen en waarden, gok ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aan welke oude waarden en normen hecht je dan?
Die zijn soms echt te fucking gruwelijk voor woorden trouwens!![]()
![]()
je hebt er zelf ook op gereageerdquote:Op zondag 16 februari 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik lees de posts van kree niet zo snel![]()
NIET WEER OVER MIJN HEEN GEGANE ZONNEBRIL BEGINNEN!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
ow @:Kissingbird
je leesbril dan he
en niet je zonnebril of je gewone bril
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Dames, heren, bolkerts, bolkerinnetjes en alcoholisten.
Ik ben er weer van tussen want het is inmiddels weer GREEN GREEN GREEN![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik lees de posts van kree niet zo snel![]()
![]()
hop hopquote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
gas dr op
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Bolk ze!
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en lichaamleugens leugensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel nuchter, volgens mij drinkt ie ook nog in mijn plaatsquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NIET WEER OVER MIJN HEEN GEGANE ZONNEBRIL BEGINNEN!
RIP zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer en waar is de uitvaart?
#pray4sunbril
ik verwacht het wel ja, bijbelse onzin in mijn ogen dan..quote:Op zondag 16 februari 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijbelse normen en waarden, gok ik.
Die zijn soms echt te fucking gruwelijk voor woorden trouwens!Smile, it's free therapy.![]()
ja net 1quote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt er zelf ook op gereageerd
have fun!!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
![]()
En voor het rest zijn het allemaal open deuren die hij intrapt, of draaideuren die hem weer terugslaan tegen z'n reet waar hij Trump weer de schuld van geeft.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik verwacht het wel ja, bijbelse onzin in mijn ogen dan..![]()
Of zoals de echte profi's zeggen "Geweun gaas geven wah jong!"quote:
vorig jaar ergens verloren..quote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP zonnebril![]()
#pray4sunbril
Wajong? Blijven we het over kree hebben hier?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals de echte profi's zeggen "Geweun gaas geven wah jong!"![]()
![]()
een jaar geledenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP zonnebril![]()
#pray4sunbril
het lichaam is helaas vermist
we hebben enkel de herinnering
aan haar mooie paarse verschijningThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmmms dat gaat lange lijst worden wss?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aan welke oude waarden en normen hecht je dan?
Over het algemeen een paar zal ik ff noemen zo uit gedachten
- wees eerlijk
- respect voor politie etc
- geen geweld tegen hulpverleners
- spreek mensen en ouderen aan met U ipv een straat taal
- kom je hier in NL, hou je aan de regels van NL (ga je erover direct terug)
- voorrang voor vluchtelingen met woningen moet stoppen
- denken dat je de man bent en met groepje (buitenlanders) vrouwen kunt nafluiten en er mee weg komen zonder politie moet stoppen
- GGZ moet veel meer opgeschroefd worden. want die bezuiniging probleem
Etc. etc. kan nog wel ff doorgaan, niet alles haalbaar wss. maar wat dingen waar ik voor sta. en noemde ze niet alle.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar geleden
aan haar mooie paarse verschijning
Mooie paarse verschijningbolk![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar geleden
aan haar mooie paarse verschijning![]()
![]()
![]()
fokking duur ding
pijn als ik eraan denk nuSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat gaat lange lijst worden wss?
Over het algemeen een paar zal ik ff noemen zo uit gedachten
- wees eerlijk
- respect voor politie etc
- geen geweld tegen hulpverleners
- spreek mensen en ouderen aan met U ipv een straat taal
- kom je hier in NL, hou je aan de regels van NL (ga je erover direct terug)
- voorrang voor vluchtelingen met woningen moet stoppen
- denken dat je de man bent en met groepje (buitenlanders) vrouwen kunt nafluiten en er mee weg komen zonder politie moet stoppen
- GGZ moet veel meer opgeschroefd worden. want die bezuiniging probleem
Etc. etc. kan nog wel ff doorgaan, niet alles haalbaar wss. maar wat dingen waar ik voor sta. en noemde ze niet alle.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie paarse verschijningbolkToT!!!!!
slaap lekker totquote:Op zondag 16 februari 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kruip ook naar boven toe, het is mooi geweest.Prettige voortbolking hier!
Wajong?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals de echte profi's zeggen "Geweun gaas geven wah jong!"Uw ADH vitamine Worst
Ik moest een half uur geleden al naar bed van huawei. Ik ga maar eens luisteren denk ik. Voel een vreemd soort rust over me heen en zie niet echt tegen het slapen gaan op. Zou die sertraline zo snel werken??Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het lichaam is vermist, maar toch is er een gemis.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar geleden
aan haar mooie paarse verschijning
Over wat was en wat had kunnen zijn.
Gemiste kansen en onvervulde kansen.
Voor altijd verloren, maar nog lang niet vergeten!
Het leven is kort, maar de herinnering voor eeuwig!
RIP Paarse Zonnige Bril!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar kan braddie je meer over vertellen in een grote blije buiquote:
is het ook niet, en weet ik wel. want probeer het ook leuk te houden.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij lult niet altijd uit z'n nek, maar het is ook niet bepaald revolutionair.
Maar denk iedereen die mij beetje kennen weet wel dat ik toch wel voor bepaalde dingen sta?
En het is niet erg om mee oneens te zijn trouwens. want weet ook wel niet alles haalbaar.
Maar hoop dat jullie wel snappen dat ik er geen slechte bedoeling mee heb.Do what you love, love what you do!![]()
zou mooi zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 22:58 schreef DJMO het volgende:
Ik moest een half uur geleden al naar bed van huawei. Ik ga maar eens luisteren denk ik. Voel een vreemd soort rust over me heen en zie niet echt tegen het slapen gaan op. Zou die sertraline zo snel werken??
lekker slapen meis![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nog één sigaret (blijf jij maar liggen in je bed)...Ik heb er één en ik ben er trots op
ik had ff goedkope bronnen probleem met shag enzo de laatste weken. LOLquote:Op zondag 16 februari 2025 23:04 schreef DJMO het volgende:
Nog één sigaret (blijf jij maar liggen in je bed)...Do what you love, love what you do!![]()
Geen last van. Met 2 uur zit in Duitsland. Als de ns en DB meewerken that is.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik had ff goedkope bronnen probleem met shag enzo de laatste weken. LOLIk heb er één en ik ben er trots op
ja voor mij wat lastiger, moet ff rond gaan vragen. want het hier kopen is ook wel ff te belachelijk, zou bijna stoppen, bijna dus...quote:Op zondag 16 februari 2025 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen last van. Met 2 uur zit in Duitsland. Als de ns en DB meewerken that is.
wie was er hier nu ook alweer? iemand kon ff regelen dacht ik :
LOL
voor mij is het ook 2 uur met auto, alleen heb geen auto. ja bedrijfsauto. maar mag niet mee.
Is de duivel he nicotinequote:Op zondag 16 februari 2025 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor mij wat lastiger, moet ff rond gaan vragen. want het hier kopen is ook wel ff te belachelijk, zou bijna stoppen, bijna dus...Uw ADH vitamine Worst
soort van wel en weet dat ik zou kunnen stoppen, maar heb er gewoon geen zin inquote:. nu nog ff niet iig.
Ga dan mee met zo'n busreis naar Luxemburg speciaal voor rooktoeristenquote:Op zondag 16 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
wie was er hier nu ook alweer? iemand kon ff regelen dacht ik :
LOL
voor mij is het ook 2 uur met auto, alleen heb geen auto. ja bedrijfsauto. maar mag niet mee.
Uw ADH vitamine Worst
Het schijnt dat naar Polen vliegen ook loont las ik ergens
Uw ADH vitamine Worst
haha ja ook over gehoord, maar dat gaat mij te ver. ik weet dat het me lukt want ben echt gewoon bijna jaar gestopt ook. maar vond toen roken en gezellig met rokers groepje leuker als niet roken enzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga dan mee met zo'n busreis naar Luxemburg speciaal voor rooktoeristen
Ben wel stuk geminderd onderhand hoor hoewel ik al niet extreem veel rookte.Do what you love, love what you do!![]()
Yesquote:Op zondag 16 februari 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
jaja slaapkoppie![]()
moet je morgen vroeg op?
Trust nobody![]()
Bestaat datquote:Op zondag 16 februari 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga dan mee met zo'n busreis naar Luxemburg speciaal voor rooktoeristen
Trust nobody![]()
nou het loont al aardig snel als je de prijs verschillen ziet (lang leve EU).quote:Op zondag 16 februari 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
Het schijnt dat naar Polen vliegen ook loont las ik ergens
maargoed je kunt niet koffers vol meenemen enzo officieel. dat doen de vrachtwagen wel enzo als je het daar via via kunt krijgen. goede zaken doen die nu.Do what you love, love what you do!![]()
Dan neem je nog iemand mee, die niet rookt.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou het loont al aardig snel als je de prijs verschillen ziet (lang leve EU).
maargoed je kunt niet koffers vol meenemen enzo officieel. dat doen de vrachtwagen wel enzo als je het daar via via kunt krijgen. goede zaken doen die nu.
Scheelt dan dat je ieder de max hoeveelheid mee kan nemen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik 6:40 op morgen omdat in de buurt nu deze week.quote:
naja betekend beetje bedtijd voor mij ook wel bijna.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gewoon contact maken met lokale Polen en daar rookwaar regelenUw ADH vitamine Worst
Dat us wel vroegquote:Op zondag 16 februari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik 6:40 op morgen omdat in de buurt nu deze week.
naja betekend beetje bedtijd voor mij ook wel bijna.Trust nobody![]()
Oke en heeft ook niks te maken met de post die je quotequote:Op zondag 16 februari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik 6:40 op morgen omdat in de buurt nu deze week.
naja betekend beetje bedtijd voor mij ook wel bijna.Uw ADH vitamine Worst
ik kan nog wel krijgen via via, maar vind het meer gedoe worden als wat het waard is eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan neem je nog iemand mee, die niet rookt.
Scheelt dan dat je ieder de max hoeveelheid mee kan nemen.Do what you love, love what you do!![]()
BoomersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mss heeft ie iemand op de blockquote:Op zondag 16 februari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke en heeft ook niks te maken met de post die je quote
En anders perongelukje?
Bij de ggz is het binnenkort verboden zag daar een discussie over.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan nog wel krijgen via via, maar vind het meer gedoe worden als wat het waard is eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou zal maar niet mijn mening erover geven. want juist dat waren de mooie momenten en praatjes bij het rookhok.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de ggz is het binnenkort verboden zag daar een discussie over.
Maar ok, tja wie weet. tenzij je er komt om van je rook verslaving af te komen, maar dat is weer heel ander verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het ook wel slecht veel mensen die daar zitten hebben al stress genoeg om van andere problemen af te komen mogen ze ook niet meer roken is weer extra stress.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou zal maar niet mijn mening erover geven. want juist dat waren de mooie momenten en praatjes bij het rookhok.
Maar ok, tja wie weet. tenzij je er kokt om van je rook verslaving af te komen, maar dat is weer heel ander verhaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, nee dank.quote:
Ik voel me geen Fossiel, en vooral geen ouderwetse ideeën.
Als er al 1 is met van die ouderwetse ideeën....
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet je wat mij het meest verbaasde en ook over GGZ en ben ik er eigenlijk nog vrij extreem ingekomen enzo...
dat alle pro's op aantal af trouwens die erin kwamen van uit ervaringsdeskundige. gewoon geen totaal idee hebben hoe het nu werkt voor iemand met verslaving.....
ze lullen maar door over toolbox en cirkels etc en helemaal uitgetekend op white board. het zei mij weinig, snapte het wel btw.
Waar ik meer aan had waren mensen die vertelde zelf. en van daaruit advies gaven.Do what you love, love what you do!![]()
Dorpen eerst verdwijnen de bankautomaten en de bushaltes nu de supermarkten dorps café’s en discotheken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Okquote:Op zondag 16 februari 2025 23:27 schreef kree het volgende:
weet je wat mij het meest verbaasde en ook over GGZ en ben ik er eigenlijk nog vrij extreem ingekomen enzo...
dat alle pro's op aantal af trouwens die erin kwamen van uit ervaringsdeskundige. gewoon geen totaal idee hebben hoe het nu werkt voor iemand met verslaving.....
ze lullen maar door over toolbox en cirkels etc en helemaal uitgetekend op white board. het zei mij weinig, snapte het wel btw.
Waar ik meer aan had waren mensen die vertelde zelf. en van daaruit advies gaven.Trust nobody![]()
precies. maar dit is niet besloten door mensen die erover denken, meer die er niks mee te maken hebben en na zeg maar 10 lagen rapport er wat over horen en het denken te weten.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel slecht veel mensen die daar zitten hebben al stress genoeg om van andere problemen af te komen mogen ze ook niet meer roken is weer extra stress.Do what you love, love what you do!![]()
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja al met al ik heb het getroffen he met de hulp die ik vond. want is er wel dus en raad de brug aan als je iom Katwijk woont.
Maar voor de rest. geestelijke hulp van die grote instanties,,,,, het hielp mij niks, blij dat ik die gedag heb gezegd en naar meer lokale ben gegaan. en dat hielp wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:31 schreef kree het volgende:
nouja al met al ik heb het getroffen he met de hulp die ik vond. want is er wel dus en raad de brug aan als je iom Katwijk woont.
Maar voor de rest. geestelijke hulp van die grote instanties,,,,, het hielp mij niks, blij dat ik die gedag heb gezegd en naar meer lokale ben gegaan. en dat hielp wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo meer lokaal gegaan?quote:Op zondag 16 februari 2025 23:31 schreef kree het volgende:
Maar voor de rest. geestelijke hulp van die grote instanties,,,,, het hielp mij niks, blij dat ik die gedag heb gezegd en naar meer lokale ben gegaan. en dat hielp wel.Trust nobody![]()
nou het heeft echt geholpen wel. en ook best daardoor weer leuke muziek dingen in gekomen, maar komt omdat het kleinschalig is en beetje in de buurt.quote:
Daarom mijn advies is ipv landelijke als je GGZ nodig hebt, kijk eens wat er lokaal is, ze helpen wss beter en kunnen je ook helpen bij gemeente uitkeringen en etc. alles wat er voor nodig is is wel de wil van je zelf. voor de rest als je dat doet. dan helpen ze wel.Do what you love, love what you do!![]()
gezien mijn situatie en hoe die was he? en nu niet meer want verdien dik oke salaris, maar dit is in 4 jaar helemaal veranderd juist daardoor.
Accepteer de hulp, het is er wel. echt waar. niemand in NL hoeft op straat onder bankje te slapen. als je het wel doet is het keuze van jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
enne nee je hoeft geen rijke ouders te hebben die dat betalen, je kunt met -0 of met schulden dat traject in,
vind soms beetje lastig om weer ter sprake te brengen. want denk dan. niemand zit erop te wachten. enzo.
maar bedenk wel dat ik van bijstand en met kut baantjes 4 jaar geleden nog werd lastig gevallen. In begeleid woning woonde en mijn pis moest inleveren op willekeurige momenten. Daarna gewoon wel een goede baan vond etc etc. en nu verdien ik netto 3200p/m met vast contract, dus onmogelijk is het allemaal niet, hoewel ik het wel niet zo zag zitten toen enzo en zelfs nog dacht. Xie het sowieso niet meer zitten.Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zondag 16 februari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
enne nee je hoeft geen rijke ouders te hebben die dat betalen, je kunt met -0 of met schulden dat traject in,Trust nobody![]()
zie maar edit, maargoed het staat voor allemaal te lezen he hier op fok mijn hele verhaal, tis maar wie moeite zoekt om even na te gaan. vragen daarover beantwoord ik altijd graag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zondag 16 februari 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
zie maar edit, maargoed het staat voor allemaal te lezen he hier op fok mijn hele verhaal, tis maar wie moeite zoekt om even na te gaan. vragen daarover beantwoord ik altijd graag.Trust nobody![]()
Eigenlijk wel benieuwd of je diezelfde hulp zou krijgen in je huidige situatiequote:Op zondag 16 februari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
enne nee je hoeft geen rijke ouders te hebben die dat betalen, je kunt met -0 of met schulden dat traject in,
vind soms beetje lastig om weer ter sprake te brengen. want denk dan. niemand zit erop te wachten. enzo.
maar bedenk wel dat ik van bijstand en met kut baantjes 4 jaar geleden nog werd lastig gevallen. In begeleid woning woonde en mijn pis moest inleveren op willekeurige momenten. Daarna gewoon wel een goede baan vond etc etc. en nu verdien ik netto 3200p/m met vast contract, dus onmogelijk is het allemaal niet, hoewel ik het wel niet zo zag zitten toen enzo en zelfs nog dacht. Xie het sowieso niet meer zitten.Trust nobody![]()
jawel? waarom zou dat niet zo zijn dan denk je?quote:Op zondag 16 februari 2025 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd of je diezelfde hulp zou krijgen in je huidige situatie
Een grappig detail is en dat komt omdat eentje van hulpverleners in bandje speelde waar ik nu nog bij speel.
Dus die sowieso, maar ook de rest hoor, als ik zou vragen zouden ze best weer willen helpen.
Maar vanwaar die vraag? je vraagt veel, maar verteld zelf vaak weinig, ik snap niet waarom?Do what you love, love what you do!![]()
geloof me ik ben een hell door gegaan met dit alles en echt waar, haatte het van het begin af aan al wel.
Maar je moet begrijpen er zijn ook echt lieve mensen die je willen helpen, enne ok het koste even tijd. maar heb onwijs leuke tijden gehad in dat begeleid wonen. en met halve criminelen daar gezeten en de zwaarste verslaafde ook. en viel het voor mij zelf dan nog mee?
Maar je werkt in begeleid samen wonen als als gezin enzo en is gewoon alle hele zorgen die je had zijn weg, tis geregeld en ga maar samen wonen. Ik vond het leuk eigenlijk en kijk er goed op terug.Do what you love, love what you do!![]()
Omdat je toej in de goot lag, geen geld en huis.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
jawel? waarom zou dat niet zo zijn dan denk je?
Een grappig detail is en dat komt omdat eentje van hulpverleners in bandje speelde waar ik nu nog bij speel.
Dus die sowieso, maar ook de rest hoor, als ik zou vragen zouden ze best weer willen helpen.
Maar vanwaar die vraag? je vraagt veel, maar verteld zelf vaak weinig, ik snap niet waarom?
Situatie is nu heel anders.Trust nobody![]()
ja dat klopt? wel min of meer toen voor mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat je toej in de goot lag, geen geld en huis.
Situatie is nu heel anders.
maar ook op dit moment hoor als ik zou vragen zouden ze niet twijfelen om me in hulp aan te nemen?
Vanwaar vraag je dat trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
Dat vraag ik me dus afquote:Op zondag 16 februari 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt? wel min of meer toen voor mij.
maar ook op dit moment hoor als ik zou vragen zouden ze niet twijfelen om me in hulp aan te nemen?
Vanwaar vraag je dat trouwens?Trust nobody![]()
nouja hier je antwoord dan.quote:
Maar uit interesse dan gewoon? je moet niet twijfelen he om hulp te vragen. enne voor jou kan ik het echt dus niet inschatten. maarre hoop ik maar dat je wat hebt aan wat ik zeg
Ik denk dus dat t zo niet werktquote:Op zondag 16 februari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja hier je antwoord dan.
Maar uit interesse dan gewoon? je moet niet twijfelen he om hulp te vragen. enne voor jou kan ik het echt dus niet inschatten. maarre hoop ik maar dat je wat hebt aan wat ik zegTrust nobody![]()
ok Euhm wat precies dan niet werkt? je moet het ff uitleggen gewoon. en dat is echt omdat ik mijn goede bedoelingen heb met vertellen over mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dus dat t zo niet werkt
Maar wat werkt er dan niet?Do what you love, love what you do!![]()
Het zijn wel die rijke lui’s kinderen die het leven niet kennen die beslissen dat er niet meer gerookt mag worden binnen ggz instellingen mensen die de keerzijde van het leven niet kennen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja hier je antwoord dan.
Maar uit interesse dan gewoon? je moet niet twijfelen he om hulp te vragen. enne voor jou kan ik het echt dus niet inschatten. maarre hoop ik maar dat je wat hebt aan wat ik zegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou daar ben ik er niet eentje van kan ik je wel zeggen. maar ok. wacht even over dit. was meer benieuwd naar vorige dan.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn wel die rijke lui’s kinderen die het leven niet kennen die beslissen dat er niet meer gerookt mag worden binnen ggz instellingen mensen die de keerzijde van het leven niet kennen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ik me afvraag of er net zoveel hulp mogelijk is als je gewoon n huis en prima baan hebtquote:Op maandag 17 februari 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ok Euhm wat precies dan niet werkt? je moet het ff uitleggen gewoon. en dat is echt omdat ik mijn goede bedoelingen heb met vertellen over mij.
Maar wat werkt er dan niet?Trust nobody![]()
tuurlijk wel?quote:Op maandag 17 februari 2025 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ik me afvraag of er net zoveel hulp mogelijk is als je gewoon n huis en prima baan hebt
is dat de situatie waar je in zit dan?Do what you love, love what you do!![]()
zeker als je goeie baan hebt en vast contract, zeker dan is er nog meer mogelijk en met veel minder gedoe als geen werk en bijstand zoals ik had. althans meer geregel geeft het.Do what you love, love what you do!![]()
niet gaan gapen nu dan he.quote:
Begrijp goeie baan etc. maar zit met probleem en kom je niet uit en twijfel wat ermee te doen?\\Do what you love, love what you do!![]()
Dat denk ik dus nietquote:Op maandag 17 februari 2025 00:05 schreef kree het volgende:
zeker als je goeie baan hebt en vast contract, zeker dan is er nog meer mogelijk en met veel minder gedoe als geen werk en bijstand zoals ik had. althans meer geregel geeft het.Trust nobody![]()
Such is lifequote:Op maandag 17 februari 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet gaan gapen nu dan he.
Begrijp goeie baan etc. maar zit met probleem en kom je niet uit en twijfel wat ermee te doen?\\Trust nobody![]()
nou wees eens duidelijk dan? wat is het dan wel?quote:
ik heb ook geen zin om de hele avond te gaan raden enzo he.. Hoe lief ik je ook vind wel trouwens.
Wtf is hier nu weer gaandeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MOD die ineens wakker gaat worden om iets??? (vertel MOD)quote:
Maar geen idee happy zie wat ik zei, ik wil er wel over praten met je. maarre er moet beetje van beide kanten komen denk ik en anders begrijpen we elkaar nooit.Do what you love, love what you do!![]()
Je hoeft niks te radenquote:Op maandag 17 februari 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou wees eens duidelijk dan? wat is het dan wel?
ik heb ook geen zin om de hele avond te gaan raden enzo he.. Hoe lief ik je ook vind wel trouwens.
Jij zegt: vraag maar
Dus ik stelde n vraagTrust nobody![]()
ik vraag jij antwoord niet, dat is beetje probleem he?quote:Op maandag 17 februari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hoeft niks te raden
Jij zegt: vraag maar
Dus ik stelde n vraag
Ik heb zoveel verteld, maar zolang jij niks zegt. dan kan ik er niks mee?
Nou laat dit als open maar want heeft geen zin om verder over door te gaan en meer te vertellen over mezelf in de hoop dat het ergens raakvlak heeft. je zal eerst zelf ff moeten vertellen nu
Je hoeft er ook niks meequote:Op maandag 17 februari 2025 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag jij antwoord niet, dat is beetje probleem he?
Ik heb zoveel verteld, maar zolang jij niks zegt. dan kan ik er niks mee?
Nou laat dit als open maar want heeft geen zin om verder over door te gaan en meer te vertellen over mezelf in de hoop dat het ergens raakvlak heeft. je zal eerst zelf ff moeten vertellen nuTrust nobody![]()
Het was andersom.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dorpen eerst verdwijnen de bankautomaten en de bushaltes ||| nu de supermarkten dorps café’s en discotheken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
haha zo mooie weer, maar wacht ik wacht even wat erover gezegd word voor ik mijn mening erin gooiquote:
nou doen dan? Het is wel; happy en probeer het echt, maar van alle hier op fok begrijp ik jou soms het lastigste en is omdat je veel vraagt en weinig verteld denk?quote:
Maar mag hoor. maar weet maakt het wat lastiger enzo. en wil ook niet altijd gaan raden over mensen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 17 februari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou doen dan? Het is wel; happy en probeer het echt, maar van alle hier op fok begrijp ik jou soms het lastigste en is omdat je veel vraagt en weinig verteld denk?
Maar mag hoor. maar weet maakt het wat lastiger enzo. en wil ook niet altijd gaan raden over mensen.
Trust nobody![]()
nouja als je het maar snapt en waarom ik soms vraag, dan is het goed, je hoeft niks te vertellen wat je niet wilt natuurlijk.quote:
Fijnquote:Op maandag 17 februari 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je het maar snapt en waarom ik soms vraag, dan is het goed, je hoeft niks te vertellen wat je niet wilt natuurlijk.
Trust nobody![]()
Over dat de dorpjes verzenden verarmen omdat éérst de supermarkten en cafees dicht gingen? Vergeet het bankfiliaal zelf niet, btw.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha zo mooie weer, maar wacht ik wacht even wat erover gezegd word voor ik mijn mening erin gooi
En pas later de bushaltes (die als 2e), en nog later de postkantoor, en weer later ook de geldautomaten?
Kom nou.
Ik heb zelf in zo'n Durp gewoond.
Geldautomaat is inmiddels bij de nog enige supermarkt aanwezig.
Maar nog wel 2 cafetaria. Dat dan weer wel....
[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 17-02-2025 00:46:03 (Verarmen moest het zijn ) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ReizigerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, en ik vergat de Speelgoed winkel. Én toen Blokker nog bestond. We hadden een Blokker!quote:Op maandag 17 februari 2025 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Over dat de dorpjes verzenden omdat éérst de supermarkten en cafees dicht gingen? Vergeet het bankfiliaal zelf niet, btw.
En pas later de bushaltes (die als 2e), en nog later de postkantoor, en weer later ook de geldautomaten?
Kom nou.
Maar nog wel 2 cafetaria. Dat dan weer wel....
En een dameskledingzaak.
En een kapper (die is er nog).
Maar de schoenmaker niet meer, net zo min als de 2 Échte Slagers.
*Weg*
Nog wel 2 bakkers, maar het bloemenzaakje is inmiddels ook weer gewoon woonhuis...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mario-o-oquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nu weer thuis. Avondje random jamsessie gehad bij iemand. Potjandorie, helemaal overprikkeld door de chaosDit was niet de normale sessie die ik in gedachten had
Well, life can be a riot
tja?quote:Op maandag 17 februari 2025 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Over dat de dorpjes verzenden omdat éérst de supermarkten en cafees dicht gingen? Vergeet het bankfiliaal zelf niet, btw.
Kom nou.
Maar nog wel 2 cafetaria. Dat dan weer wel....Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt wel leukquote:Op maandag 17 februari 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
Nu weer thuis. Avondje random jamsessie gehad bij iemand. Potjandorie, helemaal overprikkeld door de chaosDit was niet de normale sessie die ik in gedachten had
Trust nobody![]()
Klinkt leukquote:Op maandag 17 februari 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
R.I.P DTS.![]()
filmpjes van? mag ook via DM? ben benieuwd. hou ervan.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
Het was zeer gezellig, alleen er was op een gegeven moment een dude die een liedje begon te improviseren over dat je moeder een hoer was en je oma in d'r ondergoed aan 't dansen was, eh....quote:
Well, life can be a riot
Er zijn geen filmpjes gemaakt, gelukkig.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
filmpjes van? mag ook via DM? ben benieuwd. hou ervan.
Ik maakte vroeger op jams altijd filmpjes en compilaties gooide ik dan met toestemming op YouTube, was tof. Maar tegenwoordig worden er uberhaupt geen filmpjes meer gemaakt. Af en toe een fotootje.Well, life can be a riot
Ehhhquote:Op maandag 17 februari 2025 00:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het was zeer gezellig, alleen er was op een gegeven moment een dude die een liedje begon te improviseren over dat je moeder een hoer was en je oma in d'r ondergoed aan 't dansen was, eh....Trust nobody![]()
dit was grappig wel die avond, maar ok ik filmde dit. dus niet in video. heb er wel andere gedaan die er nog staan maar zie maar.
Was intens. Hele goede zanger, maar als hij gaat improviseren dan gaat 't al gauw over he-le- rare dingen :")quote:Well, life can be a riot
Rare dude, dude 😎quote:Op maandag 17 februari 2025 00:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het was zeer gezellig, alleen er was op een gegeven moment een dude die een liedje begon te improviseren over dat je moeder een hoer was en je oma in d'r ondergoed aan 't dansen was, eh....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
waar en heb wat copyriht claimen aan moeten vechten. maar deze staat er nog op mijn kanaalquote:Op maandag 17 februari 2025 00:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zijn geen filmpjes gemaakt, gelukkig.
Ik maakte vroeger op jams altijd filmpjes en compilaties gooide ik dan met toestemming op YouTube, was tof. Maar tegenwoordig worden er uberhaupt geen filmpjes meer gemaakt. Af en toe een fotootje.
Duidelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was intens. Hele goede zanger, maar als hij gaat improviseren dan gaat 't al gauw over he-le- rare dingen :")Trust nobody![]()
Dat is vet! Hou van dit soort jams!quote:Op maandag 17 februari 2025 00:42 schreef kree het volgende:
dit was grappig wel die avond, maar ok ik filmde dit. dus niet in video. heb er wel andere gedaan die er nog staan maar zie maar.Well, life can be a riot
Zacht uitgedrukt. Maar het is verder een graag geziene gastquote:Ergens juist ook omdat hij met dit soort gekke dingen aankomt als enige.
Meestal als we gaan jammen dan beginnen we met liedje A, en eindigen met liedje Z. We kunnen beginnen met Good Times van Chic, en dat gaat dan tekstueel over in Mmmbop en dat weer in de kleine zeemermin en dan eindigen we met Eminem. En dat allemaal op datzelfde nummer, en dan zijn we 45 minuten verder
Well, life can be a riot
nou het is omdat ik er toen veel kwam. en natuurlijk kwam ik naar die piano.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is vet! Hou van dit soort jams!
maar dit is terplekke en zonder idee gemaakt hoor en maar gefilmd. tot nu toe nog niet geband, en komt door kwaliteit van opname
want had er meer en die werden gelijk copyright claim. enne ok nog meeste staat er op want dan maar zonder geld dacht ik.
hiervoor geen reet gekregen trouwens, maar bij deze pro ff toppie voor wie er toen bij waren. was gewoon leuk jam op Utrecht cs.Do what you love, love what you do!![]()
muzikanten he. en denk je kunt de rest daar nog wel eens tegen komen.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is vet! Hou van dit soort jams!
Wow, gaaf!quote:Op maandag 17 februari 2025 00:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt. Maar het is verder een graag geziene gastErgens juist ook omdat hij met dit soort gekke dingen aankomt als enige.
Meestal als we gaan jammen dan beginnen we met liedje A, en eindigen met liedje Z. We kunnen beginnen met Good Times van Chic, en dat gaat dan tekstueel over in Mmmbop en dat weer in de kleine zeemermin en dan eindigen we met Eminem. En dat allemaal op datzelfde nummer, en dan zijn we 45 minuten verder![]()
![]()
![]()
Ex van me speelde leadgitaar, drums en later basgitaar 🙂🙃☺️☺️Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Was vorig jaar in Antwerpen, waren er 2 meisjes van een jaar of 11 die waren ragtime aan 't spelen. Was echt onwijs tof. En dacht altijd dat dat soort filmpjes (zeker in grote steden) gestaged waren. Maar er waren allemaal mensen aan 't filmen, en tot mijn grote verbazing begon ik óók te filmen![]()
Op een gegeven moment kroop ik er achter, speelde wat Elton John (ik vertik het om Amelie te spelen) en toen begonnen er óók mensen te filmen
HOE. DAN.
Kwam op een gegeven moment een vent naar me toe, die zei "i play Pirates, can you film me for my livestream on Facebook" eh....? Sure
Well, life can be a riot
Hoe kan je nou een copyright aanvragen op een openbare jamsessie....?!quote:Op maandag 17 februari 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is omdat ik er toen veel kwam. en natuurlijk kwam ik naar die piano.
maar dit is terplekke en zonder idee gemaakt hoor en maar gefilmd. tot nu toe nog niet geband, en komt door kwaliteit van opname
want had er meer en die werden gelijk copyright claim. enne ok nog meeste staat er op want dan maar zonder geld dacht ik.
hiervoor geen reet gekregen trouwens, maar bij deze pro ff toppie voor wie er toen bij waren. was gewoon leuk jam op Utrecht cs.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is super tof!quote:Op maandag 17 februari 2025 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, gaaf!![]()
![]()
Ex van me speelde leadgitaar, drums en later basgitaar 🙂🙃☺️☺️
Speel zelf ook meerdere instrumenten![]()
Leuke van de jams waar ik heen ga is dat het mensen zijn zonder ego.
"oh wil jij drummen? Kruip er maar achter"
"Yo Persoon A, mag ik ff de basgitaar pakken?" "Ja doe je ding!"
Dat is zóóóóóóó chill!Well, life can be a riot
Interessant hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee hij bedoelt, hij upload dat fragment van die jamsessie bij die piano. Het YouTube algoritme kan dat dan gaan zien als een copyright match met dat nummer wat gespeeld word, en dan zeggen "joh, leuk dat je 't upload. Maar ik ken dit nummer, doe even muten of verwijder de video"quote:Op maandag 17 februari 2025 00:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een copyright aanvragen op een openbare jamsessie....?!Well, life can be a riot
Hij speelde ook graag jamsessies.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is super tof!
Speel zelf ook meerdere instrumenten![]()
Leuke van de jams waar ik heen ga is dat het mensen zijn zonder ego.
"oh wil jij drummen? Kruip er maar achter"
"Yo Persoon A, mag ik ff de basgitaar pakken?" "Ja doe je ding!"
Dat is zóóóóóóó chill!
Ken je 't Oude Pothuys? Utrecht
Nee zegt me niks, is wel in de buurt thoquote:Op maandag 17 februari 2025 00:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij speelde ook graag jamsessies.
Ken je 't Oude Pothuys? Utrecht
Well, life can be a riot
Bestaat het nog....quote:Op maandag 17 februari 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zegt me niks, is wel in de buurt tho🤔🤔
Tjongequote:Op maandag 17 februari 2025 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
via mobiel gewoon aan te tikken.
Op laptop truc uithalen.
Ennywaayyyy.
Dus je hoeft bij n telspel niet meer te doen van
*Ehhhh ik denk 73*
Good to know
Trust nobody![]()
Bedtijd v mij zoquote:Op maandag 17 februari 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was intens. Hele goede zanger, maar als hij gaat improviseren dan gaat 't al gauw over he-le- rare dingen :")
Wens je een fijne nacht hierTrust nobody![]()
Soms wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tjonge
Dus je hoeft bij n telspel niet meer te doen van
*Ehhhh ik denk 73*
Good to know
Maar goed dat je het onthouden hebt.
🐘🐘🐘geheugen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Google zegt van welquote:
Well, life can be a riot
Thanks Charly, moet wel lukken als Kree nog wakker is. Altijd wel gezelligquote:Op maandag 17 februari 2025 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedtijd v mij zo
Wens je een fijne nacht hier
Well, life can be a riot
Goed om je te kennenquote:Op maandag 17 februari 2025 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms wel.
Maar goed dat je het onthouden hebt.
🐘🐘🐘geheugen.Trust nobody![]()
Zeker, altijd gezellig met @kreequote:Op maandag 17 februari 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Thanks Charly, moet wel lukken als Kree nog wakker is. Altijd wel gezelligTrust nobody![]()
Absoluut.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, altijd gezellig met @:kree
Af en toe lastig te volgen, en post soms totaal irrelevante dingen. Maar wat is @kree een goeie gastWell, life can be a riot
Zekersquote:Op maandag 17 februari 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut.
Af en toe lastig te volgen, en post soms totaal irrelevante dingen. Maar wat is @:kree een goeie gastTrust nobody![]()
Ja wie weet. Ik hoef niet te werken morgenquote:Op maandag 17 februari 2025 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
Al denk ik dat hij ook zo gaat slapen
Hoef jij niet te werken morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 17 februari 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja wie weet. Ik hoef niet te werken morgenOh hopelijk vind je snel ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
Zou wel fijn zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hopelijk vind je snel iets
Well, life can be a riot
Luigi
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: