Zoals iedere andere hetero man. Prachtvrouw.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen kan zeuren wat die wil op jolien, maar ik zou het er best op kunnen![]()
oh , hoopte dat ik de enige wasquote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zoals iedere andere hetero man. Prachtvrouw.
4 xquote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben Radar Love 6x moeten zingen. Dat nummer duurt 6:30 ofzo
Vooral nu zijn ze nog meer in beeld vanwege George zijn ziekte.....quote:Op zondag 16 februari 2025 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoor nog steeds terug in speelfilms.
Ja ik zou haar ook niet mijn bed uitgooien daar ben ik eerlijk in,quote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zoals iedere andere hetero man. Prachtvrouw.
Ik moest ooit Paradise by the dashbord light zingen , the long verzsion van 16 minuten hadden ze bij de bedrijfs karaoke gekozen ..quote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben Radar Love 6x moeten zingen. Dat nummer duurt 6:30 ofzo
zingt hij regelmatig daar iddquote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu kon mooi met had ik maar iemand om van te houden meezingen want dat zingt hij daar iedere dag ?
Het zijn net rupsjes nooit genoegquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben het over een feestje![]()
![]()
![]()
Ze hebben zoveel gehad vandaag.
Luxe ontbijt, eettafel, barstoelen. Veel eten, gourmet, kaasfondue, vandaag pasta.
Onbeperkt melk,bloem ei , broodmachine.
Hoe dan ????
Vrijdagavond tot woensdagmiddag/avondquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef odie22 het volgende:
maar werkt biggy b alleen op zondag ofzo, hij is er maar druk mee de hele dag
Echt hé, zit weer vol verbazing te luisteren.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben het over een feestje![]()
![]()
![]()
Ze hebben zoveel gehad vandaag.
Luxe ontbijt, eettafel, barstoelen. Veel eten, gourmet, kaasfondue, vandaag pasta.
Onbeperkt melk,bloem ei , broodmachine.
Hoe dan ????
Hahaha dat ken ik! Daar ben ik ook ooit ingetrapt. Er kwam geen eind aanquote:Op zondag 16 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ooit Paradise by the dashbord light zingen , the long verzsion van 16 minuten hadden ze bij de bedrijfs karaoke gekozen ..
oh ja vrijdagavond ook met de live, de andere dag twijfel ik nog overquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdagavond tot woensdagmiddag/avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |