Fitgirlquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
@:4everblackeyed heb sport weer opgepakt hoor pufpufPUF
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor sport?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Denkt je verteringssysteem dadelijk, help een heuse hongersnood, ik ga alle poep opslurpen en heel gauw reserves sparen, en dan ben je binnen een maand als een Fiat Multipla.quote:
Zou goed voor jouw lijf zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Grotetijd het volgende:
Bijna een hele dag niks eten.. Kan ook niet goed voor je lijf zijn
Goorlelquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt je verteringssysteem dadelijk, help een heuse hongersnood, ik ga alle poep opslurpen en heel gauw reserves sparen, en dan ben je binnen een maand als een Fiat Multipla.
Wil je niet ouder worden dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goorlel![]()
Is gewoon intermittent fasting en werkt goed om ouderdom tegen te gaan
Scherp!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet ouder worden dan?
Dit.quote:
Sow.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou goed voor jouw lijf zijn
Wie wel? We willen allemaal zo lang en gezond mogelijk oud worden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet ouder worden dan?
Ja maar 21 uur niet eten brrrrrrrrquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie wel? We willen allemaal zo lang en gezond mogelijk oud worden?
Is best goed vol te houden als je jezelf een beetje bezig houdt. Het gebeurt me wel eens per ongelukquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar 21 uur niet eten brrrrrrrr
goegemeentequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een uitdrukking
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is best goed vol te houden als je jezelf een beetje bezig houdt. Het gebeurt me wel eens per ongeluk
zijn jullie al vriendjes?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Wel lief van de kat dat ik ook nog op een klein hoekje van de bank mag zitten.
Ik heb nul moeite me 16:8 als ik ritmisch leefquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is best goed vol te houden als je jezelf een beetje bezig houdt. Het gebeurt me wel eens per ongeluk
Jawel alleen is ze soms wat ondeugend.quote:
Als je gezond wil leven moet je ook geen alcohol drinken (puur ouderdomssap) en ook niet laat gaan slapen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nul moeite me 16:8 als ik ritmisch leef
Per ongeluk vergeten te eten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Kom binnen. Jas mag aan de kapstok.quote:
Ja no shitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je gezond wil leven moet je ook geen alcohol drinken (puur ouderdomssap) en ook niet laat gaan slapen.
Vlinder is heerlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Kom binnen. Jas mag aan de kapstok.
Ik heb alvast een glaasje wit als je wilt, maar een bordeaux van Chateau du Papillon staat alvast te chambreren.
16:9 is meer cinematisch.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nul moeite me 16:8 als ik ritmisch leef
21:9 dan beterquote:
Ja als ik druk bezig ben heb ik niet snel honger. Eet sowieso vaak meer uit verveling/gewoonte dan dat ik echt honger heb.quote:
Ditquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik druk bezig ben heb ik niet snel honger. Eet sowieso vaak meer uit verveling/gewoonte dan dat ik echt honger heb.
Ik denk om de 17 seconden aan eten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik druk bezig ben heb ik niet snel honger. Eet sowieso vaak meer uit verveling/gewoonte dan dat ik echt honger heb.
Oh ik krijg juist altijd meer honger als ik druk bezig benquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nooit honger dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik krijg juist altijd meer honger als ik druk bezig ben
Nee ik eet eigenlijk nietquote:
*propt even snel wat chocolade naar binnen*quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville paspoort inleveren potverdorie![]()
Braafquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*propt even snel wat chocolade naar binnen*
Nog lang niet zo lang als op Pluto of Venus dus kan bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |