Omdat er mensen naar huis gaan ....quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben het over een feestje![]()
![]()
![]()
Ze hebben zoveel gehad vandaag.
Luxe ontbijt, eettafel, barstoelen. Veel eten, gourmet, kaasfondue, vandaag pasta.
Onbeperkt melk,bloem ei , broodmachine.
Hoe dan ????
En je hebt 'm geen Valentijnspost gestuurd?quote:
Paal hangen ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt morgen een hele lange Game
iets met uithoudingsvermogen
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er mensen naar huis gaan ....
Maar als ze slim zijn hamsteren ze stiekem zodat ze volgende week ook nog nloem, ei en andere dingen over hebben.. dus verstoppen en vragen om meer want onbeperkt
Dat hoop ik niet, hele dag SL danquote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
SL dusquote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
wat we weten tot nu toe is , dat er niks gebeurt als je er op druktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Weten we al wat er met die knop en die blauwe lamp is?
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat we weten tot nu toe is , dat er niks gebeurt als je er op drukt
BB ziet alles. Volgens mij hadden ze vorig jaar ook eens een voorraadje aangelegd en toen hadden de 'kabouters' 's nachts alles meegenomenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er mensen naar huis gaan ....
Maar als ze slim zijn hamsteren ze stiekem zodat ze volgende week ook nog nloem, ei en andere dingen over hebben.. dus verstoppen en vragen om meer want onbeperkt
Zie nu dat Axel en David bij de knop zitten en balletje aan het overgooien zijn.....is volgens mij niet vandaag afgegaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Weten we al wat er met die knop en die blauwe lamp is?
Er moet vandaag nog iets mee gebeuren toch? Anders hadden ze hem ook morgen kunnen neerzettenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie nu dat Axel en David bij de knop zitten en balletje aan het overgooien zijn.....is volgens mij niet vandaag afgegaan.
Zijn die überhaupt aangesloten?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie nu dat Axel en David bij de knop zitten en balletje aan het overgooien zijn.....is volgens mij niet vandaag afgegaan.
Odie kan alleen als Jolien wil hangenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De paal van Odie, Cupfighter of Lrod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |