SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik had eerder ook ineens betaald parkeren voor de deur, moest iedereen die op bezoek kwam betalen. Sloeg nergens op. Was in een rustig dorp en de prijzen waren alsof je midden in een stad parkeerdequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Kansloos.
En dan komt er ook nog ergens dit jaar betaald parkeren hier. Want de druk is zogenaamd erg hoog.
Iedereen parkeert hier in garage en anders op privé terrein achter. Maar hey we verzinnen gewoon een lulsmoes
Je mag nu overal in amsterdam maar 30km/u?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:48 schreef Karzai het volgende:
er zijn ook 7 meer doden gevallen in het verkeer dit jaar sinds de 30 km invoering, dus nu geven ze maar de fatbike de schuld
Onzin, mensen voelen geen natquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit naar het zwembad.
Geldklopperij. Dat is hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had eerder ook ineens betaald parkeren voor de deur, moest iedereen die op bezoek kwam betalen. Sloeg nergens op. Was in een rustig dorp en de prijzen waren alsof je midden in een stad parkeerde
Ik denk dat de mens de hoofdschuldige is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:48 schreef Karzai het volgende:
er zijn ook 7 meer doden gevallen in het verkeer dit jaar sinds de 30 km invoering, dus nu geven ze maar de fatbike de schuld
Of Halsema?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat de mens de hoofdschuldige is.
jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag nu overal in amsterdam maar 30km/u?
kun je wel zelf een dag uitzoeken dat je weet welke gasten komen?>quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:52 schreef Karzai het volgende:
Uitnodiging gehad van Eva, het wordt hier om de hoek opgenomen.
Denk dat ik wel een keertje naartoe ga
[ afbeelding ]
Dan zijn die parkeerplaatsen ook niet nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Hier hebben ze ook een zwik parkeerplaatsen weggehaald bij het gemeentehuisJe mag nu het dubbele betalen in de parkeergarage.
Ik kreeg toch al geen bezoek
Is dat al (ver) vantevoren bekend dan? Dacht dat het vooral afhangt van wat er in het nieuws is op dat moment, bij dagelijkse talkshows.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je wel zelf een dag uitzoeken dat je weet welke gasten komen?>
geen flauw idee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat al (ver) vantevoren bekend dan? Dacht dat het vooral afhangt van wat er in het nieuws is op dat moment, bij dagelijkse talkshows.
Zou vragen of ze zin heeft en een extra kindje te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:52 schreef Karzai het volgende:
Uitnodiging gehad van Eva, het wordt hier om de hoek opgenomen.
Denk dat ik wel een keertje naartoe ga
[ afbeelding ]
Er was een tijdje geleden wel een oproep toen Nick Cave er optrad, kon je kaartjes voor kopen. Had het bijna gedaan maar wilde niet met m'n kop op tvquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat al (ver) vantevoren bekend dan? Dacht dat het vooral afhangt van wat er in het nieuws is op dat moment, bij dagelijkse talkshows.
Maar Nick Cavequote:Op donderdag 6 februari 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden wel een oproep toen Nick Cave er optrad, kon je kaartjes voor kopen. Had het bijna gedaan maar wilde niet met m'n kop op tv
Ondersteboven op je stoel gaan zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden wel een oproep toen Nick Cave er optrad, kon je kaartjes voor kopen. Had het bijna gedaan maar wilde niet met m'n kop op tv
Zo zag ik m'n zusje ooit ineens op tvquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn nou leuke berichten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Zie net op het nieuws dat iemand hier duizenden euro's aan boete moet betalen omdat hij zich met opzet tegen een auto gooide. Hij wilde smartengeld uit het nep ongeval halen. Nou, komt die er even bekaaid vanaf![]()
Eigen schuldquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Zie net op het nieuws dat iemand hier duizenden euro's aan boete moet betalen omdat hij zich met opzet tegen een auto gooide. Hij wilde smartengeld uit het nep ongeval halen. Nou, komt die er even bekaaid vanaf![]()
Karmaquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Daar had ik dus niet zo'n zin inquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zag ik m'n zusje ooit ineens op tvZe zat achter de presentator en was dat ook nog eens een aflevering waar iets in gebeurde waardoor het overal herhaald werd
Zin maken!quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik dus niet zo'n zin in
Waar ging dat artikel over op de voorpagina?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit eens geïnterviewd door Studio 040 en een ook eens vol in beeld geweest bij PSV wedstrijden..
En mijn kop heeft ooit op de voorpagina van het Eindhovens Dagblad gestaan, zonder naam en eigenlijk ook zonder toestemming, maar vond dat wel grappig eigenlijk
Nee zou ik ook niet hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik dus niet zo'n zin in
Voetbalhooliganisme natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ging dat artikel over op de voorpagina?
Over PSV..quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ging dat artikel over op de voorpagina?
Met de auto naar Amsterdamquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Ben er net achter dat Amsterdam zelfs in de verste buitenwijken betaald parkeren gaat invoeren of inmiddels al heeft
Godverdomme man.
Sowieso Amsterdam.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de auto naar Amsterdam
Niet gewoon bij een P+R parkeren
Daar wil je toch sowieso niet met de auto inrijden? 1x gedaan, wat een helquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Ben er net achter dat Amsterdam zelfs in de verste buitenwijken betaald parkeren gaat invoeren of inmiddels al heeft
Godverdomme man.
Beter met de trein.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar wil je toch sowieso niet met de auto inrijden? 1x gedaan, wat een hel
Ik heb het over de verste buitenwijken. Osdorp is feitelijk alleen maar in naam Amsterdam.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar wil je toch sowieso niet met de auto inrijden? 1x gedaan, wat een hel
Ik heb hem een paar keer bij de Arena neergezet, dan kreeg je er metrokaartjes bij. Was toen 6 euro maar zal nu wel 60 zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daarna ook buiten de stad geparkeerd en alles met OV gedaan.
Komt doordat mensen hem daar lekker gratis neerzetten en bewoners hun auto niet meer voor de deur kwijt kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over de verste buitenwijken. Osdorp is feitelijk alleen maar in naam Amsterdam.
Ik denk niet dat er iemand is die in het centrum moet zijn die de auto 10km verderop zet in een woonwijk ver van grote ov knooppunten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt doordat mensen hem daar lekker gratis neerzetten en bewoners hun auto niet meer voor de deur kwijt kunnen.
quote:Vanaf 1 januari 2025 worden GVB-automaten bij tram- en bushaltes en veel metrostations verwijderd. Om korting te krijgen kunt u reizen met uw OV-chipkaart of kunt u papieren GVB-kaarten kopen bij de verkooppunten. Meer info: gvb.nl/automaten.
Tip voor P+R-reizigers zonder OV-chipkaart of papieren GVB-uurkaartje: Gebruik uw bankpas naar het centrum, koop een papieren kaartje bij een GVB Servicepunt en reis met dit papieren betaalbewijs terug om op uw P+R-locatie parkeerkorting te krijgen.
De mensen met wie ik meestal reis hebben geen ov-chip. Als die dit lezen denken ze 'laat maar, blijf wel thuis'.quote:
Ik zat er weleens aan te denken om een ov-fiets te halen in Amsterdam maar ik weet niet of ik dat overleef.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef Karzai het volgende:
ìn amsterdam doe ik ook alles op de fiets
https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-reizen/quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar eerst kon je daar parkeren voor een paar euro en kreeg je daar ook een metrokaart bij, maar daar lees ik verder ook niks meer over.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mensen met wie ik meestal reis hebben geen ov-chip. Als die dit lezen denken ze 'laat maar, blijf wel thuis'.
Denk niet dat dit nou het verschil gaat maken voor toeristen. Gok dat zij weinig gebruik maken van een P + R, en als toerist in NL is een ov sowieso al jaren zowat een vereistequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha, laten we het nóg makkelijker maken voor toeristen.
ja het is ook wel een dingetje je moet vrij alert zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er weleens aan te denken om een ov-fiets te halen in Amsterdam maar ik weet niet of ik dat overleef.
Fietsen genoeg daar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef Karzai het volgende:
ìn amsterdam doe ik ook alles op de fiets
Dit klinkt meer als Ratsboem alle automaten wegquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-reizen/
Dat was het trucje om het immens gehaatte betaald parkeren erdoorheen te rammen. Nu boeit het niet meer en wordt de koe verder uitgemolken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar eerst kon je daar parkeren voor een paar euro en kreeg je daar ook een metrokaart bij, maar daar lees ik verder ook niks meer over.
P+R of normaal ticket (zonder de park) zit geen verschil in, dus lijkt me niet. Denk eerder gevalletje 'we halen automaten weg want ze worden niet veel gebruikt en vragen wel onderhoud en kost geld en geld besparen is wat we willen'quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als Ratsboem alle automaten weg
oh jee P&R reizigers hadden we niet aan gedacht
Hier, heb je een wangedrochtelijke workaround waarvan we doen alsof het heel makkelijk en gebruiksvriendelijk is
kuhLAAR
? ik geef toch goede informatiequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]hier cherry, ook een leuke website www.weeronline.nl
Wellicht, maar het weghalen van automaten bij "veel tram- bus- en metrohaltes" is niet handig voor toeristen lijkt me. Waar koop je normaal in het buitenland je OV kaartje? Bij een loket of automaat. Als dat er niet staat moet je weer eerst uitvogelen hoe je dan in godsnaam aan een kaartje moet komen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Denk niet dat dit nou het verschil gaat maken voor toeristen. Gok dat zij weinig gebruik maken van een P + R, en als toerist in NL is een ov sowieso al jaren zowat een vereiste
Een verdubbeling. Mooi.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar het kan nog wel @:cherrylips, kost nu 13 euro.
Ik hoop dat ze dit hebben uitgevogeld en hun keus daarop hebben gebaseerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht, maar het weghalen van automaten bij "veel tram- bus- en metrohaltes" is niet handig voor toeristen lijkt me. Waar koop je normaal in het buitenland je OV kaartje? Bij een loket of automaat. Als dat er niet staat moet je weer eerst uitvogelen hoe je dan in godsnaam aan een kaartje moet komen.
ALLES MOET BETAALD.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het trucje om het immens gehaatte betaald parkeren erdoorheen te rammen. Nu boeit het niet meer en wordt de koe verder uitgemolken.
Je ziet het nu ook in andere steden met links bestuur. Ze maken het leven voor bewoners, werknemers en ondernemers echt zo onmogelijk mogelijk. Allemaal omdat ze zelf lekker in het centrum wonen en werken, en dus geen auto nodig hebben. In Leiden is er nu zelfs betaald parkeren in een grote buitenwijk die gebouwd is voor autobezit.
Oh, prima wel voor dagjesmensen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
na 10.00 voor 6 ekkies, prima deal
En anders staat het toch maar leeg.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, prima wel voor dagjesmensen.
Zal wel zijn om te voorkomen dat alle forenzen dat als optie inzetten.
Blijkt er één zo'n servicepunt te zijn in heel Amsterdamquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar je een papieren kaartje zou kunnen kopen, maar ik denk dat ik voorlopig toch in m'n eentje naar Amsterdam ga.
Ga jij in het buitenland altijd in detail eerst van tevoren uitzoeken hoe het OV werkt? Ik niet, loop gewoon naar de kaart met routes en de automaatquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit hebben uitgevogeld en hun keus daarop hebben gebaseerdanders zou dat wel echt heel stom zijn
Ik begin mijn reisjes met het OV in het buitenland vaak op een station, daar kun je kaartjes kopen dus nee eigenlijk nog nooit echt dit probleem gehadquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga jij in het buitenland altijd in detail eerst van tevoren uitzoeken hoe het OV werkt? Ik niet, loop gewoon naar de kaart met routes en de automaatMaar misschien ben ik de enige ter wereld die dat doet.
En geldt een creditcard ook als "bankpas" eigenlijk? Of bedoelen ze daar een normale pinpas/debitcard mee?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar je een papieren kaartje zou kunnen kopen, maar ik denk dat ik voorlopig toch in m'n eentje naar Amsterdam ga.
Ergens in een vage winkel ver van het station.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijkt er één zo'n servicepunt te zijn in heel Amsterdam
Mja ik begin ze vaak bij een hotel en dus een bus of metro.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik begin mijn reisjes met het OV in het buitenland vaak op een station, daar kun je kaartjes kopen dus nee eigenlijk nog nooit echt dit probleem gehad
Bankpas is gewone pinpas, anders staat dat er apart bij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En geldt een creditcard ook als "bankpas" eigenlijk? Of bedoelen ze daar een normale pinpas/debitcard mee?
alleen te bereiken met het ovquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens in een vage winkel ver van het station.
maar ik heb geen idee hoe andere mensen dit doen en of dit echt problemen gaat veroorzakenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik begin ze vaak bij een hotel en dus een bus of metro.
Bussen in het buitenland zijn echt Russische roulette soms.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Wel ooit op een bus staan wachten in Italie, super braaf 'want hier staat dat ie er zo aan komt![]()
' na een half uur wachten kwam iemand me helpen 'die komt niet meer hoor'
Vraag me af hoe lang ik daar anders had staan wachten, ik denk heel lang
Oh dus kan al niet met een "bankpas" reizen in Nederlandquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bankpas is gewone pinpas, anders staat dat er apart bij.
Als hij tactloos betalen ondersteunt kan het misschien wel? En met je telefoon.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dus kan al niet met een "bankpas" reizen in Nederland
Als alleen een bankpas een optie is zonder automaat, en een creditcard niet werkt, ja dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik heb geen idee hoe andere mensen dit doen en of dit echt problemen gaat veroorzakenvandaar de opmerking dat ik hoop dat ze daar naar hebben gekeken, anders ja, gaat iedereen zwart rijden?
Dit zeggen jullie al 20 jaar en elke keer zet ik mijn auto gewoon ergens voor de deur.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de auto naar Amsterdam
Niet gewoon bij een P+R parkeren
Niet iedereen rijdt een Cantaquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zeggen jullie al 20 jaar en elke keer zet ik mijn auto gewoon ergens voor de deur.
Gast, de halve Amsterdamse historie bevind zich op de Osdorperweg!quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over de verste buitenwijken. Osdorp is feitelijk alleen maar in naam Amsterdam.
Met een spoor aan aangereden fietsers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zeggen jullie al 20 jaar en elke keer zet ik mijn auto gewoon ergens voor de deur.
Daar kocht ik altijd zo'n meerdagenkaart in de automaat. Is het goedkoper om alles los te betalen voor jou normaal?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan in Engeland met m'n Nederlandse bankpas met de metro, maar weet niet of ze in Nederland al zo ver zijn.
Ik heb eerst een tijdje een Oyster gehad maar dan moest je er steeds geld op zetten. Nu doe ik met de bankpas, die berekent het goedkoopste dagtarief.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kocht ik altijd zo'n meerdagenkaart in de automaat. Is het goedkoper om alles los te betalen voor jou normaal?
internet zegt dat credit card wel kan, met OVpay (???)quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als alleen een bankpas een optie is zonder automaat, en een creditcard niet werkt, ja dan weet ik het ook niet
OVPay is dat je met bankpas, telefoon en cc kunt betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
internet zegt dat credit card wel kan, met OVpay (???)
https://www.iamsterdam.co(...)ansport-in-amsterdam
Dit is dan wel weer topquote:In December 2024, GVB introduced GVB Max, a new product for travelling with a debit/credit card. This ensures that travellers will have unlimited travel with all GVB day lines for a maximum of ¤10 per day. You do not have to do anything for this; you can just check in and out with your debit card. The amount travelled is automatically debited daily up to a maximum of ¤10.00.
Oooh, dat heet OVpay. Checkquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OVPay is dat je met bankpas, telefoon en cc kunt betalen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben de laatste 2 weken weer wat afgevallen na een zeer dikmakende maand december.
Trots
Make Osdorp great againquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, de halve Amsterdamse historie bevind zich op de Osdorperweg!
Ja, dit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mensen met wie ik meestal reis hebben geen ov-chip. Als die dit lezen denken ze 'laat maar, blijf wel thuis'.
8 kilo erbij, 2 ons eraf.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben de laatste 2 weken weer wat afgevallen na een zeer dikmakende maand december.
Trots
Gevalletje rookworst zonder r is ookworst.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trots
oke airinquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevalletje rookworst zonder r is ookworst.
Rookorst?quote:
Afgelopen half jaar niet meer. Na aanrijding lukte het even lichamelijk niet. Daarna te druk gehad door alle zieken op werk.quote:
quote:
Pff, kakkie. Sport oppakken kan even een flinke drempel zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgelopen half jaar niet meer. Na aanrijding lukte het even lichamelijk niet. Daarna te druk gehad door alle zieken op werk.
Maar hopelijk kan ik vanaf komende week ergens weer sporten.
Enige aan beweging afgelopen maanden is 2x 3 kwartier fietsen per dag. En op maandag het dubbele.
Ja, het starten is weer moeilijk. Ik ging gewoon tussen mijn lessen door 3x per week naar de fitnessruimte naast mijn kantoor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Pff, kakkie. Sport oppakken kan even een flinke drempel zijn. Maar joh, fietsen is toch ook flinke beweging. Fiets je ook door deze kou?
![]()
En wat voor sport vind je leuk om te doen?
Tussen je lessen door is wel echt perfectquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het starten is weer moeilijk. Ik ging gewoon tussen mijn lessen door 3x per week naar de fitnessruimte naast mijn kantoor.
Staan allerlei apparaten om te trainen, zoals roeimachine, leg press etc. En allemaal halters. Niet dat ik het leuk vind, maar ze zijn beschikbaar.
Ja, behalve toen mijn fiets kapot was door de aanrijding fiets ik iedere dag, al 1,5 jaar.
autocorrect muchquote:
Zeker zes.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind Rotterdam wel steeds plakkeriger worden. Maar hoe inderdaad.
dyslexie muchquote:
plakkeriger hoequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind Rotterdam wel steeds plakkeriger worden. Maar hoe inderdaad.
ja dat kan ookquote:
is dat je avondeten?quote:
Deze persoon heeft echt onwijze dyslexie, maar echt zo erg dat ik me regelmatig afvraag hoe het mogelijk is dat je woorden zó anders schrijft dan wat er staatquote:
ik las vegan glorie, nicequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
Pathe is wel een beetje vergane glorie. De foyer was eerder al 50% gekrompen omdat mega snackverkoopplein. Hij is nu nog kleiner omdat er een afgebakend eplak is met gamecomputers die jr kan huren. En de beperkte zitplaatsen om te wachten zijn nu nog minder geworden omdat de lange banken zijn vervangen door een paar kleine bankjes, waar je net met twee man klef op zit, waar dus mensen in het midden alleen op gaan zitten. Het is echt film kijken en opbokken. Blijf er vooral geen minuut langer dan noodzakelijk.
Dus lekker staand wachten tot de zaal open gaat. Ben blij dat ik die andere bios gevonden heb.
boerenkoolsoep met worst, yoghurt met banaanquote:
Truequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik over straat loop plakt de grond soms.
fitboy!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://fitmeals.nl/produ(...)Q-7Vc7vfmPwrNZpxQWFO
Vind ik wel meevallen tbh. Maar mijn werk hakt er soms wel in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik las vegan glorie, nice
Maar dat klinkt wel beetje meh
[..]
boerenkoolsoep met worst, yoghurt met banaan
tompouce met aardbei
en jiiiiiiiij
[..]
True
Eigenlijk zijn er best wat opties. Broeierig plakkerig zou ook nog kunnen
[..]
fitboy!!
Kip met shoarmakruidenquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat je avondeten?
Ik heb een poging gedaan om plantaardige yoghurt te consumeren maar ik denk dat ik het weer ga opgeven. Heb nog één optie om te proberen maar gok dat die niet veel beter gaat zijn. Jammerrrr
Kwart over 6 op de fiets is niet zo leuk in de winter, maar het went. Heb een goed regenpak.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tussen je lessen door is wel echt perfectwel jammer dat je het niet leuk vindt, zou extra winst zijn.
Damn![]()
![]()
en ja went ook wel maar toch
Oh heerlie de peerlie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had patat met pindasaus. Maar inmiddels de helft al weer uitgespuugd door overmatig hoesten.
Goorlie de poorliequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had patat met pindasaus. Maar inmiddels de helft al weer uitgespuugd door overmatig hoesten.
Zit je bij de voedselbank?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Zo ook maar even kokkerellen voor de gemeente
Fitgirlquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
@:4everblackeyed heb sport weer opgepakt hoor pufpufPUF
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor sport?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Denkt je verteringssysteem dadelijk, help een heuse hongersnood, ik ga alle poep opslurpen en heel gauw reserves sparen, en dan ben je binnen een maand als een Fiat Multipla.quote:
Zou goed voor jouw lijf zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Grotetijd het volgende:
Bijna een hele dag niks eten.. Kan ook niet goed voor je lijf zijn
Goorlelquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt je verteringssysteem dadelijk, help een heuse hongersnood, ik ga alle poep opslurpen en heel gauw reserves sparen, en dan ben je binnen een maand als een Fiat Multipla.
Wil je niet ouder worden dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goorlel![]()
Is gewoon intermittent fasting en werkt goed om ouderdom tegen te gaan
Scherp!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet ouder worden dan?
Dit.quote:
Sow.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou goed voor jouw lijf zijn
Wie wel? We willen allemaal zo lang en gezond mogelijk oud worden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet ouder worden dan?
Ja maar 21 uur niet eten brrrrrrrrquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie wel? We willen allemaal zo lang en gezond mogelijk oud worden?
Is best goed vol te houden als je jezelf een beetje bezig houdt. Het gebeurt me wel eens per ongelukquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar 21 uur niet eten brrrrrrrr
goegemeentequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een uitdrukking
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is best goed vol te houden als je jezelf een beetje bezig houdt. Het gebeurt me wel eens per ongeluk
zijn jullie al vriendjes?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Wel lief van de kat dat ik ook nog op een klein hoekje van de bank mag zitten.
Ik heb nul moeite me 16:8 als ik ritmisch leefquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is best goed vol te houden als je jezelf een beetje bezig houdt. Het gebeurt me wel eens per ongeluk
Jawel alleen is ze soms wat ondeugend.quote:
Als je gezond wil leven moet je ook geen alcohol drinken (puur ouderdomssap) en ook niet laat gaan slapen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nul moeite me 16:8 als ik ritmisch leef
Per ongeluk vergeten te eten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Kom binnen. Jas mag aan de kapstok.quote:
Ja no shitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je gezond wil leven moet je ook geen alcohol drinken (puur ouderdomssap) en ook niet laat gaan slapen.
Vlinder is heerlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Kom binnen. Jas mag aan de kapstok.
Ik heb alvast een glaasje wit als je wilt, maar een bordeaux van Chateau du Papillon staat alvast te chambreren.
16:9 is meer cinematisch.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nul moeite me 16:8 als ik ritmisch leef
21:9 dan beterquote:
Ja als ik druk bezig ben heb ik niet snel honger. Eet sowieso vaak meer uit verveling/gewoonte dan dat ik echt honger heb.quote:
Ditquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik druk bezig ben heb ik niet snel honger. Eet sowieso vaak meer uit verveling/gewoonte dan dat ik echt honger heb.
Ik denk om de 17 seconden aan eten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik druk bezig ben heb ik niet snel honger. Eet sowieso vaak meer uit verveling/gewoonte dan dat ik echt honger heb.
Oh ik krijg juist altijd meer honger als ik druk bezig benquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nooit honger dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik krijg juist altijd meer honger als ik druk bezig ben
Nee ik eet eigenlijk nietquote:
*propt even snel wat chocolade naar binnen*quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville paspoort inleveren potverdorie![]()
Braafquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*propt even snel wat chocolade naar binnen*
Nog lang niet zo lang als op Pluto of Venus dus kan bestquote:
Klinkt Zuid-Afrikaans, dus zal wel top entertainment zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Was wel een kwaliteitje weer vanavond.
quote:
hardlopenquote:
CRACKADELICquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]Die titel past beter bij andere vrouwen hier in de sc. Een @:tamieke, @:4everblackeyed, @:kwiwi, @:puala zijn echte fitgirls volgens mij.
Paar keer sporten maakt je nog geen fitgirl
[..]
hardlopen
Als je op Venus woont gewoon jezelf een dagje ziek melden met de griep en je hebt 117 dagen vrij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog lang niet zo lang als op Pluto of Venus dus kan best
Hoe spreek je dat eigenlijk uitquote:
Net zoals psychedelic maar dan met crackquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat eigenlijk uit
klinkt als een soort veredelde krokodil
Krekkedellik?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat eigenlijk uit
klinkt als een soort veredelde krokodil
kruising tussen een kroket en een frikandel.quote:
Morgen vast weer tegengesproken. Net zoals die Gaza-plannen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Amerika: Wie DeepSeek gebruikt moet tot 20 jaar de gevangenis in of een boete tot 100 miljoen dollar betalen.
10 jaar en 50 miljoen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen vast weer tegengesproken. Net zoals die Gaza-plannen.
Kijk jij ook Pijlen Keilen??quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kruising tussen een kroket en een frikandel.
Dacht dat Kanye de bipolaire wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen vast weer tegengesproken. Net zoals die Gaza-plannen.
Zou me niks verbazen als zoiets ooit al is bedacht als snack.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kruising tussen een kroket en een frikandel.
In een aantal verschillende vormen al jaren te koop.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zoiets ooit al is bedacht als snack.
Heeft die hier ook een account?quote:
En was dat lekker?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een aantal verschillende vormen al jaren te koop.
Zelfs ik heb ooit al eens kroketten gemaakt met stukjes frikandel er in ipv normaal vlees.
Nee is er weer ergens een Kleuterschool Masters of zo?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kijk jij ook Pijlen Keilen??
Rare accountnaam welquote:
Premier Leaguequote:Op donderdag 6 februari 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is er weer ergens een Kleuterschool Masters of zo?
Ohquote:
Oh begint dat weer? Okee. Ja viaPLAIDS is 2 euro duurder geworden EN reclame zag ik. Of 4 euro zonder. Nou steek die rotzooi maar in je reet dan.quote:
Helemaal invested in de Blob Detective nuquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat @:crack_ deze wel leuk vindtBekijk deze YouTube-video
Erm. Okee. Succesquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal invested in de Blob Detective nuTot over 20 min
VIaplayTv zendt het ook uitquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh begint dat weer? Okee. Ja viaPLAIDS is 2 euro duurder geworden EN reclame zag ik. Of 4 euro zonder. Nou steek die rotzooi maar in je reet dan.
whatever.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VIaplayTv zendt het ook uit
Dat is eigenlijk best een goed idee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk trouwens toch maar dat ik op bed ga liggen. Niet super moe, maar toch niet veel zin in andere dingen
En ik dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]Die titel past beter bij andere vrouwen hier in de sc. Een @:tamieke, @:4everblackeyed, @:kwiwi, @:puala zijn echte fitgirls volgens mij.
Paar keer sporten maakt je nog geen fitgirl
[..]
hardlopen
Ik vandaag wel. Was best primaquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
stond vanmiddag echt p het punt om kibbeling te gaan halen. Misschien morgen echt.
Boh dat wordt genietenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gestopt met zijn meds. Dat is iets anders.
Foto van mijn poes.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit het poezenplaatje?
Hij was jaren geleden er toch al mee gestopt? Ik kan me herinneren dat hij het ooit al eens had gezegd.quote:
Was dat niet omdat 'ie toen een verkeerde diagnose had aangepraat gekregen volgens hemzelf?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij was jaren geleden er toch al mee gestopt? Ik kan me herinneren dat hij het ooit al eens had gezegd.
Als fucky McFuckface ze nu gaat slikken heeft het misschien nog een voordeel/quote:
Nibbits in Parijsquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Deze samen met Jay-Z blijft wel lekker hoor.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dat hij wel weer muziek gaat maken en wat geld gaat verdienen zodat hij kleding voor zijn vriendin kan kopen.
ja en nu "zat het zijn creativiteit in de weg". Nee DAAR zitten we op te wachten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dat niet omdat 'ie toen een verkeerde diagnose had aangepraat gekregen volgens hemzelf?
Die speelde ze toen minstens 10x achter elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Deze samen met Jay-Z blijft wel lekker hoor.
Voor deze clip zekerquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die speelde ze toen minstens 10x achter elkaar
Welcome to Rwanda Gorilla Safariquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die speelde ze toen minstens 10x achter elkaar
Oh ik dacht echt dat deden ze vast om deze clip te maken maar niet eens?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:09 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.nme.com/news/music/nme-799-1276067 12 keer achter elkaar
Zou me toch wel bekocht voelen als ik naar een show zou gaan en ze zouden een nummer zo vaak spelen
Nee, ze wilde gewoon een record vestigenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt dat deden ze vast om deze clip te maken maar niet eens?Of lees ik dat verkeerd.
Oh dan is het wel lame. Ik dacht als je dit van tevoren weet als je heen gaat en het is voor een clip omdat ze gewoon allemaal goede beelden willen maken dan begrijp ik het nog wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, ze wilde gewoon een record vestigen
kennelijk moet er nogal wat onzekerheid gecompenseerd worden op allerlei gebiedquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, ze wilde gewoon een record vestigen
Vandaar ook z'n naakte vriendin op de rode loper "kijk jongens, mijn vriendin heeft een goed lijf. KIJK ALLEMAAL, KIJK DAN. KIJK DAN"quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk moet er nogal wat onzekerheid gecompenseerd worden op allerlei gebied
had deze gast ook al in de bak gezeten of verwissel ik de ene inwisselbare rappert met een andere?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vandaar ook z'n naakte vriendin op de rode loper "kijk jongens, mijn vriendin heeft een goed lijf. KIJK ALLEMAAL, KIJK DAN. KIJK DAN"
Volgens mij niet. Maar het zou mij niks verbazen als 't wel zo isquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had deze gast ook al in de bak gezeten of verwissel ik de ene inwisselbare rappert met een andere?
Witjes verkrachten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:18 schreef Koen66 het volgende:
welke was dat nu dan ook alweer met z'n bunga bunga girls drugs en alcohol parties?
die ook alleen maar op zijn geld uit is. En voor deze keer: gelijk heeft zequote:Op donderdag 6 februari 2025 21:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vandaar ook z'n naakte vriendin op de rode loper "kijk jongens, mijn vriendin heeft een goed lijf. KIJK ALLEMAAL, KIJK DAN. KIJK DAN"
Zou jij ook voor genoeg pegels zo'n jurkje aantrekken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die ook alleen maar op zijn geld uit is. En voor deze keer: gelijk heeft ze
Als je niet in de bak gezeten hebt doe je NIET MEER MEE.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had deze gast ook al in de bak gezeten of verwissel ik de ene inwisselbare rappert met een andere?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij ook voor genoeg pegels zo'n jurkje aantrekken?
Diddyquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:18 schreef Koen66 het volgende:
welke was dat nu dan ook alweer met z'n bunga bunga girls drugs en alcohol parties?
als je al op Google zoekt op "rapper in de bak" komen er al tig lokale varianten tevoorschijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet in de bak gezeten hebt doe je NIET MEER MEE.
vooral wannabees waarschijnlijk die denken dat ze rapper worden van "in de bak zitten"quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je al op Google zoekt op "rapper in de bak" komen er al tig lokale varianten tevoorschijn
als eerste krijg ik JoeyAKquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral wannabees waarschijnlijk die denken dat ze rapper worden van "in de bak zitten"
Berlusconi.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt wel als een echte woordenkunstenaarquote:
Diddy rechtzaak?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Ik hoop zo dat we dit live mogen meekijken want in Amerika heb je dat vaak.
Dat ding op HBO? Wil ik stiekem ook kijken vanavondquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Daarover gesproken.. ik kijk weer dat over P. Diddy verder.
Hij laadt ze in ieder geval weer enigszins normaal inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |