Tenzij server storingquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik word omringd door FOK!ers. Ook lekker rustig.
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:
Ik kreeg idd alweer een bericht dat mijn autoverzekering omhoog gaat, omdat er meer ongelukken gebeurenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-een-uur-vertraging
Thuisgewerkt @:4everblackeyed
we doen een inventarisatie van tomatendingen zodat we de grote fok pastasaus kunnen makenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik je hiermee feliciteren?
terug sturen 'ik ben niet die mensen dus voor mij moet goedkoper zijn'quote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg idd alweer een bericht dat mijn autoverzekering omhoog gaat, omdat er meer ongelukken gebeuren
MISSCHIEN MOETEN MENSEN EENS UITKIJKEN EN NETJES RIJDEN
Goed idee.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
terug sturen 'ik ben niet die mensen dus voor mij moet goedkoper zijn'
adem inquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg idd alweer een bericht dat mijn autoverzekering omhoog gaat, omdat er meer ongelukken gebeuren
MISSCHIEN MOETEN MENSEN EENS UITKIJKEN EN NETJES RIJDEN
Lekkerquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we doen een inventarisatie van tomatendingen zodat we de grote fok pastasaus kunnen maken
Hangt er vanaf wie, wat en waarquote:
Ja, dat is gelukkig een automatisch proces, totdat het dat niet meer is.quote:
de files ontstaan altijd achter mijquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
terug sturen 'ik ben niet die mensen dus voor mij moet goedkoper zijn'
Hallo CEquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo CE
Heb je de boerderijwinkel nog leeggekocht?
Dan is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zit al in de naam
@:4everblackeyed
ow jee. ze is weer op alle oude mentions aan het reagerenquote:
Ze is er weerquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
@:4everblackeyed heb sport weer opgepakt hoor pufpufPUF
Nee, dit weekend niet. Wel een eendje van de boerderijwinkel die nu in de oven ligt.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo CE
Heb je de boerderijwinkel nog leeggekocht?
Ja, even alles doorakkerenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
4E werkt even een backlog aan mentions weg1983 komt zo.
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dit weekend niet. Wel een eendje van de boerderijwinkel die nu in de oven ligt.
TikTok verwijderenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:04 schreef Ama het volgende:
Waarom begint altijd alles te jeuken en kan ik niet meer normaal naar mijn huisdier(en) kijken als ik ineens iets voorbij zie komen op TikTok ofzo over vlooien.
Oh eendquote:Op zondag 16 februari 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dit weekend niet. Wel een eendje van de boerderijwinkel die nu in de oven ligt.
Even laten zien hoe populair ze is door 438 mentions weg te werkenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
4E werkt even een backlog aan mentions weg1983 komt zo.
Het is niet zo aardig om iedereen te negeren toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee. ze is weer op alle oude mentions aan het reageren
Dan lees ik nog steeds wel een keer ergens iets over vlooien ofzo.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even laten zien hoe populair ze is door 438 mentions weg te werken
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo aardig om iedereen te negeren toch?
Ik koester die like enormquote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo aardig om iedereen te negeren toch?
We kunnen het ook over naaktslakken hebben, als je wil?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan lees ik nog steeds wel een keer ergens iets over vlooien ofzo.
Heb je hem uitgeprint en in een lijstje gedaan?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik koester die like enorm
kwekquote:Op zondag 16 februari 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed idee wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je hem uitgeprint en in een lijstje gedaan?
Ik vind het beide niet chill.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het ook over naaktslakken hebben, als je wil?
Beter dan kwik of kwak.quote:
Springen zo op je broekquote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het ook over naaktslakken hebben, als je wil?
Konijnen wel!quote:
Als het goed is, doet ie dat niet meer ...quote:
Ohquote:
Ja, want die hebben vleugelsquote:
Moet zoiets een muilkorf om?quote:
Hier nog eentje @4EverBlackEyedquote:Op zondag 16 februari 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even laten zien hoe populair ze is door 438 mentions weg te werken
Super Mario!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want die hebben vleugels
Soort paragoomba's, maar dan in slakvorm
Kleine touwladdertjes.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want die hebben vleugels
Soort paragoomba's, maar dan in slakvorm
Bedankt Fles, wordt gewaardeerdquote:
Met een soort slakachtige consistentiequote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik zit hier net aan een kroketje te knabbelen. Thanks.
Pas op voor holle aderen.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik zit hier net aan een kroketje te knabbelen. Thanks.
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]Die titel past beter bij andere vrouwen hier in de sc. Een @:tamieke, @:4everblackeyed, @:kwiwi, @:puala zijn echte fitgirls volgens mij.
Paar keer sporten maakt je nog geen fitgirl
[..]
hardlopen
Gepaneerde supernaaktslak van de Mora.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een soort slakachtige consistentie
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een soort slakachtige consistentie
Moet dit nou weer.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
eend is lekker
ik moet het doen met kip van de turkse slager
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
broodje kiep
https://www.instagram.com/mannenpage/reel/DGG1H8WM8np/
Muffins?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
BESCHERM DE MUFFINS, CODE ROOD, CODE ROOD
Ik lees dit, terwijl ik naar Vivaldi (De vier jaargetijden) aan het luisteren benquote:Op zondag 16 februari 2025 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gepaneerde supernaaktslak van de Mora.
Ja en eet smakelijkquote:
Zei er iemand muffins?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
BESCHERM DE MUFFINS, CODE ROOD, CODE ROOD
past uitstekendquote:Op zondag 16 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dit, terwijl ik naar Vivaldi (De vier jaargetijden) aan het luisteren ben
Ja ik.quote:
quote:
En Nattekat:quote:
quote:
Het is hartje winter, de perfecte tijd van het jaar voor een hartverwarmende ovenschotel met levende naaktslakken met appels en prei.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dit, terwijl ik naar Vivaldi (De vier jaargetijden) aan het luisteren ben
Altijd 1x meer 'uhm, jawel.' dan jijquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hartje winter, de perfecte tijd van het jaar voor een hartverwarmende ovenschotel met levende naaktslakken met appels en prei.
quote:
oke Matthijs van N.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd 1x meer 'uhm, jawel.' dan jij
En doorrrrrr
quote:
Die ging ook doorrrr...quote:
Godmiljaar!!!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed die had van jou kunnen zijn, maar je hebt ons weer in de steek gelaten
Die was ooit het nieuws.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm... Ik begrijp deze geavanceerde grap niet
Ja had ik gezien. Ga denk ik wel kijken zodra ik thuis ben van het gleuven vullen..quote:Op zondag 16 februari 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Oh die docu over Gabby staat morgen online. @:bomenverzameling @:cherrylips
Dat is alle avancering die deze sc heeft doorgemaakt tijdens jouw afwezigheid.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm... Ik begrijp deze geavanceerde grap niet
Ja en dan kruip je een beetje op zo'n fietspad en dan kan je ineens vliegenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Zou zo'n naaktslak nu ook nooit eens denken "Ik heb geen huisje en daarom moet ik naakt, dik en nat over de grond kruipen en dat is allemaal jullie schuld"?
Ik weet even niet hoe ik moet reagerenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alle avancering die deze sc heeft doorgemaakt tijdens jouw afwezigheid.
Sunday scaries in full swingquote:Op zondag 16 februari 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
Kunnen we het niet over leukere en aantrekkelijkere zaken hebben?
Dat het weekend bijna voorbij is bijvoorbeeld.
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
Kunnen we het niet over leukere en aantrekkelijkere zaken hebben?
Dat het weekend bijna voorbij is bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |