quote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat er een heel potje peper door de kip moet
dan neem ik er een vrije dag voorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Odie kan alleen als Jolien wil hangen
Jolein vindt knoflook niks bij kipquote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat er een heel potje peper door de kip moet
zuigt water opquote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou de champignons eerst afdoen met een stukje keukenrol en niet afspoelen met water
Zie geen ketjap en dat vind ik lekker door de kip en champignons......quote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen nu alles op smaak brengen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Elsa loopt rond in de keuken als gevangenisbewaarder, ga toch zitten moeial
Ja hoor dat hebben ze hier ook in de supermarktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
voor de vlamingen onder ons
hebben jullie paprikapoeder als kruiden?
Inderdaad, doe ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou de champignons eerst afdoen met een stukje keukenrol en niet afspoelen met water
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[..]ik weet nu , dat er een gevangenisbewaarder bestaat
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
Jolien vindt knoflook door de kip geen overtuigende keuze
quote:
Ik vind Jolien ook niks bij kip. Liever knoflookquote:
jolien ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 19:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy kan beter niet koken geloof ik
krijg jij jordyquote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind Jolien ook niks bij kip. Liever knoflook
dat zat ik net te denken jaquote:
ze pleurt het binnenste ook weg, dat kan je gewoon etenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien zou de champignons schillen![]()
Het zijn kastanje champignons
ze hebben al slob hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze pleurt het binnenste ook weg, dat kan je gewoon eten
is met eva al geluktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
Alles met knoflook... houdt de boze geesten op afstand
doe dan 2 nieuwequote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef GayGuy het volgende:
Zou me nieuts verbazen als er nog 2 bewoners terugkomen. Anders word het wel erg rustig
ik ben erg blij dat de overheersende stem al weg isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef GayGuy het volgende:
Zou me nieuts verbazen als er nog 2 bewoners terugkomen. Anders word het wel erg rustig
op fb roepen ze wel meer onzinquote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
Op fb roepen ze allemaal (zo'n 80%) dat ze Jeffrey terug willen nu ook Eva weg is![]()
Dan stop ik echt met kijken. Die overkill in de SL vind ik al to much
Hebben ze ook iets van room?? Anders krijg je weer zo'n droge meuk...quote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen zoveel lekkere dingen maken
maar ze gaan voor een simpele pasta met kip en champignon
milena is er nog hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben erg blij dat de overheersende stem al weg is
melk kan ookquote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze ook iets van room?? Anders krijg je weer zo'n droge meuk...
misschien kunnen ze de tandenborstel van Wicky ervoor gebruikenquote:
dat is de volgende die helaas pas volgende week kan gaanquote:
Begrepen dat ze een saus wilden maken van ei en kwark(?) van eigen voorraad (Jolien en Jordy)quote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze ook iets van room?? Anders krijg je weer zo'n droge meuk...
misschien moet iemand hem vertellen dat het vaak paardenpoep isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:28 schreef ledn81 het volgende:
zand van de champignon kun je in principe gewoon eten volgens Jordy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |