SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer over
precies wat ze zegt dusquote:
Mja toen was ik er nog nietquote:Op zondag 16 februari 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Gemiste kans om vreten in de TT te zetten
proestquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
dat je een wijf bent wisten we al langer
Ik ga je verbannen uit de backup F1 discord server.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
its tha troetquote:
Vandaag was het toch zaterdag volgens jouw logica?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans om iedereen een fijne maandag te wensen in de TT.
Gisteren was het zondag, dan is het vandaag maandag hè.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag was het toch zaterdag volgens jouw logica?
ZEGquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans om iedereen een fijne maandag te wensen in de TT.
Proestquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vrouwen hebben meer slaap nodig ja.
Meer energie voor het huishouden
quote:
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudsterquote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Even op Nextdoor kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudster
eerst de staatsloterij winnen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Even op Nextdoor kijken.
Op een serieuze noot: vrouwen hebben meer slaap nodig voor een betere hormoonhuishouding. Waardoor ze dus heel kort door de bocht gezien betere stabiele mensen worden.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiggy leek zich daarvoor aan te melden hierbovenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudster
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal dingquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst de staatsloterij winnen.
in de tussentijd zo nu en dan maar eens zelf wat doen als de stoflaag een meter hoog is
Had ik deels gelijk!quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een serieuze noot: vrouwen hebben meer slaap nodig voor een betere hormoonhuishouding. Waardoor ze dus heel kort door de bocht gezien betere stabiele mensen worden.
Dus de wereld heeft er meer profijt van om vrouwen langer te laten slapen
Is het wel snel gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stiggy leek zich daarvoor aan te melden hierboven.
Moest lachen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef Nattekat het volgende:
*steekt meetlint in stoflaag*
30cm. Oh, ik kan nog wel even door.
ja die doet boven zn ding.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal ding
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal ding
Ik moest lachen omdat hij daarvoor een meetlint nodig had en niet iets andersquote:
Nee krantekut is weer eens aan het flippen, dat is allesquote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over vrouwen die veel slaap nodig hebben?
Maar vandaag kwam toch de fijne zaterdag TT?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren was het zondag, dan is het vandaag maandag hè.
Voor mensen zoals ik die heel slecht zijn in het huishouden is het wel geniaal om een dagelijkse ronde te hebben waardoor het basisniveau al schoner isquote:Op zondag 16 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebben
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over vrouwen die veel slaap nodig hebben?
Jij spant de kroon.quote:Roofdieren, bijvoorbeeld tijgers en leeuwen, slapen net erg veel en lang (tot 20 uur per dag!), vooral overdag
Oh, dus jullie riepen mij niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee krantekut is weer eens aan het flippen, dat is alles
Jullie denken allemaal achteruitquote:Op zondag 16 februari 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vandaag kwam toch de fijne zaterdag TT?
Ah zie je, ligt het toch niet aan mijquote:
2 milimeter is snel te vinden als stoflaagquote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat hij daarvoor een meetlint nodig had en niet iets anders
Als jet vandaag zaterdag is dan is het morgen ook nog weekendquote:
maar wat als wim vandaag vrijdag is?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jet vandaag zaterdag is dan is het morgen ook nog weekend
Denk niet dat mijn baas het daarmee eens is.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jet vandaag zaterdag is dan is het morgen ook nog weekend
*kuch*quote:Op zondag 16 februari 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 milimeter is snel te vinden als stoflaag
Eindelijk iemand die het ook begrijptquote:Op zondag 16 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebben
Wim is aan het stofzuigen op vrijdagquote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat als wim vandaag vrijdag is?
Ik vind het alleen ondingen omdat ie m'n plinten overal mee naartoe neemt. Maar dat is meer de schuld van de plakkracht van die plinten dan van de stofzuiger. Verder doet ie het goed genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dinsdag?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef mschol het volgende:
stofzuigen kan hier ook wel weer een keer gebeuren.. geen idee wanneer
dan moet Wim hier even op vrijdags aan de slagquote:Op zondag 16 februari 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wim is aan het stofzuigen op vrijdag
De stofzuiger heet Wimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of...quote:Op zondag 16 februari 2025 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
of woensdag, of vrijdag, of zaterdag..
Ik ben het eens met je.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is het vaak robotstofzuiger of helemaal niet stofzuigen, dus wat dat betreft is het wel een prima apparaat
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
De stofzuiger heet WimKlopt wel ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Met Wim?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij het komt doen kan dat inderdaad
Ik gooi gewoon 1x per week m'n stofzuigertje aan. Ben klaar met 10-15 minuten. Geen robotstofzuiger voor nodigquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is het vaak robotstofzuiger of helemaal niet stofzuigen, dus wat dat betreft is het wel een prima apparaat
Als ik zie wat Robbie opzuigt dagelijks, ben ik blij dat ik het niet bij 1x per week zelf doen houd.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon 1x per week m'n stofzuigertje aan. Ben klaar met 10-15 minuten. Geen robotstofzuiger voor nodig
Staat ie bij jou niet aan dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Kan iemand de verwarming buiten even aanzetten.
Valt tegen maar ben nu even in de zon gaan staan.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat ie bij jou niet aan dan?
[ afbeelding ]
Ja dat staat voor komende week op de planningquote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Kan iemand de verwarming buiten even aanzetten.
Ja echt heerlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat staat voor komende week op de planning
Maar Truus is te zwaarquote:
Maar misschien als je 't zelf doet, dat het wat grondiger is. En je dan ook maar 1x per week goed hoeft te zuigen?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik zie wat Robbie opzuigt dagelijks, ben ik blij dat ik het niet bij 1x per week zelf doen houd.
Met de troep die ik verlies? Neuhquote:Op zondag 16 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar misschien als je 't zelf doet, dat het wat grondiger is. En je dan ook maar 1x per week goed hoeft te zuigen?
Oh ik stofzuig en poets meestal 2x per week het hele huis. En 1x per week de badkamers. Hou van een schoon huisquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Dat is sneeuw, geen poedersuiker hè?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
Ik houd ook van een schone huis, maar ik houd niet van het huishouden doenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik stofzuig en poets meestal 2x per week het hele huis. En 1x per week de badkamers. Hou van een schoon huis
Ik hou ook van een schoon huis. Ik hou gewoon niet van het schoon houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik stofzuig en poets meestal 2x per week het hele huis. En 1x per week de badkamers. Hou van een schoon huis
Twee keer is dan ook genoeg, vaker doen alleen tokkies en kampers.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh is ook nog in een mooi gebied zie ik. Jammer dat ik er zelf niet officieel kan gaan wonenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is sneeuw, geen poedersuiker hè?
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou ook van een schoon huis. Ik hou gewoon niet van het schoon houden
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd ook van een schone huis, maar ik houd niet van het huishouden doen
Ben je Thailand al zat?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Het werkt hier niet zoals in Nederland. Jammer de bammer balquote:Op zondag 16 februari 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee schrijf mij gewoon in en blijf ik hier
komen ze kijken of ik daar thuis ben?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het werkt hier niet zoals in Nederland. Jammer de bammer bal
Overigens ligt dit niet 100% aan Nattekat. Ik wil gewoon niet samenwonen enzo, ben daar helemaal niet voor geschikt. Ook veiliger voor hem zodat ik hem niet vermoord in zijn slaap als hij toevallig ademhaalt.quote:
https://www.instagram.com/cute__cats_10/reel/CxXttaEr8GZ/quote:Op zondag 16 februari 2025 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kat en een muis, zou dat lang goed gaan denk je?
De buren bellen gewoon naar de gemeente als ze je niet zien, en dan begint de controlequote:Op zondag 16 februari 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen ze kijken of ik daar thuis ben?
Wauwquote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/cute__cats_10/reel/CxXttaEr8GZ/
dies niet bang voor de muis maar voor die vent die met een veger zit stom te doenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zettenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buren bellen gewoon naar de gemeente als ze je niet zien, en dan begint de controle
welfaircheck omdat je stil op de stoel zit dag en nachtquote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zetten
Ik zou ook smeken om genade als een vent me met een bezem aan gaat vallen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat valt meteen op omdat dat bord niet kauwt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zetten
oke eentje die beweegtquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
welfaircheck omdat je stil op de stoel zit dag en nacht
word wel ingewikkeld nu zoquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat valt meteen op omdat dat bord niet kauwt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kun je er net zo goed zelf heen gaanquote:
Daar hebben ze Instellingen voorquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overigens ligt dit niet 100% aan Nattekat. Ik wil gewoon niet samenwonen enzo, ben daar helemaal niet voor geschikt. Ook veiliger voor hem zodat ik hem niet vermoord in zijn slaap als hij toevallig ademhaalt.
Denk dat @ieniminimuis dat ook doetquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook smeken om genade als een vent me met een bezem aan gaat vallen.
De politie is ooit bij de buurvrouw van m'n oma langsgeweest, omdat een andere buurvrouw vond dat de was verdacht lang buiten ging (3 dagen). Bejaarden die niks te doen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
welfaircheck omdat je stil op de stoel zit dag en nacht
NSB landjequote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buren bellen gewoon naar de gemeente als ze je niet zien, en dan begint de controle
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De politie is ooit bij de buurvrouw van m'n oma langsgeweest, omdat een andere buurvrouw vond dat de was vedacht lang buiten ging (3 dagen). Bejaarden die niks te doen hebben
Niets mis met wat sociale controle, worden veel mensen niet slechter van.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als Zwitserland.
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met wat sociale controle, worden veel mensen niet slechter van.
Enkelbandje of 10.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.
De AH heeft gelijk een bonenspecial voor je uitgebracht nu je zo krap bij kas zit: https://folder.ah.nl/bonen-power-special-2025/page/1quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon een soort van warm in huis nu.
Buren zijn de oven aan het voorverwarmen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon een soort van warm in huis nu.
Die controleren of die gecontroleerd moeten worden?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.
Doe eens normaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Bonen
m.u.v. sperzie- & snijbonen, en kouseband
Een dansende oma in te kleine verkleurde lingerie.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buren zijn de oven aan het voorverwarmen.
Plaatselijk vergeeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dansende oma in te kleine verkleurde lingerie.
Bonen zijn van dat voer voor tijdens een hongersnoodquote:
Bonen zijn goed voedsel manquote:Op zondag 16 februari 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonen zijn van dat voer voor tijdens een hongersnood
Hier schijnt de zon en daar laad ik altijd wel van op.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Klein blokje om gelopen. Geen energie voor meer voorlopig
Je moet wat als al het eten zo duur is.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonen zijn van dat voer voor tijdens een hongersnood
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die controleren of die gecontroleerd moeten worden?
Met de hond?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en daar laad ik altijd wel van op.
je bent een zonnepaneeltje <3quote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verse vitamine Dquote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer een pluchehond van de kermis scoren en die teruggeven.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, al hele week hier. Vanavond weer inleveren.
Gedeeld ouderschap zonder partneralimentatie is best prima eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een pluchehond van de kermis scoren en die teruggeven.
Eenschquote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Bonen
m.u.v. sperzie- & snijbonen, en kouseband
Die vind ik wel wat minder, zit vaak zo'n irritant draadje in dat tussen je kiezen vast blijft zittenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eensch
En sugar snaps en peultjes
Eten mag af en toe wel wat tegenspartelen anders lijkt alles op babyvoer.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik wel wat minder, zit vaak zo'n irritant draadje in dat tussen je kiezen vast blijft zitten
Tegenspartelen is meer voor hoeveel je er op moet kauwen, die draadjes ben je gewoon nog de halve avond mee aan het klooien om ze los te peuterenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten mag af en toe wel wat tegenspartelen anders lijkt alles op babyvoer.
Die kun je er grotendeels vantevoren uithalenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik wel wat minder, zit vaak zo'n irritant draadje in dat tussen je kiezen vast blijft zitten
Gratis flosbeurtquote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenspartelen is meer voor hoeveel je er op moet kauwen, die draadjes ben je gewoon nog de halve avond mee aan het klooien om ze los te peuteren
Deze manquote:
Sugar snaps en peultjes heb ik meestal alleen in de voorgesneden wokgroentenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kun je er grotendeels vantevoren uithalen
Ja dan is het flossen je eigen schuldquote:Op zondag 16 februari 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sugar snaps en peultjes heb ik meestal alleen in de voorgesneden wokgroenten
ow ja die heb ik ook nog voldoende in mijn voorraadkast staan.quote:
Heb net m'n banaan gepraktquote:Op zondag 16 februari 2025 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten mag af en toe wel wat tegenspartelen anders lijkt alles op babyvoer.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik ben mn mango aan het uitputten door er geen aandacht aan te geven zodat ie zachter wordtquote:
nou , alleen al het echt moetquote:Op zondag 16 februari 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die heb ik ook nog voldoende in mijn voorraadkast staan.
Joh ik kan nog wel 2 week vooruit met 10 euro
nk heeft nog maar een tientjequote:
Ik had begin van de week al een mango gehaald zodat die hopelijk van het weekend zacht zou zijn, maar toen ik hem gisteren sneed was die nog steeds vrij hardquote:Op zondag 16 februari 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben mn mango aan het uitputten door er geen aandacht aan te geven zodat ie zachter wordt
mijn groentetraiteur zoekt altijd de goeie voor me uit zodat ik niet te harde mango hoef te etenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had begin van de week al een mango gehaald zodat die hopelijk van het weekend zacht zou zijn, maar toen ik hem gisteren sneed was die nog steeds vrij hard
ist ook niet maar praat toch wel leuk als je ergens over wilt klagenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet serieus..kan me niet voorstellen dat hij geen spaarrekening heeft.
Nee hij is gewoon weer aan het miepen om niks, zal het wel weer een zware beproeving vinden om wat van zijn spaarrekening af te halenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet serieus..kan me niet voorstellen dat hij geen spaarrekening heeft.
ik pak net een banaanquote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Karzai het volgende:
was toch ook een kerel die een banaan met ducttape op een muur plakte bij een kunst gallerie
heet een of ander malloot 2 miljoen voor betaald
Ik heb duct tape. Zullen we de 2 miljoen 50/50 verdelen?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik pak net een banaan
komt wel dichtbij zo
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik pak net een banaan
komt wel dichtbij zo
quote:
is goedquote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb duct tape. Zullen we de 2 miljoen 50/50 verdelen?
Witwaspraktijkengenotquote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Karzai het volgende:
was toch ook een kerel die een banaan met ducttape op een muur plakte bij een kunst gallerie
druifjes hierquote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik pak net een banaan
komt wel dichtbij zo
Die luxe heb ik allemaal niet, gewoon bij de AH gehaald. Was wel een joekel, formaatje galiameloen dus kan er vandaag ook nog van eten, hopelijk is die wat gerijptquote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn groentetraiteur zoekt altijd de goeie voor me uit zodat ik niet te harde mango hoef te eten
Soms denk ik echt ik heb iets verkeerd gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Karzai het volgende:
Daarom altijd met Ducttape en een banaan op zak lopenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms denk ik echt ik heb iets verkeerd gedaan.
Bananen zien er altijd zo snel mishandeld uit als je er mee loopt te slepen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom altijd met Ducttape en een banaan op zak lopen
Je moet er ook niet mee slepen, weet je wat voor troep dat geeftquote:Op zondag 16 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bananen zien er altijd zo snel mishandeld uit als je er mee loopt te slepen.
Over troep gesproken.. met een klein uurtje ben ik thuis. Spannend.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee slepen, weet je wat voor troep dat geeft
als kat direct naar deur toe komt en om je benen gaat draaien weet je dat er iets mis isquote:Op zondag 16 februari 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Over troep gesproken.. met een klein uurtje ben ik thuis. Spannend.
Maar dat doet ze altijd als ik terug kom.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als kat direct naar deur toe komt en om je benen gaat draaien weet je dat er iets mis is
Of die heeft gewoon hongerquote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als kat direct naar deur toe komt en om je benen gaat draaien weet je dat er iets mis is
Dus er is altijd iets misquote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat doet ze altijd als ik terug kom.
👀quote:Op zondag 16 februari 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er is altijd iets mis
Ja die kans is best aanwezig.quote:
moet je hem dan eens horen klagenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
lege blikjes zoeken op straat doettie ook meteen wat nuttigs
Gewoon je horloge afdoen danquote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he, deze ochtend begonnen met sporten, daarna 20k stapjes gedaan
je luncht even, hangt op de bank
en je horloge zegt... HET IS TIJD OM TE BEWEGEN
Want je ontspant pas echt als dat ding zegt dat je van je luie reet moet afkomenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of ik echt ontspan
mijn stress is 'maar' 36 nu dus valt meequote:Op zondag 16 februari 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want je ontspant pas echt als dat ding zegt dat je van je luie reet moet afkomen
Gewoon alle meldingen uitzetten danquote:Op zondag 16 februari 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn stress is 'maar' 36 nu dus valt mee
wil gewoon een optie voor die melding hoeft niet meer als je al je best hebt gedaan die dag
hmm dat horloge naar de kringloop brengenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of ik echt ontspan
meer stapjes is meer hapjesquote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Karzai het volgende:
snap die stappenteller en horloge hype sowiezo niet
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
broodje kiep
https://www.instagram.com/mannenpage/reel/DGG1H8WM8np/
loop de hele dag met een handmatige teller en doe het eind van de dag in excelquote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meer stapjes is meer hapjes
en het hebt wel om data te hebben als je wil kijken hoe je kunt verbeteren
tevens ik hou van data
Halleluja, spread the wordquote:
Die gaat maar tot 4 cijfersquote:Op zondag 16 februari 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop de hele dag met een handmatige teller en doe het eind van de dag in excel
okay dat snap ik wel, maar neem dan ook meteen een voedings specialistquote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meer stapjes is meer hapjes
en het hebt wel om data te hebben als je wil kijken hoe je kunt verbeteren
tevens ik hou van data
ja dan moet je maar bedenken of je bij 10.000 op moet tellen of dat je zo veel gelopen hebt dat je er 20.000 bij op moet tellenquote:
telefoon doet het ook, maar soms wil ik serie kijken op de telefoon in de sportschool op de loopbandquote:Op zondag 16 februari 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop de hele dag met een handmatige teller en doe het eind van de dag in excel
Tegenwoordig heb je een orthomoleculair therapeut nodig.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay dat snap ik wel, maar neem dan ook meteen een voedings specialist
die voor jouw lichaam een ideaal voedingspatroon samensteld
\https://www.fitforfoodies.nl/de-voedingsspecialist/
ik heb er een app voor en meestal zit ik wel waar ik wil zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 14:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay dat snap ik wel, maar neem dan ook meteen een voedings specialist
die voor jouw lichaam een ideaal voedingspatroon samensteld
\https://www.fitforfoodies.nl/de-voedingsspecialist/
Gewoon 20k stapjes lopen zodat je zonder schuldgevoel een broodje kroket of 2 voor de lunch kunt wegwerkenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er een app voor en meestal zit ik wel waar ik wil zijn
behalve cheatdays
cheatdays zijn gemaakt van suiker en vet
als ik die voor de lunch pak is dat altijd zonder schuldgevoelquote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 20k stapjes lopen zodat je zonder schuldgevoel een broodje kroket of 2 voor de lunch kunt wegwerken
de 20k stapjes is nog omdat ik moet compenseren voor de valentijnskoekjesquote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 20k stapjes lopen zodat je zonder schuldgevoel een broodje kroket of 2 voor de lunch kunt wegwerken
Die 20k stapjes is over de hele week toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor jou welquote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die 20k stapjes is over de hele week toch?
quote:
Wat voor koekjes zijn dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de 20k stapjes is nog omdat ik moet compenseren voor de valentijnskoekjes
Niet mijn schuld. Nou ja klein beetje danquote:
Beetje veelquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Nou ja klein beetje dan
ik heb nog....quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog....
maar geen zin an.
weet sowieso niet wat ik eten ga vanavond
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van het koekemannetje
[ afbeelding ]
heel lekker, maar 1 koekje is wel een boel kcalquote:
Geen dankquote:
Zijn dat nogal flinke koeken of een heel klein trommeltje?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van het koekemannetje
[ afbeelding ]
quote:
100 gram koeken dus is wel een handje volquote:Op zondag 16 februari 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn dat nogal flinke koeken of een heel klein trommeltje?
quote:
Zin in kroketten nu.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grootste probleem is zeker dat je ze niet in huis hebtquote:
oh dat schiet aardig op dan jaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
100 gram koeken dus is wel een handje vol
en de meeste zijn gevuld met chocolade
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grootste probleem is zeker dat je ze niet in huis hebt
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
L u i
Bestaat geen goede emote voor
Weet al waar je heen moet, ze heeft ook nog koekjes overquote:
quote:
Lquote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
L u i
Bestaat geen goede emote voor
Ik las dit dan weer anders.quote:
*Stapt op de treinquote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet al waar je heen moet, ze heeft ook nog koekjes over
[..]
Klopt dat heet mijn eigen huis zonder een vent erinquote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar hebben ze Instellingen voor
Mannen aanvallen met een bezem? Ja hoor. Met liefde zelfs.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat @:ieniminimuis dat ook doet
this is patrickquote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las dit dan weer anders.
Begrijpelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen aanvallen met een bezem? Ja hoor. Met liefde zelfs.
Dat is volgens mij best een eindje hoorquote:
Ja, is 10 minuten lopen vanaf mijn oudersquote:Op zondag 16 februari 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij best een eindje hoor
Ja en dan nog 6 uur met de trein ofzo, het is tenslotte wel zondagquote:Op zondag 16 februari 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, is 10 minuten lopen vanaf mijn ouders
Mannentrauma opgelopen ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen aanvallen met een bezem? Ja hoor. Met liefde zelfs.
woon voortaan redelijk centraal in het landquote:Op zondag 16 februari 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij best een eindje hoor
Ohquote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan nog 6 uur met de trein ofzo, het is tenslotte wel zondag
Ohja, je woonde nu permanent samen met duudjequote:Op zondag 16 februari 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woon voortaan redelijk centraal in het land
permanent zou ik niet zeggenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, je woonde nu permanent samen met duudje
Echte liefde ditquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
permanent zou ik niet zeggen
alles kan stuk he
en het is een oude man
moeten we @dud0r waarschuwen?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles kan stuk he
en het is een oude man
dat laatste is een groot voordeel iddquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles kan stuk he
en het is een oude man
Gaat het wel lijken op een ongeluk?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles kan stuk he
en het is een oude man
quote:
je leest wat je wil lezenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
Ik lees steeds "geluk is een gerecht" ipv een gerucht
Blijkbaarquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je leest wat je wil lezen
wat blijkbaar eten is
de Essnhills versie: Geluk is een recept
Weet niet waar je dat leest, maar klinkt wel logischerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
Ik lees steeds "geluk is een gerecht" ipv een gerucht
Beter let je een beetje opquote:
Wel in gemeenschap van goederen hequote:
Waar jij Kazaadavu hebt staan heeft Lilak dat staanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waar je dat leest, maar klinkt wel logischer
Dit is totaal niet verdachtquote:
waar bij jou kazaamdavu staatquote:Op zondag 16 februari 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah daarquote:Op zondag 16 februari 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar jij Kazaadavu hebt staan heeft Lilak dat staan
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat ik hou van mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |