SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
AUFGEFRAUST UND UBER SPITZE SCHNELLL BITTE NUR JA!!!!!!!!!!!
Lol ter info he. heb niks met dit hitler ofzo of zienswijze, maarhja ik jaren terug met collega. we speelden dit zo na dan hoe onze werkgever was tegen ons
Daarom de LOL ervan. best erg eigenlijk. hahahaha maar het was wel grappig om dat na te doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Lol ter info he. heb niks met dit hitler ofzo of zienswijze, maarhja ik jaren terug met collega. we speelden dit zo na dan hoe onze werkgever was tegen ons
Daarom de LOL ervan. best erg eigenlijk. hahahaha maar het was wel grappig om dat na te doen.Okee, ik moest lachen!
![]()
dat was het ook, niks meer of ,minder over denken. hahahaha maarja dat nadoen is al grappig opzich enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
* Kissingbird zegt: what she said is stupidquote:Op zondag 16 februari 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt Thats what she saidSmile, it's free therapy.![]()
* greysbones denkt, fuck you ..quote:Op zondag 16 februari 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird zegt: what she said is stupid
hele dagen aan de sterke drankquote:Op zondag 16 februari 2025 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
biertje werkt al bij nijn
arme man is niks meer gewend
en nu aan de lichte alcohol
dat valt tegen jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet ik de grey mobiel weer eens flik laten reviseren?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
moet dit toelichten even voor jullie verkeerde denken,quote:Op zondag 16 februari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat was het ook, niks meer of ,minder over denken. hahahaha maarja dat nadoen is al grappig opzich enzo.
maargoed het was weken erna natuurlijk nog..... op de werkvloer
VERDAMD nogmaaal. whar ist die schrubendraaier gelegd etc etc. in gebroken Duits.
Dat was de humor ervan wel, moet trouwens dit niet meer proberen nu daar en toen kan/kon dat. waar ik nu werk sta ik gelijk op straat wss.Do what you love, love what you do!![]()
* Kissingbird thats what she saidquote:Op zondag 16 februari 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt, fuck you ..![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik de grey mobiel weer eens flik laten reviseren?
spuit 11quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Herr Flickquote:Op zondag 16 februari 2025 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik de grey mobiel weer eens flik laten reviseren?![]()
![]()
* greysbones fuck you to ezekielquote:Op zondag 16 februari 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird thats what she said![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
via de mail of ga je ff bellen?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
Ik ga wat snipperdagen nemen![]()
Lekkerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
Ben te jong voor die videoquote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones fuck you to ezekiel
Bekijk deze YouTube-video![]()
leeftijdsbeperkingsdingetjeSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
![]()
Doen!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een goed idee
Ik ga wat snipperdagen nemenSmile, it's free therapy.![]()
ow jahquote:Op zondag 16 februari 2025 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben te jong voor die video![]()
leeftijdsbeperkingsdingetje
boomers kunnen die niet kijken
sorry
Gewoon paar klikjes in systeem en dan agenda blokkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hebben jullie dat nooit gehad. met echt dichtbij college. en dat dan naspelen enzo hoe dat in die films ging. welke ook
LOL ik heb met tranen gelachen over de vloer gelegen wel eens daarover, hahaha maar moet je beetje op zelfde lijntje zitten, nu nog wel eens trouwens. maarja je moet je collega wel beetje vertrouwen voor die gekkigheid.Do what you love, love what you do!![]()
Hendig sjiekquote:Op zondag 16 februari 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon paar klikjes in systeem en dan agenda blokken![]()
![]()
Kun jij wetenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow jah
boomers kunnen die niet kijken
sorry
Smile, it's free therapy.![]()
Geestelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig geen boomer
veel te jong![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: