ja dat kan ookquote:
is dat je avondeten?quote:
Deze persoon heeft echt onwijze dyslexie, maar echt zo erg dat ik me regelmatig afvraag hoe het mogelijk is dat je woorden zó anders schrijft dan wat er staatquote:
ik las vegan glorie, nicequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
Pathe is wel een beetje vergane glorie. De foyer was eerder al 50% gekrompen omdat mega snackverkoopplein. Hij is nu nog kleiner omdat er een afgebakend eplak is met gamecomputers die jr kan huren. En de beperkte zitplaatsen om te wachten zijn nu nog minder geworden omdat de lange banken zijn vervangen door een paar kleine bankjes, waar je net met twee man klef op zit, waar dus mensen in het midden alleen op gaan zitten. Het is echt film kijken en opbokken. Blijf er vooral geen minuut langer dan noodzakelijk.
Dus lekker staand wachten tot de zaal open gaat. Ben blij dat ik die andere bios gevonden heb.
boerenkoolsoep met worst, yoghurt met banaanquote:
Truequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik over straat loop plakt de grond soms.
fitboy!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://fitmeals.nl/produ(...)Q-7Vc7vfmPwrNZpxQWFO
Vind ik wel meevallen tbh. Maar mijn werk hakt er soms wel in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik las vegan glorie, nice
Maar dat klinkt wel beetje meh
[..]
boerenkoolsoep met worst, yoghurt met banaan
tompouce met aardbei
en jiiiiiiiij
[..]
True
Eigenlijk zijn er best wat opties. Broeierig plakkerig zou ook nog kunnen
[..]
fitboy!!
Kip met shoarmakruidenquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat je avondeten?
Ik heb een poging gedaan om plantaardige yoghurt te consumeren maar ik denk dat ik het weer ga opgeven. Heb nog één optie om te proberen maar gok dat die niet veel beter gaat zijn. Jammerrrr
Kwart over 6 op de fiets is niet zo leuk in de winter, maar het went. Heb een goed regenpak.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tussen je lessen door is wel echt perfectwel jammer dat je het niet leuk vindt, zou extra winst zijn.
Damn![]()
![]()
en ja went ook wel maar toch
Oh heerlie de peerlie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had patat met pindasaus. Maar inmiddels de helft al weer uitgespuugd door overmatig hoesten.
Goorlie de poorliequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had patat met pindasaus. Maar inmiddels de helft al weer uitgespuugd door overmatig hoesten.
Zit je bij de voedselbank?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Zo ook maar even kokkerellen voor de gemeente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |