Stream 2 is fijner, daar zit ook niemand met z'n rammelaar bij de microfoon te spelenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ik irriteer me enorm aan het gesmak van elsa
Die had zijn nominatie nog, omdat David S naar huis ging en hij eruit gestemd wasquote:
Die kunnen het wel denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
David en sharice gaan nu naar de panicroom
Was hij al, zijn nominatie is blijven staan omdat hij afgelopen vrijdag had moeten gaan. Maar David S ging vrijwillig en mocht hij blijven.quote:
Dans nu niet te hard, ze zijn nog niet begonnenquote:
Ik denk van welquote:Op zondag 16 februari 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dans nu niet te hard, ze zijn nog niet begonnen
Never Ending Weekquote:Op zondag 16 februari 2025 17:51 schreef Ireth het volgende:
Aerobics met een discman in jane fonda outfitjes, gourmetten, kaasfondue, jukebox..
Themaweek = 80'??
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het wel irritant die uitzending tussen de streamlocks in
Goedmakertje denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik denk van welZe gunnen het ons
Ze kunnen het zo goed Russisch praten niet te volgenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje en charice praten tegen elkaar. Waar ze het over hebben weet ik niet.
haha amerikaanse bandquote:Op zondag 16 februari 2025 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we moeten dit echt rocken. Radar love van wie is dat ook al weer?
Die hoort hij toch te kennen......mijn kleinkinderen weten het zelf.....quote:Op zondag 16 februari 2025 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we moeten dit echt rocken. Radar love van wie is dat ook al weer?
Ik begrijp hun welquote:Op zondag 16 februari 2025 17:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze kunnen het zo goed Russisch praten niet te volgen
Er is nog helemaal geen spel. Ze staan er maar te staan.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Nu op twee streams het spelwelke moet je nu gaan kijken
Ja, gaat hard zo. Eens kijken hoe ze dat gaan redden met de nominaties en de finale.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat was het heerlijk in het zonnetje op het terras vandaag!![]()
Heb ook alle SL gemist! En Evaatje is ookal vertrokken vanwege familieomstandigheden? Wat verdrietig dit allemaal weer![]()
Het wordt lastig TV maken met zo weinig deelnemers...
'k Vreesde al dat zulke antwoorden ziuden komen... Dat moest verplichte basiskennis zijn voor iedereen met een paar oren.quote:
Gewoon op 2 schermenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Nu op twee streams het spelwelke moet je nu gaan kijken
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
Opgelostquote:Op zondag 16 februari 2025 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
O geen een schermquote:
Het is en blijft een tv programma waar we stukjes van mee mogen kijken. Maar het draait vooral om de tv uitzendingenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:59 schreef Lrod01 het volgende:
We hebben dus weer te vroeg gejuicht. Wat een trieste bedoeling is het toch ook dit jaar. Respectloos naar de kijker.
Jeff is vandaag al meer op de stream geweest als de afgelopen weken toen hij in het huis zatquote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom kijken we nog naar Jeffrey? Er zijn inmiddels al drie deelnemers na hem vertrokken. En is er geen podcast opgenomen afgelopen week?
volgens mij komt de nieuwe podcast/streamlock pas op maandag in actiequote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom kijken we nog naar Jeffrey? Er zijn inmiddels al drie deelnemers na hem vertrokken. En is er geen podcast opgenomen afgelopen week?
Take it easy vloeken schiet ook niet opquote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zet hem uit kan die kop niet meer zien
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Take it easy vloeken schiet ook niet op
Dat laatste is natuurlijk waar, maar meer om aan te geven dat die Jeffrey wel heel erg passé isquote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij komt de nieuwe podcast/streamlock pas op maandag in actie
en wicky en eva en zullen geen leuk filmpje hebben gemaakt wat in de sl kan.
Mijn TT moet wel op waarheid berusten he?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef DGK-Eric het volgende:
of de vijver. Alles beter dan die kop van Jeffreyquote:Op zondag 16 februari 2025 18:09 schreef Thorelf het volgende:
ze kunnen ook de slaapkamer met het groene team laten zien
Denk dat dat niet kan. ze moeten nu panic room, desicion room en game room filmen..quote:Op zondag 16 februari 2025 18:09 schreef Thorelf het volgende:
ze kunnen ook de slaapkamer met het groene team laten zien
Bij Wicky waren het familie omstandigheden door.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat was het heerlijk in het zonnetje op het terras vandaag!Heb ook alle SL gemist!
Evaatje is ook vertrokken vanwege familieomstandigheden? Wat verdrietig dit allemaal weer![]()
Het wordt lastig TV maken met zo weinig deelnemers...
nieuwe bewonerquote:Op zondag 16 februari 2025 17:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ben hier toch zo GreetVanDam klaar mee hé!!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij Wicky waren het familie omstandigheden door.
Bij Eva noemde Big Brother het 'familie redenen'
Pff dat zijn eerder opgenomen beeldenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Niet toch?
Ze lacht wel behoorlijk voor iemand die net "vervelend" nieuws heeft gehoord.
Maar ja, we gaan maar uit van de eerlijkheid van de mens.
Tot nooit meer ziens Eva.
Deze screensaver hadden bewoners hier in oost op een heel groot scherm hadden buren de brandweer gebeld die dachten dat er brand was ,2 brandweerauto's uitgerukt.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit in plaats van de kop van Jefke?
[ afbeelding ]
De laatste 15 seconden zijn van haar afscheid vanmiddag.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff dat zijn eerder opgenomen beelden
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff is vandaag al meer op de stream geweest als de afgelopen weken toen hij in het huis zat
Eva was ook wel,een behoorlijke flapuit ..Misschien dat de familie daar niet zo blij mee was?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op het einde van het filmpje omhelst ze iedereen en gaat weg. Ze lijkt niet al te erg aangeslagen.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff dat zijn eerder opgenomen beelden
Je ziet ze knuffelen en afscheid nemen, stukje emotie en ook lachen, kan ook een stukje spanning zijn, vind dat er hier bij sommige nare conclusies getrokken wordrnquote:Op zondag 16 februari 2025 18:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
De laatste 15 seconden zijn van haar afscheid vanmiddag.
Ze moest naar huis voor het vliegticket dat ze elk jaar voor haar verjaardag krijgt van haar ouders. Dat is toch ook een hele familieomstandigheidquote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eva was ook wel,een behoorlijke flapuit ..Misschien dat de familie daar niet zo blij mee was?
We zullen het zien komende weekquote:Op zondag 16 februari 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
Deden we dat bij Wicky ook, slaat echt nergens op dit
Ja, ik maak er een grapje over maar hoop toch het beste voor haarquote:Op zondag 16 februari 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
Wicky zag je nog uitleg geven en denk ook eerder dat ze beetje te loslippig was was wel heel erg op gegeven momentquote:Op zondag 16 februari 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
Ik geef alleen maar commentaar wat ik zie en geef aan dat we maar van haar eerlijkheid moeten uitgaan toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je ziet ze knuffelen en afscheid nemen, stukje emotie en ook lachen, kan ook een stukje spanning zijn, vind dat er hier bij sommige nare conclusies getrokken wordrn
Misschien komt die uitleg nogquote:Op zondag 16 februari 2025 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wicky zag je nog uitleg geven en denk ook eerder dat ze beetje te loslippig was was wel heel erg op gegeven moment
Een 90's partyquote:Op zondag 16 februari 2025 18:42 schreef Snensie het volgende:
Ms doen ze vanavond ook nog wel een feestje wat wij dan niet mogen zien 😞
Het is hier Brazilië nietquote:Op zondag 16 februari 2025 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een 90's party, met de Vengaboys
Zijn er wel eens optredens geweest?
Wolter Kroes!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een 90's party, met de Vengaboys
Zijn er wel eens optredens geweest?
kom dan ook wat vakerquote:Op zondag 16 februari 2025 18:45 schreef GayGuy het volgende:
BB heeft jeffrey op repeat? Man man man. Kijk ik eens een uurtje, heb ik alleen maar SL
Ze was wel vaak dik met Axel, beetje op het randje. Denk dat haar vriend daar wellicht moeite mee had. Blijft speculeren, maar het was in ieder geval geen geheim dat ze al een tijdje naar huis wilde dus er speelde wel langer iets.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Spoedig te zien op uw tv.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
bb: het is nu dus 1-1 het volgende spel zal alles bepalen
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef chufi het volgende:
stand gelijk dus ... nog een spel en uren Jeff
Zat veel in het buitenland wellicht?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:53 schreef Flow3r het volgende:
Ze wisten maar 2 nummers bij team groen![]()
Dat die jongelui Radar Love niet kennen, oke, maar Elsa ???
Stond zelfs nummer 1 in de Amerikaanse charts ... maar zelfs dat was voor haar tijd ..quote:Op zondag 16 februari 2025 18:53 schreef Flow3r het volgende:
Ze wisten maar 2 nummers bij team groen![]()
Dat die jongelui Radar Love niet kennen, oke, maar Elsa ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was onlangs bij Jinekquote:Op zondag 16 februari 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond zelfs nummer 1 in de Amerikaanse charts ... maar zelfs dat was voor haar tijd ..
Nee hoor was in de jaren 70 dus heeft ze meegekregenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond zelfs nummer 1 in de Amerikaanse charts ... maar zelfs dat was voor haar tijd ..
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:54 schreef Flow3r het volgende:
Jolien had 18 hehokt en dat was juistJe lult al een aardig eind over de grensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Als peuter ?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor was in de jaren 70 dus heeft ze meegekregen
Stond ook in de buitenlandse hitlijstenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat veel in het buitenland wellicht?
In de war met Shocking Bluequote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was onlangs bij Jinek
In Amerika behaalde Radar Love een dertiende plaats als hoogste notering in de Billboard Hot 100.
En hoor nog steeds terug in speelfilms.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef Droopie het volgende:
Radar love is toch gewoon algemene kennis.
Ook als je 21 bent?
Jeffrey en Jordy ook. Ik had je toch beter ingeschatquote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen kan zeuren wat die wil op jolien, maar ik zou het er best op kunnen![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jeffrey en Jordy ook. Ik had je toch beter ingeschat
Dat maakt niet uit......je krijgt ook wat van je ouders mee qua muziek....die gaan toch ook wel eens naar concerten e.d.......en zelfs van omaquote:Op zondag 16 februari 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor veel regisseurs van speelfilms en televisieseries is Radar Love een dankbaar nummer om (gedeeltelijk) te gebruiken. De lijst met titels is lang: Wayne’s World 2 (1993), Beverly Hills 90210 (1993), The Simpsons (1996 en 2002), X-Files (1999), Six Feet Under (2003), Cedar Rapids (2011), House (2012), Het Leven van Ruud Lubbers (2017), Baby Driver (2017) en Mrs. America (2020). (Zie ook het kader onderaan dit artikel.)quote:Op zondag 16 februari 2025 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoor nog steeds terug in speelfilms.
Zoals iedere andere hetero man. Prachtvrouw.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen kan zeuren wat die wil op jolien, maar ik zou het er best op kunnen![]()
oh , hoopte dat ik de enige wasquote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zoals iedere andere hetero man. Prachtvrouw.
4 xquote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben Radar Love 6x moeten zingen. Dat nummer duurt 6:30 ofzo
Vooral nu zijn ze nog meer in beeld vanwege George zijn ziekte.....quote:Op zondag 16 februari 2025 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoor nog steeds terug in speelfilms.
Ja ik zou haar ook niet mijn bed uitgooien daar ben ik eerlijk in,quote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zoals iedere andere hetero man. Prachtvrouw.
Ik moest ooit Paradise by the dashbord light zingen , the long verzsion van 16 minuten hadden ze bij de bedrijfs karaoke gekozen ..quote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben Radar Love 6x moeten zingen. Dat nummer duurt 6:30 ofzo
zingt hij regelmatig daar iddquote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu kon mooi met had ik maar iemand om van te houden meezingen want dat zingt hij daar iedere dag ?
Het zijn net rupsjes nooit genoegquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben het over een feestje![]()
![]()
![]()
Ze hebben zoveel gehad vandaag.
Luxe ontbijt, eettafel, barstoelen. Veel eten, gourmet, kaasfondue, vandaag pasta.
Onbeperkt melk,bloem ei , broodmachine.
Hoe dan ????
Vrijdagavond tot woensdagmiddag/avondquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef odie22 het volgende:
maar werkt biggy b alleen op zondag ofzo, hij is er maar druk mee de hele dag
Echt hé, zit weer vol verbazing te luisteren.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
Luxe ontbijt, eettafel, barstoelen. Veel eten, gourmet, kaasfondue, vandaag pasta.
Hoe dan ????
Hahaha dat ken ik! Daar ben ik ook ooit ingetrapt. Er kwam geen eind aanquote:Op zondag 16 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ooit Paradise by the dashbord light zingen , the long verzsion van 16 minuten hadden ze bij de bedrijfs karaoke gekozen ..
oh ja vrijdagavond ook met de live, de andere dag twijfel ik nog overquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdagavond tot woensdagmiddag/avond
Omdat er mensen naar huis gaan ....quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
Hoe dan ????
En je hebt 'm geen Valentijnspost gestuurd?quote:
Paal hangen ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt morgen een hele lange Game
iets met uithoudingsvermogen
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er mensen naar huis gaan ....
Maar als ze slim zijn hamsteren ze stiekem zodat ze volgende week ook nog nloem, ei en andere dingen over hebben.. dus verstoppen en vragen om meer want onbeperkt
Dat hoop ik niet, hele dag SL danquote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
SL dusquote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
wat we weten tot nu toe is , dat er niks gebeurt als je er op druktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Weten we al wat er met die knop en die blauwe lamp is?
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat we weten tot nu toe is , dat er niks gebeurt als je er op drukt
BB ziet alles. Volgens mij hadden ze vorig jaar ook eens een voorraadje aangelegd en toen hadden de 'kabouters' 's nachts alles meegenomenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er mensen naar huis gaan ....
Maar als ze slim zijn hamsteren ze stiekem zodat ze volgende week ook nog nloem, ei en andere dingen over hebben.. dus verstoppen en vragen om meer want onbeperkt
Zie nu dat Axel en David bij de knop zitten en balletje aan het overgooien zijn.....is volgens mij niet vandaag afgegaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Weten we al wat er met die knop en die blauwe lamp is?
Er moet vandaag nog iets mee gebeuren toch? Anders hadden ze hem ook morgen kunnen neerzettenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie nu dat Axel en David bij de knop zitten en balletje aan het overgooien zijn.....is volgens mij niet vandaag afgegaan.
Zijn die überhaupt aangesloten?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie nu dat Axel en David bij de knop zitten en balletje aan het overgooien zijn.....is volgens mij niet vandaag afgegaan.
Odie kan alleen als Jolien wil hangenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De paal van Odie, Cupfighter of Lrod?
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat er een heel potje peper door de kip moet
dan neem ik er een vrije dag voorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Odie kan alleen als Jolien wil hangen
Jolein vindt knoflook niks bij kipquote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat er een heel potje peper door de kip moet
zuigt water opquote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou de champignons eerst afdoen met een stukje keukenrol en niet afspoelen met water
Zie geen ketjap en dat vind ik lekker door de kip en champignons......quote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen nu alles op smaak brengen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Elsa loopt rond in de keuken als gevangenisbewaarder, ga toch zitten moeial
Ja hoor dat hebben ze hier ook in de supermarktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
voor de vlamingen onder ons
hebben jullie paprikapoeder als kruiden?
Inderdaad, doe ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou de champignons eerst afdoen met een stukje keukenrol en niet afspoelen met water
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[..]ik weet nu , dat er een gevangenisbewaarder bestaat
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
Jolien vindt knoflook door de kip geen overtuigende keuze
quote:
Ik vind Jolien ook niks bij kip. Liever knoflookquote:
jolien ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 19:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy kan beter niet koken geloof ik
krijg jij jordyquote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind Jolien ook niks bij kip. Liever knoflook
ze pleurt het binnenste ook weg, dat kan je gewoon etenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien zou de champignons schillen![]()
Het zijn kastanje champignons
ze hebben al slob hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze pleurt het binnenste ook weg, dat kan je gewoon eten
is met eva al geluktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
Alles met knoflook... houdt de boze geesten op afstand
doe dan 2 nieuwequote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef GayGuy het volgende:
Zou me nieuts verbazen als er nog 2 bewoners terugkomen. Anders word het wel erg rustig
ik ben erg blij dat de overheersende stem al weg isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef GayGuy het volgende:
Zou me nieuts verbazen als er nog 2 bewoners terugkomen. Anders word het wel erg rustig
op fb roepen ze wel meer onzinquote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
Op fb roepen ze allemaal (zo'n 80%) dat ze Jeffrey terug willen nu ook Eva weg is![]()
Dan stop ik echt met kijken. Die overkill in de SL vind ik al to much
Hebben ze ook iets van room?? Anders krijg je weer zo'n droge meuk...quote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen zoveel lekkere dingen maken
maar ze gaan voor een simpele pasta met kip en champignon
milena is er nog hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben erg blij dat de overheersende stem al weg is
melk kan ookquote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze ook iets van room?? Anders krijg je weer zo'n droge meuk...
misschien kunnen ze de tandenborstel van Wicky ervoor gebruikenquote:
dat is de volgende die helaas pas volgende week kan gaanquote:
Begrepen dat ze een saus wilden maken van ei en kwark(?) van eigen voorraad (Jolien en Jordy)quote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze ook iets van room?? Anders krijg je weer zo'n droge meuk...
misschien moet iemand hem vertellen dat het vaak paardenpoep isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:28 schreef ledn81 het volgende:
zand van de champignon kun je in principe gewoon eten volgens Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |